ce-ti doresc eu tie, rrominie, imputita tiganie?

colapsul. H-ul. comeata. distrugerea totala.

ce pesede, basescu, iliescu, naste, smen, teapa! risipa de vorbe. rrominia e o tiganie.

in ultimul timp am umblat prin toate locurile mateine din bukale. nu o ard pe jale, ruinuri, ar fi lame, desi multe-s de spus, mai ales despre teritoriile pirguline si cele arnotene, de pe malul rau, drept, depravat, al Dambovitei, ceilalti, dreptii, fiind la stanga. totul e tiganie, tiganie d-aia nasoala, alba, a taranoilor care imita tiganii satrari. fieful mizeriei bukaliene imi pare drumul taberei, cu cea mai mare concentratie de cacati, caini, aurolaci si tigani. tigani albi. si ca sa beau paharul pana la fund, am ars-o azi cateva ore pe la strandul din moghioros. inca n-am cuvintele care sa descrie melanjul de mizerie/prostie depus gros pe sezlonguri si-n gaurile cu apa. tin sa-i multumesc, totusi, singurei fiinte care citea pe strand, o femeie frumoasa, 30+, cu arcade brancovenesti, neimbinate, cu parul taiat deasupra umerilor, cu un fund mare, frumos, o luna plina deasupra glinei apusene spoite in beige tziganesque.

vina, cometa, si ne evapora!

4 răspunsuri to “ce-ti doresc eu tie, rrominie, imputita tiganie?”

  1. grammar ninja Says:

    naaa, nu pe toti! :)

  2. mulliganoglu Says:

    nu cred ca steaua bate atat de bine incat sa ne deosebeasca

    hai, stea cazatoare!

  3. lilja Says:

    ah ce frumos! m-a uns la suflet umbletu’ tău dimpreună cu analiza celor văzute. halal!
    păi vezi? până şi-n zgură mai sunt nişte chestii bune… da’ despre rahova şi ferentari ce părere ai? eu am fost azi la ştrandu’ de la obor, îl ştii? cică nu mai e în uz de 10 ani… m-am dus şi eu pe-acolo chitită şi când colo… era curat, chit că e locaţie dubioasă. mă rog, mie-mi plac mâzgile astea… oi fi încă la vârsta, nu m-oi fi copt… altă explicaţie nu ştiu

  4. mulliganoglu Says:

    macar aia de pe rahova/ferentari nu se mai straduiesc sa se boiasca in burghezi. tigania e pe fata. cu insule de civilizatie in ramasitele vechii mahalale in care a vazut lumina zilei si Gore Pirgu, civilizatie care nu exista in drumul taberei, aici facandu-se din prima blocuri in care au fost indesati codasii satelor si care beneficiaza de 20 de ani diferenta fata de aia din titan si militari (diferenta care se simte, totusi, au prins un pic de luciu, li s-au mai tocit coarnele).

Lasă un răspuns

