Nimf()manca


Rezumat

Nimf()manca este un film despre o fată care vrea să fie nimfomană.


Introducere
Deci, în primul rând, după cum spuneau nemuritorii specialiști în tehnologia artelor și culturilor, Maslenikov i Potrivenko  (2011),

Nimf()manca is not something about pulă, it is o pulă itself.

Materiale și metode
Pe partea de materiale, pe lângă femeile slabe și urâte (în limbaj colocvial & cu sugestie MS W: non-futabile), se remarcă absența Loredanei L. Printre metode menționăm muie cu pula sculată, sloboz în gură, pișat în cur, șeităneală și solomonarism, m.i.s.ă. și bivolarism. Căci e multă matematică în acest muvi. 3+5=8. 3: tatăl, fiul și sfântul duh, fututul în pizdă, care futut e OK. apoi cele 5 du-te-vino (s.n. cf. DOOM 2, 2005) în cur, cele 5 brațe ale întoarsei stele de mare- acesta este un lucru rău. De unde caracatița 3+5. Susa-no-O găsește sabia imperială în una dintre cele 8 cozi ale dragonului. 8 capitole în prima carte FW. 4 în a doua + 4 în a treia = alte 8. Vârful săgeții timpului. Cercul nemuritorului  Giambattista rupt și înfășurat în el însuși, în pas fibonaccian. Dragonul care își mușcă coada, d-astea.

Rezultate
Nicio excitație, consum excesiv de vin roșu și alune prajite în sare. Sau invers (i.e. alune prăjite în sare și vin roșu).

Concluzii și planuri de viitor
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8 = 0, (0).
De revăzut, cap-coadă, Domnișoara Hristina și Când se lasă seara peste Bukale sau metabolism.

Referințe
Maslenikov i Potrivenko  (2011). Alexander Maslenikov i Leonard Potrivenko, Lars von Ulrich: rachetele și tobele, p. 35; Ed. Minunata Nouă Evropă, Bukale, 2011.

 

Addenda corrige
La metode s-a omis pescuitul la muscă în ape curgatoare și utilizarea, în întuneric, a armelor de foc.

16 Răspunsuri to “Nimf()manca”

  1. blegoo2 Says:

    BLEGU’ (revoltat): „Dezgustător! „
    (gânditor): „Oare… e ceva adevărat?…”

  2. mulliganoglu Says:

    nici măcar dezgustător filmul, blegule

  3. garcea Says:

    ahhhahha io i´am facut mare recenzie acu´o saptamina. F subtil lars cu muzica de bach si mica carte de ..organe ;o)))) Bine io n´am talentu´tau.

    PS- la domnisoara am renuntat dupa 5 minute, plm falsau actorii aia…hmm daca zici tu..mai incerc odata.

  4. mulliganoglu Says:

    garceo, nu i-as recomanda nici miuzetei Duduia Hristina

    (ma gandeam io in capul meu la niste autoflagelari audio-video, am pacate mari pa partea cu cultura – am scris cu carioca pa coloanele panteonului dambovitean)

  5. garcea Says:

    e clar nici sarcasmu´nu mi mai place..sunt dus pe miriste ;o))

  6. mulliganoglu Says:

    primavara a venit

  7. we Says:

    @m, ai vazut ambele volume sau doar 1? cica versiunea necenzurata are doar 5 ore juma.
    eh, daca totonel ar fi fost inca miscatoriu, ce cronici ar fi scris…cat am putut ca sa pierdem…stii ca era fan al danezului.

    bleago, de remarcat trifecta. mai rat sa fii banat dintr-un singur foc de pe 3 bloage. toate 3 fiind si de baza pt. activitatea ta. sugerez reorientarea spre garcea si suciu.
    garceo, indreapta pe roaba lu dzeu, bleaga, spre bloaga ta. aibi mila!

  8. mulliganoglu Says:

    ambele. imi pui la indoiala masochismul?! hm!

    pai totonelle era, l-am si citat, mi-s cel mai mare necromant

  9. we Says:

    mi-au placut mult breaking the waves si dogville. dar de la antichrist nu mai pot/vreau sa vad nimic de-al danezului. inseamna ca tre sa mai lucrez la masochism.

  10. garcea Says:

    we, mah, te rog io insistent sa pui accentu´pe virgule ca al´fel se intelege voma si te jiknesti iara.
    Daca stam sa comparam cu tsunamiul de holivudeala infecta care se revarsa anual, nu prea vad ce as putea sa´i reprosez danezului, adica mneah nu m´a dat pe spate da´nici nu m´a plictisit. Io sunt mai mult pe haneke fixat da´asta e deja chestie de gusturi.

    blegule, e adevarat ma? sa te baneze pt ca esti plicticos? woaaaa pai performanta asta e depasita doar de unu´care sta sa te contorizeze pe cite bloguri iti iei ban :o))) Acceseaza cu incredere drumu´oaselor, pe blogu´meu esti binevenit.(mie´mi aduce we aminte din doua in doua luni ca am blog, cre´ca l´a invatat pe din afara, o pasiune patologica de a lui)

  11. blegoo2 Says:

    @Garcea:

    http://twitpic.com/e0n1e8

  12. garcea Says:

    @blegoo
    nu´ti gasesc sarmalele reci cu „l´au ucis pe bula!”

