a Portrait of the Artist as a Young Buck

Mateyashu

monstru_incruntat

Etichete: ,

88 răspunsuri to “a Portrait of the Artist as a Young Buck”

  1. Blegoo (@Blegoo) Says:

    Lipsește bereta de marinel a lu’ Domnu’ Goe.
    Desenu’ e artistic, totuși.
    Am remarcat buricul monstruos.

  2. mulliganoglu Says:

    are si bereta de pictor. pt. un copil de 3,5 ani e foarte bun. si e mural

    n-ai remarcat tatele monstrului

  3. bingo Says:

    Daaa…tatele alea sunt cu atat mai remarcabile cu cat apar, daca bine le intuiesc, destul de externe si prezinta o asimetrie foarte chic…

  4. goguvangogh Says:

    cu menstre fioroase n-ai?

  5. we Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=VgHWFiavqjA – cimpoaca, tu esti unul din aia incarligati? parca il vad si pe garcea pe acolo, mai timid.
    :))

  6. impricinatul Says:

    incruntat, dar pana peste poate de vesel! zbuciumat testosteronic, as zice.

  7. impricinatul Says:

    pfuaaai, abia acu vazui si autorul! cam fericit! peretii sunt plini de lucrari, sau a mai ramas putin loc si pentru o lavabila de contrast? inca ceva: acolo, la stanga artistului, e rost sa inceapa vreo lucrare, ceva? e o chestie mica, sugerand sans… era sa spun sanscrita. whatever…

  8. garcea Says:

    ba we, bag si io retina dup´o tirla de saptamini p´acilea si ce vad? tu tot cu garcea´n gura esti. Daca nici asta nu e dragoste adevarata..
    ultimu´album volbeat m´a cam dezamagit, deci recunosc: iorovizionu´face parte din my guilty little pleasures. anu´ asta a fost parca mai lame, oare unde o fi hoarda scurila de antan?da´ mi´a placut unguru´! cu soseta´n cap&parbriz+blugii aia defecti, fie vorba´ntre noi, io´l obligam sa´si ia si un cintar cu el pe scena si nu´i bagam sonor pe microfon pina nu se suia pe el :o)) da´melodia lui mi´a placut, hypstereasca asa, da´s´a straduit sa´i faca si niste versuri cit de cit, in fine nu se compara cu angelasimilismele post cernobaliste care au incadrat´o.

    PS exprima´te, ma, decent cind mai ai chef de conversatie ca iar degeneram p´acilea.

    PPS bravo mulli, sa´ti traiasca!

  9. we Says:

    garceo, tu ai scris acum ca e 1 iunie? vrei cadou?:)

    pai sa-ti zic de ce am scris mai sus, mai an: citisem ce a putut sa scrie nea cimpoaca de Paste. era in zvarcol major, se dadea de toti peretii celulei capitonate, musca din camasa. & dupa aia am vazut ciudatenia aia cu cezarica si am remarcat vreo 2-3 care se incarligau la greu sub fustele aluia. si cum cimpoaca fara garcea e ca isolda fara tristan, nu puteam sa nu te mentionez. ce sa iti fac daca te-ai sudat la coapsa, benevol si nefortat?

    asa. nu am retinut unguru, poate pt. ca o dadea in limba natala? mie mi-au placut grecii. ala ar tb. sa fie imnul Europei! da’ i-au troznit sa nu aiba vreo speranta nici macar la locul 3.

    eu intotd. ma exprim decent. ca nu intelegi tu, partea a II-a.

    ps: ploua pe la matale? pe aici a venit caldura aia nashpa si nu mai pleaca.

  10. mulliganoglu Says:

    @bingo: influenta nipponeza :)

    @impricinatul: mai e ceva loc prin spatele canapelei. il vom epuiza in curand, sper. lucrarea (coltul) din stanga e a unui profesionist, niste boi care se odihnesc sub salcii, e spectaculoasa, dar se vad numai niste crengi.

    @garcea: multumesc frumos! si voua la fel!

