o razbunare tarzie a zeului Apollo

pe covorul verde & aur asternut la picioarele silozului-catedrala, cateva biserici ca niste jucarii stricate

Etichete:

33 răspunsuri to “o razbunare tarzie a zeului Apollo”

  1. lolablau Says:

    razbunarea zeului prostiei…bine ca mi-ati spart adresa de mail, de fb si blogul. sunteti extraordinari de nebuni. afla ca isuciu n-a vrut sa-mi stearga comentariile pt ca e la fel de prost ca voi. i-am zis sa imi stearga comenatriile si n-a vrut.

  2. lolablau Says:

    ar trebui sa-i spargeti si lui toate alea. sunteti niste dementi.

  3. mulliganoglu Says:

    și tu, mirelă, ești o jucărie stricată

  4. lolablau Says:

    si atunci de va jucati cu o jucarie stricata?
    sper sa ridice we embargoul pe care mi l-a aplicat si nu veti mai auzi de mine vreodata.va exersati talentele pe mine. o sa-mi sterg eu cu mana mea conturile care nu va convin. dar o adresa de mail imi trebuie nu pt distractii din astea, pt. lucruri serioase.

  5. ion crăcană Says:

    iar a venit proasta. bă, nefericita lu’ „repercuRsiuni”, marş la căcare cu o carte în mâini. huo, vaca lumii!

  6. mulliganoglu Says:

    decat te flegmam, boalo

  7. gg Says:

    pe malul drept al argesului,o parloaga azurita de cicoare.
    [e prea departe sa duc stupii]

    buck,ai vazut macii anul asta?eu nu.

  8. mulliganoglu Says:

    ai gustat miere de cicoare?! eu nu

    am vazut campii sangerand de maci, o splendoare. anul asta chiar am vazut multi, mii, desi am iesit f. rar din bukale.

    in +, iubitul meu nas a reusit sa cultive, in sfarsit, maci d-aia batuti (nu purpurii de gradina, cu petale zdrentuite, ca de hartie creponata), enormi, avand culoarea aia ciudata, de pepenoaica (daca iti amintesti pepenii aia lunguieti care au disparut), un fel de roz somon. sunt macii de care vorbeste Mateiu, cand ii trimite Elizei B. zeci

  9. gg Says:

    nu,desi am auzit ca are un gust fin,dar dpv calitativ e slaba(desi cicoarea are valente terapeutice recunoscute).

    nu am vazut maci,tocmai asta mi s-a parut straniu,pentru ca atata cicoare ca anul asta nu am mai vz vreodata.poate e zona mea asa.si graul s-a copt,ma mir deci.
    pai cum sa nu ii stiu,am si eu cateva tufe,dar s-au trecut,nu sunt pretentiosi de loc.pepenii aia lunguieti,oltenesti(lubenita adevarata)a disparut de mult.cand eram copil si mergeam la mare,tata imi cumpara,erau diferiti de pepenii verde inchis de pe aici.
    asta e o discutie care nu se va termina vreodata,adica ce-a fost odata(bun,de calitate)si ce e acum.de fructe si legume vb.cu buna stiinta s-au distrus soiurile romanesti,sa putem aduce mizeriile alea spaniole,turcesti,olandeze.asta e.

    da,20 de maci de gradina.si mai tarziu o suta.

    mie intotdeauna macii imi evoca celebrul ”maci salbatici”al lui monet.

  10. mulliganoglu Says:

    imi amintesc vag, din copilarie, un ceai de cicoare sau cam asa ceva. dar nu gasesc gustul prin tainitele mintii, e frustrant. era ceva cu cicoare, nu? in general, pe dambovita si ilfov, cicoarea e amestecata cu macul, deci ma mir si eu ca n-ai vazut. intre ghergani si satul ala de tigani, balteni, e un camp imens cu balarii, maci si cai. chiar daca folosesti drumul vechi de pitesti, n-ai cum sa-l vezi, caci se desparte de drumul de targoviste mult mai aproape de bukale.

    ultima pepenoaica cu miez roz somon am mancat-o la balciul ghinestilor, prin ’88. imi amintesc si acum comediile, barcutele, filmele de la caminul cultural (cred ca rula ceva din hong-kong, un bruce lee, gen, + un indian).

    mie imi evoca vacanta de vara. si fragilitatea vietii.

