sint fericit

cu fluturi in stomac!

cu prosecco in pahar!

cu rinjet constant pe fata!

cu privire incetosata!

cu pula sculata!

sex non-stop!

piele fina!

ochi migdalati!

glezne fine!oftaturi a la anton pann

cous-cous cu legume

octavian soviany

omar haiam

cupa E

+/- 10 ani

bruno/curtea domneasca/frezii

codrul cosminului

asternuturi noi

iubire http://www.youtube.com/watch?v=UWY9N8mlh-w

limba geografica

Etichete:

83 răspunsuri to “sint fericit”

  1. blegoo2 Says:

    Da ce ce cântă-n șoaptă? Fac scandal vecinii… ori cum?
    Până și când zbiară, o face pe șoptite.

  2. mulliganoglu Says:

    e un drog nou, blegule, ii zice al 6lea P

  3. goguvangogh Says:

    shooting cu poqemoane:

    http://lorenalupu.wordpress.com/2013/02/03/tu-alegi-afisul-lansarii-dona-juana-carturesti/

  4. garcea Says:

    BAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIII!!!!!!

  5. garcea Says:

    aia nu are simtu´penibilului chiar deloc? deloc, deloc?
    :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  6. blegoo2 Says:

    Garcea și Gogu sunt amatori dă gagici cu acnee juvenilă.

  7. garcea Says:

    ba belgule, taci si admira´n continuare pizda din poza. poate pln se intimpla fro minune.

  8. garcea Says:

    „ma obliga cu forta” muhahhahhahhahhahhahahhaha

    http://lorenalupu.wordpress.com/2013/02/05/un-interviu-dupa-o-noapte-de-baut/

  9. garcea Says:

    bai e suprarealist, e tragicomicareala avantgardista, pe la minutu´doi apar neshte copii si bat cu palma´n geam, inca vreun minut jumate „hintervievatoru´” e rapus de tuberculoza, aia clampane in continuare nu are treaba…nu cred ca voi reusi astazi sa vad tot interviu´deja am bufeuri de cit am ris.

  10. blegoo2 Says:

    tac, că am admirat dăstul. vă las pă voi, testorenoștii, să vă manihestați.
    (ca și cum voi nu v-ați trezit cu capu’ mare și muci pă piept… le notre com le conifer, alea…)
    „AI NOȘTRII CA BRAZII… CU ȘLIȚU’ DĂSCHIAT!”

  11. garcea Says:

    bai belgule, sa bagi un uochi si la comentarii(comentatori). pe mine ma doare splina.

    ba da belgule, aveam si capu´mare si stropi de voma pe bashcketzi, ba´ m´am dus si la servici. Aratam de ziceai ca am murit de vreo trei ori, otravit, unde pui ca am luat si o pauza de vb la telefon ca sa mai vomit o data. Interlocutoru´mio cica ” zici ca vomita cineva in fundal”. eram si io tinar, ne tiparit, nu terminasem nici actoria la iefs, nu se uscase nici cerneala pe diploma de bac.

  12. blegoo2 Says:

    să mori tu garceo… poate vrei să te intervieveze mulliganoglu duminică dimineața… pe la șase, așea?
    chestia este… că lorena dă interviuri.
    voi dați… ce?
    lincuri?
    măcar gogu șterge periodic tot ce scrie… e și aia o realizare.
    da’ tu garceo… care e cleimu’ tău la gloria internețului?
    (lasă-mă tu pă mine, io-s câine, nu melețian)

  13. blegoo2 Says:

    Nu numai că am băgat un ochi, ba chiar am și băgat un comentariu relevant, cred io.
    e în hașteptare însă.
    Hauzi… da’ serios hacuma:
    Dincolo de sloboz reținut… cu ce vă mândriți voi, când o sulăriți pă Sulaimina?
    Uite, eu admir ejucalațiile ocazionale ale gazdei – alea literare zic! – dar realitatea crudă zice că LL produce.
    Voi miștokăriți.
    Avantaj = ea.
    (detectez un ghest-post acilea…)

  14. blegoo2 Says:

    Mi-am ecsprimat părerea (sinceră) că LL ar trebui să se tundă.
    Nu neapărat din cauză de interviuri dă dimineață –
    Mai multe:
    https://lorenalupu.wordpress.com/2013/02/05/un-interviu-dupa-o-noapte-de-baut/#comment-52624

  15. garcea Says:

    nene esti imbecil. pe mulli il editezi, pe hâda aia o coafezi..e durere mare pa centimetru´patrat de cerebel. Nu ca ai fi fro surpriza, da´si cind exagerezi :o)))))

