hoinarind prin curtile arse

din vitrinele abatorului Voaleta ma privesc tacute mirese ‘namorate, plutind jos, prin aerul des, in clopote matasoase, in clinchetul lantugurilor prinse de sarmele abacului sabaot, asteptand impacate arderea si sfartecarea pentru a-i fi placute unui zeu strain, jinduitor

Etichete: ,

35 răspunsuri to “hoinarind prin curtile arse”

  1. impricinatul Says:

    ce de mai plimbari…
    abatorul Voaleta, hm! si la picioarele tale sunt reproducerile alea dupa prima BD evropneasca… acolo, in genunea de sub bulevard, pe sub fosta statuie a Lupoaicei.

  2. mulliganoglu Says:

    bat-o sfantu da Lupoaie / ma mananca ca p-o oaie / fara sa ma mai jupoaie

  3. ninja grrl Says:

    muliganoglule mataluta cu impricinaul parca sunteti Dante si Virgiliu coborati in adancime(a iadului), pentru noi astia care nu stim limba(jul) lui anton pann ce srieti voi aici este ermetica la putera doispe (dar probabil ca se aia scrieti asa, ca sa ramaneti numai intre voi literatorii…)

  4. mulliganoglu Says:

    bre, ninja, vaz ca ne-ai caftanit literatori, treaba pe care as lua-o de injuratura de n-as sti ce hram porti. da, noi ne tinem grantul in ale semnificatiilor ascunse, astea. numai ca ceva ma face sa cred ca nu esti straina de anumite semne. te vaz cam hoata.

  5. impricinatul Says:

    lupoaia si fitele geto-dacice, scoborari si alte alea…
    lupoaia aia de ne manca o fi venind de dincolo de Caramidari… ca acolo erau Lupenii, pe unde e acu hospitalul de pipi und urechi. veneau haitele iarna p-acolo si d-aia s-o fi trezit o lupoaie drept la sf. gheorghe, in piata a mica, romboidala, la doi pasi de mahalaua cucului, aia gard in gard cu carvasara. voaleta, lafaieta minora, era proteguitoarea ei – se invarteau cucoanele in fata oglinzii, vedeau cum pica muselina pe ele si tusti! – o luau prin noroaie spre zarafi, lasand lupoaia de straja la kilometru zero.
    stii ca in piata aia se strangeau zoaiele dinspre scaune? curgea un paraias p-acolo, pe vremuri. era jeg si colb vara, smarc si namol toamna, ghetus iarna, resturi de carne tot timpul. porc, mon cher, porc!

  6. mulliganoglu Says:

    lupoaia e leoaica tanara iubirea care ne musca de inima pe astia batrani si neputinciosi

    zici de garla aia care se scurgea din balta icoanei? bucurestioara? in care se pisau toate dobitoacele in doua, trei (trepiezii) si patru picioare?

  7. ninja girl Says:

    pardon. Efendi, cuvantul ‘literatiri’ l-am inventat, oarecum (desi l-am gasit ulterior si in dex – eu facusem initial paralela ‘calator’ – ‘literatir’ , that is: calator in literatura, de-a lungul unor locuri cu ‘antecedente literare’,

    voiam sa gasesc un cuvant care sa aiba oarecum legatura cu literatura, mai ales dupa ce am dat un search pe google cu ‘bat-o sfantu da Lupoaie’ si am nimerit la Anton Pann (cu care m-am imprietenit intre timp. literariceste, of course) – uite ca si impricinatul se ia la intrecere cu Anton Pann (si, dupa parerea mea, cu succes), ca sa nu mai vorbim de tine… Sorry, am si eu voie sa am pareri (literare, at least) nu? Ori vrei sa dau cu sabia sa sa-mi revendic dreptul la? :)

  8. ninja girl Says:

    correct:
    ‘calator’ – ‘literator’

  9. mulliganoglu Says:

    eu, cel putin, nu voi sub nici o forma, nici in glume shpritzate, sa fiu asociat confreriei din care fac parte leo fagotul sau ionica sugiul

    AP e o prietenie buna. numai d-astea sa ai!

