shalom aleixum, Beliale!

alif. lamed. shin.

Puternic şi Răzbunător eşti Tu, Adonai Al Ortho-Iubirilor!

Carele ai smuls japiţa ordinară numărul unu, chiar pe mimolanca totonellă, din odăiţa cea sărmană şi ai aruncat-o, elice, în drugul îmbilat al preaiubeţului Belial. căci porunciseşi ca cel ce doreşte boală lungă, fără de leac, unui copil al tău, acela otrăvit cu sângele-şi să-şi ia koneţul, precum şarpele orb care îşi muşcă, în chiauneala turbării, furca limbii. încă, ai pus ca limbile iadului să-l lingă, kebap, pe închinătorul la dildă.

iar nemulţumirea, că n-am apucat să îngenunchez boarfa copănellă, mi-o smulg, ca pe o tuliţă a inimii mele, şi o arunc în praful drumului, căci mi-ai arătat, Cunoscătorule a ceea ce facem, că nu dai nici un răgaz celui cărui i-a venit sorocul, fie el sfânt al sabiei sau tată al flăcării.

vai tăgăduitorilor!

laudă Ţie, Secerătorule!

Etichete: , ,

159 răspunsuri to “shalom aleixum, Beliale!”

  1. gg Says:

    sunt inmarmurita.pa bune.

  2. mulliganoglu Says:

    iw nervos

  3. lascaris Says:

    Mulligan nu o sa mai ai cu cine te certa, ar trebui sa iti para rau.
    Ma gandesc eu – cand se certa furios cu voi el era macinat de cancer. Ce i-o fi trebuit sa se certe pe net in ultimul sau an? Mulligan daca ai fi stiut ca este bolnav de cancer te-ai mai fi certat cu el?

  4. mulliganoglu Says:

    sunt in faza de draci (zisese ca nu pleaca definitiv din Romania pana nu ma bate- nu-mi plac luptele cu mainile goale, dar i-as fi invinetit un ochi, maxim doi), apoi ma va acoperi tristetea, apoi iar dracii care vor converge spre ionica (ai belit pula, sluga securista!)

    pai nu prea s-a mai certat. probabil ca a tot sperat, precum gainile alea care incearca sa-si vada de cotcodaceala, desi vad la orizont ghilotina spre care sunt usuite.

    Lascaris, nu stiu ce-as fi facut daca as fi stiut ca are cancer. probabil ca da. boala nu e o scuza pentru ticalosie & prostie. ticalosia & prostia sunt corelate aproape de 1, dar independente de boala.

    eu ma intreb ce-as fi facut daca m-as fi nascut bogat. ce calatorii fine as fi efectuat? ce oameni interesanti as fi cunoscut prin orase ale tainei precum Alexandria sau Lyonul? as fi reusit sa invat japoneza in 5 ani? as fi gasit jurnalul lui Mateiu? astea-s daca-uri, istorii alternative pe care merita sa le integrezi. ascutirea sabiei cuvintelor se poate face pe oricare altul la fel de disperat ca el. intamplarea mi l-a adus in tais. a fost un manechin moale, oricum.

  5. gg Says:

    lascaris, ce sa fi facut,sa fi cersit mila?

    si totusi,ganditi-va,de multe ori simteai o disperare in ceea ce spunea.pt ca nu oricine poate dori cu atata patima raul pt ceilalti.e in codul nostru genetic inscrisa zicala: nu dori altuia raul,ca s-ar putea sa ti se intample chiar tie.numai cineva care nu mai are ce pierde se poate comporta asa.cred ca suferinta lui era mai veche.

  6. mulliganoglu Says:

    numai prostii care nu-s in stare de calcule simple pot dori raul celorlalti

  7. lilja Says:

    da, c chestie… v-am urmărit şi eu duelurile, în umbră. nici eu nu cred că e vreo scuză felul în care s purta.
    a murit.

