_

Etichete: ,

65 răspunsuri to “_”

  1. valeria Says:

    unde-i textul , monser ?
    asta-i tot ce poti dupa atata vreme ?
    te-ai tampit de tot .
    cimpoaca epuizeaza :)))

  2. divagaţii Says:

    Trage-mă-n poză
    cu a mea coapsa roză
    prinde-mă strând şi colosal
    într-un gros-plan
    vino mai proape
    pelicula arde
    sub lumina crudă
    parcă-aş fi nălucă
    strânge-mi glezna bine
    în cureluşe fine
    trage-mă în cadru
    nu-s un simulacru
    iată, stau cum vrei
    (shooting de doi lei)
    s-a făcut răcoare
    sfârcul îmi e tare.

    ;)

  3. mulliganoglu Says:

    valerio, io nu-s genul tau, sa scriu imbecilitati pe langa photoshopaje, asa ca mai bag cate o bucata pe glob, sa nu dea lumea click degeaba

  4. mulliganoglu Says:

    grozava ninsoare

  5. valeria Says:

    :)))))))) intrebarea e asta : ce pui in loc ?
    iti inteleg demersul de a strivi cu piciorul curvistine asa-zis ‘telectuale gen lorena lupu .
    da’ ce pui in loc ?
    si , apropo , erai bun la photoshopaje .

  6. mulliganoglu Says:

    eu nu desenez, eu sterg tabla. sunt un soi de gunoier zen. las vidul sa intruchipeze.

  7. valeria Says:

    iar ti-e frica , mulli . ti-e frica sa afle lumea ca-ti plac ursuletii si c-ai fi in stare sa cumperi toate cartile cu ei :) da’ nu-i nimic . valeria te stie .

  8. valeria Says:

    later comment :

    qed .

    accept ca scriu imbecilitati :)
    accepta si tu asta : ia nu ma mai citi .
    conform statisticilor , o faci zilnic .
    eu o sa continui sa o fac .
    mi se pare un targ onest ;)

  9. mulliganoglu Says:

    incerci s-o arzi miseleste, ca o fata rea de gara basarab. unde am zis io ca nu-mi plac ursuletii?!

    https://yistamate.wordpress.com/2010/01/04/viata-cea-noua-v/

  10. mulliganoglu Says:

    dar, valeria, dar, vai, dar… scuza-ma ca am stanjenit fanii tai in operatiunea de accesare a superglobului tau! testam niste teorii despre invarianta prostiei. promit s-o las mai moale cu astfel de experimente primejdioase.

  11. valeria Says:

    deci e adevarat .
    tu nu realizezi ca cel pe care l-am amintit in primul comentariu te foloseste .
    tu-i dai trafic , el iti speculeaza fixatia pentru lorena lupu si scrie despre asta .
    ia si ultima farama de umanitate din tine .
    te-ai intrebat de ce a reaparut subit in viata ta la finalul anului trecut ?
    reciteste-i comentariile gretoase in care ti se-nclina , ” maestre ” !
    ma doare-n cur de ce vor comenta despre mine toate fatucile cu nume de consoane .
    mulli , nu-l lasa sa te transforme !
    dar destul !
    see no evil , hear no evil , speak no evil …

  12. mulliganoglu Says:

    iar ai inceput cu tuica

  13. garcea Says:

    bai mulli…hai sa punem mina de la mina ca sa´i adaugam lu´fata asta sufixu´”ana” poate se linisteste, ca de vindecat..io de fapt sunt fara intentii criminale, da´nu´s cum dracu´ca nu pot sa vad comentariile de pe blogspot si am zis sa incerc si un wordpress :o)))

  14. gg Says:

    din jale se intrupeaza electra,nu asa?!
    vai,vai,doamna vali,gasiti repede pe oreste si framantarile dvs vor lua sfarsit.
    ps-sper sa va treaca repede durerea din cur provocata de comentariul unei „fatuci cu nume de consoane”

