trepiedul. o poesie de akhmet & mulliganoglu

Eu am numai trei picioare
Si de-abia ma misc: top, top!
Rad cand ma-ntalnesc copiii
Si ma cheama „cutu schiop”.

Fratii mei ceilalti se joaca
Cu copii toti, dar eu
Nu pot alerga ca dansii,
Ca sunt schiop si cad mereu!

Si stau singur toata ziua
Si plang mult cand ma gandesc
Ca tot schiop voi fi de-acuma
Si tot trist am sa traiesc.

Si cand ma gandesc ce bine
M-as juca si eu acum,
Si-as latra si eu din poarta
La copii de pe drum!…

Cat sunt de frumosi copiii
Cei cuminti si cat de mult
Mi-ar placea sa stau cu dansii,
Sa ma joc si sa-i ascult!

Dar copiii rai la suflet
Sunt urati, precum e-acel
Care m-a schiopat pe mine,
Si nu-i pot iubi de fel…

M-a lovit din rautate
Cu o piatra in picior,
Si-am zacut si-am plans atata,
De credeam ca am sa mor…

Acum vine si-mi da zahar
Si ar vrea sa-mi fie bun
Si-as putea sa-l musc odata
De picior, sa ma razbun.

Dar il las asa, sa vada
Raul, ca un biet catel
Are inima mai buna
Decat a avut-o el.

Etichete: ,

69 răspunsuri to “trepiedul. o poesie de akhmet & mulliganoglu”

  1. cer noros Says:

    Fuckin heartbreaking!!! Ayayay…

  2. mulliganoglu Says:

    la inceput cam umblasem prin ea in genul ‘as musca si eu, in poarta, din copiii de pe drum’, da’ am zis ca ori suntem post moderni, ori nu, asa ca am schimbat doar titlul care acum e plin de semnificatii caninobaliste.

  3. gg Says:

    mi s-a facut pielea de gaina!
    buckule,eu am crescut cu poeziile astea ale elenei farago(si cu gandacelul,cu tanu,cu puisorul motat) si chiar dupa atata amar de ani,le stiu inca pe de rost.si baietii mei,la fel:) li se innodau(dupa ortografia pe care am invatat-o meu parca asa se scria,cu doi de n) lacrimile in barba,saracii.
    aa,si mai era si puiul de bratescu-voinesti,horror,nu altceva.

  4. gg Says:

    trepiedul,auzi si la tine. esti inepuizabil,frate!nu mi-ar fi trecut prin cap,desi mi-am petrecut atatia ani prin laboratoare si astea.

  5. mulliganoglu Says:

    tovarasu’ akhmet a scos-o p-asta cu trepiedul (treceam pe langa un caine d-asta avariat). eu mi-am amintit poezia (pe mine ma induiosa gandacelul- gandacii nu te latra, musca) si gata opera postmoderna!

  6. we Says:

    cine e akhmet?

  7. mulliganoglu Says:

    un tovaras d’al meu

  8. impricinatul Says:

    tare, akhmet! somnoroase pasarele, nuferi galbeni il incarca, si incet sa te apropii!

  9. valeria Says:

    cand trepiedul se face mare e barbat cu pula :)

  10. mulliganoglu Says:

    sau pirostrie

  11. valeria Says:

    tre’ sa fie umor .
    caci si valeria e un copil rau .
    ciudat e ca n-o doare .
    dar a pus-o pe ganduri .
    :)

  12. mulliganoglu Says:

    daca-s ganduri de esenta tare, gen stejar, s-ar putea s-o doara rau

  13. valeria Says:

    mulliganoglu n-a fost niciodata rau cu mine .
    doar a asteptat .
    seniorii fac asta .

  14. mulliganoglu Says:

    n-am asteptat nimic. nu-mi plac pisicelile, atat.

  15. valeria Says:

    nu m-ai lasat sa termin .
    ai asteptat greseala :)

  16. mulliganoglu Says:

    deci nu sunt un senior

  17. valeria Says:

    dimpotriva . poezia sta marturie .
    hai , accepta o pisiceala , monser , tre’ sa plec !

    seara buna !

  18. mulliganoglu Says:

    ce-i cu zdranganeala asta gheistica?!

    paaa! drum bun!

