cugetari lenese

forma extrema a dadaismului e varietatea valaha a crestinismlui ortodox

Etichete: , , , ,

63 răspunsuri to “cugetari lenese”

  1. ceapra Says:

    Un pishat.
    In scoli, pe pereti.
    E spam, e lung?
    Articulez, mai incolo, dar acum, pura chestie:
    Nu spune Tatăl Nostru, dacă în fiecare zi nu te comporți ca un fiu.

    Nu spune nostru, dacă trăiești izolat în egoismul tău.

    Nu spune care ești în ceruri, dacă te gândești doar la lucrurile pământești.

    Nu spune sfințească-se numele tău, dacă nu îl onorezi.

    Nu spune vie împărăția ta, dacă îl confunzi cu succesul material.

    Nu spune facă-se voia ta, dacă nu îl accepți în momentele de durere.

    Nu spune dă-ne nouă astăzi pâinea ta, dacă nu te preocupi de persoanele care suferă de foame.

    Nu spune și ne iartă nouă greșelile, dacă încă porți ranchiună către fratele tău.

    Nu spune și nu ne lăsa să cădem ispită, dacă ai intenția de a continua să păcătuiești.

    Nu spune eliberează-ne de cel rău, dacă nu iei poziție împotriva celui rău.

    Nu spune Amin, dacă nu iei în serios cuvintele Tatălui Nostru.

  2. ceapra Says:

    Si cemeiul a murit. Dolanescu murise mai demult, pe televizor. Pe cemei nu m-a interesat sa-l prind profesor, ca eram cu yoga. Dar acum l-as citi, dar ce o sa inteleg? La ce varsta, se intelege? Retoric.

    Oricum, tot ce e destept e pe pași.

  3. grrl Says:

    @m
    vrei sa spui ca varietatea valaha e o parodie?

  4. mulliganoglu Says:

    e mai mult decat o parodie, adica e atat de parodiata incat s-a transformat in ceva serios. sa luam faptele. dintre enoriasi, 99% n-au deschis o biblie. 90% dintre aia care au deschis-o, au citit cel mult cateva fragmente. dar baga cruci mii cand trec pe langa biserici (fie ca-s in autobuze, pe jos, in submarin). 50% au folosit cel putin o data aceasta superblasfemie: „futu-ti d-zeii ma-tii”. iar argumentul suprem e ca I.X.U. s-a facut popa ortodox. pesemne ca zodiile si tarocii si psihomagnetizmul i s-au parut glumite in comparatie cu crestinismul ortodox valah.

  5. cimpoacă Says:

    acu vreo 20 de ani l-am întrebat pe un popolete, doctor în ortohoţie (cunoaşteţi fenomenul: vaporaş cu 4 roţi şi stea în frunte, obrăjori rumeni, guşulică, un obez la vreo 30 şi ceva de ani), ce-i aia ortodoxie?
    a zis că se traduce prin dreapta credinţă.
    deci doxa nu e învăţătură, ştiinţă, ci credinţă, ok?
    pe urmă l-am întrebat de ce au fost alungaţi adam şi eva din paradis? a zis că din cauză că au fost lacomi.
    l-am întrebat apoi de ce ortocopţii vor să meargă în cer, dacă se roagă ca proştii SĂ VINĂ împărăţia lui Dumnezeu? unde să vină, dacă ei pleacă?
    a zis că pământul va fi distrus şi că oamenii buni vor merge în cer.
    zic, da atunci de ce nu l-a făcut pe adam în cer, nu pe pământ, de la bun început? a zis că edenul a fost în cer la început. aha, zic, şi prin cer pe-acolo curgeau tigrul şi eufratul?
    l-am mai întrebat cum devine treaba cu preotul care e slujitorul lui dumnezeu sau al lui cristos, whatever? dacă e slujitorul sau servitorul lui cristos, de ce nu-l plăteşte cristos, că doar ăla e angajatorul lui? ce caută să cerşească pe la uşile oamenilor?

    s-a înroşit ca un porc pe frigare, a zis că se grăbeşte, că avea de slujit şi că tare mă mai rătăcesc, sunt ateu, satanist şi sectant.

    m-am pişat pe mine de râs şi de atunci am înţeles de ce poporul ăsta de cretini superstiţioşi nu e şi nici n-are şanse să ajungă vreodată creştin.

