best of the beast

Etichete: ,

34 răspunsuri to “best of the beast”

  1. blegoo2 Says:

    Jiji for President!

  2. selector Says:

    4 cruci, papa a pus gura aici, imparatu lumii, el demonstreaza, demonstreaza ca se poate asa!

    Jiji 4 prezident!

  3. blegoo2 Says:

    Eu am fost sincer, n-am făcut ‘șto.
    Chiar nu înțeleg ce aveți voi ăștia mai cu faclutate cu Jiji.
    Că nu vorbește ca Liiceanu?
    Că n-are dileme vechi, ca unchiu’ Pleșu?
    Ori ce?
    Vorbes… er, latru serios, zic.

  4. selector Says:

    Blegoo, departe de mine gindul c-ai facut misto, eu cred pe rosu ca Jiji e osul della nazareth, pogorirea hristica, renasterea, viiiata si heternitatea! Mi-e rusine c-am fost asa de orb pina acum, cum de n-am vazut ca jiji e alfa si omega, chintesenta rouminismului adevarat, cu bentita tricolora sau fara, viitorul, totul si nimicul!

    papa della roma si dallai llamma sint mici pigmei pe linga adevaratul cavaler al luminii..

  5. mulliganoglu Says:

    ‘s-a intamplat minunea pentru ca uite fii atent aici…’

  6. blegoo2 Says:

    Faceți mișto…
    :-(

  7. we Says:

    interesant cum intra cu mana in spatiul celuilalt. isi foloseste mana ca o unealta, o grebla. mana aia are constiinta proprie.
    ar fi f. misto daca ar ajunge presedinte.

  8. mulliganoglu Says:

    …, gen

  9. mulliganoglu Says:

    we, io sper din tot sufletul sa ajunga si sa faca Rrominia ca Soarele Sfant de pe Cer

    gg poate, gg vrea…

  10. we Says:

    yes we can!
    yes we want!

    dupa kkrau, ggb mi se pare alegerea cea mai logica si justa.

  11. we Says:

    va face Romania Cea Mai Mare. Basarabia, Bucovina de nord si Bulgaria se vor alipi singure. Vom fi nou Imperiu Roman, Bizant dupa Bizant. Vom fi Regatul lui Dzeu!

  12. mulliganoglu Says:

    cred ca se va alipi, de bunavoie si nesilita de nimeni, si Hungaria

    e prea mare cocoacea, un fel de gaura neagra locala

  13. selector Says:

    Jij:= vitez mihalyt s mircea a regi!

  14. erratastene Says:

    băsarabia e pământ românesc! pupa-mi-ai crucea!

  15. garcea Says:

    bisissica pri´ministru

  16. blegoo2 Says:

    Comentațiuni dezgustătoare – venite dă la ‘telectuali sud est ioropeni.
    Incapabilitați de a vedea realitățiunile care este ele, așa cum se află!
    Bleah!

  17. lascaris Says:

    GLORIOS

  18. garcea Says:

    geniu inept. nu´l meritam.

  19. bingo Says:

    „Eu nu vreau sa-mi faca mie nicio astrograma, pentru ca eu sunt casatorit, sunt fidel nevestei mele si nu o las sa mi-o atinga ca sa-mi masoare nimic.”
    jiji & pula lui stelara, next generation like, care nu poate fi masurata nimic.

  20. we Says:

    stie cineva de cand becali a devenit atat de faimos? cand a fost propulsat in lumea reflectoarelor?

  21. bingo Says:

    dintotdeauna.

  22. garcea Says:

    de cind l´a fatat bississica pa gazon la stiaua sus rasare, nasol ca´n primi ani de viata nu prea avea loc de valentinoid , d´aia au si facut revolutia, ca al´fel nu scapam de ceasca.

  23. we Says:

    multumesc garcea. fara tine netul ar fi gri:)
    totusi, nu cred ca dintotdeauna, ca nu mi-l amintesc inainte de 2000.
    sunt f. curios cand, cum, de ce a aparut la rampa prima oara.