  11. garcea Says:

    @we
    oaaa, ce raspuns elabăraaat. deci tot singur si narcisist esti. da´nu´nteleg da ce insisti sa arzi treptele si sari direct la menage a trois, nu mai speri sa´ti gaseti sufletu´pereche sau cum?

    ma, grecii au fost „decit” haiosi in contextu´actual. Si plm usor ridicol cind te gandesti ce impozite se fac din monopolu´pe alcool, da´daca zici tu..

    ba la noi ploua de vreo cel putin doua saptamini, da´ploua crunt!

  12. goguvangogh Says:

    ahahaha, deci unicu ăla din americacare mă citeşte de poeme pascale şi pastorale după ce apuc să şterg e we. şi când te gândeşti că viaţa mea putea fi atât de neînsemnată…

  13. we Says:

    mai garceo, cum naiba poti fi si narcisist si singur?:) narcisistii sunt intotd. inconjurati de fani/dusmani. divele sunt exemple bune – sunt ele singure?:) macar recunosti ca esti „cuplat” cu unul bun de dus si lasat la balanceanca. e un pas!

    stamate, te rog mult, salveaza undeva separat comentul lu garcea (#11646). e istoric.imbecil & sincer. si invers.

  14. garcea Says:

    stamate, te rog mult, tatueaza´i undeva separat comentariu´meu pe frunte…sub ala unde scrie mare nerd, ca mai exista si oameni curiosi pe lumea asta, sa le dam satisfactie.

  15. we Says:

    gogule, uita-te mai bine, ca sunt cel putin 2. bleaga e tot din hamerica si a fost prima care a remarcat noua ta pasiune de a sterge ce ai scris. viata e la fel de neinsemnata cu/fara amanuntul asta (cine/de unde/ce). pt. ca tu ti-o faci si nu altii prin citirea dementelor tale. iar eu doar am remarcat evidentul: niste calmante nu ti-ar strica.

  16. garcea Says:

    da ma, we, da´cind termini sa faci pe maicatereza p´acilea, i´ati niste palmante si treci in fata oglinzii, te mai racoresti si tu.

  17. we Says:

    garceo, nerzii rule the world. astia ca tine si mai ales ca cimpoaca, „adevaratii”, mai la coada.

  18. goguvangogh Says:

    adevăr grăit-ai, adevăratule! nerds have a lot of rawny ballers to chose from.

  19. garcea Says:

    stiu ma, am si io vreo doi pe la popicarie, am grija de ei ca de copiii mei. Din recunostinta m´au ales sefu´lor.

  20. we Says:

    ati dat-o in vorbe de duh din jocuri de pe net si pilde din viata? cum va completati 1 pe altul, la 6 minute, zecimea cercului, o!, voi mai perfecti decat oul liiceanu-plesu.
    gogule, e choose si nu chose.

  21. garcea Says:

    mdeah da´daca scria al´cineva era un „typo” nevinovat. ba we de ce nu plimbi tu vulpea spre arici?

  22. garcea Says:

    We, am uitat sa tizic de vreme: a iesit si la noi soarele ba!!!

  23. goguvangogh Says:

    nu e niciun typo, e un citat dintr-un mare scriitor brazilian originar din peru şi extrădat în guyana franceză, da nu mai ştiu cum îl cheamă după mamă. parcă hematomus…
    we, e [i]liceanu[i], nu liiceanu.

  24. we Says:

    garceo, arata-mi te rog unde am pus vreun qualifier? am semnalat o greseala si atat.
    aia cu vulpea spre arici nu stiu ce inseamna.

    pe aici nu mai pleaca. soarele. o sa ne ia dracu pana la vara, in august-septembrie.

  25. garcea Says:

    nu stii ce a zis vulpea la arici?

  26. we Says:

    nu stiu, bre. nu stiu toate tampeniile, bancurile, zicalele, vorbele de duh, rimele. pp ca e vreo tampenie de scoala generala/dupa blocuri, caci se pot imagina cateva rime cu sarmanul arici.

  27. garcea Says:

    da mai stiu, decit citatele din harry potter au valoare!

