mi-a facut blegoo coperta

Valahia

Etichete:

84 Răspunsuri to “mi-a facut blegoo coperta”

  1. blegoo2 Says:

    Ei…!
    Acuma… copertă ai, titlu ai… ceva vagi idei sunt… ia și scrie, nu?

  2. blegoo2 Says:

    Știu că-s pisălog și enervant.
    Dar atunci când scrii în românește… diacriticele sunt obligatorii – altminterea, produci „Romglish” ori Romgleză”.
    Nuș’… zic și io.
    Citește tu „Pe Strada Mântuleasa” fără diacritice.
    Ori „Craii…” să zic.

    Am făcut și io „haiku” în românește… a ieșit ceva o palidă imitație de garcea.

    Ce zic: dacă tot scrii, scrie corect în limba aia.

    (s-auzim și alte păhreri)

  3. colector Says:

    auzi blegoo, cu tot respectul, ce-ai facut tu acolo e asa un fel de scheci humoristic ot vacanta mare; haios, ce-i drept, dar cu vagi valente tsiganeshti.

    sau poate ca tocmai asta e mesajul tau: tsigånia salveaza rouminia.

  4. mulliganoglu Says:

    blegoo2: poate rromglish. tocmai d-aia scriu fara caciulite-virgulite. ia baga haika aia, blegoole, sa ne jucam si noi d-a criticii (daca ai sange in ovare, desigur; daca nu, nu)

    colectoare, nu te nelinisti, in dooj da ani toti vom fi tigani. indiferent (vorba aia).

  5. we Says:

    stamate, nu ti se pare un pic smenuita dupa figura pe care i-am facut-o regretatului leutza si autorului ionica? chiar, ce-o mai face contabilul de la STS?

  6. blegoo2 Says:

    Mostre de blegism:
    http://www.blegoo.com/2009/11/24/haiku-de-iarna-si-zen-mioritic/

  7. blegoo2 Says:

    @colector: E adevărat că se „poate” citi ca chestie umoristică; nu asta a fost intenția.

    Referințele la expresii populare („Ai Noștri ca Brazii” – de exemplu, e împrumutat de la Sebastian Corn – având în vedere menționarea dumnealui în alt context) au fost selecționate destul de atent ca să producă un întreg (fragment) oarecum coerent.

    Trimiteri la Becali (în 3 locuri) se explică prin faptul că romanul imaginar e o „distopie” – dex definind termenul ca fiind „anomalie în situarea unui organ” – ceea ce mi s-a părut potrivit, în povestea generală propusă de mine.

    „Poetic-dystopia” l-am inventat eu (poate există deja, n-am idee) fiindcă corespundea la povestea cărții.

    Data publicării nu-i întâmplătoare; termenii „SDB” și „OTReader”, deși inventați, sunt trimiteri la format de publicare existent, deși nu larg răspândit.
    (ca să evit întrebări – „SDB” este acronim la „SelfDestroyingBook” – iar „OTReader” e prescurtare la „OneTimeReader” – formate testate în presa electronică)

    „garcea” definit ca „troll” a fost ales pe criteriul stilului său constant în comentarii – nicidecum pentru efect comic ori fiindcă ar fi un adevărat „troll”.

    ISBN și OCLC au rămas neschimbate de la originalul paginii de Wiki pe care am folosit-o ca model; pentru scopul prezent, n-am considerat că e nevoie să inventez – plus că nu-s familiar cu nici unul din sisteme, deci, aș fi putut să greșesc. Oricum, se referă la o altă carte cu subiect „dystopian”.

    Numele trupei de rock și titlul piesei se leagă de stilul (ocazional) vulgar-injurios al lui Mulliganoglu. Am ales titlul de „Valahia” în ideea că se poate pronunța cu accent diferit – într-unul din cazuri rimează cu „malahie” – n-am mai elaborat, fiindcă ar fi fost prea lung și n-am știut să pun semne de accent. În plus, textul fiind în engleză, ar fi necesitat o traducere a cuvântului „malahie” în engleză – chestie imposibilă, deci am lăsat-o baltă.

    „Mulliganoglu” mi s-a părut mai potrivit ca nume de autor imaginar decât „Y.I. Stamate” – atât vizual cât și ca sonoritate.

    „Sultanul Turciei”, „doojdăsabii”, etc sunt trimiteri la blogul pe care comentăm – dacă există ceva umoristic, nu-mi aparține.