  19. we Says:

    stamate, constat cu invidie prost mascata ca cercul tau de admiratoare se largeste. sau grupul se mareste?
    :)

  20. valeria Says:

    :)))))))))))))))))))))))

    muzica pentru toate practicantele cultului mulliganoglu :

  21. mulliganoglu Says:

    mi-s un poet vestit, puternic

    sa zicem ca a crescut agitatia termica din diferite rezoane, printre care puterile mele poeticesti care au invins fortele uratului (isuciu iar isi inchide grajdul)

  22. mulliganoglu Says:

    valerie, unde gasesti gunoaiele astea?! e vreo groapa dedicata?

  23. valeria Says:

    ihm :)))

    hai inca una , dark . si gata . ca dupa aia te-nveti .

  24. mulliganoglu Says:

    luminita lampa mica

  25. we Says:

    pai baga link, ceva. isuciu cred ca zice asta 1 data la 3 luni, nici akismetul nu-l mai crede.

  26. mulliganoglu Says:

    http://www.isuciu.ro/?p=6281

  27. we Says:

    almost same shit. ce e nou – poza de la avatar, e cool mosu’, o face la „arta”. isi arata doar o frunza de palmier pe post de ureche – defectiune profesionala?
    a, da, „si il gasim pe facebook”.

  28. mulliganoglu Says:

    ai vazut ce mustacioara are Autorul? maaare artist, pe linia leo serban (alex.). numai ca-l arunca in cocina din care a luat fiinta zeama aia chioara de moldov&kafka pe care a publicat-o ca ‘roman’.

  29. we Says:

    cum era versul? mustacioara lui pana porcului? apropo, s-a cam ingrasat al nostru. desi imi pare „ingrasarea” aia daunata de batranete.
    nu am putut obiectiv la gaudeamusul de anul asta – conferinte, draci-laci. dar la anul vin, sigur! poate isi mai lanseaza 1 carte. sau poate ne intersectam pe drum, intre polirom & humanitas.
    da, tot ii dadea cu als si cu ce rea e lumea cu dansul, Scriitorul. fazele cu securitatea, care facea rau, m-au pus jos. stie mosul din sursa directa.

    revenind – mai, fara wiki fara nimic, de unde pana unde se intindeau once upon a time codrii vlasiei? si ce a mai ramas din ei?

  30. mulliganoglu Says:

    coada porcului.

    se traieste sedentar pe persoana de sluga la securisti- personalul auxiliar nu e scos la antrenamente. de cand nu mai cara saci cu bani pt. securoi, a pus slanina mosulanul.

    nu e o chestie clara Vlasia. cred ca cea mai nordica ramasita e Negrasii, la sud de Targoviste. bucati mai mari sunt pe la Comana, Snagov…

  31. impricinatul Says:

    pentru ca s-a lansat intrebarea „de unde pana unde se intindeau once upon a time codrii vlasiei”, iata un rapuns pe cat de succint, pe cat de explicit.
    codrii vlasiei incepeau cam de aici:

    si se intindeau pana aici:

    tara noastra este icstrem de intinsa, mai ales pe parte munteneasca.

  32. we Says:

    @ impricin, adica de la dobrudja la sarbi?

    mdea bregovic feat salam. vremurile ce vor veni…aia a lui bregovic seamana a tiganeasca aia ucraineana, buna pt. culii din tribeca.

  33. we Says:

    asta e imaginea actuala a revoltatului urban?:)) pe bune, valeria, unde gasesti asemenea mizerii?

  34. impricinatul Says:

    cam asa, de la dobro la sarbi…
    da in plan cam mental. cu deliormanul turcesc cu tot.
    cinstit sa fiu ma refeream la o vlasie „spirituala”, ah… una care pleaca de la muzichia cea prea-cantemireasca pana la manelele itite insular in fostii codri reformati in baragane, lagare si ceapeuri.
    cat despre salam, vezi ca a bagat sau o sa bage si cu clapton. cu eric vreau sa spun. (sic!)
    deci vlasia se intinde, tata, se intinde din ce in ce.

  35. impricinatul Says:

    uite cu clapton:

  36. mulliganoglu Says:

    tara noastra are paduri intinse, pline cu arbori

  37. we Says:

    mist clipul:) da, cum scrie la sf. clipului – trist, f. trist. da’ ce nu fac impresarii pt. bani?

  38. we Says:

    cat despre clapton, impricinatule, de cand a scos „tears in heaven”, deci a monetizat moartea copilului sau, nu prea mai are valoare pt. mine. poate sa scoata trilurile cele mai, sa fie maestrul maestrilor, da’ cand stiu ca el & altii au scos bani de pe urma mortii copilului propriu, nu pot sa zic decat „stop”.