    (că tot vbeam d moarte p aici, M. … c chestie…)

  8. mulliganoglu Says:

    vorbitul despre moarte e a mai simpla smecherie, lilje, doar e singura treaba sigura din lumea asta. cele mai puternice texte sunt cele care vorbesc despre moarte. sunt, probabil, sute de mii de texte zguduitoare, dar nimic nu se compara cu apocalipsa, hagakure, iliada si craii. in fiecare dintre ele 4 moare o lume.

    poti oricand paria pe moarte.

  9. lilja Says:

    hm… moare o lume, da. atâtea vbe pt o tăcere… Tăcerea

  10. mulliganoglu Says:

    vorbe care rezuma lumea care a tacut

  11. cer noros Says:

    RIP als, you SOB! †

  12. mulliganoglu Says:

    as pune si eu niste cruci intoarse, da’ text, nu poze. nu stiu unde e harta cu fonturi in japita asta de win7

  13. Ioana Dunea Says:

    Stii, tie faptul ca esti nervos iti va trece, lui moartea nu…

  14. cer noros Says:

    {Start -> All Programs-> Accessories-> System Tools->Character Map}

  15. mulliganoglu Says:

    ai dreptate, Ioana. bietul Leuţă a murit pentru totdeauna. el si Adrian P.

  16. Ioana Dunea Says:

    Nu te bucura prea tare ca urmam noi

  17. mulliganoglu Says:

    iti multumesc, cer noros!

    n-am gasit crucea intoarsa la verdana

    abia la tahoma am gasit asta:

    ʇ

  18. mulliganoglu Says:

    n-ai inteles. nu ma bucur. am zis mai sus c-a scapat prea usor.

    n-am cum sa urmez dupa javra aia, sunt din alt sir.

  19. cer noros Says:

    ☩ ☨ ☦ ✙ ✚ ✛ ✜ ✝ ✞ ✠ ✡ † ☨ ✞ ✝ ☥

  20. mulliganoglu Says:

    o voiam o cruce intoarsa, roz, cu neon. merge si o inimioara neagra, in lipsa

  21. cer noros Says:

  22. mulliganoglu Says:

    asta e!

    inimioara de cartof oxidat – pentru tine, leuţă!

  23. lascaris Says:

    Eu cred ca ALS era, ca majoritatea homosexualilor, zdruncinat, rupt intre valorile societatii si inclinatiile sale sexuale. Aceste contradictii si framantari nu pot sa nu te afecteze, mai toti homosexualii pe care am avut ocazia sa ii cunosc erau zdruncinati la mansarda, chinuiti. Din acest motiv prezinta tot felul de manifestari excentrice, ciudate, parca abia astepta sa scandalizeze bunul simt burghez pe care pare ca il provoaca, dar de fapt nu doresc decat sa fie acceptati. Parerea mea.

  24. mulliganoglu Says:

    Lascaris, toti avem probleme. si la mansarda, si la subsol, si in salon. majoritatea, insa, nu si le rezolva atacand oameni care par incapabili de a riposta.

    cred ca stii, mult mai bine decat mine, ca asta e programul infractorului. javra asta a facut multe rele, de la a incerca sa distruga viata unui om nevinovat pana la a promova gunoaie ca isuciu. dar chestia cu care si-a inchiriat pe 666 de ani drugul lui Belial e sustinerea unei sterpe nefutute, imi scapa numele acum- agradinarului parca, impotriva unui cuplu care astepta un copil, care cuplu a oripilat bunul gust bulgarişe-ţigoinăresque prin insemnari despre evolutia sarcinii. sa ataci, gratis, niste oameni in perioada cea mai fragila a vietii lor e de neiertat pentru mine. astfel de bestii trebuie eliminate imediat, sub orice forma.

  25. we Says:

    lascaris, el se cearta pe net din 2004-2006, stiai asta – de atunci era bolnav? el dorea moartea celorlalti, el fiind bolnav.

    cat de mic poti sa fii ca sa faci asa ceva, lascaris?

