Etichete: ,

142 Răspunsuri to “”

  1. blegoo2 Says:

    Voi da sfoară-n țară, voi aduce prieteni, rude și dujmani să voteze în favoarea mea!

  2. goguvangogh Says:

    nu! da trolează!

  3. goguvangogh Says:

    am votat o dată cu mine și odată cu altcineva. care nu era cu mine.

  4. blegoo2 Says:

    Clar, polul e mânărit în mod hapsîn.
    Rușine!
    Se vede picselu’, alea!

  5. colector Says:

    blegoo e troll de bine, pansament la rana:)

  6. blegoo2 Says:

    Votează! Lasă pansamentele… tu nu vezi că dujmanii mă-nconjoară, rănile mă dor, etc?
    Acest zvon… această hafirmație întinătoare… trebe stîrpită dîn feșe!
    Altminterea, devine legendă hurbanistică.

  7. mulliganoglu Says:

    blegule, credeam ca sunteti doi, nu 3 (sunt convins ca esti un troll cinstit si nu botizezi IP-urile)

  8. blegoo2 Says:

    BLEGOO (lătrăcios): ” Vom face și drege… orice e nevoie… să se aleagă… rezultatu’ dorit… la acest pol mîrșav… „
    (aparte): „Arde-l la gioale, vericule… ori câștigăm, ori pierdem!”

  9. goguvangogh Says:

    fraților, a-nceput turu doi! jios ciocoii cu 6 case și poartă-n case!

  10. mulliganoglu Says:

    blegooo, ai venit cu camionul de robodogi la vot? nu e frumos, chiar si pt. un script in php

  11. blegoo2 Says:

    N-am furgăsit nici un vot – toate e pe bune – ali meli – spre dăosibire dă ali tele – unde a votat GeveGe de trei ori și G de tri ori… și tu – odată!
    Oricum, votu’ e strîns, e posibil să mă aleg trol negativ… și schimb constituțiunea!
    (fraieru’ dă colector, cu aipi dinamic, în loc să voteze de 8 ori pă secundă, abordează atitudini mîrlănești, vestice, cinste, onoare, barză brănză, viezure)

  12. colector Says:

    sa-mi trag cångi, blegoo, de la mine o sa ti se cauzeze..:)

  13. blegoo2 Says:

    Încă nu s-a închis secția de votațiune.
    Fraților!
    Cumnaților!
    Votați Blegu’ – el latră!
    Ueit, uat?
    E pol, nu vot?
    Eh…
    Clicuiți în favoarea blegului!

  14. mulliganoglu Says:

    cre’ ca Coderul (om sau masina), Matrixul, vrea sa ne dea sperante, senzatia de libertate, astea. mai baga si cate un vot la noi, apoi cate doua la blegoo.

  15. colector Says:

    gata, s-a dus si internet explorerul..

    blegoo, da si tu un proxy de Canada te rog.

  16. blegoo2 Says:

    vezi la hidemyass – procsiuri de Canada, China, Mongolia… locuri dă unde e frecventată Valahia.

  17. blegoo2 Says:

    Te oftici că-s cu un vot ‘nainte?
    Mânărește votu’… că oricum asta o să fie la final.
    O mînărie.
    (ueit… uat? alt subiect, alt post? Uell… nevăr maind… iță a valahian sing…)

  18. blegoo2 Says:

    Ahh, să-mi trag un șut undeva!
    Merge să votezi cu telefonu’ – din păcate, am votat greșit, dîn grabă!
    Nu se trece, nu-i valabil!
    Cer numărătoarea inversă!

  19. colector Says:

    am un nokia de cåcat, nu merge brauzåru.

  20. blegoo2 Says:

    Nu’ș de ce, da’ ori de câte ori votez „nu”, se consideră că e „da”.
    Am încercat de 4 ori, dîn telefon, dă la colțu’ străzii, dîn garaj și dîn closet.
    Pla mea, am încercat în fel și chip, tre’ că e codăreală hadîncă.

  21. colector Says:

    pai mai incearca..

  22. mulliganoglu Says:

    si eu cred ca tre’ sa mai incerci, blegule. perseverenta, alea, asa s-au construit hidrocentralele.

  23. blegoo2 Says:

    Aaa… gen:
    „Bum-bești/
    Li-ve-zeni!” ?

    „Noi cu brațele ca fieru’/
    Vom culege mușețelu'” ?

    Oricum, vremea hidrocentralelor a cam trecut. Lampa lu’ Ilici a devenit conecsie la intărnăț.
    E chiar posibil că o să vină hamericanii – și nu doar la Ploiești.