  16. garcea Says:

    „chiar dacăcărtile mele…”..va implor..sa blocheze cineva iutubu´ala
    :o))))

  17. blegoo2 Says:

    Garceo… e stabilit deja. Am primit premiu’ cu cununiță dă imbecil – medalia ta e degeaba deja. Când te uiți în hoglindă (știi ce-i aia?), întreabă-te dacă nu ejti dîn categoria dă neafane – mulți vede, puțini cunoaște:
    http://www.blegoo.com/2013/02/05/comparatie-intre-ue-si-urss/

  18. garcea Says:

    ROOOOOOFL!

    omîfîgî,
    omîfîgî,
    nici n´a apucat ea sa pofesteasca cum a fost descoperita de pleiboi, incepe unu´cu un burghiu´in fundal sa dea gauri in perete.
    delir total.

  19. blegoo2 Says:

    editez o SULĂ! – Garceo, la tine mă hadresez… hai să-ți desenez: undeva… într-un glog îndepărtat… oricine comentează prima dată… e pus la așteptări. Că e pericoloso sporgersi dă medicamente și alea. Nu știi tu de alea, tu doar consumi/cumperi.
    Hîda nu-i hîdă deloc – aici avem o divergență dă hopinie.
    Cu ceva tunsoare ca lumea, ceva fond dă ten, nițel machiaj… e mai dihai ca tine în uniformă.
    Mult mai dihai. Ovărdihai!
    O fi o hurpriză păntru tine, da’ asta este.

  20. blegoo2 Says:

    garcea e pilit total.

  21. garcea Says:

    belgule, daca tot esti fan declarat, nu´mi faci si mie o stenograma la interviu´ala de i l´a luat nenea zugravu´in timp ce renova scoala ajutatoare. sau ma rog in pauza. editez io porma.

  22. we Says:

    garceo nu mai povesti, sunt in urma ta cu cateva minute. sunt la faza cu fabrica de ciorapi-pantofi si tipologiile muncitoresti ale lorenei.

    too good to be true!:)

  23. we Says:

    deci: batausul de campi – 50 de exemplare vandute. sa retinem.

  24. garcea Says:

    scuze omule da´am trecut prin tot spectru´emotional: ris cu sughituri pina mi´au dat lacrimile, mi´s´a intors mincarea &berea, acu´ ma´ntorc de la weceu..oare ii filmeaza si pe baietii aia vinjosi imbracati in albi care o vor conduce in rezerva ei??

  25. we Says:

    loreno: se zice serviciU si nu servici!! scriitoarea romaniei!

  26. garcea Says:

    auzi we da´ai remarcat cum se balangane fundalu´la filmarea aia? sunt butaforistii nemincati si le tremura mainile sau cum??!!

  27. we Says:

    sau nu mai pot de ras.

  28. we Says:

    eu iau o pauza scurta de lorenica. e prea densa pt. mine:)

  29. garcea Says:

    da, da. ca palinka, un paharel nu strica da´sticla´ntreaga provoaca greata si delir mistic.

  30. we Says:

    a terminat si revista maxim-e, ca sa pronuntam ca ea, ipsteresc.

  31. garcea Says:

    ahhhahhahha belgu´vaz ca ne´a parasit, cre´ca i´a ramas mic costumu´de latex si fara el autoflagelarea parca n´are farmec.

  32. we Says:

    mai, apropo de marele ei reportaje. am avut rabdarea sa citesc 1 de la cap la coada, interminabil, scris in engleza de dambovita, cu poze. despre copiii strazii/familii de squateri din bukres.
    o facatura. de la poze la „poveste” la tot. fetita nu intelege ca e mediocra pana si in facaturi?

  33. we Says:

    da, despre reportajul ala vorbeste si ea.minutul 13:40.

  34. garcea Says:

    ahhahhahhahhahhahahahahahahahahahhahhaha ea tot insista pe ideea ca omu´strazii avea grija de copiii aia asa la modu´maica terezian; nu i´a dat prin cap nici o secunda ca´i conditionase pavlovian, aia erau sclavii lui.
    trist.

  35. we Says:

    mama si tata dependenti de H, acoperiti de plagi – erau f. normali in poze. nicio plaga! garceo si gogule, cititi articolul ala cand aveti timp, sa vedeti tragedia bukresilor. totul e regizat. de la cum stateau puradeii pe o saltea, la ala care cica avea grija de ei.
    e si cu tupeu a noastra.