  28. we Says:

    n-ai nimerit-o. HP e o mizerie pt. mine. mai cauta.
    ti se potriveste stilul lui marean.

  29. garcea Says:

    Trece sarcasmu´pe linga tine, ca metrou pesub aurolacii caredorm in canalizare. esti degeaba.

  30. we Says:

    hai ca incet-incet scoatem poetul din tine:) e usor induiosator efortul tau semiconstient de „reach-out”. inca 1 pic si vei dansa in foisorul ala din parcul palatului ala–seamana cu cel regal din bukres. & poate te apuci sa citesti si cartile care merita asa ceva, poate gasesti citate:)

  31. garcea Says:

    da´imi place cum incepi tu sa´ti intaresti afirmatiile folosind pluralul. esti multi ba, we, esti multi

  32. we Says:

    stamate, asta poate fi logo pt. blogul tau: http://www.bioarchaeology.ro/poze_paleo_galerie/mari/20.jpg – sunt lejer 3-4 taieturi de sabii in craniul ala.

    garceo, dupa 3 zile (8-11 iun.), atat poti scoate? da, bah, we sunt multi. n’ai idee cat de adevarata e propozitia asta.
    acum serios, cand ai timp, incearca unul ca Banks.

  33. garcea Says:

    Nooo, deci nu se poatee..tu in trei zile ai produs un sirag de perle..ai ba, sa fim si un pic seriosi, orice dement se poate autodeclara genial.

  34. we Says:

    ihi. avem un exemplu aici de vreun an si ceva. are si un limbau de serviciu. 1 maniacal, alalalt pasiv-agresiv. 2 jenii neintelese. unu’ beton de cultura, cf. celui de-al doilea, alalalt beton de intelepciune de cartier.

  35. garcea Says:

    Te-ai uitat pe tine insile, fie ca-ti place sau nu: esti parte din sistem, sau matrix, na ca sa maexprim cult.
    dar pina la urma mi-i prezinti si mie pe ceilalti? sau pluralul e doar parte a diagnozei tale!? :o)))
    Poate iti aduci aminte ca nu esti pe blogultau iar dom patron de blog imi dadea ¨ban¨ in rima iambica daca avea chef.stiu ca nu face bine la self esteem dar daca te lasa memoria pe tin sipe ceilalti: aveti un locsor unde nu va deranjez nici eu nici atcineva :o))))))

  36. we Says:

    pe tine insu(a)ti/pe ei insisi. chiar daca te-ai fi referit la „ele”, personalitatile,,ar fi fost „ele insele”.
    „insile” e tipic zonei muncitoresc-taranesti comuniste.
    asta e motivul pt. care stamate iti da ban. greselile standard la „fineturile” romanei arata zona, care zona iti arata mentalitatea. care mentalitate te face sa scrii numai balarii plictisitoare si insulte de 2 lei. macar de-ar avea un segue interesant, vb. cuiva…

    mai bine pune mana pe carte decat sa te iei in colt cu mine.

  37. garcea Says:

    „trei in puuuulaaa meaaaaa”
    ba we, o mai lasi si pe grrl sa scrie de pe contul tau? sau va inruditi cumva? comentariu´asta poarta amprenta ei, o fi contagioasa!?
    unde mi´a dat, ma, stamate ban?
    aia cu insile e din seria almanahe, tre´sa te dai jos de pe unicorn ca sa intelegi.
    ma repet: sa ma acuzi tu pe mine de balarii plictisitoare e ca si cum ar scrie iliescu o carte despre democratie.

    PS-stamateeee, da si mie baaaan! :o))

  38. we Says:

    nu bah, ajungem independent la aceeasi concluzie. inclusiv stamate, care, da, nu te-a dat afara pt. ca el e mai optimist, crede in responsabilitatea fiecarui postac. dar te-a/v-a avertizat de cateva ori, dupa care v-a ignorat. mai nashpa decat banul.

    aia nu a fost almanahe, puiule, nu o mai dregre. stiu prea bine greselile tipice incaltatilor. si vezi sa nu iti execute unicornul o rotomopercutanta de o sa te gaseasca cimpoaca prea cuprinzator. chiar, cimpoaca e in sejurul bianual la balaceanca, sau ii vopseste apartamentul lorenei? ciudat, nicio lorenica, despre, de multe luni.

