face buck

n-o sa pricep in veci shmenu cu facebooku. prea multe butoane asezate aiurea, tot felul de pocnitori care te anunta chestii, liste peste liste. un fel de bucatarie de gospodina. dar ca ninjoi tre sa folosesc orice arma pt a invinge fortele raului care si-au gasit doua vase rele in muieta si ionica suciu. asa ca mi-am facut un cont de facebook, am gasit o fata de ochelarista intr-o fotografie cu o fanfara comunala, am decupat-o si-am lipit-o la profil, am bagat bugeli c-am terminat litere si astea, m-am legendat intr-o intelectuala ochelarista sandrabrowniana. n-am aflat mari secrete. suciu e la fel de prost si pe facebook, lolablau tot toapa infectisima, nimic nou.

m-a uluit insa felul in care mi-am facut pretenari (printre ei si dusmani de moarte pa persoana de bulligan): 235 in vreo 2 h de click-click (clickuri adunate in primele doua zile). n-am dat curs nici unei invitatii, n-am comentat la altii, am mormait de 3-4 ori & am incarcat doua poze, sa nu ma suspecteze astia de ninjalaiala, deci n-am facut nimic si am 235 de pretenari. deci daca ma ocupam serios o saptamana, 1 h/zi, saream de mult peste mie. deci care e shmenu cu facebooku?!

p.s. ma joc putin de-a lezbiana si va impartasesc datele de conectare, sa-i dati like lu ionica

p.p.s. daca n-aveti cu ce va juca:

http://www.facebook.com/gherghinah

Email: ghonzea@gmail.com
Password: alssuge666puli

Etichete:

85 răspunsuri to “face buck”

  1. incaunipocrit Says:

    Reblogged this on MOTEK.

  2. incaunipocrit Says:

    nici mie nu mi-a placut, l-am folosit doar ca sa-mi spionez copiii. Nu ride, pentru asta a si fost conceput sau „preluat” de baietii care urmaresc. Esti prieten cu mine, stiu despre tine tot, cine e familia ta, prietenii tai, ce faci, unde esti, pe unde te invirti. toti si-au pus viata pe internet de bunavoie. pare stupid dar e un viciu mondial.Oamenii sint o turma globala care se predau singuri. Cel mai mult ma enerveaza ca femeile se pun la facebook sa caute sula, ce sa faci, sint mai multe ca barbatii. Daca fac ele o poza buna o urca la facebook ca un pescar care pune o rima proaspata in ac. Dupa aia spera. In clipa in care copiii mei mi-au facut…unfriend :-) n-am mai trecut pe acolo. Nu ma cred special ca nu-mi place facebook-ul din contra imi dau seama ce mare viziune a fost, ce putere a capatat. Una din mariile inventii ale omenirii. Ma gindeam odata ca as infiinta o miscare anti-facebook chiar pe facebook :-) dar nu sint asa „revolutionar”. Totusi, facebook-ul a scos pe strada in Israel 500.000 de protestanti intr-o singura zi pentru dreptate sociala. In locul guvernelor m-as alatura intitiativei balaurului. dar cred ca le e frica, tare frica de facebook si au de mult planuri cum sa-l distruga. Pentru ca spionajul e nimic pe linga anarhia pe care o poate aduce el.

  3. mulliganoglu Says:

    io-s uluit ca intelectuali d-astia cu arfe accepta prietenia oricarui anonim. cred ce treaba e legata de celebritate, de numarul de prieteni si likeuri (chiar, nu exista si „unlike”; daca nu, de ce nu?!)- e mai comod decat sa te faci de kkt pe la capatos si alte antene si libertati. mie nu mi se pare nimic senzational. din contra, bulletin boardul a fost o chestie mult mai tare.

    a avut rost sa-ti spionezi copiii, Balaure?