  6. mulliganoglu Says:

    horto, horto, cu h de la hotie. deci deviza natiunionala: hortodoxie & rrominism!

  7. cimpoacă Says:

    …sau moarrrrte şi colivă!!!
    hahaliluia!

  8. grrl Says:

    @Cimpoaca

    m-am pişat pe mine de râs … de … poporul ăsta de cretini superstiţioşi

    Bre, Nea’ Cimpoaca, daca vă pişati pe dvs când râdeti, să ştiti că aveti probleme cu vezica urinară, duceti-vă la doctor!

  9. garcea Says:

    hmm io am asa senzatia acuta ca alter egoul meu se va hotari pentru un foarte spontan golden shower al carei beneficiara secundara vei fi tu.

  10. garcea Says:

    al carui- in plm de agramat.

  11. grrl Says:

    @garcea

    […] vei fi tu […]

    vad ca ma tutuiti, si trebuie sa lamuresc situatia:

    a) unii de aici mi-au oferit sa le spun ‘tu’ (ca de exemplu impricinatul), si am acceptat cu placere

    b) altii, mai ales dvs. (si toate alter_ego-urile pe care le aveti), trebuie sa asteptati sa va ofer eu acel ‘tu’, inainte sa-l folositi

    cat despre „golden shower” va dau un sfat: daca sunteti incontinent nu e in avantajul dvs. sa va laudati in gura mare ca sunteti (incontinent), altfel faceti impresia ca sunteti nu numai incontinent, dar aveti si un fel de dezinhibitie cauzata de senilitate.

  12. grrl Says:

    @garcea

    stati linistit, domnule, agramat nu sunteti – sunteti numai incontinent si senil!

  13. mulliganoglu Says:

    (ma scuzati ca revin la subiect)

    am cautat azi intr-o cora si intr-o diverta o biblie. n-am gasit. singura behaiala popeasca era ceva cu viata nu stiu carui popa intelept. deci ori se cumpara bibliile pe rupte, ori nu se cumpara deloc.

  14. garcea Says:

    mdeah ce ziceam, mainstream? mnu esti doar senzational de plicticoasa. ahh si plm ca sa TE lamuresc, pe TINE, in plenitudinea anostitatii TALE: nu, nu sunt cimpoaca desi mi´ar placea sa am talentu´lui.

  15. grrl Says:

    @mulliganoglu

    ma scuzati ca revin la subiect

    Efendi, ma mir ca ai mai gasit subiectul, ca de atata p*şat care curge in fluvii de la garcea/cimpoaca nu se mai vede nimic.

    „cora” si „diverta” sunt librarii(?). Daca ‘se cumpara pe rupte’ sau ‘deloc’ presupun ca se poate lamuri usor daca intrebai pe vanzator cand si cate biblii au avut de vanzare in ultimul timp (?)

    on a side note: cumparatul (si, implicativ, citiul) bibliei crezi ca este un indicator de evaluare al starii crestinismului orthodox?

  16. grrl Says:

    @garcea

    nu sunt cimpoaca desi mi´ar placea sa am talentu´lui

    Sa stiti ca talentu lui cimpoaca nu e de invidiat, este un ‘talent’ care il face sa se pişe pe el prea des.

  17. mulliganoglu Says:

    (garcea nu e cimpoaca, sunt personaje diferite)

    cora e un hypermarket care are si carti, iar diverta nu chiar o librarie (are si altele), dar destul de populare ambele. io cred ca vanzatorii aia n-au vazut biblii in viata lor. si daca ar vedea-o, n-ar recunoaste-o.

    pai mi se pare un estimator destul de bun pentru crestinism, doar e cuvantul domnului, nu?

