14 răspunsuri to “”

  1. goguvangogh Says:

    frumos.

  2. goguvangogh Says:

    mai vreau cu tanti asta.

  3. goguvangogh Says:

    nuvela asta cu vaginu vag…

  4. goguvangogh Says:

    am găsit. merci, moulli.

  5. goguvangogh Says:

    are vaginu în gură şi suge orice mişcă, precum lorena. nu-i muiere de ispravă.

  6. goguvangogh Says:

    mentalu meu colectiv şi ancestral mă apasă.

  7. goguvangogh Says:

    asta s-ar fute şi cu un tiger – panzerkampfwagen VI ausführung h, dacă nu-i ajunge pula la amigdale.
    nu-i de casă.

  8. goguvangogh Says:

    poţi să ştergi tot ce-am scris. eram beat. nu contează.

  9. mulliganoglu Says:

    nu-i nimic, cimpo, mi se intampla si mie, chiar destul de des.

    le las aici ca pe niste borne ale tripului alcoolic

  10. goguvangogh Says:

    da. mă, da noi eram dujmani, nu e bine să le dăm idei coaliţilor.

  11. mulliganoglu Says:

    spre ca sa nu iasa fo rromio&giulieta din toata dujmania asta

  12. goguvangogh Says:

    numa cu echipare quadrifoglio.

  13. mulliganoglu Says:

    da, tre’ prudenta in chestiile astea

  14. lilja Says:

    şi ce mă dacă nu-i de casă şi ce?! ori o foloseşti la ce e bună -adică pe lângă casă, aşadar care o fi motivu’ plânsetului tău nu ştiu-, ori vezi dacă are resurse şi de lângă casă şi pentru casă, cafea 2 în 1, gen.
    unde nu există nu ceri ia uite nene atâtea cerinţe pe oamenii ăştia. te-ai gândit vreodată că nu ai niciun drept să ceri nimic, că nu există chestia asta cu cerutu’? dacă dai, dai şi aia e. ce poate să existe mai mult decât asta? în rest, ipocrizie gârlă, galenterii, politeţuri.
    băi, gogule, ai înţeles ceva din ce am scris sau am fost ininteligibilă?

Lasă un răspuns