  39. garcea Says:

    Iar ai baut o limonada cu Joe&Dave si ti´au zis ca arati fioros? mneah erai nebarbierit si´ ti statea guleru´ aiurea :o))))

  40. we Says:

    garceo, don’t go there. nu trece tisa, dunarea, sau isarul, ca iesi pe minus. nu te baza ca blogu’ tau nu e indexat. apropo, depasesti multe bloguri de gagici la nr. de poze cu persoana-ti.

  41. garcea Says:

    poate ma bazez pe faptul ca´l pot bloca. Da´mersi ca´mi aduci aminte, n´am mai trecut p´acolo de vreo trei saptamini sau mai mult, ar fi cazu´sa ma mai privesc si io. Uite o sa mai bag o postare dedicatie speciala pt. mulli , ca sa mai aiba ce comenta, ca pe aici te cam ignora si pe tine.

    PS curge berea , curge vinu´, nu e fluviu cum e Inn´u.

  42. we Says:

    tocmai asta’i. nu te baza ca il poti bloca.

  43. garcea Says:

    ma we..tu te bazezi ca´ti sopteste si tie cineva chestii din off. sigur ca poate fi hackuit, sigur ca poti sa speri cum ma duc eu valvirtej sa´l bag la dospit si tu sa´ti razi in pumni „oaa ce l´am manipulat pe garcea”, ei uite ca n´am chef.

  44. we Says:

    nu imi sopteste nimeni nimic.
    in fine, ce voiam sa mai zic: pa. si succes la vinetele alea.

  45. garcea Says:

    ma ca stam la tzaca paca aicea e una, da´… ai conspectat saracia aia de blog din scoartza´n scoartza.. ce sa zic e timpu´tau.

    PS – am avut, acu´le scot portionate din congelator si le trec prin metabolism.

  46. grrl Says:

    @garcea

    Nene Garcea, am remarcat lately ca ma amintesti din cand in cand in comenturi, ceea ce este desigur o expresie a faptului ca-ti lipsesc, ca ti-e dor de mine, nu? You are missing TEH grrl now and then, hai recunoaste, nu mai face pe ‘raul’! ;)

    @„ba we, o mai lasi si pe grrl sa scrie de pe contul tau? sau va inruditi cumva? comentariu´asta poarta amprenta ei”
    Am zis de mai multe ori ca eu comentez, respectiv ‘ma bag si eu in vorba’ pe bloguri scrise in lb ro mainly pt ca vreau sa invat sa parlez ca ‘nativii’, ceea ce, asa cred eu, pe departe inca nu pot, dar daca am reusit sa-ti fac impresia ca as scrie asa bine incat sa fiu ‘confundabila’ (stilistic, or else) cu we, incep sa am o parere mult mai buna de progresul meu, si chiar si despre mine in general :)
    Acum sa nu spui ca ai zis numai asa (ca scriu ca we) de ‘sanchi’, dar in realitate ma consideri o proasta etc etc etc. Ar fi un gest al dumitale care te-ar catapulta inapoi la nivelul acela de nedescris cand incepusei sa-mi dai replici in locul unei oarecare gr.ninja, sau ea in locul dumitale, sau amandoi sub alt(e) nume (inclusiv sub al meu), incat a trebuit sa intervina samuraiul sef mulli cu sabia necrutatoare si, in mod onorabil, sa puna la loc id-urile/avatarurile corecte ale comentatorilor. [Ahhhh, uite ca ma apuca nostalgia… :)]

    tz, tz, am uitat din nou zicala aia cu vorba lunga. Dar, avand in vedere ca nu mai am timp sa comentez prea des pe aici, merge sa scriu un kilometru de comentar la un an o data (cred).