  18. cimpoacă Says:

    (mă scuzaţi că revin la pişat)

    cine e căcatu ăsta cu băşini la tonă de expert-evaluator-primitor-distribuitor de goblenuri cu sagrada familia linse de o veneră venerică???!!!

    ai cerneală pelikan pe degete şi te crezi pictor?… e de la hârtia cu care te-ai şters la cur.

    dacă-ţi fut una… a doua e deja bacşiş. ia de spală-mă la pulă, căcat mirat.

  19. cimpoacă Says:

    cel mai de căcat lucru din lumea asta e femeia teosoafă şi geto-da. cică.

  20. cimpoacă Says:

    no, gata. am înţăles. să mai joacă şi copchii cu pula. sănătate bună!

  21. grrl Says:

    @Cimpoaca

    dacă-ţi fut una… a doua e deja bacşiş. ia de spală-mă la pulă

    Domnule Cimpoaca,

    dta ai spus mai inainte, in oarecare comment, ca nu esti român. Nu stiu de ce ethnie esti, dar dupa cum vorbesti sa stii ca mirosi foare urât, adica puţi (probabil ca vine si de la faptul ca ai pantalonii plini de pişat, nu de la ethnie… da…r mai stii?), te exprimi inhuman, esti plin de complexe si de ură, esti plin de vulgaritate, esti un primitiv si – ca sa fiu pe deplin sincera – nici nu cred ca esti sanatos la cap.

    Cum ziceam, nu stiu de ce etnie esti, dar ma simt confortabil sa stiu ca nu esti român, ca mi-ar fi rusine din cale afara sa aflu ca esti român, pentru ca am oarecare conectie (d.p.v genetic) cu românii, si sunt foarte mandra de acesta conectie.

    Orthodoxia este religia (majoritatii) romanilor, si – daca vrei respect pentru religia dumitale (tiganeasca, sau alta, care o fi ea, sau chiar ateism, daca nu crezi in nimic) atunci trebuie sa te porti corespunzator, si sa nu te pişi unde nu e appropriate.

    Nu am nici un respect pentru dumneata.

  22. cimpoacă Says:

    pentru fetiţa sarmată cu chibrituri chinezeşti (apropo, oare de ce urmaşii appullilor, costobocilor şi răcătăilor din ziua de astăzi nici chibrituri nu mai sunt în stare să facă?)
    pardon, signor mulligano, da aşa fac io cu mucoşii care scuipă-n lift.

    ortodoxia e o caterincă gigantică, o escrocherie blasfemiatoare, penală şi păgână. şi cam atât.

    faptul că nişte multe milioane de proşti semianalfabeţi şi oligofreni nu au alte hobby-uri decât linsul morţilor, chietrelor şi surcelelor, fie ele şi aurite, în loc să pună mâna pe treabă, n-are cum să mă impresioneze. le doresc viaţă lungă şi grea.

    asta dacă e să ne luăm nu după umila mea părere, de altfel exhaustiv argumentată (la cât merită subiectul ăsta greţos să fie luat în serios), ci după axioma însuşi a lui iisus-cristos-lapte-gros.

    citez din bliblia morcovoxă, sfânta evanghelie după matei, capitolul 7:

    14. Şi strâmtă este poarta şi îngustă este calea care duce la viaţă şi puţini (nu majoritatea, n.n.) sunt care o află.
    15. Feriţi-vă de proorocii mincinoşi, care vin la voi în haine de oi, iar pe dinăuntru sunt lupi răpitori.

    şi acum atenţie mărită:

    16. După roadele lor îi veţi cunoaşte. Au doară culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini?
    17. Aşa că orice pom bun face roade bune, iar pomul rău face roade rele.
    18. Nu poate pom bun să facă roade rele, nici pom rău să facă roade bune.
    19. Iar orice pom care nu face roadă bună se taie şi se aruncă în foc.
    20. De aceea, după roadele lor îi veţi cunoaşte.

    enumeraţi, vă rog, donşoară dislexică, în afară de besearici şi colive, cam ce roade şi de care calitate au produs bravii membri ai acestei majorităţi impresionante!