  24. blegoo2 Says:

    Votarea e clar defectuoasă. Voturilii dă „nu” sunt tranferate la „da”.
    Te și miri de ce să mai votezi.
    Dămocrația depinde de cine numără voturilii, nu dă cine votează!

  25. blegoo2 Says:

    http://lunguldrumpanadeparte.wordpress.com/2014/10/28/ce-ai-face-in-cazul-asta/comment-page-1/#comment-1560

  26. mulliganoglu Says:

    cre’ c-a votat si als, de fo 3x

  27. blegoo2 Says:

    Mîna nevăzută a stafiei… care este!
    Alș… dacă ar fi fost să fie… ar fi contribuit în mod sigur!
    Genu’ lui de ceartă; putea să se dea măreț, cita dîn Camus, JPSartre, alți iluminați.
    Mă mir că Suciu nu e prezent.

    In azăr niuz…
    Serios acuma… nu vă e rușine?
    Nițel… așea… ?
    Votați la miștocăreală… făr’ să gîndiți… la modu’ valahic.
    Gen:
    „pla mea… oricum nu contează, măcar fac caterincă frate!”

    „dau cu ciomagu’n cățel, ce pla mea!”

  28. mulliganoglu Says:

    hai, nu mai face pe trepiedul

  29. mulliganoglu Says:

    (am reusit sa votez cu ceasul desteptator)

  30. blegoo2 Says:

    Mă văicăresc… care-i problema ta?
    Că o să ți se ducă vestea de mînar de poale?

  31. blegoo2 Says:

    Aia cu ceasu’ deșteptător nu mi-a dat pîn cap.
    Românii votează cu orice, oriunde, oricum.

  32. mulliganoglu Says:

    ce e aia „mînar de poale”?!

  33. blegoo2 Says:

    „polluri” vroiam să zic.
    „mînărit” – as in falsificat rezultate.
    „poale” pot fi ridicate, amușinate, alea.
    MÎNĂRITE, deci.

  34. mulliganoglu Says:

    tu esti un Joyce al cateilor. care esti.

  35. mulliganoglu Says:

    un scor frumos statistic

  36. blegoo2 Says:

    Păi:
    https://www.facebook.com/mircea.eliade.779

    …………………………….
    „…considerând spirala algoritmică a lu’ Lobaciov…”
    (hai, nu mai pot, mă umflă râsu’ – numa Arhi face d-astea bune)

    Chestia e… serios acuma – realizezi cât de ușor poți manipula cuvinte ca să iasă ce vrei?
    „A mânări” e un verb legitim, recunoscut.
    „Poale”… iarăși… e substantiv legitim.

    „a mânări poalele” implică doi participanți – 99% obligatoriu unu’ fiind femelă.

    „mînuitorul” fiind mascul – acțiunea fiind una de mototoleală a „poalelor” – prezumate a fiind partea de jos a fustei ori rochiei – cu osibire spre creația unei plăceri nebănuite – chit că chilotu’ e prezent.

    Revenind la pol – consider „mânuiala” d-tale ca fiind dîn categoria descrisă mai sus.

    :-)

  37. blegoo2 Says:

    There are lies, damn lies… and statistics!

  38. mulliganoglu Says:

    vrei sa ne-arati ca ai afumatoare?

  39. blegoo2 Says:

    Sunt dat ca exemplu că nu mă laud NICIODATĂ.

  40. mulliganoglu Says:

    la asta nu m-am gandit, ca ar fi o lauda

    dar tu, pa persoana de catel rromino-gospodaro-hamerican…

  41. blegoo2 Says:

    CUBANEZ!!!

  42. mulliganoglu Says:

    tot un drac

  43. mulliganoglu Says:

  44. blegoo2 Says:

    Ca replică… relativă relevantă, cu rezervarea că e film, nu realitate.

  45. blegoo2 Says:

  46. blegoo2 Says:

    Nu-i deloc același drac.
    Dracul din Balta Alba nu-i la fel cu cel din Drumu’ Taberii, ori Militari.
    Tartorii dîn Cotroceni sunt sensibili diferiți de cei din Băneasa ori Snagov.
    Ce dreaq’… tre’ să desenez?

  47. goguvangogh Says:

    stai liniștit, blegule, dacă nu eram io cel vizat, nu mai câștiga iohannis firmanu.
    ai picat și tu ca pan în fluier.
    gata, mulli sama, mă retrag iareș.