  10. ninja girl Says:

    numai pentru faptul ca exista, sau au existat securisti* care ‘scriu si ei’, nu inseamna ca trebuie sa respingem orice idee, sau preocupare literara. Probabil am folosit (in necunostinta, desigur) vreun termen dezavuat care a declansat ‘asociatia’, sorry asadar. Nu vrem acum sa aruncam bebelusul (ideea de literatura) cu apa din albie (laturile securiste), daca mi se permite o comparatie pe care o cred adecvata.

    * – folosesc ‘securist’ ca in sensul cel mai urat al cuvantului. Nu este vorba de aia de la servicii de care au tiate tarile, este vorba de mizerabili satrapi ca aia de la voi care terorizau, sau/si inca terorizeaza civilii normali, numai ca sa-si faca ei norma. cea mai insuportabila speta este aceea care se da ‘culta’, adica ‘scrie literatura’ , sau ‘face arta’ – Pfui! Inteleg de ce nu vrei sa auzi cuvantul.

  11. mulliganoglu Says:

    ei, stai linistita, exageram eu

    literator suna pretentios, iar romana, limba de soldati, are oroare de mofturi

    p.s. ai devenit foarte serioasa

  12. impricinatul Says:

    bucurestioara era ceva mai la est. cu vo doua sute de metri.
    aici era strada. jgheabul. cloaca minima, ca e la bukresh – d-aia or fi bagat lupoaia sub abatoarele Voaleta, unde miresele (ah!) se pregateau de la petite coupure maritale privind din inalt, in aburi de parfum adus de jidovi tocmai de la Lipsca.
    ei, si ce vedeau ele de sus, de la geamurile abatorului preconjugal?
    vedeau jgheabul cu pricina. il vedeau cum se scurge dinspre mahalaua scaunelor si carvasara, cum o lua prin mahalaua cucului, printre salcami, cum trecea pe langa zidurile hanului sfantu gheorghe ca sa se piarda in ulita, in pulberea drumului, pur si simplu.
    bucurestioara era un rau bazat pe langa firul asta de apa, care era mai mult o premonitie a poluarii si a geografiei minimaliste man-made din zilele noastre ale infecte, purulente si cleioase.
    azi sunt cam obosit. dau din taste cam tare. scuze.

  13. impricinatul Says:

    literati. hm. poate aliterati, adica illiterate, illetres (n-am accente), hi, hi, hi.
    anton pann. are o culisoara ratacita printre blocuri, la ramnicu valcea. e aproape de parcul public pus la cale de barbu stirbey al batran, nu ala mai tanaru, ala de i s-a devoalat (vezi legatura cu Voaleta? – sunt plin de neurotransmitatori conectivi azi), ala de i s-a devoalat plenar, asadar, buzata aia firoscoasa in ale zgudulufului.
    mama lor de raniti!

  14. mulliganoglu Says:

    zici de un canal de scurgere la vedere? avea si-un nume? deci nu ajungea in db. cum era fata de sf. anton? il uda?

  15. mulliganoglu Says:

    isi gatise, deci, o intaritura in care sa se apere de zmeii amorului balnavicios. a stat mult in valcea?

  16. ninja girl Says:

    @m

    ai devenit foarte serioasa

    imi pare rau ca te-am plictisit, :)

    dar sa stii ca I didn’t meean it serios-serios, ci era numai o strategie imperfect camuflata, adica o tirada patetica anti-secu (mai ales catre sectia lor de dictatura literara) ca sa-i atrag atentia lui Blegooo, ca sa mai vina pe aici … ca vad ca s-a ascuns, si eu vreau sa-mi mai ascut putin sabia ninjeasca pe urechile lui :) – asa cum tragea bunicul briciul pe o bucata se piele tabacita ce arata exact asa ca urechile lui Blegoo

  17. impricinatul Says:

    nu ajungea la sf anton. pe bune. se pierdea in colb, fara sa se verse nicaieri, ca delta lui okavango in kalahari. nu uita ca intre sf gheorghe si dambovita era un colt al curtii vechi, ala de la baratie, nu mai stiu cum ii zicea. adevaru e ca si la carvasara si in mahalaua cucului erau niste balti serioase de unde pleca amaratul de fir de apa jegos. daca mai pui si mizeria din scaune si de la sararia din carvasara, iti dai seama cum putea, asa ca abatoarele de la voaleta – chiar se potrivesc.