    Premiul Nobel pentru Poezie e ceva care nu există – dar se presupune că există în Valahia – coincidența de nume cu premiul suedez e doar întâmplătoare, deși pusă ca o capcană intelectuală.

    În fine, imaginea folosită pentru copertă am găsit-o pe… exact! Internet. Nu pretind că-mi aparține.
    Mi s-a părut că e potrivită cu povestea romanului așa cum l-am imaginat eu.

    Adică o poveste unde prostia, ticăloșenia, imbecilismul, cruzimea și incapacitatea intelectuală e în contrast cu „fragmentele” de poezie pură. Unde orice încercare de exterminare culturală nu e niciodată o reușită totală. Unde o agenție subversivă americană însărcinată cu supravegherea și „îndrumarea” culturală globală devine interesată de acest „eșec” al sistemelor lor de ghidare.
    Și tot așa…

  8. blegoo2 Says:

    Am găsit (cum unde? pe interneț, bre!) ceva(?!?) care s-ar potrivi pentru o recenzie mai ‘telectuală la „Valahia” și citez:

    „…Supremă imagine a luptei luminii cu întunericul, mise-en-abyme a altei confruntări, specifice basmului şi altor structuri folclorice, a binelui cu răul, corpusul sintagmatic reuneşte atributele esenţiale ale celor două regimuri: în crescendoul lexematic „val după val“ intuim aceeaşi materialitate, de data aceasta surprinsă într-o sugestie acvatică, întărită semantic de un dublu gerunziu „strivindu-i“ şi „stingând“, ambele trimiteri la cele două complexe semantice vehiculate până acum: al luminii solare, asociate focului şi al întunericului greu, material, al cărui efect copleşitor e susţinut de sintagmele analizate până acum…”

    (Andreea Răsuceanu – „Bucureștiul lui Mircea Eliade. Elemente de geografie literară”)

    Cum ziceam, cu literatura nu te joci; că vin criticii și interpretează.

  9. impricinatul Says:

    ah… jawohl everybody! et sans diacritiques, svp! valahia uber alles! cica un sociolog a introdus `tiganometria` ca mod de evaluare etnica.

  10. blegoo2 Says:

    @Impricinatul: Chiar… ce-i moda asta cu lipsa de diacritice? Că văz că prinde chiag în literatura mioritică… bașca romgleza dă rigoare.
    Vorbesc serios, nu fac ‘șto.
    Hadică… care-i treaba?
    Ca să știu și io.

  11. garcea Says:

    belgule „‘șto,Hadică, io” ce limba romana e asta? sau e vreo moda?
    si de ce trebuie sa le zici la toti ce sa faca: mulli musai sa scrie o carte, impricinatu´lesina fara diacritice, io tre ´sa ramin on topic cu limbaj de profa pensionara la tea time. e vreo boala? ca sa stiu si io.

  12. blegoo2 Says:

    BLEGOO (către Garcea): „Am încercat să redau fidel cum vorbesc eu când mănânc în timp ce comentez – un fel de clefăială în scris; îmi cer scuze.
    Despre cum zic eu la toți ce să facă: nu mă pot abține, am stofă de șef; îmi place să organizez lucrurile, situațiile, comentariile, blogurile, valurile. Iar când îmi place ceva… apăi mă entuziasmez … ceva de speriat! „

  13. colector Says:

    Blegoo, tu ca cåne vorbitor ai stofå de ce vrei tu, punct. Dar tot nu inteleg ce vrei sa hexprimi prin tsigåneala aia de coperta.

    Hautorul de care facem vorbire e de o adincime lirica incontestabila, textele lui sint mereu riguros calibrate, atent slefuite, controlate la singe på ritm si cadenta.

    In timp ce tu vii si zvirli pe coperta o pozå inspirata de cartierul lu’ var’tu ponta della gorzs. Pozå tristå, cu bålårii, vai de capul ei. Pozå moarta.

    Poate iti faci putina mila de de-astia mai fara intelect ca mine si-mi spui pe ce te bazezi.

  14. blegoo2 Says:

    BLEGOO (căscând ochii cu uimire): ” Păiii, am crezut că reiese din context – de la fragmentul de pagină falsă de wiki, nu?
    Am imaginat o poveste… o narațiune coerentă care să înglobeze „fragmentele” mulliganoglești ( mi se limbă plimba-n gură) într-o poveste cu început, cuprins și încheiere – clasic storiteling, adică.