  48. goguvangogh Says:

    majestățili voastre săreați ca rața la muci la banciu, care nu și-a dat seama nici la sorina matei, tot descopertată, că gigi turcescu e coleg de coleg de aprozar…
    iel e foarte sagace și viril când află ce s-a mai publicat prin atlasul francofilului despre guineea bissau.

    dar dacă avem toate serviciile cu carii dentare la fabrica de înghețată, care merge pă profit zero, e bine. da să nu afle nimenia dă fraimiu cu țăganii, că ăia e romi. și dacă fură ăia de 60 de ani juma din pib, io chiar îs mai prost ca țăganii? mai ales că am și țăgancă dăn buzău care suje pula rău…

    kîkat katana!
    kîkat sunțu!

    ie căcat, domnule.

  49. goguvangogh Says:

    să mor io, ie căcat!

  50. goguvangogh Says:

    și dacă ie cîcat, ie căcat. să moară.

  51. goguvangogh Says:

    toți vrem să moară ponta în alegeri. PS, io ajvrea să moară și genitorii dumnisale.. da ia d-aicia una originală și specială, de la gogu:

    înafară de hert și miulăr, cam ca jac și rac ai noștri, cine ne va suge pula? tot gabi și andi?

    e posibil, totuși vorbind serios, ca niciun normal cult să nu spună nimic? afară de profețitul de mine victor-viroel (h)rebengiuc?

    suntem toți din vaslui, dar încă nu ne-a făcut arborele cotit radu dudă.

  52. goguvangogh Says:

    vorbeam de trioul imposibil (nicio pulă-patrubuci) dintre gabi și andi, că iei a cam furatără tot cei cultură.
    ICR, carte pentru preșcolari, lapte cu brânză, muie cu zmecleu, ce se face cu toate astea, dacă moare gigi becali. sau niciolaie manlescu.
    cine va deveni șefu statului e de cîcat.
    cine va deveni șefu culturii?
    elena lu firea sau elena lu pandele?

  53. goguvangogh Says:

    legenda:

    pentru garcea, că iel a citit horoscopu și a apucat să plece la timp.
    cu 30 de ani mai deștept ca ieu din țară, care puteam să rămân din 1990. dar mi-a plăcut clipul cu frunza lu udrea, pișată cu spermă marinată.

    gabi e liiceanu, în general scrie între două mui. de la porca del mareeee.
    andi e pleșu, scrie între două nemui, ăla e atât de asexuat, încât acceptă hirsutismul ca pe o dovadă de hermafroditism. dar nu e încă general. poate cap-oral.

    blegu e blegoo. latră la românii neasistați social. el poate, are bani de internet și știință de haș. tml.

    we e cel mai bogat dintre noi toți. se știe. are blog pă orpres cu tuată canada din ucla.

    io îs cel mai prost. n-am bideu. fiindcă mă piș în ghivetă.

  54. goguvangogh Says:

    și Mulli Sama?
    mă, da cât de gunoi mă credeț?…

  55. goguvangogh Says:

    sunt supi, pisi, că navenitără nici pontu, nici euxinu. și făcusărăm așea nește steaguri faine, pă lemn dă paltin. și avea toț ciocalarii ciocatele pregătite dă șpițuri…

  56. we Says:

    gogule, tu lucrezi de noapte si te faci muci, sau bagi chitroase la locul de munca?
    sau o faci lata saptamanal si te apuca poezelele gen mondealu’ la 2-3 dimineata?
    in state nu ai cum sa fii bogat, decat daca esti doctor, sau avocat. doctor sunt, dar nu de oameni. si nici de animale. in plus, la prima generatie de emigranti, nu ai cum sa fii bogat. nici in absolut, nici in relativ, ca dolarul e la dracu fata de euro.
    finally, domeniul in care lucrez nu a marit salariile cf. inflatiei reale, sau preturilor reale. suntem undeva la nivelul anilor ’80 (in cel mai bun caz) fata de ce e pe piata. similar cu romania…na, romania adopta modelul american pe burta goala.
    culmea, ca de azi nu mai lucrez la apropourile tale:) niciodata nu a fost ucla, da’ pt. romani e mai complicat. oricum, m-am mutat cu munca.

  57. bingo Says:

    care blegoo ?

  58. blegoo2 Says:

    Blegoo2, evident!

  59. bingo Says:

    aaa, dac-asa, nu, doiu e natura de inger eloquent.

  60. goguvangogh Says:

    Dragi prieteni!

  61. blegoo2 Says:

    …și stimați tovarăși!