    21. Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.
    22. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit şi nu în numele Tău am scos demoni şi nu în numele Tău minuni multe am făcut?
    23. Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea.

    printre altele, evaziunea fiscală şi înşelătoria sunt fapte pedepsite de lege, deci sunt fărădelegi.
    –––––––––––

    în rest, mă doare-n pulă de respectul tău de idioată aferată.
    –––––––––––-

    am să vă spun în încheiere un banc scurt şi vesel, în sensul pildelor lui cristos:

    cică se întâlnesc două blonde, foste colege de facultă (aşa e jargonul intelectual) privată, care nu se mai văzuseră de la absolvire. fată, ce faci, fată, de mult nu ne-am mai întâlnit, începe una? fată, uite coborâsem să-mi scot merţanu la o spălătorie bio, pe urmă am programare la fitness, pe urmă la cosmetică, spa şi manichiură.
    dar tu? şi eu, tot curvă…

  23. grrl Says:

    @cimpoacă

    mă doare-n pulă de respectul tău

    pai se vede ca va doare rău de tot acolo unde spuneti, ca altfel de ce ati fi pus aici o predica asa de lunga din evanghela după Matei, capitolul 7?

    on another note: va dati seama ca va fac o favoare prin faptul ca ‘discut’ cu dvs. aici, fapt pentru care trebuie sa cobor extraordinar de mult sub nivelul meu moral, intelectual, si spiritual.
    Asta este ultima data cand ma adresez dvs.
    Sunteti o persoana care confirma toate ‘cliseele’ care circula despte ethnia dvs. – imi dau seama acum ca acelea nu sunt clisee, ci tristul adevar. Trist pentru români.

  24. grrl Says:

    @mulliganoglu

    un estimator destul de bun pentru crestinism

    cititul, da, sub anumite circumstante (ca uite, chiar si cimpoaca ‘citeste’ biblia)
    dar crezi ca o vanzare ‘in masa’ de biblii ar fi vreun indicator pentru ceva, si daca da, pentru ce anume?
    De obicei – daca esti crestin – biblia o ai acasa deja (mostenita de la alte generatii, ca nu se schimba textul – eu de exemplu am mostenit chiar mai multe, in mai multe limb…i :) … chiar si doua in latina… daca cineva doreste pot sa-i trimit una…), deci nu cred ca este un ‘articol’ care s-ar vinde intensive (adica nu este rentabil sa o bagi in magazine, doar sa stea acolo in raft pana vine unul o data pe an sa cumpere una).
    Sigur ca pentru a citi Biblia trebuie sa o ai, deci posesia ‘cartii’ este primul pas in cunoasterea ei. Dar tu ai o Biblie acasa?* (intrebarea nu are aspectul de ‘chestionar’, adica nu vreu sa stiu daca esti crestin, ca poti sa ai Biblia si fara sa fii, este la urma urmei o carte, si poti sa o citesti si cu alte interese, literare, de exemplu…)

    *: intrebarea era numai retorica, sunt sigura ca ai una(cel putin ca sa controlezi daca citatele lui cimpoaca din Matei sunt corecte… :)… :)

  25. cimpoacă Says:

    măi, asta mică şi dulce, fata cu părul de floc crescut invers, io nu ştiu care e relaţia ta cu mulligan şi nimic nu mă poate preocupa mai puţin pentru tot restul vieţii şi al reîncarnărilor mele succesive, dar nu ne tragem de brăcinar, ai priceput?!
    ai sărit ca raţa la muci, ai alunecat pe un găinaţ proaspăt şi ai aterizat cu curu-n pulă. te-ai băgat ca ştrampu-n pizdă, acuma scoate-ţi-l singură.

    auzi, „nivelul“ ei… de clasa a 2-a în trenul de paşcani pe relaţia hîrlău… ea „discută“, are „conecţii“… te doare „ethhhnia“!

    du-te, măi, fată, la şcoală, şi „discută“ cu puţoii de nivelul şi pregătirea ta absolut submersibile!

