străzile spre tine

stau leșinat pe canapea, în cearceafurile îmbibate cu mirosul tău. în fundal You Got Me There. am dormit puțin, febra amorului îmi frământă carnea care se împuținează, am slăbit 3 kg în ultima săptămână. încerc să citesc Animal pe moarte, nu pot să trec de primele pagini cu muzica de pian. e 17:21. până să adorm am desenat 6 chei în P, la dreapta și puțin mai sus de BBBB. desenul e reușit, ușor naiv, nu în stilul meu cu linii ferme, tăiate. are delicatețe, o ușoară nehotărâre, e altceva. Dust In The Summer Rain. mă voi ridica, nu voi spăla vasele, voi pune apă la fiert pentru o cafea. dar până atunci mă voi gandi la străzile care duc spre tine. voi merge pe jos până la piață, pe lângă parcul din spatele blocului, voi traversa Brașovul pe la stopul ăla ciudat, mă voi mira iarăși de numărul de aurolaci din DT, apoi voi spinteca perdeaua groasa de miros de patiserie, legume și nămol. voi lua un x68, voi trece de DT 35, Orizont, mâna mi se va încleșta involuntar pe bara rece când va face curba mare la academie, îmi vor crește aripi când va coborî spre Eroilor, mă voi bucura dacă va prinde verde la intersecția cu Elefterie, mă voi apropia de ușă după ce va trece podul, voi traversa Știrbei și inima mea va înflori cand voi face primii pași pe Virgiliu.

Etichete:

29 Răspunsuri to “străzile spre tine”

  1. Mircea Eliade Says:

    Romgleză la greu… pupai-ai ass-ul.
    Te doare-n acvariu să scrii românește ca lumea, nu?

  2. mulliganoglu Says:

    acu’ e mai bine?

  3. Mircea Eliade Says:

    Muci betăr.
    M-a trecut un oarece fior la „…mă voi gandi la străzile care duc spre tine…”.
    Zău… e păcat de ejucalările astea literare, să le împuți cu englezisme. Recitește „Pe Strada Mântuleasa”, ori „Craii…” dacă e nevoie să SIMȚI cum se scrie românește BINE.
    Fără neologisme, fără franțuzeli, fără germanicări, fără ajutor anglo-american dîn havioane – ori dîn oteveuri.

  4. we Says:

    stamate, doar pt. a fi sigur ca valul confuziei e ridicat: „mircea eliade” == „blegoo2”.
    nu-i asa ca te simti intr-un fel ca ai noroc de asemenea critic notoriu?

  5. goguvangogh Says:

    molii sama, ai trecut prin braşov şi n-ai dat un ţîr?… să-ţi văd şi eu franţuzoaica… aveam o prună… o ceapă…

  6. mulliganoglu Says:

    we, chiar mi-e teama de asa noroc, caci el se redistribuie

    cimpo, n-am mai fost in Brasov de fo 10 ani, da’ poate trec anul asta

  7. goguvangogh Says:

    aaa, deci acuma o dai în sefeuri, ok, am pricipit. să scri-i-i la e-mai-l, dacă te rătăceşti.

  8. goguvangogh Says:

    şi mai curenetează-te şi tu cu ce mai e nou şi semnificativ în arta scrisului pe medelniţă.

  9. goguvangogh Says:

    curentează, scuze

  10. garcea Says:

    ehei o data am vomitat si io pe la inceputu´lu´schiller, noroc ca era tarziu si intuneric ca al´fel ma pomeneam cu frun critic mai vigilent ca mi trimite fro doi oameni verzi sa´mi corecteze virgulele din boletin. n´am ba noroc sa deviu si io celebru..

  11. we Says:

    garceo, timpul nu e trecut. scrie si tu despre femei, dragoste, pitpalaci & pitulici.
    totul e sa perseverezi:)

    stamate, drept pedeapsa ca ai incercat sa folosesti englezisme si frantuzeli, sa scrii 3 texte de 500 cuvinte fiecare in limba lui Anton Pann. sa vezi ce stelute aurii si argintii o sa iti dea marele critic literar si om cult in general blegoo2 aka mircea eliade.

  12. garcea Says:

    nu stiu bai we cum sa´ti traduc Demut pen´ca smerenie suna prea religios ashea…

  13. we Says:

    humbleness. nu necesar religios. demut in fata cui/a ce?

  14. goguvangogh Says:

    ejt mut, garcio, la-so aşea. nu te mai strămuta. eşti pă vineri, azi e marţi, dai la cur la care-s sparţi…

  15. goguvangogh Says:

    sehnsucht e doru de dolănescu şi averea lui.

  16. garcea Says:

    ei si tu acuma..in fata lu´univers nah!
    ca fara hambălness d´asta ti se´nvolbureaza zaţu´, ti se pune pata ca esti scriitor, cel mai mare scriitor, ce sa mai incolo incoa´la sfarsit te crezi lorenţa. sau eliade, dupa caz :o))))

  17. goguvangogh Says:

    nici nu ştiţi că eleonora calupu are dopplergangbangeri care se fute ei între ei, nu şi cu autoarea personagiilor,care e o fată de casă mare.

    http://suntgulie.wordpress.com/2013/02/17/fotosuting/#comments

  18. goguvangogh Says:

    tanti asta e ori curvă, ori prostituată, dar e în aşteptare şi are bani căcăclău să-şi fută mintea, ahahahahaha

  19. goguvangogh Says:

    e ceva mai tare ca ileana leuşteana, dar vorba ta, garcio, dacă-ţi scoţi pula la ea, ţi-o exorcizează. că nu ştie de ce e pula pe pământ.

  20. goguvangogh Says:

    garcio, io acu îs pe de 5, la WoT. deci fac o frămadă de mui.

  21. garcea Says:

    ia d´aici

  22. garcea Says:

    un tanc mic care se va face mare .o)))

  23. goguvangogh Says:

    mersi, iubi, du geiler nazi, du!

  24. goguvangogh Says:

    băi, deci cum a zis şi gion uoein: viaţa e dură, dar e şi mai dură când eşti prost.
    noroc că nu ducem lipsă. de proşti. că viaţa e totuşi altă chestie.

  25. goguvangogh Says:

    iar i-am contaminat saitu lu molii laba sau sama. exchiuză-ne, stăpâne.

  26. bingo Says:

    sefeu mare, bre, sa traversezi str. brasov duprin DT si sa pari ca chiar treci pe sub tampa neanuntat si asocial.
    e de spaima cu literele astea cand aluzeaza traiectorii mitic-urbane…

  27. goguvangogh Says:

    dadada, unii chiar are maşîni…

  28. grrl Says:

    @Blegoo

    le împuți cu englezisme

    breee, chiar matale vorbesti? matale care folosesti pe net un ‘nume’ ca Blegoo? Te sfatuiesc sa-ti pupi ass-ul, fiindca, evident, te doare-n acvariu să scrii Blegu, nu?

  29. Blegoo (@Blegoo) Says:

    @grrl:
    http://blegoo.wordpress.com/2007/03/23/blegoo-20/
    Paragraful trei.
    (altfel, Blegu’ se scrie cu apostrof)
    :-)

Lasă un răspuns