  39. impricinatul Says:

    mai, nu stiu cum s-o zic… suferea, deci a cantat si piesa e emotionanta. adica pe mine ma, da io sunt mai slab de inger.
    ce-o fi facut cu banii? daca i-o fi dat in scopuri altele decat propriul benefitz, cre ca e ok. cre ca totul era sa nu se atinga de banii din cantecul ala.

  40. impricinatul Says:

    revin, elfule. poate ca era mai bine sa NU faca legatura intre cantec si evenimentul cel rau. sa-l compuna, sa-l cante si gata.

  41. mulliganoglu Says:

    as zice si eu ceva, da’ nu stiu ce

    guta, elton, tot aia

  42. impricinatul Says:

    rod stewart, un dan spataru din highlands…

  43. mulliganoglu Says:

    numai ca dan spataru nu-si indesa vata in chiloti

  44. we Says:

    @impricinatule, eu apreciez bullshitul inteligent, penca imi pune mintea la treaba – sa il detectez, demontez etc.- e un joc.
    dar un asemenea BS: http://en.wikipedia.org/wiki/Tears_in_Heaven e insultator.

    dupa 13 ani de luat banii cu sacii zice „gata, nu mai cant, sunt intr-un fel detasat”. dupa care ii mai trage o versiune, asa de control. wtf? cat de oligo poti fi sa nu vezi santajul emotional de cea mai joasa speta? da-l in spava, ca mai toti guristii astia in voga sunt niste sacali – nu de alta, da’ nu ar fi tinuti in voga. asa ca.

    mai, sa nu va legati de gutza! mi-e imi place gutza de mor! uite-l aici, cat de bine ii zice: cat de perversa e lumea si rea! vorbeste din experienta, dan veatza! unde esti tu leuta, sa iti vezi filosofia pusa in versuri.

    impricinatule, poate ii gasesti un neurolog, eu cred ca are nevoie. pe bune.

  45. impricinatul Says:

    isi gaseste singur. se duce la AKH la vienna si-l trateaza aia si de ce nu are.

  46. impricinatul Says:

    @ mulli: ce vata? dan spataru a trait in anii romanesti cei fara de vata.
    da parca avea ceva mai multa voce ca rod. dan spataru, adica.
    nu l-a ajutat deloc piaru pe dan spataru – ai vazut viers postmodern?
    pe bune! oare ce se intampla daca dan spataru avea piar?

  47. mulliganoglu Says:

    elfule, ce frumos dă guță din hăripi, pă system!

    All by myseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelf

  48. mulliganoglu Says:

    impricinatule, dan spataru e un personaj, macar pa partea de tinut microfonu’ (si tipul microfonului intra in ecuatie). sunt afon, asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea la voci. rod nu-mi place, oricum. io-s fan aura:

  49. we Says:

    il chinuie talentul tare de tot. ai prins faza cand se screme „ceeee peeeerrveeersaaaa lumeeeea si reeeeeaaaa”. eu initial am crezut ca acolo o sa ramana. ca se rupe ceva, ii pocneste vreo vena…e posedat de muze, bre!!

  50. mulliganoglu Says:

    loool

    mustacioara lui
    burta sobolului

  51. impricinatul Says:

    ah, ca v-am prins pe amundoi…
    cine e isuciu asta, domne, ca m-ati inebunit cu el?

  52. mulliganoglu Says:

    n-ai auzit de Autorul isuciu?! impricinatule, tu vrei sa ma bagi la boli nevoase. s-a fracturat realitatea, s-a fisurat spatiu-timpul! nu stii cine e isuciu?!

  53. we Says:

    LOL impricinatule, nu imi spune ca nu stii de Ionica Suciu (uite-l aici si pe wiki: http://ro.wikipedia.org/wiki/Ioan_Suciu_%28scriitor%29

    ca importanta persoana ce este.

    pe scurt: un jeg. mai in detaliu: un zero. un lucrator in pragul pensionarii de la STS, personal civil, care joaca cu greii culturei romane. mare preten cu leuta.

  54. mulliganoglu Says:

    a produs niste zemuri zoioase storcand ce e mai slab in moldov. mai nou, isi coloreza ‘scrisul’ si cu idei din kafka, de jegoasa transparenta. sa iti faci o idee:

    http://egophobia.ro/4/proza.htm#4

  55. we Says:

    @m, m-am tot gandit cu unul ca suciulean sa isi poata publica 1 carte. orice redactor cu o urma de self-respect nu poate trimite la tipografie mizeriile alea obsesiv-compulsive (cartea asta „scoasa” a fost „publicata” cel putin fragmentar pe marele-i blog – eu nu puteam citi mai mult de 3 randuri consecutive. o mizerie sinistra).
    asa ca nu m-as mira ca suciuleanul sa isi fi platit un pic cartea sa fie tiparita. si a ramas contabilul fara bani, ca Basescu nu i=a marit salariul de lepra insurubata in scaun. asa ca smth. has to give: ori cartea, ori blogul. blogul costa bani, ca avea adresa dedicata. asa ca mai bine cartea, si pe facebook cu el, ca e pe gratis.