    şi chiar te rog, fă-mi o ultimă „favoare“ şi ieşi în pizda mă-tii, că nu te-a întrebat nimeni nimic.

    ia-ţi manivelul şi umblă!

  26. mulliganoglu Says:

    cat de puternica esti, ninja grrl! l-ai facut pe cimpo la nervii capului din cateva mesaje. asa eficienta mai rar :)

  27. mulliganoglu Says:

    bre, cimpoaca, ce te superi din atata?! zici ca te-a tinut in fecioara de fier cel putin 2 zile, asa de suparat esti. lorena e moarta in cotet si tu pierzi timpul injurand-o pe ninja asta mica. parca suntem la gradinita, sa mor io!

  28. cimpoacă Says:

    ce să fac, maistore cu meşteşugu, dacă nu-s sănătos la cap? :)

  29. cimpoacă Says:

    deci lorenja e în groapă de potenţial, să pişă pulică pă ea… o fi vreo nouă procedură brahmanică de stimulare a talentului.

  30. grrl Says:

    @mulligan

    eficienta

    pai, cu Iron Maiden fecioara de fier se poate…

    :)

  31. mulliganoglu Says:

    cica se pregateste sa tuneleze groapa. vine armaghedonu!

  32. mulliganoglu Says:

    eficienta germana, deh

  33. grammar ninja Says:

    You make baby jesus cry

  34. mulliganoglu Says:

    aventurili cautarii da biblie continua

    azi am fost la carturesti in mall (40 grd. C la umbra, sa se coaca pitipoancele) si la o librarie. aveau evanghelia dupa baphomet, atlasul bibliei, cartea mortilor, coranul, ghilgames, viata plina de minuni a parintelui kokale din zabrauti, ilizibila septuaginta a popii ciachi, evanghelia dupa matei in imagini, dar nicio biblie. am fost si la real. aveau tot un fel de noul testament in imagini, pt. analfabeti. in rest ceva vieti de popi care au facut minuni.

    grrl, in casa asta n-am nici o biblie. ca toata lumea ma mostenit si eu carti, printre care si biblii, dar cred ca fiecare biblie tre’ sa stea la casa ei. am o tora, e drept, dar voiam sa citesc babardirea Ierihonului, iar asta e in Iosua. si nu pot sa citesc pe ecran.

  35. mulliganoglu Says:

    de cimpo zici, ninja?

  36. grammar ninja Says:

    Ba de tine si de talentul tau de a incinge spirite cu o singura cugetare lenesa

  37. mulliganoglu Says:

    dar nu asta era intentia mea. voiam sa va impartasesc din cugetarile mele. eram racit si nu puteam sa dorm din cauza ca ma inecam cu mucii. si-am inceput sa ma gandesc. si iata ce macel a iesit.

  38. we Says:

    @cimpoaca, de ce ti-ai inchis blogul?

  39. garcea Says:

    aeehm rezervatia de t rex´si a fost inchisa temporar pt ca cimpoaca a calcat pe o shobolanca virgina fara pizda si acu´s´a dus sa curete mizeria cit mai discret ca era minora. shobolanca.
    Mneah eram precis ca nu iese bine daca o lalaim prea mult aici da´asa fac mereu, ba´pula´n ea de intuitie:o))

  40. mulliganoglu Says:

    ai dreaq t’recshi, ce sensibili sunteti voi! ati vazut o garlitsa si vi s-a facut rau. asta dupa ce ati ros la hoitul loredanei un an. ceva e putred in parcul jurasic.

  41. garcea Says:

    hahhahahha daca noi am ros atunci tu te´ai balacit de´a dreptul.
    propun sa incetam aici pina nu ma risc sa afirm ca admiratia distorsionata fata de protejata ta are cauze hormonale.