    p.s. sa nu-mi spui ca barbatii cauta relatii platonice pe face book

  4. incaunipocrit Says:

    bineinteles ca a avut rost insa unul din ei s-a suparat si m-a sters de pe lista prietenilor din cauza ca ii era rusine cu ce comentarii ii pun. ( de parinte futut la cap :-) )

    da, si barbatii cauta dar nu-si bibilesc fiecare poza sa para mai frumosi ca’n realitate :-) ….am avut doar 8 prieteni -aia pe care ii cunosc si pe viu- am fost cu nume anonim bineinteles si am respins o gramada care cereau prietenia balaurului doar ca sa colectioneze cit mai multi prieteni. :-) …am desfiintat contul desi cu greu ajungi la pagina aia cu desfiintarea contului. :-)

  5. mulliganoglu Says:

    Balaure, esti diliu, tu comentai pe pagina copilului?! cristoase! mai e unul pe aici, prin globonia, pe care-l comenteaza ta-xu pe glob. toti copiii rad de el, iti dai seama.

    alea care au poze din copilarie sunt clar tancuri pe care nu le scoate nici retusul. mai sunt alea cu frumusetea interioara, iubitoare de carti si animale. si pitipoancele.

    fb-ul asta are cel mai putin intuitiv meniu pe care l-am vazut (cu exceptia yahooului), e ceva infiorator. eu am descoperit un joculet acum, asa ca las pe alta data stergerea contului.

  6. grrl Says:

    @m

    comenteaza ta-xu pe glob

    cu ‘glob’-ul e altceva, ca nu-i spun ca am blog :)

    dar la facebook te geseste tactu sau mata daca nu esti acolo sub pseudonym, dar cu comentatul no-no-no, nu merge… aici, mulligan, te pricepi foarte bine la psychologie/capitolul parinti-copii :) (ma gandesc la copii tai, daca ai, ca la unele ninje juniore… asa presupun, cand vad ca te autointitulezi ‘ninjoiul’ :)…)

    facutul de ‘pretenari’ sub profil inventat/anonym se poate practica chiar si ‘automat’, prin ‘Socialbots’, chestie probata chiar prin research. ‘Robots can easily pass as real users on Facebook’ cu intentia de ‘mining for personal data’
    http://www.bbc.co.uk/news/technology-15553192

    p.s. la profilul ala fake ai pus un password de asa natura ca fetele sa se inroseasca numai cand il citesc, de scris nici vorba… *blush*

  7. we Says:

    shmenu cu feisbucul e ca e sustinut politic aici si nu acolo (dpv al meu). in rest, e un site de socializare ca multe altele.
    shmenu cu feisbucu e ca se foloseste ca un fel de mini-bula „IT”. se spera ca prin nr. f. mare de utilizatori, firmele sa isi targeteze mai bine clientii potentiali si asa sa le creasca vanzarile si asa sa devina fericite cu FB si asa fb sa fie the „next (previous) big thing”.

    shmenu cu feisbucu din partea „utilizatorilor” este ca arata cat de inradacinat si extins si cat de cultivat este spiritul de turma.

    shmenu cu feisbucu in romania e ca arata intr-un fel „putirinta sociala” a lui X si Y – uite cati prieteni are i.e. cat de cunoscut este. + altele. romania. unde realitatea e indoita 4D, steve jobs a fost mic copil.

    pe scurt – un mod de comunicare (sa ma lasati cu marea eficienta la demonstratii, da?, acolo e vb. de altcv. – apropo, in bukres au semnat vreo 40k pt. demo anti-acta si au fost fro 200), un mod de a centraliza datele personale, un mod de a infantiliza si mai tare etc. etc.

    deci feisbucul nu a dat +-val lu ionica?:)

  8. incaunipocrit Says:

    Doar stii ca sint diliu :-) insa eram cu pseudonim, nimeni nu stia ca sint eu :-) comentam civilizat dar dupa cum bine stii umorul meu nu a fost pe placul multora si din cauza asta am fost unfriended :-) mereu fac poante care par siciiala si le fac mai ales cu aia care imi sint dragi. Tu stii bine ca eu tin la Romania si romani dar ies un perfect anti-roman din cauza ca satirizez.

  9. grrlita Says:

    @incaunipocrit

    eu tin la Romania si romani [,] dar … … …

    statementul dvs. (pe care l-am citat mai sus) are forma Yes, but no..