    Ori… scenariul meu era bazat pe un viitor alternativ, pe o societate „becalizată” – unde nu mai există poliție, ci becaliție – unde nu mai există legalitate, ci becalitate – unde ortodoxia e înlocuită de becalixie și tot așa. Desigur, avem becalele în loc de manele.

    (realitatea nu-i foarte departe de coșmarul meu)

    Considerând povestea propusă de mine, remarca d-tale …Pozå tristå, cu bålårii, vai de capul ei. Pozå moarta… pare că e fix pe fixul romanului, ca mă exprim vulgar.

    …tsigåneala aia… e precis, exact și la punct despre povestea MEA, nu despre povestea lui Mulliganoglu, ori despre scrierile lui. Ori despre fragmentele lui.

    La final, nu înțeleg de ce mă tot ataci. Ba nu-ți place textul de la fakewiki… că e țigănesc… ba nu-ți place coperta, că e țigănească.
    Tu ai ceva cu țiganii, mi se pare mie”

  15. colector Says:

    Blegoo, scuze, dar nu poti sa-l intelegi pe mulli, orice-ai face. Eu pot, dar nu cred ca i-as face un serviciu daca ti-as explica tie si celorlalti intelectuali publici prezenti pe aceasta foaie ce si cum.

    Si da, nu-mi plac tsiganii. Gresesc, nu-i asa? Crezi ca ar trebui sa-mi rog duhovnicul sa-mi dea o amenda de paste? Oare o sa se supere jc ca-l spurc? O sa-l doara mai tare in aprilie 2014 decit de obicei?

    Uuuuuu..

  16. blegoo2 Says:

    @colector:
    Eu nu pretind că-l înteleg pe Mulliganoglu. Nici pe tine ori pe Garcea. Dacă stau să mă gândesc… (da, cu capul!, lăsați glumele ieftine…) nu mă înțeleg nici pe mine.

    Dealfel, nici nu-s interesat să-l „înțeleg”.
    Nu-i treaba mea, mi se pare necuviincios, nechemat, nesimțit, nul și neavenit.

    Ca urmare, nu-s nerăbdător ca cineva – fie acel cineva chiar și tu – să mi-l „explice”.
    Nu citesc cărți „despre” Richard Feynman – citesc ce scrie el.

    Poate pare egoistic, dar eu sunt interesat de ce simt eu când citesc produsele lui; dar mă lasă rece explicațiile altcuiva – afar’ de cazul în care îmi comfirmă propria evaluare. Nu o lua ca pe o jignire – eu am prostul obicei să fiu sincer și să spun ce cred.

    Poate că nu-ți plac țiganii, dar remarc că mă acuzi de țigănie.
    Adevărat, termenii nu-s identici, dar suficient de similari încât să mă simt vizat.
    Te informez că n-am fost, nu sunt și mă foarte îndoiesc că voi fi vreodată țigan – fie genetic-rasial, fie cultural-social. Folosirea „țigăniei” ca fundal de poveste nu conduce la concluzia că autorul e bronzat din naștere, ori are afinități.

    Dacă aș fi folosit ca temă mediul universitar – în loc de țigănie – oare m-ai fi acuzat de „didacticism”?

    (precum se știe, eu am profesionala la bază – asta nu mă face profesor)

    „Țigănia” punctată de d-ta e folosită în contrast cu scrierile/fragmentele în discuție, nimic altceva.

    Desigur, reprezintă o extrapolare a realității curente, dar asta ar fi altă discuție.

    :-)

  17. mulliganoglu Says:

    blegule, deci io nu vaz controversa. ieste controversa?

  18. mulliganoglu Says:

    colectoare, fa-mi, rogu-te, deserviciul si zi-le!

  19. blegoo2 Says:

    Dom’ Mulliganoglu… dacă-mi permiteți… o remarcă remarcabilă: așa-zisa „discuție” hîntre mine și dom’ Profexxor – indiferent de subiect, băutură ori blog, implică o doză de „cripticism”, de „secretuială”, de „misteriozitate”.
    Dînsul e de vină, nu io.