  42. mulliganoglu Says:

    am stors-o-n cada, recunosc (dar sa se consemneze ca n-am stat cu ea la vrajeli pe yms)

    asa zic si eu, garceo, caci in acel caz voi fi fortat sa psihanalizez aversiunea voastra fata de o tanara delicioasa

  43. garcea Says:

    sa ma scuzi ca resuscitez subiectul dar pt dezambiguizare ma voi stradui sa generalizez. deci: pa vremea cind eu insumi eram un tinar delicios pierdeam exagerat de mult timp in compania unei tinere delicioase cu intentia declarata sa score/finalizez etiki( sa duc motanu la scorbura-pt cititorii peste 30 si autohtoni) Alegerea mea fusese facuta pe criterii exclusiv estetice ceea ce a avut ca urmare o despartire spontan de brusca(pt perversii de etnie peste treijdeani-nu apucase sa se usuce slobozu´dupa a 47 copulatie)Lumea, normal, curioasa de ce renunt la bunaciune. Plm f simplu, nu inceta sa spuna prostii, poate daca mai facea si ea o pauza. deci ce vreau sa zic io de fapt, schimba si tu caracterele la comentarii baga si tu bradley hand itc 12 italic poate ajunge deliciozitatea si pina la noi.

  44. mulliganoglu Says:

    da, garceo, cunoastem, tu esti un hintelectual si un hestet, la tine frumusetea interioara conteaza, d-aia ai blocat yms cu discutii cu hintelectuala aia de loredana. cu hautoarea de 3 romane si al patrulea sta sa vina (inspirat, probabil, de discutiile cu hestetul care esti tu).

    ba, mie-mi place de grrl in primul rand pentru ca e civilizata, scrie frumos si corect in limba romana si explica toate chestiile cu multe detalii, ca o nemtoaica ce este, ceea ce enerveaza la culme darlaii cu muiecacatpizdapulacoaiepisatbasinisloboz. cred ca am uitat tate. v-ati jucat prea mult cu marghioale si lorene- din cauza asta lipsa injuraturilor de mama va turbeaza, sunteti dependenti. sunt convins ca daca o rugati frumos, grrl va face putina terapie cu voi.

  45. grrl Says:

    @garcea

    a 47 copulatie

    comparatiile, respectiv exemplul pe care il dati dvs mai sus,. din viata dvs. particulara, va dezavueaza complet aici, unde spiritul locului (adica ‘aura’ lui mulligan) este cu totul altul, adica atunci cand o persoana ca mine comenteaza normal (cateodata contradictoriu cu alti blogeri, asa sum sunt discutiile de obicei… acolo unde exista libertate de opinie), el, mulliganoglu, gentleman desavarsit, nu scoate ‘p*la’ la vedere sa ma ameninte (cu ‘pisat’ sau alte actiuni) – nu pentru ca n-ar folosi cuvantul cand il supara careva (daca ne uitam pe blog, se vede ca si el foloseste cuvantul la anumite ‘confruntari’), ci pentru ca are puterea de a discerne cand nu trebuie folosit (cand nu trebuie scoasa p*la so to speak), adica distinge foarte bine cand discutia nu trebuie mutata in arealul sexual, urinar sau anal (adica in regiunea muiecacatpizdapulacoaiepisatbasinisloboz) putere de discernamant pe care dvs. (si cimpoaca) nu o aveti.

    Sa stiti ca – desi dvs. probabil nu ati intalnit insa – exista si fete cu care se poate discuta civilizat, si care pot intra in dicutie cu dvs. (sau cu alte persoane de gen masculin) din alte motive decat acelea ca ar dori sa se ‘cupleze’ cu dvs. Ar fi in avantajul dvs. sa invatati sa faceti diferenta.

  46. gg Says:

    haha!bravo,girlie draga!
    eu am asistat la multe discutii pe blogul lui buck total neacademice, dar acum s-a putin depasit limita.dar gazda noastra,asa cum bine ai remarcat,gentelmen desavarsit,stie f bine cand sa puna capat unei confruntari zgomotoase de-a dreptul. faptul ca ti-a luat apararea asa elegant confirma pe deplin ceea ce ai spus.
    uneori pare,asa,un tip de moda veche,ceea ce la frageda-i varsta e a-do-ra-bil.nu asa,buckule?!

    ps-grrl,mi-am permis sa te tutuiesc,sper sa nu te superi.