  62. goguvangogh Says:

  63. we Says:

    mai bine mai tarziu decat niciodata. abia acum am vazut ca mondealul e d’al vostru, ardelean. accentul l-am remarcat de la primele cuvinte, da’ nu stiam de unde e. din cluj, mai, tulai!
    noa, ca ponta va fi presedinte, eu zic sa va separati si sa-l puneti pe nelson asta rege al Ardealului.
    nelson e horea, closca et. crisan! tulai!

  64. goguvangogh Says:

    cel mai frumos ar fi să înființăm ținutul autonomsecuiesc, cu majoritate maghiară. după care, minoritatea română să facă un ținut românesc în ținutul secuiesc. abia atunci am deveni europeni.

  65. we Says:

    just go for it. eu cred ca EU ar da bani pt. asa ceva. si purtator de cuvant pentru minoritatea romana majoritara, mirciulica badea. ca sa isi mai revina la self-esteem dupa meciul deceniului.
    adevarul e ca viitorul pare sa apartina celor mai nesimtiti din fostul partid, asa ca nu m-ar mira ca indivizi ca Marko. B, sau Karoly et al. sa inceapa sa se mai agite. si/sau altii mai rai, asa ca garcea:)

    ma asteptam sa vina viitura psd-ista dupa fiascoul pdl-ist, da’ cu ponta la cotroceni…nu stiu, parca incep sa fiu motivat sa scriu ca romanii nu sunt intregi la cap, chiar le place in feudalism (sau nu au iesit niciodata din feudalism).

  66. garcea Says:

    gogule, geniala matrioshka politic administrativa.

    we, te implor, da´i cu niste vin rosu sec inainte sa´ncepi sa bagi comentarii…

  67. garcea Says:

    @we

    si a propo de nu´s ce nesimtiti care sunt in stand by si abia asteapta sa se napusteasca asupra bietei romanici..stai calm:
    Gh. Funar vegheaza!

  68. we Says:

    a aparut si garcea din misiune. ai rapus dujmanii de tara?
    da, a si cantindat funar – eu credeam ca e deja pe lumea cealalta.

  69. mulliganoglu Says:

    da, e buna aia cu autonomia

  70. garcea Says:

    @mulli-sper ca nu te pripesti, se anihileaza reciproc la infinit.

    Ba, we, misiunea mea e sa scap cu cit mai multi nervi intacti din situatia actuala.eniuei, tot insipid esti, ramai.

  71. blegoo2 Says:

    Lăsați prostiile, votați Blegu’ !
    El latră!

  72. we Says:

    garceo, daca as fi atat de insipid nu te-ai mai stradui de atata vreme si atat de des:) din ce situatie sa scapi cu nervii partial intacti? alegerile? te credeam mai matur la cap, serios.

    hai ca mai bag o proba de insipid.

    @stamate, te rog sa imi ingadui un text la tine, penca daca il plasez la locul propriu sunt sigur ca il va sterge si va scoate alte povesti.

    bai lectorene, te fute grija de situatia mea profesionala? ai de facut rapoarte? lu suciu, eventual, ca leutza a crapat, sau lui aposztol? sau nu mai ai ce barfi cu buzele tuguiate intelectual la dineurile unde nu platesti? credeai ca nu te vad ca imi tot futi contul de pe linkedn, ca ai citit aici ca mi-as fi schimbat jobul? nu ai raportat inca marea schimbare?
    iti sugerez f. serios sa iti vezi de treaba matale, eventual sa explici doamnelor feministe cu perle la gat si incaltate cu bocanci (sa nu continui descrierea, da?) cum se introduce integrala in cerc. sa aiba motiv sa te puna de bibelou un sufragerie vanatorule. daca unii sunt mai miserupisti pentru porcariile pe care le-ai facut, asta nu inseamna ca toti sunt asa.
    episodul aposztol inca nu se terminase si tu deja te plangeai lu leutza stajerul cum ti-as fi tras eu clapa. bai boule, tu crezi ca arunc cu sutele de dolari numai ca sa ti-o trag? si imi si pierd juma de asa-zisa vacanta la barca ca sa imi pregatesc la minut materialul, ca ajunsesera unii sa spuna ca sunt narod de cata atentie dau la un non-eveniment.ca sunt eu masochist. pai da, de ce sa stau pe plaja si sa ma uit dupa spanioloaice, cand pot sa imi petrec zilele in camera de hotel bibilind la slide-uri – pe care cu onor le-ai pus la bataie de joc pe website.
    ti-am explicat atunci, iti explic si acum: am facut icter mecanic, mufule. inca nu ma crezi, iti dau referinte, limba, ca stefan m-a doftoricit fara niciun rezultat o saptamana intreaga si imediat ce am ajuns in state, am intrat in sala de bagat tuburi pe gura.
    numai ca tu, nu!, ti-am pus-o, ca toata lumea te uraste si imediat te-ai plans lu leutza, prietenul tau.
    intr-adevar, comportament de universitar, mancamiai. dar sa te ajut la raport: o sa am dubla „numire”, una aici si una in europa, ca nu mor caii cand vor cainii, dom’ profesor de fetesti. vezi-ti de beaujolais-ul du pape, amice.