  15. gg Says:

    pentru situatii de criza recomand piesa asta. sper sa va simtiti bine apoi:

  16. grrl Says:

    @mulliganoglu

    eu cred ca in clip-ul de mai sus cu „eally real” doreai sa dai un exemplu cum arata niste fete care au oasele in care te poti taia, nu-i asa? :)

  17. mulliganoglu Says:

    sa n-o stresam, garceo, ca se nervozeaza si ma psihanalizeaza si ma gaseste gheu latent, gen

  18. mulliganoglu Says:

    era si asta, i.e. un exemplu de sabie scoasa din teaca, dar in primul rand imi place melodia (e printre putinele tricky care-mi plac)

  19. valeria Says:

    :))))))))))))))))))))

    io , sincer , m-asteptam sa reactioneze we , fanatica cu comportament de ” ucenic adictiv ” ( sa facem ca mulli , chiar si o basina ) …

    da’ uite ca se-alese garcea , militianul cu alura de ziarist spurcat la gura :)))))

  20. mulliganoglu Says:

    nasoala mahmureala dupa tuica, este? arde-o pa ketanol. si stinge cu multa apa minerala.

    ce bagi de faci asa urat? tescovina?

  21. valeria Says:

    doua lucruri punctuale , mulli :

    1. nu conta pe faptul ca ma nevrozez ; stau mai bine cu nervii decat iti imaginezi . mai bine decat actritele ce scriu la tabu :))

    2. realizezi ca de cand ma ocup de blogul tau ai urcat de la sase mii si ceva la patru mii si ceva ? e de-ajuns sa arunc o pastila si astia le-nghit :)) stai linistit , o sa mai urci . eu sunt generoasa ;)

  22. garcea Says:

    we e gagicaaaaa? sfinte sissoie, protectoarea voyeuristilor si criminalilor in serie, stiam ca n´o sa ma parasesti. gata ba, hai valea ca ma duc sa fac freza la link.

    Ps-valeriana maica, adica cum adica ziarist? de unde pina´ncoa?

  23. mulliganoglu Says:

    tu esti genul ala de fata din spatele unui baiat de succes

  24. mulliganoglu Says:

    tescovina da halucinatii grave: elful gagica, garcea ziarist.

    chiar, valerie, io ce-s? hai, te rog, trage-ma-n portret!

  25. we Says:

    huh? nu ba garceo, te-ai tampit, iei orice de bun?

    valerio, te dor dintii? de ce ma bagi in threadul asta? careful what u wish for – daca voiai reactie de la mine.

  26. valeria Says:

    hahahaha . nici eu n-as fi spus-o mai bine .
    da’ tot tampit ramai uneori .

  27. we Says:

    „nu conta pe faptul ca ma nevrozez ; stau mai bine cu nervii decat iti imaginezi . mai bine decat actritele ce scriu la tabu :))” – asa e, esti o nevrotica impacata cu sine.

    stamate, treci la temenele, te-a urcat valeria in lumea buna.

  28. valeria Says:

    we , iar incepi ? pe tine te-am urcat la categoria ” bitch ” . in dictionaru’ meu esti sus . ce vrei mai mult ? :)

  29. mulliganoglu Says:

    „nevrotica impacata cu sine”
    LOOOL

    da, simt ca tre’ sa-i multumesc si nu stiu cum

  30. valeria Says:

    poate asa ‘ :))

    5/52 - A Pause In Evolution While Debating The Law Of Gravity

  31. mulliganoglu Says:

    valerio, esti asa de plictisitoareee… mai ales cand faci pe fata rea

  32. we Says:

    in dictionarul tau…wtf u think u are? esti un nimeni, mai.

