scrisori corpusculare

sa se stie mai intai ca nu purta podoaba niciunei virtuti crestine
] din lasitate, mai ales a adresantului, voi oculta nume/locuri. mai rau, voi dezbraca scrisorile de duiosiile vadite ale formulelor ritualice, ultime ramasite ale civilizatiei cu care pana si amazoanele isi rasfata amantii. pulpele lor decojite vor sangera pe fier, in soarele ascutit [
azi mi-a venit ciclu’, da’ nu oricum, ci şiroindu-mi pe picioare. eram în tramvaiu’ ăla care trece pe timişoara şi mă zgâlţâia şi pe măsură ce mă hurducăia, sângele îmi venea. şi am coborât la intersecţia cu drumu’ taberei sau calea 13 sept să iau 385 şi în autobuzu’ ăsta a început să mi se prelingă. îmi ţineam coapsele strânse ca să se verse prea mult, deşi tot am pus mâna la un moment dat că simţeam cum îmi ajunsese la gambă. aveam plasa aia de la tine şi îmi acopeream picioarele. şi după ce eram cu sângele pe craci m-am gândit să mi le depărtez puţin ca să bată vântu’ să se usuce sângele. aşa s-a întâmplat. apoi la unirii am coborât şi m-am dus la k.f.c. şi mergeam cu paşi mici să fiu atentă să nu îmi ating, de la frecare, rochia, să nu cumva să se imprime sângele şi pe ea. dar în grabă să ajung şi să trec neobservată am ajuns la buda asta şi când să închid, observ că pe partea cu w.c.-urile nu avea clanţă, însă, deja apucasem să trântesc uşa sau mai degrabă s-a închis ea prea uşor… aşa că eram blocată-n buda aia, noroc că am auzit de la cealaltă budă (erau două) zgomot aşa că m-am liniştit şi m-am dus la buda liberă. era una care atunci când a ieşit din budă a zis: „care a fost proasta care a închis uşa?” apoi a venit la uşa mea şi m-a întrebat dacă ştiu. am fost laşă şi am zis că nu ştiu, am precizat că o găsisem deschisă ca să par mai credibilă. dup-aia i-am zis că dacă e cu cineva să sune persoanele. am colaborat.
ţi-am spălat plasticu’ ăla.
cre’ că-mi fură cineva din ţigări că prea sunt puţine la sfârşit de zi.
azi unii s-au răzbunat pe şefu’ meu şi ne-au lăsat platou’ fără curent (!!!)

Etichete:

Lasă un răspuns