  36. blegoo2 Says:

    Garceo… n-am plecat deloc – vrei să-ți iau un interviu?

  37. we Says:

    garceo, reportajul ala e o regizare de 2 lei. „baiatul” ala era prea curat, prea aranjat pt. fier vechi. am citit articolul, vazut pozele.

  38. garcea Says:

    cunosc ma, „reportaju”, o mizerie diletanta fara nici o legatura cu realitatea. Am stat in bukale de la 6 pina la 27 de ani, nu poti sa ma prostesti.

  39. we Says:

    gata. eu am ajuns la dona juana. prea mult pt. rabdarea mea.

  40. garcea Says:

    vezi ca spre sfarsit schimba cadru´..ii cade scheletu´pe o masa.

    da belgule, baga lista de intrebari. Ai preferinte? HD? direct pe blogspot sau youtube? te avertizez ca doare(zea).

  41. blegoo2 Says:

    Amușin, ca să fac lista. nu facem video, facem clasic – io dau hîntrebări, tu te dai în stambă.
    Deși… dacă vrei să te autofilmezi… la șlițu’ gol… poate fi ceva amuzant la scenă deșchisă.

  42. we Says:

    modesta. inca nu e cartarescu. da’ vrea brand. vorba ta, delir la cub.

  43. we Says:

    cica a fost video inspirational.

  44. garcea Says:

    belgule daca te´ai revigorat intre timp te las sa mai dai un numar. io ma bag la somn, ca sa fiu in forma maine la interviu.

    we, nu te´ai putut abtine ahhahhahhha ma plingeam zilele trecute ca nu am vazut de mult o comedie mishteaux.

    nighty night lorența

  45. blegoo2 Says:

    garceo… vom trăi și vom bârfi – ca să parafrazez.
    somn ușor, vise plăcute, alea.

  46. lilja Says:

    e clar, vine primăvara, la M. cu erosuri, la voi cu fluierături misogine după Lorena. sunt sigură că vă place, altfel nu v-aţi agita atâta, pe bune. ia uita-ţi-vă mai atent în visele voastre erotice.
    altceva ce să zic: să trăim, să zâmbim că viaţa e scurtă, vine acu’ bătrâneţea şi n-o să mai avem chef, chemarea duhului sfânt eros mă-nchin amin. vouă nu vi se pare îngrozitor?!?!?!…

  47. garcea Says:

    ce´i ma liljo, ai deshtili´n ghips si ti´i greu?

    sunt doo lucruri diferite: nefututu´si subiectu´lorența. Daca ai timp si chef uitate´te la INTERVIU, e priceless, conditia fiind sa si gusti genu´asta de umor involuntar. nenea intervievatoru´are o voce de radio sparta, se exprima ashea pretios, aia vorbeste balarii, apar copii care bat in geam, se chinuie unu´cu un burghiu´, cineva balangane plansa aia de proiector in spatele ei, bai repet, e delir.

    Nu te uita tu la belgu´, asta e unic in felu´lui.
    Io zic sa lasam subiectu´nefe mai inspre primavara ca´i prea manos, sa nu´l pocim acuma :o)))))

  48. goguvangogh Says:

    lilico, mi-a mai zis cineva chestia absolut genială, dovadă a unei intuiţii feminine excepţionale – cum că labagii frustraţi ca noi 4 am fi caprofili şi d-aia devenim coprolali, aşa că n-are rost să te contrazic. şi aia era tot femeie…

    jur că o iubesc pe eleonora calupu. pentru tot ceea ce face. dar mai ales pentru ceea ce este. şi ştiu că această mare dragoste a mea pentru edecuri nu va fi nicicând împărtăşită. singurul meu regret este doar acela că nu o pot visa. mi-a umplut atât de mult realitatea în care mă bălăcesc, încât în visele mele erotice îmi apar doar femei. ştiu sunt un deviat sexual… dar suntem o minoritate care trebuie respectată, la fel ca şi ţiganii, bulangiii şi cocalartiştii.

  49. goguvangogh Says:

    garcio, io ţi-am mai zis că eşti incult. a obliga pe cineva cu forţa e o licenţă poetică. la fel ca şi cobori în jos, luceafăr blând.

  50. goguvangogh Says:

    sau „de mic copil“. unii copii se nasc la greutate normală. dar nu toţi. la fel e şi cu dezvoltarea ulterioară, psiho-somatică. unii rămân copii mari, ca şi noi, 4 labagii frustraţi, care mai speră că lumea e frumoasă şi femeile n-au dinţi în pizdă şi pule-n gură.