  26. we Says:

    @m, misto, f. misto postul. si stii ca zic rar asta.

    despre ce vorbesti despre agradaniariu aia? ai vreun link? ce s-a intamplat?
    aia e o scarta-scarta la Elle, sau asa ceva, printre altele o sluga de-a lui als.
    pardon, „prietena”.
    oricum, daca ai vreun link despre chestia aia, arunca si aici te rog.

  27. lascaris Says:

    isprava asta nu o stiam. Cum spuneam un homo puternic zdruncinat si invidios pe frumusetea creatiei si iubirii

  28. lascaris Says:

    Dar acum, ca tot a murit, sa incercam sa ii iertam pacatele.

  29. we Says:

    @lascaris, noi ca oameni iertam gresitilor nostri cat sunt inca in viata. parca asa e, nu? cand X mai are 3 suflari pana da coltul isi cere iertare de la toti, sau popa vine si il absolva de (toate) pacate(le).
    als a dat coltul – nu si-a cerut iertare pt. nimic si pt. faptul ca a dat coltul, nu mai avem pe cine sa iertam. pe unde el e acum, altcineva se ingrijeste de greselile sale. deci sa il ierte cine-o vrea, eu nu il iert pt. ca nu mai am pe cine sa iert.
    si al doilea argument ar fi chiar notiunea de „pacat”. als se lauda tare cat de pacatos este el, cate rele a facut, isi facuse titlu de glorie din asa ceva. acum nu ma intereseaza ca erau prostii sau nu.
    asa ceva i-ar canta in struna, admitand ca a facut „pacate” pe care tre sa le iertam. nu, als nu a facut „pacate”, ci doar a fost un individ f. stabil in instabilitatea sa. puteam prezice cum va reactiona cu precizie analitica. plictisitor, chiar.

  30. lascaris Says:

    Eu ii pun rautatile pe seama faptului ca era deranjat la mansarda. Multi homo sunt. Nu stiu exact daca mutatia ce a determinat homosexualitatea (ma refer aici doar la homo genetici, nu la cei care au dobandit comportamentul in context social) aduce cu sine, in mod automat, dedechilibrul psihic, sau daca acesta rezulta in urma contradictiilor intre valorile / asteptarile sociale si inclinatia sexuala devianta a individului.
    Oricum ar fi, un om care a facut rau nu poate fi regretat.

  31. mulliganoglu Says:

    multumesc frumos, WE. Torah si domnu’ leo m-au inspirat. caut acum, desi cred ca stii povestea, e aproape imposibil sa nu fi vazut spectacolul bulgarotiganesc.

    pardon, „studenta”

    http://www.terorista.ro/2008/06/25/o-acritura/

    ia uite ce zice bietu’ (& decedatul) leo:

    „A insulta pe cineva, la el/ea in casa (ba si mai bine, a-i insulta copiii, portretul parintilor, eventual icoana – if any e the thing to do…
    Ei bine, asta face si revista “Republik” – la care eu tin f mult, si unde scrie si Anca G. Si eu zic k e f bine ca cineva (nu conteaza cine) mai are curajul sa atace si acele locuri molute (bebe, mama, tata, blabla) pe care corectitudinea politica le tine la caldurica…”

    cred ca nu surprind pe nimeni prostiile ghertoiului. mie mi se pare ca, din contra, corectitudinea politica ataca familia si protejeaza hotii, satanistii, gaozarii.