  10. cgrammar ninja Says:

    Efendi, tu pe FB? Ce gând ingrozitor

  11. mulliganoglu Says:

    ai blog, grrl?

  12. mulliganoglu Says:

    ionica e neschimbator, un luceafar maro precum raposatul sau mentor

  13. mulliganoglu Says:

    Balaure, fiecare cu crucea lui

    te-a ajutat cu ceva ninjalaitul copiilor?

  14. mulliganoglu Says:

    si ce realitate trista

    dar, ninja, un ninjalau trebuie sa cunoasca noile tehnologii pe care se bazeaza Fortele Uratului

  15. grrlita Says:

    @m
    daaa, sigur, cum sa nu am (toata lumea are)? (dar nu pe romaneste – ma gandeam sa fac unul pe ro, dar… mai bine vin si pierd timpul ‘pe romaneste’ pe la altii… de exemplu, pe la mulliganoglu… :) …)

  16. mulliganoglu Says:

    grrl, tu esti mai mult cuc decat garlita, iti lasi comentariile sa se cloceasca in alte globuri

  17. grrlita Says:

    ‘s cuculeană, lugojană, nu mi-e foame, nici mi-e sete, ci mi-e dor de codrul verde… cu-cuuu :)

  18. we Says:

    mai e una pe care o comenta ma-xa pe blog.

  19. mulliganoglu Says:

    cine?

  20. mulliganoglu Says:

    lugojana, deci

  21. we Says:

    o stii.

  22. mulliganoglu Says:

    a, da. brrr!

  23. incaunipocrit Says:

    statementul dvs. (pe care l-am citat mai sus) are forma Yes, but no…..dar pe nedrept sint considerat anti-roman. Cine linge in cur nu iubeste. Eu critic coruptia din Romania pentru ca tin la tara in care m-am nascut. e trist sa o vad asa degradata. nu pot s-o ling in cur asa degradata, doar s-o satirizez. Poate intr-o zi nu numai parvenitii vor trai bine in ea.

    Balaure, fiecare cu crucea lui

    te-a ajutat cu ceva ninjalaitul copiilor?…..da, mi-am dat seama ca sint prost desi ma cred foarte destept. :-) nu numai prost, incapabil sa inteleg noile reguli ale pustimii. Se intimpla la multi nu?

  24. garcea Says:

    care ai schimbat passwordu´?? tocma cind ma pregateam de niste ravagii ca la mama lor

  25. Cimpoacă Says:

    io nu po să dau like la aşa o suburbănie care n-a citit măcar o recenzie la o operetă din scrofina lupus.
    măcar bliblia sper că e de-aia cu cruce de aur şi poze nefotoşopate cu iiissus pescuind obleţi la copcă.

  26. Vinci Says:

    E fenomenal. Cred ca a trecut un an de cand n-am mai intrat pe blogul asta si tu vorbesti in continuare despre Suciu :) Fantastic!

    un lucru ramane bun totusi: parola contului de fb.

  27. grrlita Says:

    @incaunipocrit

    sint considerat anti-roman

    Cine concret va considera „anti-român”?

    tara in care m-am nascut. e trist sa o vad asa degradata

    „degradata” in comparatie cu ce?

  28. grrlita Says:

    @Cimpoaca

    poze… cu iiissus pescuind obleţi

    Nea’ Cimpoaca, matale faci aici o greseala in materie de metafizica: asemenea poze n-ai cum sa vezi, ca Isus nu pescuieste, el poate sa inmulteasca in mod minunat pestii (si painile, by the way). :) Se vede ca nu citesti carti importante. :)

  29. mulliganoglu Says:

    eu l-am schimbat, garceo; am mai pus niste puli, mi s-au parut prea putine

  30. mulliganoglu Says:

    da, cimpo, ai dreptate. se bazeaza pe cultura taraneasca geometrizanta a scluptorului brandusi si pe metafizica nelinistii generata de pietele goale ale cetatii natale a lui giorgio cioroian. ceva rural, cu miros de ciuperci, deci.