  51. goguvangogh Says:

    păcat că n-am putut să mă masturbez la interviul eleonorei. o iubesc şi o respect prea mult.

  52. garcea Says:

    ce sa fac ma gogule, căcărtile cărtăresciene nu´s la downloadat liber si banii mi se duc pe gogosi.

    chiar a inceput 2013 si io n´am lecturat nimica, liljo, recomandari ceva?

  53. garcea Says:

    ce ghinion si pe mulli asta, la aselenizare se tragea cu spermatozoizii de coada, acu´la apupitrizarea lorenţei, fute pustoaice. Bai mulli, trece istoria culturii pe linga tine si tu molfai lindicu´.

  54. goguvangogh Says:

    molii-sama, când plângi, nimeni nu bagă de seamă lacrimile tale, când eşti fericit, nimeni nu se bucură cu tine. dar ia încearcă să te băşeşti…

  55. lilja Says:

    da, cred că-i mişto interviu’, l-aş gusta, da’ n-am chef de lucruri vesele. primăvara e încă departe, are dreptate garcea.
    cimpoacă, tu, în beţia ta, mai pui punctu’ pe „i” din când în când, mă surprinzi; ai dreptate, nici mie nu-mi place să fiu forţată, tre’ să consimt, degeaba se străduieşte garcea să-mi explice ce-l face pe el să râdă. probabil aş fi râs şi eu, dar intuiţia feminină mă face să mă gândesc că e un râs misogin de-al vostru. dar îmi place că ai înţelegere pentru limitele intuiţiei feminine, cimpoacă. eşti aşa adorabil muah :) …
    garcea, eu citesc ca cimpoacă, quotes din astea cu lacrimile, fericirea. te-am prins, cimpoacă! uite aici sunt nişte lucruri tare drăguţe http://www.goodreads.com/quotes/tag/suicide

  56. goguvangogh Says:

    lilico, acuma zi şi tu, în afară de ahriman cine plm se mai crede original? e prea mainstream.

  57. lilja Says:

    :)))))))))))))) daaaaaaaaa cimpoacă, ar trebui să citim doar citate şi eu zic la fel. dacă tot există nişte oameni care se duc la esenţă, ce să ne mai obosim să citim toate cuvintele alea dintr-o carte.
    cimpoacă sinteza ta este extraordinară! :) …

  58. garcea Says:

    Liljo, abiea acu´ma prind, mi se intepenise fisa…ma, tu esti geloasa pe lorentza?

  59. goguvangogh Says:

    vezi, bă, garcio, dacă nu mai beu de tri zîle, îs mai şarmant şi mai sintetic!

  60. garcea Says:

    mie mi´a intrat neshte spuma de sare de baie´n ochi si acu´halucinez. Cica lorenta e sexoasa numa´io nu vad.

  61. lilja Says:

    nu, pe girl sunt geloasă că e mai tânără. pe Lorena chiar deloc.

  62. lilja Says:

    sau stai, în mintea mea pare tânără şi după nick la fel şi după postări, are o candoare aşa, da’ poate joacă teatru? deşi intuiţia mea… hm… girl, eşti tânără? ca să ştiu dacă am de ce să fiu geloasă sau e doar în imaginaţia mea tinereţea ta?!…

  63. lilja Says:

    da, mă simt apropiată sufleteşte de cimpoacă, mi se pare un om tare bun. da’ s-ar putea să fie totu-n capu’ meu, acu-mi dau sema… auăleu, se întrezăreşte o nouă obsesie cred: dacă nu cumva totu’ e în capu’ meu?!… ce naiba e cu blog-u’ ăsta, numa’ fiori existenţiali îmi dă?…

  64. goguvangogh Says:

    aşa e, lilico, îs un om tare bun, intuiţia ta feminină nu dă greş niciodată! bun de însurat, bun la pat, bun de plată. da rău de gură.

  65. goguvangogh Says:

    bleghuvanblegh, io şterg că fincă am simţu ridicolului foarte dezvoltat. nimic din ce scriu eu nu contează. ce scriu alţii, desigur, nici atât.

  66. blegoo2 Says:

    Am zis io ceva Gogule?
    Am criticalizat cevașilea?
    Ți-am făcut hautocritica?
    Am stabilit nește fapte, nimic altceva.
    Mie-mi place că scri.
    Și că ștergi.
    Toți mari scriitori fac așa.
    Toți ăia de citește eu.
    Restu’ nu contează – cum bine zici.