  32. mulliganoglu Says:

    sa fac post de priveghi separat sau il priveghem aici? (priveghi… ma rog, eu am dormit ca un porc pantheist, mistret)

    (pentru spirale, m.i.s.a. si alte satanele, la ionica suciu)

  33. Mai era ceva de spus… « capricornk13 Says:

    […] mi-e teama ca procedeul meu cu ignorarea desavarsita este inferior celui al lui mulliganoglu cand vine vorba de astfel de […]

  34. capricornk13 Says:

    tocmai vroiam sa te bestelesc nitzel, c-ai fost cam rau, cand m-am dus (pentru prima data intr-un an cred, cand tot tu sau we m-ati trimis) la isuciu pe blog; am postat la mine ce-a putut sa faca; saracu’ de el…

  35. mulliganoglu Says:

    rau? eu incerc sa fiu bun, capri. si, uneori, a fi bun inseamna sa lovesti japitele ordinare, bestii care fac raul gratis.

  36. valeria Says:

    ce folos ca-ti reusesc texte atat de lucrate stilistic numai cu asemenea ocazii . cand o sa-nveti sa folosesti veninul terapeutic , vei fi mare , maestre !

  37. mulliganoglu Says:

    iti multumesc pentru incredere, valeria!

    tu vorbesti despre cuvinte-otravuri, eu despre cuvinte-sabii. tre’ sa mai lucrez, se pare.

  38. capricornk13 Says:

    @mulli: da, mulli, stiu ca tu esti pe calea cea dreapta, de-aia imi si permit sa ma amuz la rautatile tale! :)

  39. mulliganoglu Says:

    sper din tot sufletul sa fie asa. chiar ma straduiesc sa tin calea cea dreapta si sa imprastii fiarele turbate ale noptii.

    da-mi Forta, Sfinte Filaret al Moscovei!

  40. capricornk13 Says:

    scuze, mulli
    iese balacareala si n-am niciun chef; vreau sa fiu zen
    iti multumesc frumos pentru atitudine, oricum

  41. mulliganoglu Says:

    imi pare rau, capri, nu pot sa te scuz, mai ales ca ala care-ti da comenzi si te masterizeaza zburda de zor prin cotetul lui isuciu. am mai spus-o, tacerea te face complice. m-ai dezamagit.

  42. capricornk13 Says:

    nu ma masterizeaza nimeni, mulli; lui cristian i-am spus ce aveam de spus in privat; detest, insa, sa-mi ridic poalele in cap de fata cu lumea, asta-i tot; nu am tacut, insa sa mai comentez in plus pe tema asta mi se pare daunator pentru mine; si asa mi-am pierdut deja jumatate de zi cu prostia asta; inca o data iti multumesc – si-mi pare rau ca te-am dezamagit; am curaj sa spun orice, insa n-am niciun chef sa fac asta la o zi dupa ce a murit als, ca sa le pot da ocazia detractorilor sa-mi spuna ca n-am obraz; lasa-i sa-si ruege veninul singuri

  43. capricornk13 Says:

    erata: rumege

  44. mulliganoglu Says:

    capri, e a doua oara in conditii similare. deja e model.

    dar sa lasam. asa esti si tu mai linistita, nu te vor arata cu degetul globonienii livresti si/sau culturali pe la intalnirile alea culturale (=lecturi publice sau cum le zice). sa fie bine ca sa nu fie rau. sa facem blatul pentru linistea tutulora.

  45. mulliganoglu Says:

    inca ceva (te-ai pus sa-mi stergi comentariile – le copiez aici):

    un muist:
    03/09/2010 at 12:05 pm
    Isuciu, cu toata admiratia si cu tot respectul: tocmai am recitit postarea teroristei legata de emisiunea lui IT Morar de la TVR + comentariile. Dar tie chiar ti-a placut o vreme luciat?!

    http://www.isuciu.ro/?p=3111

  46. capricornk13 Says:

    pe mine nu are cum sa ma arate nimeni cu degetul niciodata, mulli :D
    si nu fac niciun blat, tu chiar nu intelegi ca nu suport sa ma lamentez ca o biata victima pe net? e lipsit de demnitate! ce dracu, mai mulli? si stai linistit, ca la intalnirile culturale la care merg eu nu calca de-astia;
    daca vrei sa te lupti cu cineva o faci ca tine, cu toate sabiile scoase! eu nu vreau sa fac asta fiindca n-am rezistenta ta si, in plus, mie chiar mi-e mila de ei; eu nu cred in raspunsul cu aceeasi moneda;
    dar, daca va continua, il voi expune; atat; nu este nevoie de mai mult, este un adevarat artist in a se face singur de basm…