    Dînsul a inventat scrisul în româno-gitană cu caractere scandinave.
    (dacă stau să gândesc… [da, cu capu’! nu mai mă enervați!] rplicile lui sun potrivite într-o societate distopică, unde Becali e președinte pe viață [infinită] și Ponta, Iliescu și Ceaușescu sunt pictați în interiorul Catedralei Mântuirii Neamului.

    Ce vreau să zic – pentru elucidarea audienței: ca răspuns la barbarisme măcelărite mioritic, eu răspund cu cuvinte și termeni inventați. Din câte știu… încă nu e ilegal să vorbești o limbă pe care n-o înțelegi nici măcar tu.
    Nu-i zgomot!
    E doar „vorbit în limbi”.
    Necunoscute, neștiute.
    Precum controversele.
    Care nu-s.

  20. colector Says:

    Blegoo, ti-am promis la tine pe blog ca o sa comentez civilizat o saptamina, din mila pentru gagicile carora le jenez viatsa cu åæø-urile mele.

    Dar! Sa nu zici ca viata nu suna intotdeauna de doua ori! A reaparut terorista ro cu un anunt la nou fondatul premiu toto 2013 in onoarea primului ei ciine. Deci da, zic c-ai fost nedreptatit pt ca n-ai luat nimic desi esti cel mai canin prozar, pohet si critic de pe cele trei emisfere!

    Sa urmarim totusi cu interes reactia indragitului cuplu de canishi båycush & sucsiyu, pacat doar ca påpusharul nu mai e printre noi, scandalul will never be the same.

  21. mulliganoglu Says:

    a inviat terorista?! ochii plasi vor s-o vada! unde?!

  22. colector Says:

    cum unde? la terorista ro..

  23. mulliganoglu Says:

    da, cum altfel, cum unde?! la Arnoteni… tiganie, tiganie, tiganie

    in 20 de ani toti vom fi tigani

  24. we Says:

    lasa ca e bine. toti o sa avem case de-alea frumoase, cu turnulete.

  25. we Says:

    m-a învăţat lucruri esenţiale [cainele], care nu se pot învăţa din cărţi – no comment.
    inca o poveste pr-ista.

  26. mulliganoglu Says:

    we, sa fie liniste, sa fie seara

    (io chiar vreau sa am un turn, de piatra si lemn)

  27. we Says:

    de-ala as vrea si eu…

  28. garcea Says:

    daaaaaaa da´minim da dooj de metri ca sa vi se vaza fildeshu din satelit..numa´simboluri encefalice pa tarlaua voastra cu hormoni.

    ba, we, ce´i cu terorizata aia ma? ca m´am siderat un pic p ´acolo si te´am gasit sub un maldar de empatie alterata.

  29. we Says:

    poate de dooj da kilometri, ca sa se vada simbolu de pe marte, bah!

    a fost un scandal acum cativa ani, un caz standard de harasare pe net. si i-am sarit in aparare, fiind cam printre putinii de fapt. nu sunt dat pe spate de ce scrie ea acolo, dar asta nu inseamna sa ma uit in alta parte. dealtfel, cred ca scriu clar acolo ce si cum.

  30. garcea Says:

    acuma nu´ti discut hobby ul da´ia aminte cum apare treaba asta in microcosmosu´ meu: o tanti anosta se apuca sa scrie un blog care ar putea sa fie cel mai tare blog de literatura dintre toate blogurile culinare. un nene dubios de consacrat se apuca s´o ia la zeflemea. impreuna cu paduchii din simbioza. aia o da in siameza: drama queen&attention whore. pina aici plictisitor ca un film frantzuzesc. mai fac odata recensamintu`: apare we in scena!
    aia inchide blogu´! ala emigreaza peste styx!
    nu´s ce sa zic, timp de o bere m´am gandit serios sa fiu mai respectuos fata de tine, bine ca m´a scapat metabolismu´de dilema.
    si mai ziceai de mine ca´s homofob.

  31. Blegoo Says:

    BLEGOO (siderat): „Garcea e homofob?!?
    De unde și până unde?!>”

  32. we Says:

    taaare, garceo!! comentul asta al tau e istoric. cand ti s-a facut iq-ul prostii au devenit genii si s-a lasat cu demonstratii de protest pt. marginalizare.

  33. garcea Says:

    bai, ce sa zic, daca frun mit d´asta obelixian cum ca am cazut io in cratitza cu aikiu cind eram mic te ajuta sa te obisnuiesti cu gandul, be my guest. Da sa stii ca nu se pupa cu educatia ta. Ce o sa urmeze arunci cu labe de iepure la tinta in dreamcatcher inainte sa postezi?