  18. impricinatul Says:

    sincer, habar n-am cat de mult a stat la valcea. dar acolo e loc bun, foarte bun, macar sa fi stat si el, ca lumea. adevaru e ca nu ma pricep la anton pann, de ce sa fac fite.

  19. mulliganoglu Says:

    @ninja girl: n-am zis ca m-ai plictisit. stiu ca nu se glumeste cu secu. insinuezi ca maidanezul ala retractil e agent al Raului?

  20. mulliganoglu Says:

    despre ce epoca vorbim? geografia bukaleeana e foarte schimbatoare

    parca simt mirosul ala de laturi amestecat cu trandafir si vinete coapte

  21. ninja girl Says:

    @m

    n-am zis ca m-ai plictisit

    n-ai zis tu, eu am zis ca te-am plictisit cu ‘seriositate’ pe care eu nici nu stiu sa o mimez bine :)

    Blegoo are un ‘tic’, el trebuie lecuit (de tic) – dar banuiesc ca este prea tarziu, pare sa fie um mosulet din ala pensionar care trebuia batut bine (cu sabia ninjeasca) in tineretile lui, acum este doar bun de tras sabia pe urechile lui :)

  22. mulliganoglu Says:

    iar in sarbatorile de iarna poate fi folosit pe post de capra (pusesesi un clip cu un caine instrument muzical) si cred ca merge si plugusor daca i se agata un clopot de bot si e tras de coada.

    pare user friendly, chiar daca mai latra (pitigaiat)

  23. ninja girl Says:

    @m

    da, Blegoo este un multi-purpose instrument, foarte entertaining. Dar are el tic-ul ala, cum am zis, de care trebuie sa scape, in folosul lui si spre folosul intregului Univers :) Ma gandeam sa il ajut eu sa scape de tic, eu sunt o persoana foarte caritativa. :)

  24. mulliganoglu Says:

    care tic?

  25. ninja girl Says:

    @m

    nu vreau sa intru in amanunte aici despre ticul lui Blegoo, spun doar – pe departe – ca e ceva ‘Miorita’-related :)

  26. we Says:

    in coada mea? are (au) el/ea/ei mai multe „ticuri”. @grrl, eu nu cred ca e ce zici tu. la fel ca @m, cred ca chestia e serioasa si sincer beat-boxul n-are talent de a trage de limba sau de provocator. mai ales ca in zilele astea, STS-ul et al., mai mult tac &i casca gura pe feisbu. eu cred ca doar vrea sa se bage in seama, sa se dea mai important decat e IRL. si mai e si diletant. cum ziceam deunazi, i-am gasit panseurile si pe alte bloguri, unele americane, unele chiar f cunoscute aici. isi facuse al nostru un fel de sectiune in care balmajea despre politici et al. lalaieli si trolisme ca si pe blogurile romanesti. pe linkedn, na, retea serioasa, isi pusese aceeasi poza ca si aici – poza cainelui sau, tot blegoo se numea initial, dupa care a zis sa devina mai serios si si-a numele de mircea eliade. ce crezi ca scrisese la „job”: web developer. doare mintea si nu altceva. blegoo e web developer! in mintea lui, daca face clapa-clapa 24/7 si are un domeniu, e & web si developer. ce naiba, atat de prosti sunt securistii in zilele noastre? nu mai e treaba serioasa, precum zicea lorenzo magnificul?

