rev glob xxl xxx; in care loredana se (re)cunoaste pe sine insasi

# Observatorul astronomic spune:
mai 13, 2010 la 3:09 pm

imi plac pisdele focoase ce comenteaza pe pitici gratis. cred c-o sa mai revin p-aici

Cheers !

 
# Lorena Lupu spune:
mai 13, 2010 la 3:12 pm

stai puţin, eu nu sunt focoasă şi nu comentez pe pisici gratis decât rar. şi apăsat. dacă vrei să revii, feel free to do it – dar nu o face din motive greşite. :D

Etichete:

55 răspunsuri to “rev glob xxl xxx; in care loredana se (re)cunoaste pe sine insasi”

  1. mulliganoglu Says:

    un pinguin psihopat, la sub 1k semne:

    http://lorenalupu.wordpress.com/2012/11/22/mancatorilor-de-cacat-cu-dragoste/

  2. garcea Says:

    da, da din ciclu´”doctore de cite ori ma duc sa ma spal pe dinti ma asteapta o hidoasa si se strimba la mine”. deci e grav, trimiteti un malaxor de hartie la standu´hirgbirnet sa´i ia un autogram.

    oare ce o fi cu lilja, i s´o fi vindecat ochiutzu, fermentat vinutzu??

  3. lilja Says:

    da, au ieşit 20l

  4. mulliganoglu Says:

    e ceva. imi dai si mie putin, lilje, sa-mi vindece, definitiv, melalcoolia?

  5. lilja Says:

    să ia cine vrea, că nu mă mai interesează vinu’ ăsta. am suferit pentru el mai ceva ca pentru un bărbat.
    ce umori ai şi tu…

  6. mulliganoglu Says:

    pai sa organizam o petrecere de final cu vin de la lilja! primim fiecare cate o sticluta, ne sincronizm si bem in direct, dupa care ne conectam la matricea astrala

  7. lilja Says:

    :))))
    stai puţin, despre ce final vorbeşti?

  8. mulliganoglu Says:

    finalul carnii, urmat de spiritualizare

  9. lilja Says:

    păi mai întâi tre’ să votăm dacă chiar asta vrem. o să vă pomeniţi că beţi (eu nu beau) în cinstea unui lucru la care nu subscrieţi, sau unii dintre comesenii virtuali.

  10. garcea Says:

    oaoleu pai io am beut odata pentru ca mi s´a rupt shiretu´..o data la popicarie m´am uitat la ceas si surpriza…era 12:14, poi am deschis o bere, normal. a propo, de mult ma bate gandu´sa mi´iau un cazan de fiert tarie, se pricepe cineva, are cineva idee? aici e interzis+ ca vecinu de vis a vis e poulitzist da´ma doare´n miner.

  11. lilja Says:

    cum ziceam, ce spirit josnic, amoral. dacă erai un cavaler, trebuia să bei în cinstea a ceva, ceva să te anime acolo.
    când te mai ia şi faza aia de high, chiar dai lovitura. atunci eşti în adevărata splendoare, eşti Brutus acolo. mie nu mi-ar plăcea să fiu o cunoştinţă de-a ta, te-aş ţine cât mai la depărtare, eşti foarte periculos brrrrrr

  12. garcea Says:

    lilja nu tot ce straluceste e aur si nici diamantele nu cresc in seif la bijutier.

  13. lilja Says:

    da, toţi credem c-ascundem în noi cine-ştie-ce comori.

  14. garcea Says:

    io evacuez regulat ori de cite ori este necesar :o)) bashini transcendentale, ipocrizia la rnag de arta, bigoti cu principii solide.

  15. lilja Says:

    da, tu eşti foarte deschis, nu ţii nimic în tine. admirabil.

  16. garcea Says:

    concluzia ai tras´o la 12:09. ma bucur ca ai revenit printre noi si sper sa nu´ti stirbeasca spiritu´ludic.

  17. lilja Says:

    :)))
    grăieşti bine, garcea. şi eu sper că mă cam zbat în labilitatea asta a mea.

    da’ zi garcea acuma dacă suntem la armistiţiu ce ne mai rămâne de făcut? ne certăm iar după o vreme sau cum? mie mi-e frică de plictiseală. ţie nu?

  18. selector Says:

    In caz de plictiseala puteti trece pe politica. E cineva pro-ponta aici?

  19. mulliganoglu Says:

    lilje, cum adica „speri ca te cam zbati in labilitatea ta”?!

  20. mulliganoglu Says:

    selectoare, nu stiu de ce a intrat la spam, in ultima vreme se intampla des

    oricum, io sper ca nu e niciun uslamist infect p-aici

  21. selector Says:

    probabil ca ai cuvinte cheie pe filtru.

  22. garcea Says:

    da, da, gen muie udrea!

  23. selector Says:

    garcea, mi a faszrol beszelsz?

  24. garcea Says:

    hát …megszoptatnám a lenucát, te nem??attol eltekintve nem illedelmes, ezek nem értenek semit és közeledik a kibaszott nemzeti ünnepnapjuk, hisztiznek a cigok

  25. selector Says:

    Pai bine coane, zi asa, daca-ti place de ea de ce comentezi pe negative? Si scuze, eu sint satmarean adevarat: cu tata roman (singurul din strada mea), doar mama e tiganca.