  47. capricornk13 Says:

    cristian are dreptul la propria opinie; el a spus dintotdeauna ca nu-i place cum scrie terorista, insa nu s-a apucat sa faca scenarii aberante despre cine este in viata reala si nici s-o acopere de injurii ca persoana; mi se pare o mare diferenta – evident ca nici mie nu-mi place ce spune despre terorista si ne-am certat de nenumarate ori pe tema asta; dar nu a comis marsavii

  48. mulliganoglu Says:

    nu vad zona pe care o acopera acest cuvant: „lamentatie”. pe lamentatie o arde muistul ala care se declara „bunul prieten”al lui leuta (chiar daca n-a apucat sa-l „cunoasca cum se cade”).

    te rog, nu-mi insulta inteligenta cu prostioare d-astea. ai inchis discutia in urma interventiei muistului ala. asta e tot.

  49. mulliganoglu Says:

    & il linge in dos pe isuciu

  50. mulliganoglu Says:

    era vorba de isuciu, nu de terorista. am lasat-o si p-a doua sa fie clar contextul.

  51. capricornk13 Says:

    mulli, nu mi-as permite sa te mint; iti dau cuvantul meu de onoare ca nu el a fost motivul; am simtit ca intram in aceeasi spirala din care nu se iese, cu jigniri etc. nu mai pot de-astea, pe bune; crede-ma ca sunt extrem de acida, coroziva daca mi se pune pata, insa nu consider ca merita;
    cat despre cristian da-mi voie sa am o parere diferita; cred ca als i-a luat ochii si a refuzat sa vada dincolo de cuvintele amabile pe care i le adresa acesta, mai ales ca ei concordau in ceea ce o priveste pe luciat; refuz sa cred ca este necinstit

  52. capricornk13 Says:

    asta fiindca nu l-a citit ca lumea; uita-te si tu putin ce diferenta este intre cum scrie unul si cum scrie celalalt; cristian e prea emotional si prea orgolios, dar nu e o jigodie sau un nimeni cu staif

  53. mulliganoglu Says:

    capri, pentru confortul tau psihic e mai bine sa crezi ca nu el a fost motivul. dar eu sunt un rau si un huligan si-ti spun: din cauza lui, ca si in celalalt caz, ai inchis discutia. si fara macar sa ma avertizezi- cred ca si eu am dreptul la opinii.

    in cazul maimutoiului ala sunt doua variante, ambele naspa:
    1) il lingea in dos pe isuciu ca sa se puna bine cu als
    2) chiar il respecta si admira pe isuciu
    3) n/a

    ce fraier am fost!

  54. mulliganoglu Says:

    cred ca nu i-ai citit tu ca lumea. cristian asta e ori jigodie, ori cretin. demonstratia, evidenta, mai jos.

  55. capricornk13 Says:

    cred ca gresesti cu variantele alea mulli, mai e si d), o facea fiindca il ungea pe suflet ca mai are cineva aceeasi parere despre terorista ca si el

  56. capricornk13 Says:

    a, si nu esti rau si huligan, spui ce crezi, ceea ce este admirabil; foarte bine, n-o sa am cum sa te conving eu ca nu-i asa; eu sunt ok cu propria constiinta, asta e important :)

  57. mulliganoglu Says:

    varianta asta intra la 1 printr-o mica largire

    reformulez:

    1) il lingea in dos pe isuciu pa persoana de dusman al teroristei & ca sa se puna bine cu als

    deci jigodie

  58. mulliganoglu Says:

    mi-ar placea sa-ti pot multumi, dar nu mai am incredere in tine. daca te-a invatat cristian ala periatul?