    ps: garceo, hai sictir:)

  73. we Says:

    update: imi numeri si ouale pe Academia. edu, amice? tulai, pe 1 noe am scris ca am schimbat jobul, pe 2 noe, calarire pe academia edu si pe profilul facut de Goagal.
    te roade, ai? te roade unde ajung, daca cumva e undeva care ar fi perceput de tine ca fiind mai „sus”? japita valaha.

  74. we Says:

    update2: na, ca s-a trezit si goaga sa ma caute. te lamurisi goago? da’ h-index-ul mi l-ai cautat?
    mai oameni buni, de fiecare data cand cineva foloseste metoda asta de cautare, primesc un email cu link la statistici etc. folositi torul macar.

  75. mulliganoglu Says:

    garceo, nu chiar la infinit, caci ungro-vlahul e fundamental, deci indivizibil

  76. garcea Says:

    :o)))))))))))))))))))))))))) and the oscar goes to…

    mulli io zic sa bem un cabernet ca sa ne multiplicam prisma ;o))

  77. mulliganoglu Says:

    dai si tu un rosu de Eger?

  78. garcea Says:

    awwww ce m´ai lovit la glanda cu bikavér(=sinje de torro). Am prins intr´un an o promotie, dadeau sticla la vreo 700 de Ft adica doi euroi jumate, m´a cuprins melancolia cind am terminat ultima sticla…dau, normal ca dau.

  79. mulliganoglu Says:

    da, boyarule, da, ca p-aici sa gaseste in putine locuri, iar la sf. gheorghe e o avere

    da!, pt. sufletul lu’ sf. klaus, c-a scos ghertoiul da pa displayuri, doamne ajuta!!!
    +++

    sa fie bine ca sa nu fie rau, vorba unui mare rromin

  80. blegoo2 Says:

    SĂ TRĂIȚI CARE CUM PUTEȚI!

  81. mulliganoglu Says:

    sa dea d-zeu si maicuta lui si sf. filaret al moscovei!

    d-ne, ajuta!

    +++

  82. blegoo2 Says:

    Ortodocsia Salvează România!

    Te-ai mai spovedit recent?
    Dacă nu, nu te mai mira că nu ți-a crescut leafa; păcatele atârnă greu, te țin în jos, pe scara ierarhică.

  83. colector Says:

    blguu hortodoks…

    s t ft in grå..

    cu procsi si fårå, ot bojole..

  84. blegoo2 Says:

    BLEGOO (către audiență): ” Trebe scuzat colectoru’… l-a podidit hemoția hetilică… mă confundă cu ducesa dă Pleșcoi”

  85. colector Says:

    s t ft in grå..

    unsowaiter..

    procsi..

    linkedin..

  86. blegoo2 Says:

    BLEGOO (cu tristețe): ” Mioritizmu’… podidește Johannezismu’… pînă și Carol Întâiul…”
    (face cruce largă, cuvioasă): „Dumniozo să-l hodinească… a venit neamț… a murit român. A învățat chiar să înjure, deși lumea râdea de el când zicea „ză-mi zugeți pula”… accentul a rămas cu el, da România l-a adoptat. Johannis acuma… rămâne de văzut”

  87. blegoo2 Says:

    Total afara topicului:
    Mă uit la hAntena trei – singura chestie care merge ca teveu dă net – penibil – lumea vorbește bolovănos, cu un procent incredibil de mare de „ăăă”-uri – coada mea, trebuie introdus termenu’ în dex – „ăăă”.
    Dar nu asta mă atinge; se dau periodic ceva comerciale, reclame, alea.
    BĂIII TATĂ!!!!
    N-am mai văzut tâmpenii mai penibile de când am vizitat Hamerica, care este.
    Nuș’ care e targhetu’ lor de audiență… da’ dacă e eficiente… apăi situația e muuult mai tragică decât se visează.

  88. colector Says:

    håu håu håu..

    blegoo, ce dreaq… va taie diurna?

  89. blegoo2 Says:

    @colector: deloc, n-am io treabă cu oscioarele aruncate la fraieri autohtoni în Valahia. Io-s de capu’ meu, îndepărtat și rece, luceafăr gen.
    Da’ mi-a plăcut purcica. Fremăta… gen, era clar transpirată unde se cuvine. Scuzați porcoșeniile, uneori e dificil să te abții… iar eu sunt parțial la grăsune; ele chihăie când le amușin… dă din picioare și râde.