  11. Mimi Says:

    @mulliganoglu: cred ca ne jucam impreuna, numai ca ne chema altfel pe atunci.

  12. mulliganoglu Says:

    am emotii, mimi

    si cam cum ne chema pe atunci?

  13. dupaploaie Says:

    lizuca si patrocle

  14. Mimi Says:

    exact: lizuca si patrocle dupa ploaie :)

  15. mulliganoglu Says:

    am crezut ca vorbesti serios. iw-s mai naiv, asa.

  16. Mimi Says:

    pai, vorbeam foarte serios, nu te mai alinta, asa.

  17. mulliganoglu Says:

    deci nu-mi amintesc sa ma fi numit, vreodata, patroklea

  18. impricinatul de corn Says:

    chestia cu cicoare avea un nume: francafea ii ziceau aia de dupa bloacele de atunci. viata era grea, da balariile erau mai mustoase si, in general, aromele erau net mai pregnante.
    de pilda, alea de crenvusti.
    si unde mai pui ca macul era la liber!

  19. mulliganoglu Says:

    un soi de nechezol, a?

  20. we Says:

    hei impricinatule, long time no see! are u okay?

    @m: imi aduc aminte vag de acele pepenoaice – da, aveau o culoare ciudata in interior. si daca nu ma insel, si consistenta era alta.
    nu am vazut maci de alte culori – stiu numai standard – rosu.

  21. Mimi Says:

    @elf: si amaryllis tot asa, rosii ca macii si harbujii lui patroklea?

  22. we Says:

    @mimi, potoleste-te.

  23. Mimi Says:

    why, elf?

  24. impricinatul de corn Says:

    m-am trezit cu niscaiva timp, elfule. i’m ok, thanks.

  25. impricinatul de corn Says:

    mmm… cam asa ceva dar cu un gust cam special. un amar irepetabil, scuze locul comun.

  26. we Says:

    …si „ness-ul” era valuta forte…i remember how i was nursing each one of them. those were the glory days:)

  27. mulliganoglu Says:

    incep sa-mi amintesc. era ambalata intr-o punga, iar punga intr-o cutie de carton? (nu-mi amintesc gustul, probabil ca n-am baut, dar am… asa… o imagine a ambalajului)

  28. mulliganoglu Says:

    era aur solubil. la fel Marlboro, mai ales in ultimii ani de aur.

  29. lilja Says:

    aaa maaci chiar erau câmpuri cu maci. chiar şi de curând am văzut câţiva, deşi cre’ că trecu timpu’ lor. într-adevăr, M., f fragili macii… îţi inspiră bne c îţi inspiră ei acolo
    odată am luat-o p 1 drum lăturalnic înspre mare cre’ că valea dacilor sau cam aşa şi erau câmpuri d lavandă, neumblat, o frumuseţe

    oare cum se moare? -era începutu’ unei poezii

  30. mulliganoglu Says:

    Ascultă! Macii roşii îşi trag rubinul pur
    Din sângele fierbinte al unui împărat.
    lar vioreaua-şi scoate culoarea de azur
    Din ochi adânci de fată care-a iubit curat.

    OK

  31. lilja Says:

    sau din alte sângerări…

  32. mulliganoglu Says:

    nu cred ca la menstra se gandea OK. desi…

    Voi, fetelor frumoase, cu-obraji de catifea,
    E mai. Vom face-un lucru oprit de Sfânta Carte:
    O să vărsăm în iarbă vin roz până departe
    Şi-o să schimbăm grădina în câmpuri de lalea.

    OK

  33. lilja Says:

    nci eu nu mă gândeam la menstră. AAAAAAAA sunt iniţiale

Lasă un răspuns