    @blegoo-nu meh, nu merita detaliat. besides, nu cred ca exista frun uom rational care sa reziste la propaganda desantata pe care si´o fac. da´asta´i alta discutie.

  34. mânăstirea din palma Says:

    garcio, despre aiki-ul tău din aikido suntem lămuriţi. dacă ţi se pare că eşti prost, eşti prost. vorba lu hannibal: dacă-i futamono, apăi zamă să fie!

  35. we Says:

    mai garceo, chiar nu inteleg ce vrei de la mine. vrei sa imi arati ca esti trol? esti f. neindemanatic la sportul asta. vrei sa imi arati ca ma poti „judeca”? tu chiar crezi ca imi pasa de giudecatile tale? ca sa intelegi esenta, daca poti, evident: episodul ala a fost exact acum 5 ani, e incheiat. a fost caz clar si concret de harasare, chestie penala. nea leutza a facut-o dupa ce fata aia a scris si ea un articolas naiv la DV. a turbat cum s-a trecut peste EL! harasarea nu a fost facuta numai din amenintari ci si din comentarii urate despre cum ar arata. + altele. a fost un caz de manual de bullying, iar leutza gornistul a recunoscut-o. ca asa ii place lui sa scuipe in casele oamenilor, ca nu mai stiu ce program cultural asa zice sa faci.
    numai ca atunci cand treaba a devenit mai serioasa, au dat-o imediat, el si maimutele care sperau la un oscior al establishmentului, in „a fost o gluma!”. argument clasic.
    nu m-am luat niciodata de preferintele de pat ale lui leutza pt. ca pur si simplu nu mi-a pasat. dealtfel, el era suporterul caii de „mijloc”.

    ca sa iti fie clar o data pt. totdeauna: aici e un pic la „handraleala” si putin imi pasa de „respectul” unuia sau altuia. sugestia mea e sa incepi sa inveti sa taci din cand in cand, nu de alta, dar te faci de ras, inclusiv cu „scarbismul” ofait pe care il tot fluturi.

  36. koiu auriu Says:

    Ce ai ma? Ti a venit ciclul?

  37. garcea Says:

    skiuz mix, a salvat tableta nicku´asta..

    mulli admir nonsalanta suverana cu care ignori participantii la trafic. Sincer, io n´as putea, de fapt sunt sigur ca m´as „certa” cu toti in simultan :o))))

  38. mulliganoglu Says:

    garceo, iw n-am valenţe dă miliţean

  39. garcea Says:

    iw?(in writing?)
    eh, dă miliţean, numa´belgu´are(si astalantu´+ inca cativa, da´hai sa nu mai arunc paie pe foc). io´s mai degraba al doilea mosh din loja.

  40. mulliganoglu Says:

    Iw ca-n Ιωάννης, ca tot mi le servesti cu suveranitatea, cu astea

  41. garcea Says:

    Ahhahha ma ucide vinerea asta fara rost..am ajuns sa caut semnificatii adinci si´n typo uri.

  42. mulliganoglu Says:

    bre, mi-e dor de miuzetta. pe unde-o mai fi performand ea pe persoana culturala?

  43. garcea Says:

    awwww ce m´ai atins la coarda sensibila. Tot acu´fro 5 ani(perioada prolifica se pare) a bagat o postare pe blogu´ ei. Ceva atit de scuril incit nici nu e necesar sa incerc sa par glumetz.. se facea ca avea dureri de vintre(ma rog, o durea´n pizda)Si barbac´su o ducea cu masina la pizdolog..nimic deosebit, dar..omu´era atent la trafic, la rate la casa, asigurari numa´la suferinta ei nu. Si astfel trauma fizica s´a transformat in psihica(io cre´ca era invers da´sa nu divaguez) Si au ajuns la docu´cu pricina, culmea de pe cireasa, ala lipsit de orice reziduu de empatie a pus´o cu cracii´n sus si a consultat´o cu o lipsa de empatie mecanica ca chaplin cind stringea shuruburi pe banda rulanta, deci un consult rece si impersonal ca un…VIOOOL!! Si a iesit de acolo transfigurata de oroare poate doar doar sesizeaza orangutanu´cu verigheta ceva si o pune de un duel..ei ash, omu butona la telefon cu o indiferenta comparabila cu..un VIOOOL. Bun , n´o mai lungesc ca doar am promis si nu m´am tinut, da´ m´a dublu marcat textu´ei( pe care l´a si sters in timp record). O data pt mostra de nebunie in stare pura&dura si a doua oara ca nu l´am salvat.

