pimps, pushers, and thieves

https://yistamate.files.wordpress.com/2011/04/the-tiger-lillies-shockheaded-peter_-a-junk-opera-04-bully-boys.pdf
https://yistamate.files.wordpress.com/2011/04/the-tiger-lillies-ad-nauseam-07-whore.pdf
https://yistamate.files.wordpress.com/2011/04/the-tiger-lillies-17th-of-april-2007-soho-theatre-02-death-train.pdf

5 răspunsuri to “pimps, pushers, and thieves”

  1. lilja Says:

    ultima îmi place mai mult. cine cântă?

    cum îl găseşti p Vladimir Vîsoţky, M.?

  2. mulliganoglu Says:

    tiger lillies e numele formatiei vocal-instrumentale

    asta e ceva gen folkist sovietic, nu? nu-l gasesc nicicum, am alergie la rusi: nu-i citesc, nu-i ascult.

  3. lascaris Says:

    chiar si fata de literatura rusa de dinainte de oribila si nociva revolutie ai asemenea simtaminte?

  4. mulliganoglu Says:

    da, Lascaris. stiu ca pierd mult, dar am alergie la rusi, de orice epoca si stare. mi se par toti tatari degenerati.

  5. lilja Says:

    :) ai instincte bune înseamnă că

    mie îmi place s mă scald p la ei, înainte nu îi gustam, acum da. sper s nu mi s otrăvească instinctele, m-am gândit la asta

Lasă un răspuns

