machô

femeile sunt marfa ta și tu, babilonule, neguțător viclean,
iți ții vasele murdare și prăfuite ca ele să strălucească și mai,
mușcate aprinse în glodul tău gălbui, plimbându-și umbrele dulci pe zidurile tatuate cu jocurile foamei

Etichete: ,

14 răspunsuri to “machô”

  1. reparăm umbrele Says:

    n-are prefaţă, eventuri, stripări, gresie… da are parfum de femeie.

  2. impricinatul Says:

    pana la „jocurile foamei” m-am bucurat. la „jocurile foamei” am inceput sa ma intreb: de ce le-ai varat in text?
    mai citesc o data, inca o data. trebuie sa-mi scot din minte ce inseamna jocurile foamei (chiar daca n-am citit) si, daca-mi iese, nu ma mai intreb de ce le-ai varat.
    adica, daca citesc doar cu ochii, fara trimiteri si subtext, nu ma mai intreb nimic, doar accept.

  3. mulliganoglu Says:

    motivul e simplu. navigam, rupt, asta-vara pe covaci. am trecut pe langa o prostituta uluitor de frumoasa, avea niste ochi enormi, precum imparatesele-sfinte din mozaicurile alea bizantine. mergea incet si cum soarele era la asfintit,umbra ei lunga se plimba pe un zid care avea o stampila cu ‘jocurile foamei’

  4. reperăm umbréle Says:

    de ochi n-ai scris, ptiu, să nu-ţi fie de deochi!

  5. mulliganoglu Says:

    am zis sa fiu decent

  6. reperăm umbréle Says:

    decenţa n-are ce căuta în literatură, pedichiură, marochinărie şi în general în artă. un artist complect poate merge la un film despre nimic fără să înţeleagă nimic, precum lorette a noastră.

  7. mulliganoglu Says:

    am observat ca literatura contemporana are oroare de suflet, ochi, astea. trebuie sa scrii doar depre puli in pizda, haleala, droguri. daca scrii despre ochii unei femei, risti sa faci parnaie.

  8. reperăm umbréle Says:

    dada, se poate interpreta că te legi de ochiu maro al vreunui tolerant cu nămolu împins spre bronhiole…

  9. mulliganoglu Says:

    exact: discriminare. vine comisarul de la drepturile porumbelului si intreaba: dar de ce nu despre ochii unui barbat?

  10. reperăm umbréle Says:

    şi io îi spun, cu cuvintele mele simple: pentru că gura ta e prea ocupată cu pula mea.

  11. reperăm umbréle Says:

    şi îi dau şi un smiley de la o ureche la alta. cu cosoru lu moceanu.

  12. mulliganoglu Says:

    mai jigneste tu mult cu pula sculata comunitatea lezbitiganoghei, sa vezi cum vine regina lor, loredana, asupra noastra. vezi ca nu e fututa din clasa a 3a, de cand purta ochelari. viitorul suna prost.

  13. impricinatul Says:

    literatura politically correct, sau cum s-o mai scrie. hm…
    trebuie si cu d’alea de se scoala, si d’alea de doare inima, si cu omor, alea-alea…
    eu va zic: necesitam un cenaclu lichid

  14. mulliganoglu Says:

    de acord, impricinatule. se simte nevoia unui divan pentru scopuri ilustre, beletristice.

Lasă un răspuns