  26. garcea Says:

    da´nu´mi place ma de ea, mi´as da cu cicat pe pula.

    Ahh si io care credeam ca te´a adus barza…segfej

  27. selector Says:

    Hehe, nu mi-a mai zis nimeni segfej de zeci de ani! uite cum se demasca useleii:)

  28. garcea Says:

    mdeah ti´am zis gaoaza si m´am demascat drept uselist prin asta. de unde iesiti ma? io de exemplu o sa votez cu piratii, sau cu verzii, nu ca mi´ar place de ei, doar asa de al dracu´ si ca sa nu se duca votu´meu prin neprezentare in contu´bashinosilor de conservativi.

    sa nu uit: muie base, muie ponta si in special celor care cred ca esti neaparat din tabara cealalta daca nu tii cu vreunu´, mentalitate retarda de stadion.

    si sa ma pish pe blogu´asta retard cu antispamu´lui de cacat

  29. mulliganoglu Says:

    garceo, e avangardist globu’ ala al tau pe care ti-i rusine sa-l arati, jegule!

  30. we Says:

    se intrevede spirala. inca 1-2 si e gata.

    stamate, nu cred ca e de la cuvinte cheie. si oricum, nu are cum sa iti blocheze tie mesajele, fiind in cont.

  31. mulliganoglu Says:

    sa vina si bivolaru si echipaju’ e complet

  32. mulliganoglu Says:

    bre, voi stiati ca si hartistili spala vase? da’ nu ca meltenii, folosind detergent pentru vase, ci cu d-ala de geamuri

    psihopinguin:

    http://lorenalupu.wordpress.com/2012/11/27/inovatie-gospodareasca/

  33. bingo Says:

    nu numai ca spala dar si impartaseste cu larghete.
    interesant cand o sa ramana fara hartie igienica, atunci va fi palpitant… nu cred sa se piarda cu firea.
    (cam blocat chepengu)

  34. mulliganoglu Says:

    parca are un motan, nu?

    (da-mi, te rog, un semn pe email)

  35. bingo Says:

    de preferat cu blana alba.

  36. mulliganoglu Says:

    ala e negru, sa nu se vada cărâia

  37. bingo Says:

    pacat, o punea de-o (h)arta murala

  38. mulliganoglu Says:

    da, hartista vissuala si-al ei motan-pensula, motan-spalator

  39. bingo Says:

    statuar vorbind : hartista-inca-pe-vine si motanu-debarasator-de-sublimați-de-festin-scrofin.
    citat aproximativ.

  40. mulliganoglu Says:

    arta, arta si iar arta

  41. bingo Says:

    arta profunda, adanca, abisala.
    exista oameni care dau din ei arta. intr-un mod propriu.

  42. bingo Says:

    nu numai oameni. si femei.

  43. mulliganoglu Says:

    sa nu uitam sa semnalizam psihopeala:

    http://lorenalupu.wordpress.com/2012/11/27/inovatie-gospodareasca/#comment-50940

  44. we Says:

    ce aveti mai cu animalul?:) sarmanul dobitoc nu se poate apara. va dati seama ca e un animal abuzat:) si mai faceti si voi misto de el.

  45. mulliganoglu Says:

    da, drepturile cotofenei, alea

  46. Odă lui Nebunaga Says:

    cu bani poţi cumpăra orice, chiar şi o carte, dar nu poţi cumpăra cultură.

  47. we Says:

    cum sa nu poti cumpara cultura? sunt exemple garla de cumparat asa ceva. si nu vorbesc de obiecte.

  48. we Says:

    stamate, uite aici: http://www.nytimes.com/2012/11/25/realestate/debriefing-the-cats-meow-and-the-dogs-mouthpiece.html?hp

    citam: […]The committee, a volunteer arm of the bar association, deals with everything from the way animals are treated during natural emergencies […]

    situatia pe care ati descris-o mai sus se incadreaza la „natural emergency”. cateii, pisicile, papagalii, soriceii, chiar si hamsterii si tarantulele, au drepturi!

  49. bingo Says:

    „situatia” de mai sus este caz de forta majora si un episod de arta in acelasi timp. in niciun caz nu se poate incadra la ofense, dat fiind si materialul uman de extrema caltate pus la bataie.

  50. mulliganoglu Says:

    mai putin oamenii, elfule, ca iei nu ie animale

    dada, bingo, pizda bionica e Arta la maturitate

  51. bingo Says:

    Arta in pârg.
    Cand urmele de uzura avansata si ofilire definitiva sunt invelite de pastelul cald al blandei toamne.

  52. mulliganoglu Says:

    numai boncaluitul amurgit mai aminteste de ofilirea buzelor si nemilosul shuyer ce va sa vie

  53. bingo Says:

    apocaliptique…aibi mila !…

  54. lilja Says:

    aşa că să trăim aruncându-ne unde ne dă ghes inima, că murim mâine. murim ieri, deja

  55. mulliganoglu Says:

    bingo, e o toamna menstruasa

    lilje, da, sa ne aruncam in spirala

Lasă un răspuns