  13. we Says:

    mai garceo, nu’s ce te face sa fii atat de sigur ca:
    1. am conspectat;
    2. citit cu atentie;
    3. accesat patologic
    mizeria aia de blog.
    de ce il pomenesc:
    1. ca sa vad cat de curajos esti, i.e., talk the talk, but walk the walk?
    2. am ramas un pic socat de unele poze sau comentarii la alte poze – toate publice.
    concluzia pe care am tras-o:
    1. chestia aia labartata pe 5 ecrane despre cum te invartoseai sa depasesti un mertan, iar copilul tau era pe bancheta din spate, e pe bune. adica, sincer, fara suparare, ia-o ca pe un statement factual, esti infantil. si aici si pe pagina aia si se pare ca si irl.
    2. numai talk the talk; am vrut sa vad daca a. iti parolezi gloaba/o dai jos, ori esti barbatush cum te pretinzi si pui la vedere url-ul, sa arati ca sunt eu nebun. ca acolo numai diamante ale gandirii se gasesc.
    3. revenind, asta al fi mii-lea coment al tau in care arati ca esti complexat pana la dzeu si un cerc peste. tu chiar crezi ca ma intereseaza parerea ta despre hollywood? sau crezi ca o sa incep sa tip, ca in curtea scolii, ca hollyudul e mai tare decat dementul ala? ce te face sa crezi ca imi pasa de holyud, numai proximitatea geografica si/sau vreun patriotism local?! si mai ales ce te face sa crezi ca ma intereseaza parerea ta despre ala (eu vorbeam cu stamate) si gusturile tale (vai, a tb. sa arati ca stii de haneke, unde este leutza sa te aplaude – complex cras atunci cand te bagi intr-o discutie si incepi sa arunci cu nume).

    este a doua oara in 2 sapt. cand te faci de scheisse cu propriile degete si poate ca e timpul sa intelegi ca nu sunt in niciun pissing contest cu tine. daca tu esti, atunci tu esti cu tine, o alta caracteristica a indivizilor ramasi la pubertate.

    in fine, nu sunt optimist de felul meu asa ca ma astept sa continui cu injuraturile & cu scarbibeniile de mitic de dupa blocuri et al. numai ca m-am cam plictisit, asa ca pa!

  14. garcea Says:

    ahhahhahhahahhahhahha
    bai, we, mi´ai placut. Daca ti am schimba un pic ortografia intr´una hypsteresc messengeroasa am putea spune ca razbunarea alsului e perfida, s´a reincarnat in tine, ciclu´e complet. Mai lipseste o.b. ul decit.
    tok da tok bat wok da wok(bami goreng cu de toate)..tu da bi da du da bezt(we don´t speak thai).
    de holivudeala vorbeam in general iar cu haneke ce sa zic..nici pe mine nu ma interesa ca trier e danez ;o))

  15. blegoo2 Says:

    Io nu știu dă gloaga lu’ Garcea.
    Nu cred că e mai valoroasă decât comentariile garciene.
    Vorbesc serios: unii este buni la reacții, alții la acții.

    Periodic, accesez pagina lu’ vanGogu – lunar.
    Mă simt îmbărbătat că totu’ e cum știam, nu s-a schimbat nimica.
    O statornicie ortodocsă, de invidiat habotnică.

    Cândva, anu’ trecut, din întîmplare, am ajuns într-un glob cu doi grăsuni care semănau cu kimirsen, care cântau „…unde-s pistoaleleeee/unde-s pumnaleleeee…”

    Dacă știe cineva, să dea lincu.
    Gloaba nu-i cine știe ce, da’ poza cu grăsunii e bună.

    Poate e sortit să rămână sub pecetea tainei, varianta contemporană, zic.
    Ceva care s-a pierdut, ceva fără valoare, da’ după care tânjești.
    Zăpada dîn ’54, gen.

  16. garcea Says:

    mishteaux! ar merita facut un top ten skurill goes internet, gen. Io pa vremuri citeam pe la un med. psihiatru, dealtfel f talentat la scris, care a si dat un link spre nu´s ce spital psihiatric din rep mold care avea si imn(cusca cu zabreaua lata). Bine, la aia cre´ca orice chiosc de autogara de unde si iau aurolacii biscuiti are imn.

Lasă un răspuns