  44. mulliganoglu Says:

    biata de ea, violata cu deshtu!

    cre’ ca dac-o viola cu pula, ii treceau toate durerile

  45. mulliganoglu Says:

    chiar, mai are glob?

  46. garcea Says:

    bai, nici nu stiu un´sa caut, nici nu stiu cum isi scria nickul cu mew sau mu sau plm.

  47. mulliganoglu Says:

    nu era ceva cu lolablau?

  48. mulliganoglu Says:

    am gasit. globul boalei e: http://derunsichtbareblog.blogspot.com/, dar necesita invitatie, nu e pentru vulg

  49. koiu auriu aka garcea Says:

    Asa maaa..io tot cautam bluemuizette.nasol

  50. blegoo2 Says:

    BLEGOO (cu interes prefăcut): „Ăăăă… persoana de care vă îngrijiți d-ta și dl. Garcea… e ceva personaj istoric? Câștigătoare la foo’ Daciadă?

  51. mulliganoglu Says:

    daaa, e campioana absolut-indubitabila la tembelism atroce si nepieritor

  52. we Says:

    bai garceo, chiar ca esti prost. ai luat expresia mea de la luciat si ai romanizat-o si te mandresti cu ea.
    huevos de oro este un film spaniol cu javier bardem, de acum 25 de ani. si bardem e un super-cocalar, badaran, cu lanturi, un ceva pe care-l vezi acum prin romanica.
    am aruncat expresia asta lu leutza expre pt. ca se tot dadea mare critic de film. pe scurt l-am facut cocalar!

    pe bune ca incep sa cred ca sub calota ai huevos ranchero….

  53. blegoo2 Says:

    Veeerii interesting…

  54. koiu auriu aka garcea Says:

    Muizeta intra la categoria dirty little pleasure=imoral sa ti bati pula de ea but sooo funny.
    We realizezi ca deja fantazezi in lumea ta? Eu da.

  55. blegoo2 Says:

    BLEGU’ (necăjit): „Văd bine că nu v-a plăcut coperta mea…tot la pițipoance vă stă mintea”

  56. garcea Says:

    belgule, care termen ti´e mai neclar: attention sau whore? ca sa stiu de un´sa´ncep.

  57. ploaia cu floci cărunţi pe barbă Says:

    Mai terminaţi cu cîcaturile prozaice şi frivolităţile ignobile!
    Na-vă-ţ d-aicişa lectură de octavian nicu paleriu:

    „Tăria noastră rezidă în slăbiciunile noastre. Ele ne fac vulnerabili şi ne duc în mrejele diverselor întâmplări. Ele generează povestibilul din vieţile noastre. Istoria oricărei arte e, de fapt, istoria tuturor defectelor noastre şi a tot ce s-a născut din ele.“
    Leminga Lupu

    http://lorenalupu.wordpress.com/2014/03/30/tarie-si-slabiciune

  58. ploaia cu floci cărunţi pe barbă Says:

    de-aici şi celebrul refren: eşti povestibilă!

  59. ploaia cu floci cărunţi pe barbă Says:

  60. garcea Says:

    asa cum paleontologii insista ca ne tragem toti din aceeasi maimutzica cu tzitze lasate care si´a pierdut dintii prin kemia asa insist si io ca mama la toate nebunele e lorentza.

  61. garcea Says:

    meh la mine tasta „N e linga asta: µ

  62. blegoo2 Says:

    Foarte tare aia cu tăria.
    Tăria e noul termen!

    „Tăriaaaa meaaa…/
    Tăriaaaa meaaa…/
    Nu o are nimineaaa”

    Cică apar mai multe produse agroalimentare și de consum anu’ ăsta: „Tăria Valahică” (40% alcool), „Tăria Dacilor” (17% alcool), „Tăriciunea Dulce” (ciocolată cu muștar), „Tăriceanu”, etc.
    ……………………………………
    Nuș’ ce are tov. sectorist cu mine – oi fi uitat să dau șpagă.