    Ciao, salut la toti (si lui Cimpoaca! care mereu se ostenea sa faca pe cel mai rau dintre rai – asta era sportul lui preferat :) – , dar acum aud ca vopseste apartamentul lorenei si e clar ca nu mai are timp sa exerseze )

  47. garcea Says:

    bai grrl daca mi´ai lipsit te asigur ca mi´a trecut foarte repede :o)))
    Acu´sa ma scuzi de obraznicie, da´ io fiind subiectu´delirului tau nu prea ai cum sa ma acuzi ca nu te las..sa delirezi in liniste.

    PS- j de luni mai tarziu si tot te indaratnicesti sa nu te prinzi care a fost faza la momentu´cu pricina, vb lui we, don´t go there ca dai de binderi dondat´zi si te arzi.

  48. grrl Says:

    @garcea

    Pe mine ma intereseaza mai mullt valoarea de divertissement (Untergaltungswert) a ceea ce spui, si mai putin continutul filozofic‘, sau ‚valorile‘, respectiv ‘intelepciunea’ dumitale de viata, adica ‘Lebensweisheiten’, ca nu stiu cum sa spun pe ro

    Matale nu te prinzi ca eu ma prind (ca, adica, eu ma prind ca nu te prinzi) :)

    A propos de ‘bagat’ (in nu stiu ce sau unde), sa stii ca unul din principiile ‘cimentate’ in comportamentul meu (oe net) este sa despart strict realul de virtual. In virtual pot sa ‚ma bag‘ oriunde, pt ca nu intentionez sa iau pe cineva sau ceva (orice) in serios, sau sa am tangenta reala cu orice/oricine de pe net. Avand in vedere asta, nu e nevoie sa ma ‘ avertizezi’, arata numai ce ‘poti’ (intelectual, sau moral, sau else). Ca numai asa imi starnesti curiozitatea. Altfel… nu mai comentez la ce zici (si ai sa-mi duci dorul din nou… ;-)

    Ps: inca nu ti-ai cerut scuze pt porcariile alea de comenturi pe care le-ai facut impreuna cu gr.ninja – chiar daca aveati voi atunci vreun oarecare virtual love affair incipient, nu era cazul sa faceti – mit vereinten Kräften – misto de mine. Ok, mulli a salvat situatia, dar matale inca stai intr-o lumina foarte proasa :-)

  49. grrlgrrl Says:

    @garcea
    Untergaltungswert = Unterhaltungswert

    (probabil si alte greseli de tastare, dar nu mai am timp sa ma uit exact)

  50. garcea Says:

    LOOOOOL
    dar bineinteles ca i´am cerut scuze gram´ ma´ rei. A fost urit din partea mea sa ma las prada puseului narcisist deetalare a inteligentei native care ti´ a intrerupt temporar marshul pachidermic printre subtilitati. te superi daca te voi alinta Amy (Farafola, din gangbag theory)??

  51. grrl Says:

    @garcea
    aa, daca ma ‘alinti’ Amy atunci e clar ca ti-am scricat Techtelmechtel-ul cu tanti grammarninjoiaia. Acum plangi dupa ea, nu? :> Lasa ca daca esti baiat asa de super cum te lauzi aici intr-una, ea pana la urma nu renunta la mata’, mai scrie-i si matale din cand in cand un mail… (dar vezi, fii atent, nu-i scrie la adresa aceea fake a ei, unde se dadea ca as fi eu, ca atunci emaiulul ajuge la mine, iar eu – pt. matale – sunt ‘Amy’, si iar iti fac (cu ‘klare Sache!’ comenturi .) ) niste cucuie pe chelia dumitale de narcisist.

  52. grrl Says:

    @garcea
    corect:
    ti-am scricat = ti-am stricat (Techtelmechtel-ul)

  53. garcea Says:

    Domnisoara grrl, imi pare bine ca esti binedormita, pari cu mintea foarte odihnita. si cam atit..
    io asearam´ am uitat la cosi fan tute ininscenarea lui m.haneke pe arte ofcorz. suuuperb asta asa ca sa te mai scot din gura lupului

  54. we Says:

    daca nu va suparati, am si eu o intrebare: de ce va certati? eu nu am prins momentul cu pricina. ce s-a intamplat atunci?
    si ce e „Techtelmechtel”?