  47. ceapra Says:

    Rațai dracu voi de simpatici. Ati batut jocurile pintru Samuel Rosenstock și ați ajuns la Maximum Perversum (ca să citesc din clasici). Vă place arta!

  48. ceapra Says:

    Editeaza, te rog. Se pare ca am vrut sa fiu mai caPotnic decat Gaga.

  49. mulliganoglu Says:

    dragele mele, nu cred ca merit cuvintele voastre frumoase care m-au facut sa levitez in jurul donjonului in care se afla domnita grrl asediata de trupele tirecsilor. revenit din niste lumi asa de subtile pe podeaua apartamentului semidecomandat, neimbracata in mahon si piei de lei vanati pe sion cu ocazia funei cruciate, pastrez atmosfera de elan cavaleresc cu un coif de hartie si o bagheta de plastic a carei menire initiala, vulgara, a fost sa mascheze niste cabluri. va astept cu inima neinfricata, tirecsi imbatraniti in rele!

  50. mulliganoglu Says:

    done

  51. garcea Says:

    bai sa ma scuzati da´am senzatia aia ” aveti dreptate pt. ca s´teti mai multi”. gîrlie draghe, esti totusi constienta ca gentlemanu´de mulli isi trage cu placere perversa masca de mister hyde pe mecla si vine´n nomens land la cimpoaca ca s´o arda golaneste?? adica doppelmaß sa fie, da´sa stim si noi in p u l a mea. Pe mine ma lasa fenomenal de rece cit de perfecta ti´e gramatica, mi´am permis sa´ti zic ca esti antihazu in persoana, lucru care m´ar lasa de asemenea rece daca nu te´ai baga total aiurea in niste discutii carora fara nici un dubiu nu le´ai face fata. da´ma rog il ai pe nenea asta, care´mi aproba comentariile treishpe ore mai tarziu, ca sa ai si tu timp sa´ti pregatesti dizertatiile. In fine, ca deja ma lungesc nepermis de mult, expresia „ma pis pe mine de ris” este atit de des uzitata ca nici nu mai are rost sa bat apa´n piua pe tema asta; dar sa te apuci tu sa ne faci morala de doi lei si sa persisti in confuzie si asta pe un blog care nu´ti apartine, sa ma scuzi..ca te´am taxat.

    mulli, monser, esti un mare ipocrit cu par pe limba, ata ete, fara suparare, mai zi´mi tu una de la obraz ca doar esti gazda si se cuvine sa ai ultimu´cuvint si io ma voi stradui sa ´mi vad de treaba.

    PS- cind va hotariti, ii desenez eu o pizda, da´mi de veste stii unde ma gasesti:o))))

  52. mulliganoglu Says:

    garceo, mi-ai smuls masca si mi-ai lasat obrazul pervers in soarele rece si rosu de martieapriliemai. sa-mi fie rusine, bulligan mulligan!

    ref. comentarii: daca intri de pe (pr)oxiuri si te joci cu ceapa torului, ti le baga la spam. vezi ca si rabdarea mea are o limita. nu ma lua cu tiganisme d-astea, eu n-am banat pe nimeni niciodata, nici nu obisnuiesc sa modific sonetele unor mari poeti de talia ta. ti-am zis c-ai ars-o prea mult cu tiganca aia unguroaica si vezi peste tot injuraturi de mama si modificari de comentarii.

    recunoaste ca te-a facut grrl KO cu 5 randuri – n-am mai vazut asa o floreta in Globonia, se vede ca n-a trait in ungaro-rrominime.

  53. garcea Says:

    nu, n´am intrat de pe proxi, apareau comentarii girla numai ale mele nu, d´aia mi´am permis. A propo, daca ai timp de pierdut, poti verifica IP urile , unu de la corvoada, unu´de acasa.

    ce priveste scobitoarea aia..pffff daca m´ar interesa as lasa publicul sa hotarasca. hai s´o lasam asa.

