tramvaiul 35, sambata dimineata, de la stanga la dreapta:

un sinotigan, trei cersetori tunati, un colonel in rezerva, niciun crainic de arme, doi gemeni gujarati, cinci flori de mall

28 răspunsuri to “tramvaiul 35, sambata dimineata, de la stanga la dreapta:”

  1. blegoo2 Says:

    Groaznic…

  2. ninja girl Says:

    ce inseamna „gujarati”?

  3. mulliganoglu Says:

    un soi de indieni :)

    http://www.joshuaproject.net/people-profile.php?peo3=16878&rog3=IN

  4. grammar ninja Says:

    Fleurs du mall? Pe asta o s-o pāstrez

  5. mulliganoglu Says:

    :) din pacate nu e a mea, desi m-am gandit independent la ea. e(ra?) un blog care se chema asa.

  6. we Says:

    http://www.gandul.info/politica/ion-iliescu-e-necesara-o-lege-care-sa-spuna-ca-romanii-plecati-afara-mai-mult-de-sase-luni-n-au-ce-sa-caute-pe-listele-electorale-permanente-exclusiv-9925429

    stamate, astia au mancat salam cu soia? sunny monday morning…cu mutra lu ilici pe ecran.

  7. mulliganoglu Says:

    la ce te astepti de la uslasi?! ce v-am spus eu cu raul mai mic!

  8. mulliganoglu Says:

    iliescu. dupa 20 de ani. de adrian nastase fiul (a.k.a. victor viorel ponta).

    (ma rog, 22. sau faceti socoteala)

  9. we Says:

    da, dupa 20 de ani, aceleasi mancat de soia.
    „Aceşti oameni au dreptul, dacă sunt întâmplător în ţară, să se înscrie pe liste suplimentare şi să voteze; afară, dacă merg la ambasade ori consulate, să voteze acolo. Atât. Să nu afecteze voturile celor care sunt statornici, votanţi permanenţi în România”
    adica, noi va dam si stampila si hartie, sa va jucati cu ele ca oricum nu le luam in seama.
    „voturile celor statornici” – Decebal, Traian, ceasca, Ilici. f. hotarat al nostru. dupa 6 luni, gata, nu mai ai dreptul sa votezi. eventual sa te joci de-a votatul. caci „noi vrem liniste”.

  10. mulliganoglu Says:

    am descarcat cartea micului anarhist (ninjoi). ma apuc de chimie in bucatarie.

  11. grammar ninja Says:

    Showa ministru. Smbdy shoot me.

  12. mulliganoglu Says:

    stai sa-l vezi pe Marean

  13. we Says:

    asta-i tare: http://www.evz.ro/detalii/stiri/radu-stroe-nu-renunta-la-mini-recensamant-putem-folosi-la-actualizarea-listelor-presedint-995.html

  14. impricinatul Says:

    estimp, aflu de o molusca bizara care-si devoreaza creerashul propriu dupa care, culmea, continua sa traiasca bine mersi… am aflat-o per os de la prof zagrean, n-am citit, n-am cum sa dau link alea-alea. da am avut deja viu cand cu molusca aia.
    zombi politici.

  15. mulliganoglu Says:

    impricinatule, esti foarete ocult in comentariul asta. ne explici si noua, neinitiatilor?

  16. mulliganoglu Says:

    la ce te poti astepta de la niste uslamisti?!

  17. we Says:

    ii pun la treaba pe turnatorii de bloc. mi se pare normal. sa faca ceva pt. cafelutele moca de la sediul usl din coltul strazii.

  18. impricinatul Says:

    caut la molusca aia nenorocita de inebunesc! n-am info suficient ca sa dau de ea. cica ea e reala. cica ea, molusca, dupa ce-si gaseste casa (adapostul), devine subiecta unui mecanism autoimun (?) prin care isi „autodevoreaza” creierul.
    ei, in ciuda faptului ca molusca in speta ramane fara creier, isi continua viata bine mersi. dejaviu-ul a fost cu clasa politica locala. nici ei n-au creer, dar traiesc bine mersi. si ei au case. nu mi-e clar cand raman ei fara creier: dupa ce-si fac rost de case (adaposturi) sau asa sunt ei, gata fara de creier de la nastere?

  19. impricinatul Says:

    o fi asta?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tunicate

    domne, unde e elfu, ca el le are cu astea?

  20. we Says:

    eu nu am auzit de asemenea molusca!

  21. we Says:

    gata, am cautat, m-a interesat si declar ca impricinatul care-se-stie-el-care-este, nu nu-a mintit cu televizoru.
    sunt niste moluste – acum am citit si eu despre ele, care au un gaglion cerebral cu functie de inotat. cand molustele astea se maturizeaza si dezvolta acoperamant dur, cum ar fi barnacles, se fixeaza in cap de fundul apei, sau de pietre si isi dizolva acel ganglion – nu le mai foloseste. dar asta nu inseamna ca raman fara sistem nervos. au in continuare suficient pt. controlul muschilor etc.
    cred ca molustele astea sunt pasul intermediar intre un sistem nervos distribuit ca o retea si un sistem nervos centralizat,

    pai miticii astia sunt in faza de stabilizare. in faza de maturare. nu le mai trebuie ganglionul care le permitea sa dea din buric intru fericirea alegatorilor. si acum se pun pe supt. fixati de tavanul guvernului, isi iau hrana din dealurile care se petrec acolo.

    deci, impricinatule, nu e creier-creier. e un ganglion, mai e mult pana la gradul de complexitate care sa ii dea numele de creieras.

  22. blegoo2 Says:

    Muoamăă, parcă e telecioclopedia acilea-șa, să-mi rază coada dacă nu!

  23. we Says:

    careful what you wish for.

  24. impricinatul Says:

    am vazut pana la urma, si eu, ca era doar un ggl…
    ce tristete…. mi se parea mult mai interesant ca un cineva, fie el si molusca, sa-si devoreze creerashul.
    dar, spune we: ii banuiesti pe insi de mai mult decat un ganglion? creierul domniilor lor este ca junk DNA – sta acolo fara rost, ei actioneaza/gandesc doar prin arucri reflexe ceva mai elaborate, ca si zic asa.

  25. mulliganoglu Says:

    sh-o popolara:

    http://www.vplay.ro/watch/dni4ftj9/

  26. we Says:

    pai daca nu mai are nevoie de dansul:)
    nu, nu cred ca au ceva mai mult, mai ales ca dupa ce isi gasesc locul, pun de o cimentare si raman atarnati ca niste turturi toata viata. si isi iau dreptul numai pt. ca se intampla sa stea acolo.

    hmm, junk-ul ala de fapt nu e prea junk. asa se credea si ulterior unii si-au dat cu firma in cap.

    da’ poate ne zice blgu cum e junku, din baza aia de date a ciricliului pre-’89.

  27. lilja Says:

    :))) mişto hai că-i faună colorată în ro, n-ai d c t plânge…

  28. mulliganoglu Says:

    da, roiesc papagalii

Lasă un răspuns