  90. colector Says:

    hahaha, purcica e la realitatea acum..

    ar trebui sa faceti greva:)

  91. blegoo2 Says:

    Zăuuu?…
    Ei, o s-o mai caut, că pare transpirată.

  92. garcea Says:

    eh, boiereala e relativa, am mai vorbit de asta, pretu´a fost mare. de fapt … am schimbat decit peisagiu´, tot palmas trist am ramas(iar face baiatu´ala icter, de placere).

    si la saint georges mai tre´sa stii si limba cum sa ceri o franzela pe esperanto..nasol. Tot feteasca´i baza!?

  93. goguvangogh Says:

    @we
    1. garcea nu știe de tor. așa e el, mai incult.
    2. nu te caută nimeni. nici măcar fiscu.
    3. ne-ai spus că ești doctor, d-aia io mi-am luat medical.
    noroc bun!

  94. goguvangogh Says:

    nelson dănțuiește băsist

  95. goguvangogh Says:

    cel mai deștept om al zilei, i-am uitat numile, o zis că onlainu o făcut președintiele, așa că sujeț.
    iar banciu o zis clar că-i dă doo pirechi die pălmi lu tg când îl va-ntâlni. pîntru muia aia die labă cu țin cu ponta că îi tânăr și îi viu. și îi român, bemiar caru.
    și ghiuri, neam cu garcea.
    http://ioangyuripascu.wordpress.com/2014/11/15/scrisoare-catre-bardul-neamului-romanesc/

  96. goguvangogh Says:

    este în caracterrul vallah teleolltenesssk să sugă pula, când e criză de pulă, și să vomite sperma pe cur, când e criză de pizdă…
    nui prozdaruin…

  97. we Says:

    @gogu:
    1. nu era vb. de niciun garcea in propozitie. pd alta parte, scuze, typo, era vorba de blegoo si nu de tine.
    2. pot sa pun la vedere „pingurile” prin email, adrese, ce vrei tu. povestea asta cu „cautatul” e mai veche. inca o data, scuze.
    3. nu am inteles.
    cred ca vb. de cristi rogozanu, zice el ca facebookul a devenit antena3 intr-un articol de azi.

    garceo, am scris despre problema fizica expre. voiam sa vad cine musca in mod romanesc. asa e, ai schimbat doar peisajul. da’ nu fii trist, sunt multi ca tine. adevarul e ca dupa 18 ani de hamerlocie, putine natii/etnii sunt mai refractare la schimbare. exemplu: unii au incercat sa taie un porc de craciun in mijlocul orasului. la 5 minute dupa ce a inceput gutza sa guite a venit politia. culmea, erau pregatiti sa il si afume. evident, erau f. mandri de fapta lor.

  98. goguvangogh Says:

    @we
    ai spus clar că ești doctor, nu mă fă să caut, că-s și beat, și bolnav de colecist (mai nou). și mai am și 2 tancuri bune de galopat.
    bravo ție și atât. cum eu am făcut vreo 3 doctori în științe la viața mea, tu ai fi al 4-lea. nicio problemă.

    garcea este un OM. pe care nu l-am văzut în viața mea, deși aș fi dorit. care a acceptat să-i fiu tovarăș (cum se spune printre interlopii inculți) de fapte. pe net sau aiurea.
    cam asta ar fi relația mea cu el.

    salutări la rude!

  99. goguvangogh Says:

    plus că nu înțeleg de ce un om realizat și autosuficient ar mai avea nevoie să bată doba despre un incult care nu îl deranjează decât prin comentarii.
    chiar n-ai alți proști de care să-ți bați joc?…
    dacă tot ai descifrat toate mecanismele vieții și ai pătruns toate misterele ființei și neființei, ce plm mai stai pe tindă să freci știuletele de goji?

  100. goguvangogh Says:

    înțelepciunea înseamnă acțiunea inteligenței pentru a crea ceva bun, drept și frumos.
    ce plm mea ai creat tu, mă, înțăleptule?