  55. garcea Says:

    Nu ne certam. Da grrl cu resentimentele in mine da´ o face cu mult drag.techtemechtel=idila.mneahmultdiscutatul moment in care grammar a incercat o diversiune menita sa ma dezamorseze; n´a inclus in calculele ei imensa naivitate a gherrlei, pe care a si taxat´ o prompt. deunde si resentimentele cupricina.

  56. mulliganoglu Says:

    ch-avetsi, fra?! scot crucha cu matanii, dau cu agyazma!

  57. we Says:

    garcea a suparat-o pe grrl.

  58. garcea Says:

    repede we, fa´i si o schitza, sa nu uiti sa mentionezi ca vintu´batea dinspre sudvest cu o viteza de 10km/h si io purtam tenisi adibas cu dungi rosii pe fond negru.
    ah si bai we, remarca rogu´te pluralul!!!! nu e „ce ai, ma, garcea”..

    mulli, ti se pare ca avem aicea mai mult de un pingpong destul de lame?mie nu.

  59. we Says:

    batea din sud-sudvest. aveai adibasi dar altceva nu? pai normal ca ai scandalizat-o pe grrl!
    bre, eu sunt frant, macar am o scuza temporara pt. lame. a ta care e? prea devreme?

  60. garcea Says:

    we, batea un vint atit de rece incit a reusit sa mentina scandalu`in limite decente. Desi eu inca mai cred ca ar trebui sa´mi vada deshtele ca sa´i provoc frun fior.

    Am fost lame amindoi si nu doar ieri alaltaieri ci pe toata durata si presimt ca si de´acu´ncolo. Nu stiu unde vede lumea suparari&certuri. Tu te plictiseai si mai ademenit din birlog, io ma plictiseam si am percutat. A iesit un squash mosnegesc unde am izbit fiecare cu egoul celuilat de perete pina a lesinat.

    ai fost de noapte? nasol. pe noi iar ne´au apucat ploile, imi vine sa urlu.

  61. garcea Says:

    ma ai=m´ai mneah ce sa fac daca´s afon

  62. grrl Says:

    @mulli

    dau cu agyazma!

    lasa, nu-l uda cu agyazma pe Garcea, ca el intra la apa, si dupa aceea chiar nu-l mai vedem

  63. garcea Says:

    girrlo, la comentariu´asta, onorat pasivul public a izbucnit in standing ovations. ia zii, in clasa IVa, ti´ai luat notite de la golanu´ clasei?

  64. grrl Says:

    @mulli

    ch-avetsi

    domnul invatator, eu sunt foarte cuminte, doar garcea nu stiu ce-are, el a inceput – ma tot trage de codite, imi spune Amy, si are un vocabular foarte urat, vorbeste de ‘golani’, va rog sa-l mutati in alta banca

  65. grrl Says:

    @garcea
    :>

  66. we Says:

    garceo, daca as fi la sefia vreunui land, as pune colectoare imense de apa si le-as vinde astora de aici. e cald-cald-cald, e seceta de seceta si inca nu a inceput sa bata alizeul aerul conditionat abia face fata.

  67. garcea Says:

    he, he we nu fii copil, daca ai fi la sefia frunui landa ar veni nishte baieti destepti la tine si te´ar convinge sa le subventionezi afacerea. Si te´ar imbogati :o)))

    da´te´ai gandit cit te´ar costa sa trimeti fro jdemii de hectolitri peste girla cea mare??

  68. we Says:

    transportul il asigura basescu & mazare. din banii scosi din carele vivante.

  69. garcea Says:

    alegorice vroiai sa zici? pai io zic sa le puna pe plute.