  56. mulliganoglu Says:

    nu cred, we, nu pot sa cred asemenea infamie, cum ca suciu ar avea socotei meschine cu Arta lui, ca nu si-ar infige o surubelnita in inima pozitronica pt. a apara Cultura

  57. we Says:

    asa sunt eu. mai cinic…de cand l-a copiat cuvant-cu-cuvant pe Kundera, nu mai cred nimic. amygdala mea invata repede:)

  58. mulliganoglu Says:

    we, pe moldov il copiaza pe sarite. eu cred ca ionica suciu e un experiment pervers al astora de la telecomunicatii, un telex retehnologizat cu un cip z80 care produce pseudoaleator texte.

    p.s.
    a vazut ionica suciu ca intreaba impricinatul de el si si-a redeschis globul, sa vada lumea ce pierdere ar fi disparitia sa din Globonia. cat l-a tinut inchis? 2 zile?

  59. we Says:

    3 cred. good! my mugshot is available again!:)

  60. impricinatul Says:

    la primul „ling” nu mergea nimic. am vazut po urma aia cu asfaltul, sau alunecarea.
    pe bune ca nu stiam de om. de ce luceraza la sts? scriitorii parca ajungeau in alte birouri. in fine. am vazut cine e.
    mersi. kundera, elfule, ai?
    mai bine prost decat sa copiezi. nu-l suport pe funerariu ala de la educatie, dar la bac a fost absolut corect – cred ca macar la examene ar fi bine ca romanul, elev, profesor, cadru universitar, strungar, ziarist sau ce-o fie el – macar la examen sa nu mai copieze.
    kundera, ai?

  61. mulliganoglu Says:

    iar a inchis. se intrezareste o nesiguranta in actiunile telefaxului isuciu. i s-o fi umflat f’un condensator.

  62. mulliganoglu Says:

    a inchis iarasi cotetul. i se intampla, in medie, o data la doua luni. simte ca nu este apreciat cum se cuvine. prea multi oameni rai in globonia.

    (a plans de ciuda cand nu_mai_stiu_cine_din_globonia a descoperit ciordeala tiganeasca- nu schimbase nimic; si-a inchis globul imediat, dar a venit domnu’ leo si l-a convins ca e pe drumul cel bun)

  63. we Says:

    uite aici impricinatule: http://wanderingelf.net/blog/?p=1153
    citeste daca ai timp si comentariile. edificatoare, cred, la adresa marelui om de cultura Leo (i-a devenit simpatic suciu cand a scos-o pe luciat din joc)

  64. we Says:

    @m, ai vazut asta? http://website.informer.com/isuciu.ro

    „als l-au ars pe la 14”

    LOL

  65. impricinatul Says:

    les bras m’en tombent…
    am parcurs linkurile. am vazut si explicatia lui als.
    nu mai e nimic de comentat. nu stiam cine e omul si am intrebat asa…
    postmodernism, deci…
    hai sa remixam shakespeare!

  66. mulliganoglu Says:

    p-aia io am bagat-o, nu stiu cum s-a lipit la isuciu

  67. we Says:

    minunat!!!:)))

  68. we Says:

    well, u should believe your eyes.
    si nu e singura porcarie/tampenie pe care a facut-o. netul geme.

    dupa faza cu kundera, gagiul a stat vreo sapt., dupa care a postat ceva minunat: ca o sa plagieze in continuare ca asa vrea muschiul lui. + injuraturile de cuviinta. pacat ca si-a inchis blogul. ai fi putut citi cu ochii tai ce a debitat.

    nu stiu daca ai prins perioada cand isi daduse demisia din postul de administrator de self-blog. ghici cine era administratorul: leo!

    netul bate viata bate filmul.

  69. mulliganoglu Says:

    chiar ca e un mister cum a ajuns la isuciu. era un comentariu aici (e haioasa toata discutia):

    http://voroncas.wordpress.com/2011/04/12/lecturi-urbane-plm/

Lasă un răspuns