  31. mulliganoglu Says:

    da, bai, vinci. se schimba drogurli, muzica, ghertoiala, numai io am ramas in bucla s-curistica. o mica perturbatie: isuciu a mai publicat un volum, mare succes. il gasesti la aprozar.

    parola s-a imbunatatit, are mai multe puli. succes!

  32. Cimpoacă Says:

    io de 2000 de ani nu l-am văzut pe iiisssusss decât înmulţind proştii şi averile sumanelor/sutanelor/satanelor negre.
    i-o fi cenzurat taxu elanu creator…

  33. garcea Says:

    sigur ca da, mai ales painile le inmulteste din copiator si le rumeneste´n fotoşop.

  34. garcea Says:

    lasa ba, m´ai pacalit o data, a doua oara nu mai recunosc.

  35. mulliganoglu Says:

    garceo: am modificat doar numarul de puli, l-am marit. succes!

    p.s. daca reusesti, te rog io sa nu-mi umbli la jocul ala quest, ca vreau sa mai invat cuvinte in limba engleza (gen roaba, stropitoare)

  36. impricinatul Says:

    asta da motiv!
    o las pe haralambina sa mai creasca nitel si, daca nu reusesc s-o demanelizez de tot dpdv feisbuchesc, imi fac si eu cont!
    chiar ma gandesc de pe acum sa caut o poza avantajoasa…
    aoleo! aoleo, la ce se preteza kktul asta!

  37. impricinatul Says:

    bun. cu feisbuci m-am prins. da cu twitter care e smenu? ala ce face? de ce e mai prost ca feisbuci? de ce i-a scazut elanul?
    deci imi iau tableta sa tropotesc din deshte in metronidazol, in drum spre servici?

  38. mulliganoglu Says:

    vrei sa-ti ninjalaiesti fiica, impricinatule! iiiiiiiiisuse!

  39. mulliganoglu Says:

    io n-am prins smecheria cu ciripelle. cred ca sunt depasit de tehnologie. sigur, faptul ca permite un nr. redus de semne e bun, dar asta o poti face si pe glob daca ai bun simt si simt estetic.

    BB rula. problema a fost cu moderatorii/adminii, asa ca blogul a fost pasul logic. mai departe nu pricep.

  40. valeria Says:

    flush , please !

  41. grrlita Says:

    @valeria

    flush , please !

    Ma’am, when you ask for a „flush”, do you mean:

    one (a ‘flush’, that is) like in: ‘a hot flush of feverish heat’ (which is a a typically menopausal symptom),

    one like in: ‘carried away in a flush of enthusiasm’, or

    one like in ‘the first flush of youth’?

  42. grrlita Says:

    @Cimpoaca

    iiisssusss […] înmulţind […] averile [….] satanelor negre

    Breee, Nea’ Cimpoaca, matale iar le amesteci… :)

    Aia cu ‘averile satanelor negre’ apartine altei metafizici, care tine de o alta forta, una opusa lui Iiiisus. ;)

  43. impricinatul ninjaluit Says:

    vreau sa nu se manelizeze. bag mezzo, bag descoperi, citesc ca un prost povesti si alte alea, repet cu ea la germana desi tocmai germana n-am habar, da pot eu sa stiu ce face cand scapa de mine? astia la scoala fac prostii de toate natiile. a inceput haralambina intr-o zi sa dea din fund. po urma a vazut un cal intr-un film si mi-a spus ca ala (calul) face miscari sexuale.
    m-am speriat, bai, m-am speriat.
    tu cum faci cu matthias?

  44. mulliganoglu Says:

    vezi sa n-o saturezi cu mezzo&science&germana si sa gaseasca o alternativa atragatoare in rromina&turbomanea. aia cu miscarile sexuale e buna- eu n-as interpreta-o erotic, ci ca pe o observatie zoologica. in fine, vorbesc si eu aiurea, nu-s tata de fata. numai in turn sa n-o inchizi.

    eu il las sa zburde dupa capul lui. sunt linistit pa partea de diode, deja stie toate literele si cifrele pana la zece (le-a invatat pe un sarpe de lemn, d-ala de se gaseste la rodipet). in rest, e cam naravas, ma ataca si cu sabiuta, si cu sulita, si cu mainile goale (i-am luat o carte cu bushi care are cam multe desene), cand intru in casa zici ca-s in pantera roz (bucata aia in care il ataca prin surprindere asistentul chinez; am uitat care bucata, m-am ramolit). la muzica ii place aia din cartea junglei, mai ales ‘I Wanna Be Like You’.

    ia-o mai usor, impricinatule, ca dai in doaga Balaurului (care, iata, s-a pocait)

  45. grrlita Says:

    @impricinatul

    pot eu sa stiu ce face cand scapa de mine?