  54. mulliganoglu Says:

    nu verific ipuri, nu ma intereseaza. da’ poate-mi zici si mie cate comentarii ti-au intrat la spam. 1? nu-mi amintesc sa fi scos mai multe din carantina.

    ai mai zis c-o lasi asa si iar ai inceput. poate dupa tarus, iti da grrl si glontul de argint. eu zic sa n-o superi- mie-mi place sa ma joc cu cimpo si cu tine cand nu injurati copii.

  55. grrl Says:

    daca nu te´ai baga total aiurea in niste discutii carora fara nici un dubiu nu le´ai face fata

    Unei discutii in care cineva (cimpoacaa, de data asta) spune ca se pise pe el de ras in connectie cu „poporul ăsta de cretini superstiţioşi POT fara indoaial sa fac fata oricand. Nu numai sa fac fata, si sa fac fata cu succes. Cu foarte mult success. Daca va uitati mai sus in thread veti vedea ca in acea discutie CONCRET m-am bagat. Cu dvs – sub numele de garcea – nu intentionam sa intru in discutie, daca nu va grabeati sa-mi comunicati ceva despre niste pisat (in forma de ‚golden shower‘, ca sa pareti mai ‘cultivat‘).

    Despre mulliganoglu – egal ce adugati dvs. numai din invidie – ramane totul valabil ce am spus. Suplimentar vreu sa va spun ca stiam ca mulliganoglu – un ‘baiat’ in adevaratul sens al cuvantului – ‘le arde’ mai mult sau mai putin ‘golaneste’ pe blogul lui sau prin alte bloguri, DAR – aici fiti atent! – dar tocmai faptul ca stie sa faca diferenta cand nu e avenit sa ‘arati p*la la lume, si sa te pisi in vaza tuturor’ demonstreaza ca este un gentleman.

    Un gentleman nu este o fata – o fata nu are voie sa fie vulgara, asta am invatat de la mama si de la bunica -, ci este un barbat care stie cand sa fie vulgar si cand nu. Mulligan stie, dvs. (inpreuna cu cimpoaca) nu stiti. Gentlemanii se pot intalni cu ne-gentelmanii, pot vorbi tot felul de prostii, ce mai stiu eu, dar cand se despartesc fiecare ramane ce este… adica ‘gentleman’ism-ul nu se ia, nu se invata, si nu se dezvata – este innascut.

    Imi pare rau ca nu ati avut ocazia sa cunosteti fete care sa va dea mai multa incredere se sine, unde sa nu simtiti nevoia sa ‘va pisati’ in fata lor ca sa aratati cat de grozav sunteti.

  56. grrl Says:

    @mulligan

    pastrez atmosfera de elan cavaleresc cu un coif de hartie

    All the world’s a stage, / And all the men and women merely players; / They have their exits and their entrances,

    and their…. coif de hartie!

    :)

    Stim noi ca era numai un joc… dar un joc frumoooos!!! ;)

  57. grrl Says:

    @gg

    grrl,mi-am permis sa te tutuiesc

    eu inteleg ca mi-ai oferit un ‘tu’ pe care il accept cu placere!

    tu il cunosti de mai mult timp pe mulligan – blog-wise – si vad ca observatiile tale coincid cu ale mele – deci un motiv mai mult sa credem in calitatile lui :)

  58. grrl Says:

    @garcea

    commentul de mai sus este adresat lui garcea – am uitat sa pun @garcea la inceput – just in case…
    se observa totusi din continut ca ma adresez lui

  59. gg Says:

    grrl,cred ca am descoperit cheia corecta in care sa il citesc:)

  60. kpax Says:

    pedofili batrani! : )))

  61. mulliganoglu Says:

    buna dimineața, țară!
    vreau de bine să îți fie!

  62. mulliganoglu Says:

    dada, recunosc toate acuzatiile de gentlmanizm care mi se aduc si restul lucrurilor frumoase pe care le-ati spus despre mine. nimeni nu e perfect.

  63. incaunipocrit Says:

    Reblogged this on ATA MOTEK.

Lasă un răspuns