    pe mine m-a iritat sfatosenia lui si bagatul in seama/imburiceala mioritica. povestea e cam asa: pune blegul un coment la mine cu o gramada de HTML tags et al. mesajul lui a ajuns in zona de „atacuri” si l-am pescuit de acolo. i-am trimis email cu capodopera-i sa isi curete mesajul daca vrea sa apara. consecinta a fost ca a inceput sa isi dea cu presupusul despre mine, ca o fi ca o pati, da’ nu poate sa zica mai multe, ca a doua zi tb. sa se trezeasca dis-de-dimin. ca si cum ma interesa pe mine cand se trezeste individul.
    genul asta de bagari in seama, de sfaturi necerute, de frecari nesolicitate de tegumente imi provoaca o reactie aproape fizica. i-am raspuns rece, dar omul ori nu s-a prins ori i s-a rupt. asa ca a continuat pe bloage sa se traga de izmene cu mine. numai ca eu nu port asa ceva. ca sa il potolesc, l-am cautat un pic si l-am gasit mintenas. al nostru a intrat in tacere! dupacare i se plangea (lu pinochio, cred), ca mama ce i-am facut! deci el se baga in seama, eu ii raspund cu aceeasi moneda (pai hai sa ne cunoastem frate, nume ca in buletin, alea-alea – nimic nu a fost facut public) si tot eu sunt ala raul. el de fapt imi voia binele. iar eu nerecunoscatorul nu am vrut sa bag un bruder- cu el. damn!

  27. we Says:

    se vede ca a venit vara pt. voi. i hate you:) si aici a venit vara de fo 4 luni da’ tot nu e vara pt. mine.
    voi vorbiti de topografia bukresilor inainte de modificarea dambovitei?

  28. mulliganoglu Says:

    da, vara pe plantatie, hipele ies noaptea la pascut pe malurile helesteielor, porumbu’ ie pana-n cer

  29. impricinatul Says:

    de ce nu e vara pt tine, elfule, of, of, of… :(
    e geografia cu mult antedamboviteana. bulevardul nu exista. stai sa imi recollect fisele, ca am cam imbatranit si nu tin minte totul pe dinafara, si bag un apercu…
    ah, mulli, laturi plus trandafiri – iata cheia!

  30. we Says:

    muncim pt. propasiri. ale cui nu prea mai stiu. mdeh, unii se bat in minciuni, care a inselat mai tare, cu sau fara papillon. altii fac puncte pe mucava electronica.

    @m, ce sunt „hipe”?

  31. mulliganoglu Says:

    hipele sunt niste pesti fitofagi, adusi din China. un peste foarte urat si cu o carne execrabila. nici macar nu poate fi pescuit cu undita. ii zice hipa de la denumirea stiintifica, Hypophthalmichthys nobilis

  32. impricinatul Says:

    @ we – oameni tristi, elfule… acu’, detera si in biet amarat copilot de raliuri prime minister – nah, cica a plagiat si el! dar, ce vrei, cand tu faci studii la o chestie si dupa aia predai al’ceva, sau dai doctoratul in al’ceva doar asa, din prietenie si dat ochi peste cap in public, cand chestia asta devine politica universitara publica, ne mai impiedicam noi de un amarat de doctorat? in consecinta, avem mai multi profi de chirurgie toracica decat intreg UK…
    cat despre filozofi…
    cea mai misto carte de anestezie in chirurgia toracica e scrisa de un taNpit, Benumoff pre numele lui. Benumoff asta – maaare cretin! – si-a luat an sabatic, frate, ca sa scrie o carticica de v’o 500 de pagini. ce naiba n-o fi pus si el m ana pe copy/paste? de ce n-o fi scris cartea in timp ce dadea anestezii?
    de ce, de ce, de ce, e mai bine-n refege (R.F.G.)?

  33. ninja girl Says:

    @m

    daca la voi porumbu’ ie actualmente pana in cer, atunci e sigur porumb de-ala manipulat genetic de Monsanto

  34. we Says:

    @sebastian, despre asta vorbesti?
    http://www.amazon.com/Anesthesia-Thoracic-Surgery-Jonathan-Benumof/dp/0721644678/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1340150311&sr=1-2

    pai presupun ca stii ca asa e regula: tenure si tenure-tracks au sabaticul tocmai pt. chestia asta – sa scrie o carte sau ceva similar. de obicei sabaticul e platit de universitate si proful poa’ sa stea unde vrea el si sa o scrie. multi pleaca in umbria(:)) si o compun acolo. benumof e aici in SD si nu in RFG:)

  35. mulliganoglu Says:

    monsato asta suna a cantaret italian de new-romance

Lasă un răspuns