    Daca suneti asa de ingrijorat de ce o sa faca, spuneti la fata ca aveti pretentia sa stiti cu cine se intalneste, si vreti sa participati si dvs. (sotia, bunicii, cateva tante eventual) la intalnire – ca de exemplu in scena aia cu ‘Michael Corleone dating Apollonia’ (din anticul ‘Godfather’), scena pe care bunica mea o recomanda si acum la oricine ca pe cea mai buna metoda sa ai grija de fete… :)

    daca aveti mai mult timp, vedeti intreaga ‘poveste’ cum cunoaste o fata u baiat in modul cel mai sigur (pentru fata) :)

    Astea de mai sus pe tema „miscari sexuale”… :)

    In alta ordine de idei, gasesc ca sunteti foarte emancipat daca inlesniti fiicei sa invete limba germana – nu uitati sa-i oferiti si posibilitatea sa o practice (nu, nu ma ofer ca au-pair… :)… ma gandeam la materiale audio, filmulete sau carticele care sa starneaswca inetersul, nu numai „invatat cuvinte” pe dinafara…

  46. grrlita Says:

    @mulligan

    naravas, ma ataca si cu sabiuta

    Wow, so cute! deci ai un little mulligan naravas, care te loveste cu sabiuta? Bine-ti face!
    Erm… Just a moment! Dar oare cu cine o semana el daca-i place sa dea cu sabiuta? :)

  47. mulliganoglu Says:

    da, bine-mi face (se cheama ispasirea pacatelor; o ispasire dulce, totusi- pesemne nu-s asa de grave aceste pacate).

  48. gg Says:

    eu cred ca toti parintii responsabili sunt oleaca dilii.pa vremea cand aveam eu copchii de ninjaluit nu era feisbucu.in schimb era metoda spionilor infiltrati in anturaj.cand a inceput fi-miu cel mare sa bananaie prin cluburi si prin discoteci(noroc ca s-a lamurit repede si a renuntat) o prietena de-a mea profesoara,al carui copil era coleg cu el,trimitea elevi din clasa unde era diriginta sa-i dea raportul cu ce fac astia pe acolo. mi-a cam fost rusine de mine,dar pentru ca initiativa nu fusese a mea aveam constiinta oarecum curata.
    dupa cativa ani i-am povestit si lui si mi-a spus ca oricum stiau de faza dar ne-au lasat sa credem ca suntem noi destepte si stim tot ce misca in ceea ce-i priveste :)) frica noastra de a nu ajunge ei in zone nesigure sau chiar periculoase ne impinge adeseori la acte riscante.fie reusim sa-i indepartam, fie ii ostilizam, mai rar sa inteleaga ca facem asta din dragoste. eu nu cred ca exista o reteta de succes in cresterea unui copil echilibrat din toate pctele de vedere.

    dar va tin pumnii!

  49. gg Says:

  50. we Says:

    sunt bule din ce in ce mai false, care se bazeaza din ce in ce mai mult pe indoirea realitatii. pe de-o parte.
    pe de alta, e miscarea cu indexarea si agregarea info. dar nu pt. amarasteni ca noi.

    nu este cine stie ce tehnologie noua, nici bloagele nici feibucul, nici ciripelle, care e un fel de YM/skype. in spate tot un computer sta, tot un cod mai mult sau mai putin sofisticat.