  24. garcea Says:

    gri negri vezi ca hintu´meu e valabil, gasesti pe tub filmari de prin 88-89 cu pacaliciu´ala de vali ceasca, cu stiaua si rinjea si jìjì intr´un colt de cadru.Adica era si el o beizadea anteportas, avortonu´dracu´.
    veeezi daca nu ti´a placut folbalu´?? a fost cu babuinu´al´antu´giovani, l´au avut pe hagi sub contract alea, perioada aia tulbure early nineties, n´aparuse gugle care nu uita si nu iarta, ziaristii aveau inca bacu´, o tempora…restu´e discutii, cine a fost primu´: trogloditii analfabeti inventatori de stiri si personaje sau trogloditii ahtiati sa plimbe cercu´vicios pe sticla.
    Mai pune ba si tu mina pe o revista de culturisti sa vezi si tu cine a luat mister´universu´anu´trecut, arnold classic alea, o freci cu studiu de caz beehehecali.

  25. we Says:

    se gaseste undeva acel utub?
    ok. deci filiera ar fi PCR-armata?

  26. we Says:

    asta e misto:)
    http://www.fcsteaua.ro/media/images/article_pictures/normal_size/gigi_emo-373161922.jpg.

  27. garcea Says:

    vezi pe la minutu´1:11

  28. we Says:

    gata. vazut. vine si el sa pupe:) mai tzukalar, ashea. morala, daca e vreuna, uite cine e tare in ro, dupa 22-23 de ani de la inghesuiala. marean, oprescu, mazare, becali, kkrau.
    e parca un ciclu al raului, al how low can we go.

  29. garcea Says:

    mdeah ca sa vezi si tu cum se aplica live politica ” am plecat ca sa raminem”. ;o))
    PS scoate´l pe ochi de peste de pe lista, are el bubele lui de cacanar bulangiu´da´n´am citit pe nicaieri ca ar fi fost beizadea ca alde bombonel sau sefu´prostilor:geoana.parerea mea.

  30. we Says:

    nici becali nu a fost beizadea. a fost un cipan mutat pe motiv de legionari. nu stiu daca stii, da’ aromanii au pus botul tare de tot la legionari. habar nu am de ce. in fine, nici antonescu nici comunistii nu i-au starpit pe toti.
    si nici marean nu a fost beizadea. sa il sterg si pe ala dp lista? si nici mazare. mazare a fost un dropout de la inst de marina, care „s-a intamplat” sa fie in CC Cta, a pus mana pe dosare si restul e istorie.
    nu il scot pe ochi de peste de pe lista, pt. ca e de aceeasi teapa. nu prea conteaza daca esti beizadea sau nu la fapte. alea conteaza. si lista e mai lunga de fapt.

  31. garcea Says:

    aaa pai stai ca cu lista de lichele sunt absolut de acord, nu am absolut nici un reziduu de simpatie pt ochi de peste.
    plm cind a murat sergio s´au tot facut valuri si au aparut tofelu´de pseudointerviuri; intr´unul din ele se vorbea de jíjí si sergio afirma ceva de genu´ca´l cunostea pe tac´su si ma rog subiectu´discutiei era bezmeticia ireparabila a lu´fi´so. Mnoah mai stii, o fi fost livratoru´oficial de brinza al casei prezidentiale :o)))

  32. we Says:

    da, multi mache, cipani, cu oile, erau furnizori de bunuri moca PCR-istilor. branza, lapte, carne, blana deja aranjata pt „alaindeloane”. nu prea puteau fi ei pcr-isti pe motiv de tata-bunic cu camasa verde, da’ se adaptau realitatilor locale. erau implicati in comertul negru cu valuta/aur/tigari. si cand ceasca mai ordona cate o epurare, primii bagati la beshau erau ei. ii mai usurau de aur/valuta, mai dadeau aia o declaratie. si tot asa. asta o fi avut oile mai ortomane…

  33. garcea Says:

    …sau limba mai fierbinte si zglobie.

  34. we Says:

    da. si aia. stiu cazuri concrete de mache care turnau tot la prima infatisare cu militia. spuneau tot, la nivel de pachete de kent date per cap de persoana si interval de timp. una din misculatiile pe care le faceau erau cu blanurile de oaie/capra. erau categorii de plata cf. rasei si calitatii blanii. si dadeau spaga ca o blana asa-si-asa sa fie trecuta la blana de blana. si manevra mergea ceva timp si evident ca politia economica stia, pentru ca avea turnatorii sai.

Lasă un comentariu