  33. valeria Says:

    my job was done for today :)
    aaa , inca ceva : tine minte , mulli , esti mai bun decat cimpoaca .
    incomparabil .
    nu pot sa le zic noapta buna ciracilor tai .
    le zic doar sa nu uite ca eu n-am simtul ridicolului .
    ce-i poti lua unui asemenea om ?
    balacareala capata pentru voi un nou sens :)
    night , mulli !

  34. mulliganoglu Says:

    valerio, ce sa-ti zic… I’m not Jesus, I can’t heal you

  35. garcea Says:

    hmm cre´ca´n momentul asta balangane un o.b. si zice ” arghh am inmuiat pendulu´lu´fuco in singeee!”

  36. valeria Says:

    :) simple garcea , io ma cert cu voi de amoru’ artei . dupa atatia ani pe forumuri , mai puteti pricepe voi placerea jocului ?

    @mulli , minunata-i nascocirea numita ” cetateanul kane ” si mai ales secventa de inceput : prin poarta se vede casa , apoi fereastra , apoi globul de zapada in care se vantura urgiile si pasiunile . oricat am incercat sa privesc multe ori dupa aia un glob de zapada , nu mi s-a mai parut la fel de interesant . e blogul tau un glob ? atat iti cer , fa-l frumos , omule !

    ma stapaneste o intrebare : din toti ” lupii ” astia care sar sa sfasie pe pagina ta , cand vei avea nevoie , crezi ca va sari sa te apere vreunul ? cu adevarat nevoie …

  37. mulliganoglu Says:

    io cred ca balangane un țoi

  38. valeria Says:

    inca nu dormi la ora asta ? nu te-am sunat ;)

  39. mulliganoglu Says:

    valerioredanololobaubau, pa ce baza imi ceri tu mie lucruri?!

    si zi asa, cand ma vor incoclita trupele aliate ale masonilor si extraterestrilor, conduse de ana pauker, nimeni nu se va jertfi ca sa ma salveze de la pieire (rapire?). da, viata in globonia e dura, scapa cine poate.

  40. garcea Says:

    e bine totusi ca nu face prozelitism d´ala, cum ii zice? religios, na.

    valeria , te conjur, fii ibovnica mea. Numai bratele mele vinjoase te pot apara de atacul nemilos al trotuarului. Dupa ce ai terminat sticla de shlibovitza.

  41. grrl Says:

    valeria a spus:

    oricat am incercat sa privesc multe ori dupa aia un glob de zapada , nu mi s-a mai parut la fel de interesant

    incercati sa spuneti “Rosebud” cand priviti globul – sa vedeti ce scena interesanta va reuseste… again and again :) Nu uitati sa va lipiti si o mustata (daca nu aveti una in mod natural, cum avea Orson Welles).

  42. valeria Says:

    incepe sa-mi placa grrl :)

    scumpe garcea , ti-am mai zis : n-ai tu boase pentru mine .
    daca nu ma crezi , fotografiaza-te in oglinda :))

    mulli , iti cer pentru ca poti . simplu ca bonjour .

  43. mulliganoglu Says:

    garceo, io m-am tot infrant sa-i spun ca-i trebuie un prieten care sa-i inmoaie oasele- m-ar fi acuzat de amestec in treburli interne si da agentura da combinageala

    m-ai scos dintre coarnele dilemei, merci!

  44. mulliganoglu Says:

    valerio, vezi ca garcea (stiu, suna naspa „..ca ga..”) ti-a cerut Prietenia, nu cracirea. poarta-te ca o leidi, ce dreaq!

    eu pot multe, valerio, da’ nu-s Iiiiiiisus

  45. valeria Says:

    :) copii

  46. mulliganoglu Says:

    băbăciune

  47. garcea Says:

    vai m´ai dezamagit: deci nu numai ca sunt foarte urit dar si foarte gras; pai iti dai tu seama cita frumusete interioara incape in mine??

    da´chiar valeria, tu cind te uiti la televizor te astepti sa´ti creasca piatra intelepciunii la rinichi?? Ca prea o dai histrionctronc cu sentimentalisme cum o sa´l lasam noi pe mulli in blogu´gol cind or navali hoardele de fantasme din capshoru´tau. Cre´ca esti genu´ala care boceste amarnic cind il descopera pe bredpit intr´un rol malefic, cum ca vezi domne ti´a inselat simtamintele.
    aaaa si a propo de obsesia ta vis a vis de coaiele mele, hmm io cred ca ti´au placut, asa´i??hic sunt cojones :o))))

  48. incaunipocrit Says:

    Reblogged this on MOTEK.