  67. lilja Says:

    uaaaaauuuuuu ia uitaţi ce-am găsit http://vimeo.com/58293017 no boundaries şi cică oricum fugim de realitate. eu nu mai înţeleg nimic, câteodată e totu’ foarte tulbure şi greu aşa nu vi se pare?…

  68. goguvangogh Says:

    lilico, era cât pe ce să dau undelete la final destination 5, după ce am văzut, pe sărite vimeo ăla. multă lume năcăjită…
    blegwho, io nu şterg, mă, nimic, tu n-auzi că nici n-am scris?

  69. lilja Says:

    auzi ştii ceva cimpoacă, oi fi tu sentimental, dar tot rodat de la alcool eşti, nu mai ai sensibilitate deloc. cred că ţi-au murit simţurile, la tine nu vin niciodată floricelele, primăvara, toporaşii?!

  70. blegoo2 Says:

    bre!
    io nu știu dăspre voi… da’ io cînd citesc astea:

    „bulion commented on Un interviu după o noapte de băut .

    in response to Lorena Lupu:

    textul era fix ce-mi puia mie mintea în momentul ăla. nu e nimic scris şi nimic radiofonic. povesteam pur şi simplu. da, femeile pot povesti jumate de h. De-aia-s femei. Iar cu noroiul – plm, veneam de afară. Era zi de dezgheţ. Aia era, aia arătăm.

    acelasi lucru l-as putea spune despre tine. bai, din tot Bucurestiul ala plin de nasoi, nu mai ai cui lua interviuri si ai ajuns sa faci interviu cu tine…mai si vii, ia uitati ce cazuta sunt dimineata, m-am suit cu namolul sus pe masa si mi-am luat interviu…ma lasi…
    in asa conditii si daca spuneai ca ai descoperit piatra flozofala tot proasta era punerea in scena…”

    apropo de suit pă masă, cu noroi, îmi vine proverbe-n kap, zic.
    … nuș’… zic și io…
    :-(

  71. we Says:

    liljo, ce-ar fi sa scrii si tu o carte? hai ca nu e greu. lori a scris cel putin 3.

  72. garcea Says:

    asa belgule, si? adica unde te furnica la polu´ pozitiv sau negativ?

  73. blegoo2 Says:

    nuș’… e o problemă complecsată

  74. garcea Says:

    e un cacat!!!!

    o scrítoare wannabe, intr´o locatie mai mult decit neinspirat aleasa(tinind cont de poluarea fonica) vomitand balarii unui pseudointrebator cu voce de castratu´ cavernelor. Funck lupu´ei bashinosi anosti se apuca sa´i critice la modu´penibil tinuta, pleata si basanau´proptit pe pupitru´, natie de cretini cu nostalgii pionieriste. Avalansa de cacofonii si platitudini le e la fel de paralela ca I cu Q. Trebuie totusi sa mentionam ca lorenţa e megaactore ass a& scrítore ass a autodeclarata a secolului. Io´l stiu pe un brutar care iti face paine dintr´un kil de faina si nishte apa, la orice ora din zi sau noapte indiferent cit de beat, despre asta vb bai belgule si mai da´te´n plm cu cacarezele (…) tale dubitative

  75. blegoo2 Says:

    BLEGOO (speriat) : „…da’ stai nene Garceo… că n-am făcut nimica… ziceam și io…”
    (fuge în trap vioi pîn stânga scenii – care este)

  76. goguvangogh Says:

    deci, lilico, deci ca să nu zici că nu-s liricoid:
    eleonora calupu, să-mi tîr pula prin coliva mă-tii, bomboană cu bomboană!

  77. garcea Says:

    ba gogule, io nu m´as risca, la cit de bine „scrie ” pe blog mi´e ca confunda prozacu´cu m&m…cine stie ce antidepresive o zvirli pe coliva.

  78. mulliganoglu Says:

    cimpo, ai uitat crucea de cacao

  79. garcea Says:

    snuff snuff ce miroase asa a ..vagin p´acilea?? :o)))))

  80. goguvangogh Says:

    păi, mişcarea pulii e în formă de cruce, să fie primit…

  81. goguvangogh Says:

    are toate calităţile care îi lipsesc lui dumnezeu.

  82. mulliganoglu Says:

    cruce cu ansă? sau a sefeului handrei?

  83. goguvangogh Says:

    cu sinaxe. ca să să-ncrucişeze speciile, fiecare după soiul ei.

Lasă un răspuns