    twitterul a luat avant tare dupa alegerile de aici – apar ca din senin jde mii de twiterasi care scriu la foc automat toate tampeniile de(spre) o campanie electorala si speranta e ca astia pot influenta voturile in ultima perioada a alegerilor. evident, au mai fost si „greseli”, ca de ex. demonstratiile de la chisinau, cand twitterul s-a folosit la greu. da’ se lucreaza la asta:)

  51. valeria Says:

    :) i mean :

    Methadone skies – vs. Evil

  52. valeria Says:

    in sensul ca stiti sa faceti doar gargara … grrrrrrlita :)))

  53. impricinatul ninjalicios Says:

    cafturi au loc si la noi acasa, ca i-am luat soldati la haralambina. (grrlita, scuze, io stiu ca mi-s batran, da nu ma mai dumneavostri si matale ca ma simt mai purian decat sunt! :) )
    deci ne batem suficient de frecvent. nasol e ca nu mai e ca pe vremuri afara. adica nu mai ies astia sa se joace fizic. n-au prieteni la bloc, ce sa spun, ceea ce mi se pare un cacat, ca poti sa citesti boiereste in casa si sa spargi dupa aia geamuri prin vecini, sa le pui cartofi in teava de esapament, sa dezumfli cauciucuri…
    astia doar se omoara virtual si habar n-au sa invete durerea fizica, strict necesara ca invatamant, in timpul campaniilor stradale cu ailanti pretenari.
    po urma… po urma ma inervez ca uita cam repede, tata, mulliganoglule. citim noi nenorocitele de continente, le indicam pe blogul pamantesc si, cand credeam c-am trecut raul, incepe haralambina sa bage din top: le incurca, face misto de mine cu continente inventate, alea-alea.
    dar la muzica merge. acolo am vaccinat-o nitel. nu la mezzo, nu, nu! da la rock deja bate ritmul.

  54. garcea Says:

    WOW tocma´ce m´am abtinut sa´i zic grrlitei ca baga niste comentarii mainstream de te doare mucii, da´acu conplectez: nu´i de ajuns sa faci gargara cu pastilele alea, porma tre sa le si inghiti!!!

  55. mulliganoglu Says:

    gg, eu cred ca perturbatiile se atenueaza cu varsta. daca e sanatos si putin norocos, restul se rezolva de la sine. mie mi-e teama de raniri si astea. sanatos sa fie. dac-o s-o arda pa turbo manea si astea, mai putin conteaza. in fond, in doua generatii vom fi total tiganizati.

    impricinatule, eu am scapat de omoruri pt. ca sunt gripat copt. acu’ ma mangaie doar, dar se simte nerabdarea sa-mi dea KO- ma intreb cat va rezista.

  56. mulliganoglu Says:

    imi pare ca 90 % din informatia lipita p-acolo nu e verificata, ci doar copipeistuita, ceea ce poate fi tare periculos pt. niste unii care-s rupti de realitate

  57. grrlita Says:

    @impricinatul (cel ninjalicios)

    face misto de mine cu continente inventate

    Aaa, pai daca inventeaza continente este inteligenta si amuzanta – tu (deci iti spun tu de acum inainte) ar trebui sa o iei tot pe partea amuzanta, si sa inventezi impreuna cu ea un fel de joc, de exemplu cu niste carticele – ca alea de ‘memory’ – pe care scrieti numele de continente adevarate si de continente inventate – si cauti sa ticluiesti niste reguli de joc in care – cu cartile intoarse ca la memory te uiti la ele numai fugitiv – cel care isi aminteste unde erau continentele adevarate a castigat (tu bineinteles ca ‘faci pe prostul’ si o lasi si pe ea – adica, in general pe ea – sa castige…:)

    M-am mai gandit si la unele preocupari care ar putea sa canalizeze dorinta de miscare pe care tu ai detectat-o ca ‘miscari sexuale’ , cumpara-i un cerc din acela de gymnastica rhythmic gymnastics http://en.wikipedia.org/wiki/Hula_hoop, sau poate chiar sa se duca la Rhythmic gymnastics pentru copii ? (nu varianta performata sportiva, adica nu cu ‘ teroare disciplinatorie ruseasca’ ca la esticii eurropeni ;) – ci varianta de hobby)