  70. grrl Says:

    @

    colectoare imense de apa si le-as vinde astora de aici

    (firma)Coca Cola de ‘acolo’ a cumparat deja multe firme/marci (traditionale) de apa minerala din ‘landurile’ din eu

  71. we Says:

    alegorice. cica fiecare club va avea 1. cu cel putin 5 dansatoare. vor scoate bani frumosi.

  72. we Says:

    grrl, lasa apa minerala (inclusiv cea ordinara, zisa plata…vai!) din europa sub ape. uita-te la locurile unde apa e premium, de ex. bolivia. sa vezi ce se intampla pe acolo…

  73. garcea Says:

    Girrlo, da´ tu pe unde mai zabovesti, domnishorrico?back in österreich?

  74. bingo Says:

    buey, public multi-cosmo-polit… ‘ceti-mi si mie, asta nu-i blogu lu’ mulli ?
    gen mai exista sau o ramas asa, o abstractie ?

  75. we Says:

    pai stamate e sub ape, sau ceva similar. si se bate cu hidra. asa ca pana vine, ne apucam sa discutam cult. sau sa il barfim. sau ambele.

  76. bingo Says:

    bun c-o venit grrliţa sa mai incinga ringul…
    stamate, dai, ma, cu ceva in capete la hidra aia, un harpon mestesugit, fro lumina intre ochi, un 220, vezi tu… de prin cotloanele minţii…

  77. garcea Says:

    pffoai si io care credeam ca va´ncingeti la discutii pa canalu´privat. la bulivar, gondoliere, la bulivar!

    PS- n´a sosit timpu´la hydra..täti la vremea lor, din pacate.

  78. we Says:

    bingote, da’ care e hramu lu matalutza? garceo, nu mai e niciun canal privat. toate sunt stranse grijuliu si analizate cu simt de raspundere.

  79. goguvangogh Says:

    garcio, tu ştii ce face prostu când n-are ce face?… îl doare-n pizdă că mă doare pă mine-n şanuri de eleonora.

  80. garcea Says:

    pa mine ma doare´n şanţ pina mi se deztepeneste gondola!
    o soleeee mioooo

  81. we Says:

    te-a durut atat de tare ca ai inecat 3 gloabe cu comenturi si linkuri. sute de comenturi, lejer.
    gata, i-ai pus si gresia?

    garcea, tot plouala tine?

  82. garcea Says:

    acusica sta a ploaie,mai tarziu cica se incalzeste, e schimbatoare vremea. Nu te supara da´mi imaginez cum stai si bifezi comentarii pe tz bloguri: doozeshitreishpe, doozeshipaishpe…hmm oare ce o fi mai nasol, sa le scrii sau sa le contorizezi??

  83. we Says:

    se numeste (meta)-analiza:D

  84. bingo Says:

    @uichendu : mai ales Sf. Dimitrie cel Vechi.
    Doar daca nu ma intrebi in sensu ca ce caut io pe aici, „printre voi” :)

  85. we Says:

    bingote, care mai e si ala?
    da, si in sensu asta: ce cauti matale pe aci (in afara de buna pace), printre noi? cauti ceva pt. noi?

    care mai sufli bre pe aici?

  86. bingo Says:

    caut ceva prin voi dinspre inlauntru.
    si mai cautam ceva katane plesnite ferm, de-a latul, la bucile lorenei dar s-a cam stins fervoarea. na, si ea s-o delasat, mananca mult si ea inghite.
    as putea, cronologicareste mai cu indreptatire, sa intreb eu treaba asta, cu ce cauta fiecare.
    nu mai sufla nime. bulli-san pluteste ubicuu dar momentan se rezolva pre sine.
    va fi bine.

  87. we Says:

    pai intreaba, bingote. nu intrebarea e problema, ci raspunsul:)

    da, va fi minunat. vine ea comeata.

    ps: mai bine vorbim de corina, cea iubitoare de ghenerali.

  88. we Says:

    garceo, ti-ai luat bilet de avion pt. Sibiu, sau esti deja acolo? am inteles ca cimpoaca va fi responsabil de prosoape.
    :))

Lasă un comentariu