  63. blegoo2 Says:

    Și ca să fiu mai esplicit… în caz că nu s-a auzit la secția dă meliție:

    Iaaa… tăria…/
    Na tăria….”/
    Cu tăriaaaa…/
    Iaaa tăriaaa!…/”

    În caz că se-ntreabă cineva… io-s ăla cu nădragi albi, tricou negru… care dirijează formația.

  64. we Says:

    bleago, ala e dinescu.

    gogule, da si tu noua adresa de glob, sa verificam daca nu cumva o lauzi pe lorena. ai adus-o sa isi puna pistolul in gura.

  65. goguvangogh Says:

    e gol, n-am mai scris nimic p-acolo.

  66. garcea Says:

    salut, we, pe la mine pe blog ce se mai intimpla? frun articol nou, ceva? nu´mi gasesc linku´d´aia abuzez de tine.

  67. goguvangogh Says:

    ţiganii sunt dovada vie a faptului că într-un anumit moment al evoluţiei maimuţele s-au futut cu sconcşii. bucatarescu.ro
    http://www.bucatarescu.ro/2010/11/meniuri-pentru-seductie-iv-lorena-lupu-chestionata-de-bucatarescu

  68. goguvangogh Says:

    http://tinypic.com/view.php?pic=s3of14&s=8#.UzpWJaIsHlI

  69. goguvangogh Says:

    garcio, ai văzut că atunci când închide ochii, i se lasă o ţîţă. o fi de la poziţia copilului la supt pula?

  70. garcea Says:

    nu, nu, nu si iarasi nu! N´au astia a face nici cu darwin nici cu evolutia. Cel mult cu cernobilul dar in mod sigur cu psihiatria. Sunt ca unghiile, tot ce nu e in relatie direct proportionala cu deshtele devine atavism. asa si aia, actre ass a, scrítoare, pulicista…mai taie fa din ele ca nu´ti incap basinile´n bascheti, nu mai poti sa tai o ceapa.

  71. goguvangogh Says:

    we, love hurts, da pentru tine avem durex play.

  72. goguvangogh Says:

    şi să ştii că 2 în 1 nu e o metaforă! numa vitamina E e sintetică, restu e pulă naturală.

  73. goguvangogh Says:

    garcio, tu la vreme de criză îţi permiţi să încurci harfa cu jurnalistul?

  74. garcea Says:

    Da´mai tii minte cind am lasat´o´n mausoleu gol? atunciea cind ne spurca pe blog si i´am zis „aeehmm daca sunt asa invidios imbecil de ce stai cu legoul de la mine pe firmament?” ;o))) ce o laudasera niste pafarici pt atit de genialul motto :o)))) nici nu era al ei.

  75. goguvangogh Says:

    te oftici că nu i-ai futut motanu, că era neam cu al zăvorancei, ştia să cânte la spinetă.

  76. garcea Says:

    brrr mi´aduc aminte cind se certa cu diversi pe blog si io´i dadeam idei geniale pe care ea le transforma in idei genitale. Si drept rasplata ma ameninta cu blowjoburi de vis care la mine se transformau in cosmaruri in car ema musca o shopirla de pula..awww o tempora.

  77. goguvangogh Says:

    inimă de cîcat, ahahahah!

  78. garcea Says:

    mdeah e ilar ce ti´e sa auzi de la una care in prealabil si´a cerut´o explicit la caca. deja e a doua, inca una si o trec ca valoare de referinta in statistica(sexanal=tampita)

  79. grrl Says:

    aoleo!

  80. blegoo2 Says:

    „Aoleo!” … ce?

  81. garcea Says:

    ce reactii de sectorist ai mai blegule, normal ca si io´s curios „aoleo!”..ce? da´ia´o si tu mai pe ocolite, curteaz´o, zgindareste´o , e primavara ce naiba.

  82. garcea Says:

    iaca asa:

    vai grrl, ce surpriza, ce raza de soare in acest bar de negri, ce ai mai facut, ai terminat doctoratul?

  83. blegoo2 Says:

    @garcea: Io-os mai de la serală, așea… nu știu dă lucruri fine… cum ar fi cum se pișă țînțaru’.

  84. blegoo2 Says:

    BLEGU’ (satisfăcut): „Eiii… ia să mă duc la dentist, c-am hămăit dăstul acilea… s-o fi speriat fetile…”

Lasă un răspuns