    Sa stii ca unii (aici in vest) au posibilitatea (dpv legal) sa isi scolarizere copiii acasa, ii zice ‘homeschooling’, model paedagogic anglo-saxon – daca vrei sa gasesti inspiratie pe net (ca spui ca inveti cu fata, care banuiesc ca e ceva mai mare ca ‘sweet little mulligan’, care de-abia stie sa numere :)…), iti recomand un blog (adica trei, mentinute consecutiv) a unei mamici care invata doi baieti acasa (blog-ul este bilingual nemteste si italiana, din Tirol care este o regiune bilinguala), poate gasesti inspiratie pe ici pe colo – are foarte multa poze, si multe idei didactice. De fapt a tinut trei bloguri despre activitatea ei de ‘scolarizare acasa’ a doi baietei, incepand din 2009 (cate un blog pe an):
    http://buntglas.wordpress.com/ (2009), http://buntblume.wordpress.com/ (2010),
    si actualul este http://buntmond.wordpress.com/

    @mulligan

    dac-o s-o arda pa turbo manea […], in fond, in doua generatii vom fi total tiganizati

    in general, copiii ies cam dupa parinti, ca – oricat ne-am ‘lupta’ impotriva parintilor, ei sunt aceia care ne ‘pun amprenta’. Dac tu nu esti tigan(sau tiganizat), nici baietelul tau nu o sa iasa tigan, sau tiganizat. (whatever you mean by ‘tiganizati’).

  58. grrlita Says:

    @valeria

    faceti doar gargara … grrrrrrlita

    Doamna, intentia mea era sa va salvez, ca nu cumva ceilalti sa creada ca veniti aici sa faceti pipi si apoi cereti ca altii sa traga apa… :)

  59. grrlita Says:

    @garcea

    ati reusit pana la urma sa scrieti password-ul ala?

  60. mulliganoglu Says:

    grrl, tare situl ala de ‘homeschooling’. azi e postata o poza in care rrominia nu e in ue. mishteaux.

  61. grrl Says:

    @mulligan

    poza in care rrominia nu e in ue

    ei, si tu, ai cautat in special ‘greseli’?? :)

    mamicuta aceea spune ca acele materiale sunt „vor einigen Jahren herausgegebenen”, adica tiparite acum cativa ani, deci poate o scuzi? (mai ales daca te gandesti ca mai vrea si ea sa economiseasca, si a folosit materiale pe care le-a primit de undeva, si nu s-a grabit sa cumpere editia extra-ultima).

    In alta ordine de idei, sunteti numai ‘partial’ in EU :) (veti fi total in EU cand aveti si voi Euro ca bani oficiali) ;)

    In rest, cred ca esti de acord ca se ocupa foarte frumos – si adecvat – de ‘homeschooling’ – eu cred ca site-ul este o inspiratie pentru parinti

  62. mulliganoglu Says:

    nu am cautat greseli, dar sare in ochi, e ultima insemnare. sa economiseasca la matematica, ca asta nu se schimba. ai dreptate, suntem partial in ue, dar cred ca mai mult suntem decat nu suntem, deci, daca rotunjesti, suntem, deci e gresit ce-i invata pe copii. poate vrea sa-i invete istoria ue, tot ce e posibil.

    habar n-am, grrl, nu pricep nici germana, nici italiana, iar din modulul pedagogic (am facut si asa ceva) nu-mi amintesc nimic. mie chestia aia mi-a lasat o proasta impresie, deci nu.

  63. garcea Says:

    hmmnu dar apreciez sincera ingrijorare fata de numaru´corect. Vezi ca io´s unu´singur nu stiu cu cine mai vorbesti cind mi te adresezi.

  64. grrl Says:

    @garcea

    apreciez sincera ingrijorare

    domnule, nu era nici un pic de „ingrijorare”, era nunmai interes sa stiu daca ati reusit, ca banuiam ca nu (ati reusit), si – ca urmare – din frustrare, ati inceput sa va plangeti cum ca va „doare mucii” , etc.

