Io broke bad

1395126_10200843803566140_1826293741_n

Etichete:

12 Răspunsuri to “Io broke bad”

  1. blegoo2 Says:

    Așa… și?

  2. selector Says:

    foarte faina culoare.

  3. impricinatul Says:

    bad things, good things, toate se end pana la urma.
    vorbesti despre anul in curs, cumva?

  4. blegoo2 Says:

    Împricinatule, nu-l încuraja!
    Alde paraschiv ăștia… trebe să li se dea tratamentu’ lu’ Moromete:

  5. ceapra Says:

    aveti pescuit, deci facultate terminatara de fo 12 ani. endu ala e locu di munca? ca e derizoriu alt end cand sa stinsa in 81 di ani pitar otule, asta chiar mare actore cu pamantu reavan cacatifeaua mult piste ceahlau-ii nostri. cap! (dopera)

  6. mulliganoglu Says:

    si cam atat, blegule

    selectoare, eu as fi preferat pe albastru cobalt, dar merge si verdele asta mlastinos

    impricinatule, mi-a placut filmul si-mi place ca mi-a facut posterul cu H si U. de facut, am facut bune si rele, ca tot rrominul

    ceapra, orice end poate fi un inceput, alea

  7. capricornk13 Says:

    tocma l-am terminat si io de vazut, e genial, ma apuc din nou de toate seriile de vineri :D
    ce mai faci tu, mai mulli? cOmpunerea se pregateste, ca vad ca fulgii e gata?

  8. Sa Dedicam : Blegoo Says:

    […] Când o să am bani… o să-l angajez să-mi facă scutu’. Pe moment, el și-a produs p-al lui. […]

  9. mulliganoglu Says:

    capri: :D

    mai, capri, deci ma hranesc, astea

    cu compunerea: am cioburile si pietrele, ca intr-un caleidoscop, numai ca la orice vibratie se strica clarul, asa ca mai astept pana la a o pune in clar (= pe curat)

  10. selector Says:

    Lma, boierule!

    Cometa vine, sa nu fim treji..

  11. blegoo2 Says:

    BLEGOO (bosumflat): „Al dreaq’ Dom’ lektor… vejnic ‘naintea mea… `n fine, ce se vede, aia e!
    LMA, toate alea.”

  12. mulliganoglu Says:

    la multi ani, sa fiti sanatosi & iubiti!

Lasă un răspuns