  101. blegoo2 Says:

    BLEGOO (spășit): ” Dom’ Gogu… dom’ Gogu… io sunt pricina răului… io m-am huitat pă Linchemaș la profilu’ rășpectiv… mărturisesc! Da’ doar fin’că se zicea că și-a schimbat chiloții profesioniști… am crezut că e propus pentru premiu’ Cernobâl, ori astea… ‘iceam să scriu un harticolaș la rubrica „români cu care ne mândrim” la mine în coteț…
    http://www.blegoo.com/2009/11/10/mari-romani-in-istoria-americii/
    De un’ să știu io, în blegeala mea… că am fost o singularitate în ani de zile? Și că devin subect dă comentat pă gloage? Oricum, dom’ Garcea n-are vină, nici enteres… zic și io… latru dîn coteț”

  102. goguvangogh Says:

    păi, pune-n pula mea ceva din sergio leone, alea cu cel rău, cel cel mai rău și cel cel cel mai rău, ceva cu tommy lee jones, billy bob thornton, giac nicălsăn, nu alea cu soră pentru mama și cumnata care-a supt pula nepotului… dă-o-n pula mea dă cultură…

  103. goguvangogh Says:

    io când aud ștraus deja cred că-i maichi maus…

  104. goguvangogh Says:

    dă cu haidegăr în iliescu, cu cenușa lu stalin în soacra lu clauz, da nu mai fă pe omu fără casă care n-are bideu…

  105. goguvangogh Says:

    fraților, dragi români, viața e greu. io am intenția să continui actu dă guvernare. dăl în pula mea dă vot. ce, dă vot avem noi acuma nevoie?

  106. goguvangogh Says:

    stați lișniștiț! vă mai dau o sută. vă mai dau o muie. ce, nu vă place muia?

  107. goguvangogh Says:

    toată lumea vrea săm dea muie. ei, și ce? io nu pot lua muie? ia să vedeți cum pot!

  108. blegoo2 Says:

    BLEGOO (speriat): „Hascult și mă supun stăpâne…!”

  109. goguvangogh Says:

    io, cu guran, muian și pulan, vă vom arăta un plan!

  110. goguvangogh Says:

    Glauben ist siegen! Kämpfen ist gewinnen!

  111. goguvangogh Says:

    Bagă binie la cap, sugaci, că asta va fi șansa proștilor din țara asta: punie mâna și șterjie-te la cur înaintie să tie speli pă față!

  112. blegoo2 Says:

    BLEGOO (umil): ” Daa’… așa ceva merge?” :

  113. blegoo2 Says:

    Serios acuma: mie mi se pare că versurile în românește e fuarte pătrunzătoare… ceva relatat la alegerilii recente… zic și io… Nu folosiți „ELECTORALUL” la căței nevinovați.

  114. goguvangogh Says:

    poeziie frumoasă

    precum încet se scurge pișatul în ghivetă,
    cam tot așa slobozu pe ștuțu de trompetă.

  115. goguvangogh Says:

    să mor dacă azi noapte n-am visat asta:

  116. blegoo2 Says:

    De câte ori ascult „Internaționala” în română, îmi vine în cap un pasaj dîntr-o carte … ceva unde niște gunoieri, noaptea, terminînd o pauză de muncă, chemau „hai la lupta cea mare”.
    Clasic mioritic.
    Valahian chiar.
    Premoniție, alea.

  117. goguvangogh Says:

    o fi vreun semn că trecem prutu? sau lasă…

  118. goguvangogh Says:

    blegu, tu ești și tu doctor, ca să știu să-mi las barbă și muc?

  119. blegoo2 Says:

    Nu mai sunt oameni d-ăia.
    Au murit la Stalingrad, în Siberia, la Canal, la Poarta Albă, la Pitești, ici și colo.
    Unii îl pun la bătaie pe filozofu’ Șora, comunist francez și comunist român.
    Grețos să consideri.
    BLEAAAAAHH!
    (scuzați cățelu’, vomită ceva stricat)

  120. goguvangogh Says:

  121. blegoo2 Says:

    Ocazional, pun diagnostice – da’ nu dispensez medicamente.
    Doctor amator, cum ar veni.

  122. goguvangogh Says:

    băi, pulelor, apropo:
    voi ați văzut vreodată vreun deportat basarabean în siberia?
    io da.
    țiba!

  123. goguvangogh Says:

    da vreun deportat sas în siberia?
    io da.
    țiba!

  124. goguvangogh Says:

    și în general țiba, când vorbiți de pulă.

  125. blegoo2 Says:

    Mă retrag, GvG atacă la sentimente.

  126. goguvangogh Says:

    vă cufuriți în arhaisme, anglisme, slavonisme și bizantinisme…
    dacă mâine vă pune unu mama pe targă cu calașu la cap omorâți tot ce e-n juru vostru… după care vă omoară și mama și pe voi… prostălăi inepți și fătărăi…

  127. blegoo2 Says:

    Io am cunoscut personal câțiva reîntorși dîn Siberia.
    Nu mulți… foo’ 4-5.
    După război, zic.
    După al doilea.

