Marele Prozator Ioan Suciu in Budapesta

837c1-img_6236

caf87-img_6195

Etichete:

42 Răspunsuri to “Marele Prozator Ioan Suciu in Budapesta”

  1. garcea Says:

    LOOOOL
    zic ” ce´i cu asta si de ce ar trebui sa ma amuze!?” doar pt ca i´a ramas mare costumu cind l´a luat de la SH? trec in fiecare zi de luni pina vineri prin ostbahnhof, pe bune omu´e o mica gluma pe linga ce vad p´acolo, doar n´ati vrea acum stil a la baptizatu´. enfin risc un ochi pe bloaga..TRIPLE LOOOOL…editura hergbeneeeeet…ui´ma pentru cine era s´o mierlesc io la rivulutie, la nici opshpe ani.

    PS- nu haina il face pe om ca dupa ce si´a pulicat cartea nu i´a mai ramas de toalete de faivoclok. Io pa vremuri am trollat grav o matusshika d´asta scrítoare autointitulala, renata carageani pe numele ei de hoasca, stie cineva de ea, mai traieste!?

  2. mulliganoglu Says:

    deci dragi inculti care sunteti voi la cap,

    ma sacrific sa va dau cateva linii diriguitoare vis-a-vis de tinuta acestui mare carturar in viata, animal sexual si violeur d’amoresurile fetelor iubitoare de literatura care tin glob.

    conceptia e alex. leo serban, claro. incaltari colaborare internationala PLIMA-abibas-NEKI, bune de gala de premiera de film de palm d’or, dar si de catarat pe inaltimile palermitane. pantalon kinodragonulrrrozzz (dizain berjeresque Miuzet, inspiratie Dealurile Buzaului) care permite brizei de pe terasa palațului tuscan sa mangaie perii incaruntiti. cureaua peste nasturele nadragilor e semnul rebeliunii flămânde. jacheta poate fi folosita ca patura in noptile friguroase din Desertul Iubirilor de Stanga. camasa pe comanda in Londra, croitor de nisa cu doar 3 clienti. ochelari protectie sudura Rey Bean.

  3. mulliganoglu Says:

    am uitat sa subliniez tinuta demna

  4. garcea Says:

    asta a scris meitrei? plagiatu´ala dupa capra cu ței piei?

  5. we Says:

    demna dar relaxata…

    a ajuns la buda-pesta? a ajuns! a fost si in bulgaria? a fost! vezi ce utila ii e democratia? ii deschide orizonturi. unde era cand se filma in tramvaiul ala tinandu-se de mana cu unul de varsta lui?

    pe bune, e perfect pt. halouin.

  6. mulliganoglu Says:

    a mai scris si altele, cam 5 x (-0) in total

  7. mulliganoglu Says:

    we, io cred ca e impaiat

  8. mulliganoglu Says:

    cred ca e ca-n Kagemusha, ii tin astia globul ca sa nu credem c-a murit Cultura RRomînă.

  9. garcea Says:

    yep un demn transcendent al mumiografiei bastinase. sa´l umplem de respect, zic.

  10. mulliganoglu Says:

    e intomnat, are ceva de borcan cu muraturi

  11. we Says:

    mai si tot nu l-am vizitat, nici o cafeluta in parcul ior nu am baut.
    si cat de fericit era ca iti aflase numele, dadea din toate extremitatile.
    pe 11 aprilie 2015 se fac 4 ani de cand s-a dus ala pe cos. ar fi timpul pt. un pomelnic, vesnica pomenire.

    apropo, miuzet mai sufla?

  12. garcea Says:

    pai si´n borcanu´de gogonele se mai baga un bat de cires ceva ca sa´i dea o aroma mai demna.. sau ce credeai ca un domn d´asta conspirativ umbla cu umbrela la vedere?

  13. garcea Says:

    ai grija we ca devii si tu un fel de aprozator d´asta celebru daca nu ti faci somnu´de frumusete! a propo, la mine pe blog am mai scris si eu ceva?

  14. mulliganoglu Says:

    we, prostia e eterna si, la nevoie, anaeroba

    garceo, asta are o teapa de salcam

  15. we Says:

    garceo et al, de ce nu treceti fratilor la mine pe gloaba si ne injuram maine pana ninge aici. pe bune, e prea mult zgomot de fond.
    habar n-am daca ai mai scris sau nu. e suficient pt 2 vieti cat am citit/vazut.

    n-o sa devin aprozator d-ala din simplul motiv ca nu ma lafai in timp liber si bani moca de guvern pt. servicii aduse patriei. daca nici macar 100 de lei in plus pe luna nu are, ca a combatut dujmanii tarisoarei, atunci chiar ca e prost. mai lucreaza la „arogante”; inca sunt usor ridicole.
    da’ cum ziceam, haida pe gloaba mea si ne spurcam pana cade netu.

  16. garcea Says:

    la tine pe blog? ma onestule, pai ai tu glagorie ca sa vin io sa ti sparg petrecerea? esti de´a dreptu´megalöman(sic).