  65. grrl Says:

    @mulligan

    asta cu economisitul era numai o banuiala a mea, probabil ca nu e adevarat.
    in multimea de materiale pe care le foloseste, cred se mai strecoara unele greseli si fara intentie, sunt sigura ca nu ‘scoleste’ copilul in mod deliberat cum ca romania n-ar fi in eu, dar recunosc ca din partea celor ce sunt in ro, acea greseala (din cauza unor materiale slightly outdated) capata o importanta enorma, ca de, esti direct privit. (poate am sa-i dau un email sa-i spun sa corecteze… :)
    In general, daca privesti mai multe materiale din blog(urile ei), vezi ce enorma energie investeste in educatie, si ce diversitate de materiale foloseste. Mie mi-aar fi placut daca as fi fost si eu asa ‘homeschooled’ (nu pot sa ma plang totusi, ca am fost la o scoala oarecum elitara, dar mamica aceea tiroleza ma impresioneaza)

  66. mulliganoglu Says:

    te tachinam doar. mi se rupe daca niste tirolezi ii considera pe romani in ue sau nu. eu judec lucrurile dupa rezultate, nu dupa investitii. d-aia tot zic sa fie lasati liberi copiii. daca nu le place cartea, pana la urma vor scapa de ea.

    conteaza foarte mult si profesorii, dar numai de la o anumita varsta, sa zicem 10 ani, cand incepi sa pricepi. oricum, sunt prea putini care au acel minunat dar de a explica lucrurile complicate folosind un limbaj simplu, atat de putini, incat e aproape sigur ca nu vei intalni niciunul.

  67. garcea Says:

    grrl, ridem, glumim da´e posibil sa nu ne mai domnim atita ?! Adica io´nteleg ca vrei sa impui o anumita distanta, da´mie mi se falfaie, ori imi dai replica ori ma ignori, vorba lu´valeria: simple as that.
    PS- da´de ce vorbiti, da si mie linku´la tirolezi sa le zic de dulce??!

  68. valeria Says:

    grrrrllll , scumpo , n-ai vrea tu sa-mi dai putina bataita la cur ? abia dupa aia imi dau drumul . hai , incearca ! mulli , ai o gasca pe cinste . ca-n clip :))))))))

  69. mulliganoglu Says:

    mi-e sila sa apas pe clipurile alea pe care le tot scoti din tomberonul youtubeului. valerio, la ce gusturi proaste ai la muzica, ar trebui sa fii cel putin picasso.

  70. valeria Says:

    dar sunt , draga . numai ca mie imi place malevici :))

  71. mulliganoglu Says:

    atunci nu mai e nici o speranta pt. tine

  72. valeria Says:

    hahahahaha

    hai si ceva frumos ! numai ca sa mai invete si mucoasele astea de pe pagina ta ce e arta ;)

  73. mulliganoglu Says:

    lasa-ne, babo!

  74. valeria Says:

    hahahaha … mor de ras , usuletule !

  75. mulliganoglu Says:

    iar ai intrat beata pa net

  76. valeria Says:

    :))))))))))))))))))))))) ce scartar esti , bai mulli ! ma obligi sa-ti trantesc muzici penale .

  77. valeria Says:

    brusc , mi s-a facut dor de cimpoaca . s-ar putea sa fie omul meu .
    ma duc sa-l visez .

  78. mulliganoglu Says:

    bietul cimpo, ma voi ruga pt. el

  79. Cimpoacă Says:

    Mi-am tras o labă-n ploaie …

  80. Cimpoacă Says:

    şi-ncă una în zăpadă.

  81. valeria Says:

    stai linistit , cimpoaca , pentru poza cu buletinu’ o sa platesti inmiit :))

  82. mulliganoglu Says:

    esti cel mai mare pervers din toate timpurile. cred ca pe muzica d-asta facea gimnastica de inviorare maica tereza cand se pregatea pentru inca o zi in slujba rastignitului

  83. Dimitri Says:

    Valeria, te-ai ars.te omor!

  84. we Says:

    gherghinah are acum vreo 260 de preteni pe fb:)

  85. mulliganoglu Says:

    daca o mai ard fo 2 h, ajung la 500

Lasă un răspuns