  49. incaunipocrit Says:

    Buck, excelent filmuletz, la mine la Wild thing parola e prietenie, no pitzipoanca inside …only art :-)

  50. mulliganoglu Says:

    :)

    Coolule, iti place fata?

  51. valeria Says:

    hahahaha . dar garcea , esti un domn . unu’ de-ala caruia i s-a atrofiat simtul masurii . hai , saruta-mi sfintele moste :)))

    absolut , mulli . pe principiul tau tu esti pergament . pele de vitel . ce baiat bun era pele :)))

  52. garcea Says:

    nu, nu´s. Dar de tine zic mai multi ca esti.

  53. valeria Says:

    hahahaha . cine m-a sunat , stie ca nu-s .
    cine m-a vazut , stie mai mult :))

  54. garcea Says:

    da´pin´la urma expertiza ta psihanalitica ce´ti zice? da mine de ce nu ti´a „placut”?? in general, pe globuri zic, ca te tot impiedicai de mine.(mai am o ora de frecta menta la popicarie=orezarie)

  55. valeria Says:

    n-am spus ca nu-mi place , garceo . cauti artag din senin . te-ai legat/lipit de mine ca plicul de scrisoare pe alt ” glob ” . mi s-a parut ” intelept ” sa-ti raspund la fel . cainii latra si alti caini-caravana trec . vrei sa facem pace ? bruderschaft ?

  56. garcea Says:

    na klar, schatzilein! te referi la ” futaiurile malitioase”? ti´am explicat dara ca e vorba de tzacpaca fara scor. Naravul nu mi´l mai schimbi, dar iti cer scuze sincer daca am mers prea departe.(tzacapaca=pingpong=tenis de masa, rea´ti ai dreacu´cu melcii vostri)

  57. valeria Says:

    e ok . valeria zice ca-i ok .
    ii plac oamenii inteligenti .
    tocmai pentru ca ea nu-i :)

  58. grrl Says:

    da, melodia este buna, dar ce zici de lyrics?
    „I don’t want/I don’t like/I don’t want you to stay’ – deci, pleaca fata daca aude song-ul (… vreau sa spun… daca pui matale song-ul asta cand… sunt fete in apropiere… ca sa scapi de ele? :)…)

  59. grrl Says:

    garcea a zis

    cer scuze sincer daca am mers prea departe

    All’s well what ends well, cum spunea BIlly Shake… ;)

    ps: garcea a dat aici un exemplu demn de urmat! :)

  60. mulliganoglu Says:

    presimteam io ca se lasa cu prietenie si astea

  61. mulliganoglu Says:

    din contra, le va inversuna sa stea, ca asa sunt vrajmasele oamenilor: contra

  62. impricinatul Says:

    ahaaa….
    ma racoresc, ma racoresc…

  63. mulliganoglu Says:

  64. impricinatul Says:

    sangeros!
    ce fumator bazat!

  65. mulliganoglu Says:

    bazat definitiv.

    am citit partea cu secta paterenica (primele capitole, de istorie, sunt imposibile, m-am dat batut). sunt unele chestii foarte interesante, mai ales pe partea de simboluri grafice (cele de pe morminte). multe dintre ele se regasesc in sigilii boieresti. poate vorbim candva (tre’ sa-ti dau cartea si sa te cinstesc).

Lasă un răspuns