  17. blegoo2 Says:

    Pare ușor crispat.
    Poate bătea vântu’ pe cheiu’ Dunării?

    Hai să nu facem mișto de instantanee inedite – că cu toții avem poze în fundu’ gol, pă păturică, cu zâmbet tâmp.

    Lătrătura mea, dîn cotețu’ meu!

  18. garcea Says:

    blegule asa ziceam si io, sa nu fim superficiali mai ales dupa ce l´am vazut pe houllebecq intr´un semidocumentar semiregizat de el insile. bine, m´am si gasit cu cine sa´l compar..

  19. om bogat, om sărat Says:

    poza seamănă leit cu aia din testul de inteligenţă cu copacul chinezesc. dacă vezi 13 mutre în ea eşti geniu. dacă nu, eşti incult.

  20. garcea Says:

    Proza seamana leit cu reteta pentru xanax.

    A propo, am fost la elf pe blog si mi´am cerut scuze.

  21. mulliganoglu Says:

    io zic sa ne concentram pe om, nu pe opera

  22. garcea Says:

    n´am cum, pozitia aia nefireasca de omulet lego care sfideaza anatomia, gravitatia si concentratia de thc in singe ma fac sa inchid poza dupa doo milisecunde. e deja a doua noapte cu insomnie acuta.

  23. blegoo2 Says:

    „io zic sa ne concentram pe om, nu pe opera”

    Păii… la a dooa vedere, omul pare constipat. Ori are hemoroizi.
    În ambele cazuri, nu-i motiv de veselie.
    Garcea zicea de omulețul lego.

  24. om bogat, om sărat Says:

    http://i.imgur.com/YSCeMj1.jpg?1

  25. om bogat, om sărat Says:

    garciea, și ți-ai dat? scuze.

  26. garcea Says:

    eh, am prostii mai grawe la activ , nu cre´ca´i cazu´sa rastorn lista de prioritati. it s a long wey to caracal

  27. om bogat, om sărat Says:

    să vă uitați:
    The Homesman (2014)
    OCNĂ!!!

  28. mulliganoglu Says:

    deci Autoru’ a fost la vanatoare de rroboti…

  29. bank o´netty aka garcea Says:

    arrgh egzact filmu´asta am vrut sa ti´l recomand ieri cind m´a deranjat senilu´si m´a pus sa simulez. swank e in vrajmasia organului.

  30. Şaormizegetusa Says:

    apropo de hilări spenc, tu, garcio, săracule, tu ai fost vreodată în ohaio? sau măcar în nebraţka?

    cică laureatu nobăl şteffi hell ăla e original din sanantonio de câmpie , da a emigrat cu tot cu creier în sfântu ghiorghiottingen, că la ăia era criză mare de intelectuali fără bloage.

    aj vrea săm schimb tapetu dăpă bloaga mea cu unu fals şi cu articole pentru casă şi grădină. gen pe lângă plopii fără şorţ sau ceva cu peisaje din pelegrinărele mele prin biblioteca academiei de ştiinţe şi culture.

  31. garcea Says:

    in nebraţka n´am fo´da´am vazut filmu´( buuun ;o) )

  32. Șaormizegetuzla Says:

    http://inregistrari.b1.ro/view-07_Oct-2014-lumea_lui_banciu-85.html

    minutulu 15.30…

  33. Șaormizegetuzla Says:

    garcio, cică se esigztă un blod anume, pă care dacă intri, nu mai ieși, da nici nu-ți dai seama.
    io am fost un aventurier. m-a prins goana după elfi când eram încă obsedat de selfi.
    da mă refac. mai am 3 cărți de citit și le dau la alții.
    în rate, că cultura e o știință grea.

  34. garcea Says:

    Ai grija, ma, citeste printre rinduri ca sa termini pina vine banca sa’ ti puna sechestru. Zici de blogu’ care reproduce’n premiera sulurile de la marea toaleta? Te’am avertizat ca’i precara igiena mentala acolo.

  35. wanking elk Says:

    facem credite mai mari şi-ajungem miliardari.

  36. giannÿ motorina Says:

    ba gogule, da in sufletu´tau tot un fel de banchier esti..uite creditezi toti autistii sociopati cu un minim simt al umorului.

  37. und die Meister Abwechslung Says:

    când orbești, auzi mai mult, dar nu mai bine.

  38. und die Meister Abwechslung Says:

    http://cuvintecelebre.ro/prostii-si-palatele-lor/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+CuvinteCelebre+%28CuvinteCelebre.ro%29

  39. Ciudate Celebre Says:

    când mergi pe stradă nu e frumos.

  40. Bau-Bau de l'Air Says:

    viața e ochei. uneori chiar și două chei.

  41. goguvangogh Says:

    CAMPANIE A LU KLAUS SIBIANU
    http://downndirtyworld.com/girls-riding-a-sex-toy-in-public-for-charity

  42. blegoo2 Says:

    Scârbos, vestu’ decadent, alea.
    CÎH!

Lasă un răspuns

