tiempo y silencio

Etichete: , ,

13 răspunsuri to “tiempo y silencio”

  1. gg Says:

    la multi ani,buckule! un an nou cu sanatate,fericire,iubire,belsug si ce mai vrei tu.

    sa inceapa distractia!

  2. incaunipocrit Says:

    La Multi Ani the best !!!!!! Keep in touch, parola la paginile mele parolate e prietenie.

    Ce voce, ce talent Cesaria asta. Dumnezeu s-o odihneasca.

  3. mulliganoglu Says:

    la muti ani, draga mea gg!

    la multi ani, dragul meu balaur cool!

    sa fiti sanatosi si voiosi in noul an!

    p.s. ce ma bucur ca poponariotii aia de extraterestri care ne vor beli n-o vor auzi niciodata pa bune pe Cesaria Evora! nici pe Dona Siminica!

    p.p.s. meilleurs voeux pour 2012, astea!

  4. incaunipocrit Says:

    Nu-mi vine sa cred ca stii de Dona Siminica. :-) Sa-ti aduca noul an cel putin numai feteasca neagra in fiecare zi, dar am gustat un syrah Recas, parca asa ii zice, foarte bun. Se pare ca Romania vine puternic din spate acum cu vinurile. LA MULTI ANI !!!!

  5. incaunipocrit Says:

    Reblogged this on Basil Wheel.

  6. mulliganoglu Says:

    Balaure, Dona s-a nascut foarte aproape de locurile tineretii mele

    cel mai bun shiraz l-am baut in israel, a propos (eram prea rupt ca sa-mi notez detaliile, stiu doar ca era tare scump, incredibil de scump, dar afacut toti banii; branza de capra era minunata, iar eu nu mananc branza decat foarte rar)

  7. we Says:

    il au si pe NPR: http://www.npr.org/artists/15397873/dona-dimitru-siminica

  8. grrl Says:

    Uite ca ma intarziat putin cu sorcova, ca trebuia sa vin de dimineata, dar a durat cam mult, Sir, pana am ajuns la Malachi Mulligan, The Ship, lower Abbey Street… , ca aici e iarna grea, omatul mare, si alte ‘intemperii’ (nu neaparat climatice … :)… ci de alea de dupa revelion) care m-au impiedicat sa plec cu colindul internetic de dimineata, asa cum ar fi trebuit.

    Deci:
    Sorcova vesela,
    sa traiesti sa-mbatranesti,
    sa fii fericit si iubit,
    sa ai mereu nuci si gutui si stafide, si Feteasca buna,
    sa fii tare la corp, iute la minte,
    (si sa fii cuminte,
    si mereu dragut cu… gherghinele :)…)
    sa castigi la shogun2,
    La anul si la multi ani!

  9. mulliganoglu Says:

    iti multumesc, grrl! foarte frumos m-ai sorcovit.

    iar eu iti urez tinerete fara batranete si viata fara de moarte!

    la multi ani!

  10. Cimpoacă Says:

    Şi fie ca noul an 2012 să marcheze sfârşitul prigoanei asupra intelectualilor care sunt nevoiţi să îşi hetalează produsili literrrarrre dă haur pă raftili de fitingăraie de la romstal!
    RRRomancieri din toate şatrele, uniţi-vă-ţi!

  11. mulliganoglu Says:

    doamne, ajuta-i pa culturali, livresti si urbani! +++

    da-le bonuri de ceaiuri la carturesti, bilete la concerte misto si fericire, cu sau fara pastile. si, neaparat, umple-le tolba cu filosofie.

  12. lilja Says:

    stai s mă revolt şi eu: c naiba e aia „om mişto”? d parcă C. Evora e om mişto… mama lor d hipsteri cool şi interesanţi…

  13. mulliganoglu Says:

    kashto, ashea…

Lasă un răspuns