    Propun să schimbăm subectu’.

  128. goguvangogh Says:

    unirea pulii de la alba iulia pizdii… niște cîcați cu nădragii sumeși la muci.
    nu dă nimeni doi bani pe voi, vallahi rromâni!
    fiindcă e criză financiară, prostea…
    cum nu dă nimeni doi bani pe ce zic eu.
    fiindcă la san trope e numa cine e…

  129. goguvangogh Says:

    și ce ți-au zis, umbră a blegului? că sunt eroi?

  130. goguvangogh Says:

    l-am și îngropat.

  131. goguvangogh Says:

    mii de scuze eterne, din nou, patroane… așa e la beție…

  132. we Says:

    vezi-ti de treaba ta, gogule. incerc sa iti vorbesc normal, am parte de vome.
    joaca-te in liniste cu tanculetele si bea pana intri in coma alcoolica, dar mai usor cu guitzatul. eventual sfatuieste-l si pe sidekick sa isi vada de ale sale.
    incepi sa imi faci usor greata – sunt nevoit sa-ti citesc toate mizeriile doar pt. faptul ca mai intru pe aici sa vad ce a mai scris stamate. lasa-te de intrebari retorice, ca nu e spatiul tau.

  133. blegoo2 Says:

    Nicidecum eroi. Oameni bătrâni… gen nu dai 2 bani pe ei dacă-i vezi pe stradă. Oricum nu-i mai vezi acuma – au murit toți.
    Dar.
    Era impresionant să-i auzi vorbind între ei – vorbeau de unde au căzut prizonieri, cum s-au luptat, cum erau paznicii ruși, cum mureau alții, cum se tăiau copacii, cum se supraviețuia.
    Relativ interesant, deși eu nu înțelegeam mai nimic – era o altă lume.
    Pe rînd… au plecat la canal, la pușcării, la cimitir.

  134. we Says:

    ai fost in siberia si i-ai vazut acolo, papagalule?
    cine esti tu, mah, pana la a urmii urma? alt jeniu pustiu? ‘ai sictir mazeto.

  135. goguvangogh Says:

    @we
    ești chiar prost.

    deci fii atent:
    1. tu zici așa, că vii așia, die-un pamplezir, nu că ai avea ce face, că e evident că n-ai… să vezi ce-a mai scris stamate, stamate pe care-l doare-n spate dacă vii tu să vezi ce-a mai scris stamate… de parcă dacă nu vii tu să vezi ce-a mai scris stamate, stamate își înghite brusc geniul literar și așteaptă să vii tu, ca să-l vomite pe tine… și cu ocazia asta mă cauți pe mine, deși nu mă cauți pe mine; mă citești, mă mustri și mă sfătuiești, deși sunt o mizerie, ceea ce tu știi, că sunt o mizerie.

    booon.

    2. pe urmă te bagi ca ștrampu-n pizdă în discuția mea cu blegu și mă-ntrebi dacă am fost în siberia, doar fiindcă am cunoscut oameni deportați în siberia.

    băi, băiatule, ești bolnav de sindrom obsesiv, probabil sălășluit pe vreun caldarâm de neurastenism psihofobic.

    beția se iartă, tati, prostia, deși nu e faptă penală, niciodată.

  136. goguvangogh Says:

    hai, că dacă tot ești anxios, îți mai dau un pont: când ai futut ultima oară o femeie fără să o bați pentru că a simulat?

  137. goguvangogh Says:

    mă mir că la voi, unde sindroamele halucinator-paranoide au tot felul de tratamente, dar totuși probabil prea scumpe pentru buzunarul tău de parbrizar erudit, încă nu s-a gândit nimeni din anturajul tău virtual să te abordeze… poate c-o chiflă înmuiată în pimavanserin…

  138. goguvangogh Says:

    din nou, mii de scuze, patroane… se la vi, tujur parșiv…

  139. goguvangogh Says:

    era mai bine pe vremea lu ceaușescu. ăștia ca mine, cu substantivu și cu verbu erau parcați la gherlă… plm… parcă acum zăpada e mai albă ca neaua…

  140. goguvangogh Says:

    deci, eluminează-ne, odată, o, dottore: mai exact, în ce domeniu ți-ai di-luat teza?

  141. garcea Says:

    dom´le, la ce´i coada asta?

    asteptam sa bage stamate.

    :o)))))))))))))

  142. blegoo2 Says:

    :-)))))))))))))

Lasă un răspuns