    trebuie sa te lapezi de satana, capri

  59. capricornk13 Says:

    :D nu fi Toma necredinciosu’
    ma lepad io de ea, da nu vezi ca se tzine scai? toti gresim, mulli; imi pare rau ca tu crezi c-am gresit, insa eu tot ceea ce trebuia cred c-am facut; tu ma acuzi pentru ca eu nu reactionez la fel ca tine sau cum ti-ar placea tie; mai gandeste-te… poate ca nu am curajul tau – asta nu e echivalent cu necinstea

  60. mulliganoglu Says:

    capri, e a doua oara: aceleasi conditii, aceeasi ractie. sunt convins ca daca nu aparea admiratorul lui isuciu, lasai discutia deschisa.

  61. capricornk13 Says:

    esti convins gresit; nici nu-i citisem comentariul cand am inceput sa le sterg, pentru ca eram concentrata pe discutia cu tine; l-am vazut pe al lui abia cand ai mentionat tu despre el, eram cu a doua fereastra deschisa in admin

  62. capricornk13 Says:

    a, apropo si prima oara (cand a murit afreuda) nu comentariul lui m-a facut sa inchid, ci cel al lui Danut Ungureanu – care mi s-a parut de un mega bun-simt; pacat ca nu-ti aduci aminte, dar iti garantez ca asa a fost

  63. mulliganoglu Says:

    vai! iarta-ma, capri! se poate ca in primul caz un djin puternic sa-mi fi rescris discul dur,

    dar in cazul nr. 2 lucrurile au fost cat se poate de clare: imi raspunsesesi la observatia cu bucurenci, care era al doilea comentariu dupa cel al admiratorului lui isuciu. am o memorie excelenta. si nu incerca sa ma convingi ca cineva care ii da limbi lu’ isuciu (oricare ar fi motivul) e ok.

  64. gg Says:

    capri,nu stiu daca iti mai aduci aminte,dar la moartea acelei tinere,afreuda,te -am rugat sa-mi dai un mail sa-ti spun ceva in privat.mailul tau a ajuns la spam,eu l-am vz tarziu,dar intre timp tu ai procedat asa cum trebuie,ai oprit comentariile.nu sunt chiar asa de orgolioasa sa cred ca te-as fi putut influenta in vreun fel,dar asta voiam sa te rog.pt ca discutia luase o turnura periculoasa chiar.era o tipa,corina parca,prietena cu sarb care abera la greu.in sfarsit,tu ai facut ce a trebuit pt ca asa ai simtit(imi cer mii de scuze ca nu ti-am mai trimis mailul cand am recuperat adresa din spam,nu stiu de ce,sper sa ma ierti).
    de aia am intervenit acum pt ca vreau sa cred ca ai facut acelasi lucru.

    buck,stii cat te iubesc eu pa tine,nu?

    si mai voiam sa va spun ceva,nu pot sa ma abtin:omul a murit la matei bals,asta nu va spune ceva?si daca ar fi sa speculam,stiindu-i caracterul mizerabil,daca????au fost destule cazuri si la noi si aiurea,sper ca intelegeti la ce ma refer.

  65. gg Says:

    ps-acum n-am citit nici un comentariu la ultimul post al lui capri,cand am deschis,comentariile erau off.

  66. mulliganoglu Says:

    chiar, cancerul parca nu e boala infectioasa

  67. gg Says:

    in unele cazuri(alea care ajung la bals)cancerul este doar o complicatie.

  68. gg Says:

    si au fost cazuri cand deliberat au pus in pericol vietile altora,cred ca intelegi ce vreau sa spun. si la noi si pe la altii.

  69. mulliganoglu Says:

    gg, decat in tine ce mai am incredere.

    sper sa nu apuc ziua cand il vor respecta si admira toti pe isuciu. mai bine sa ma perpelesc, frigaruie, in furca lui Mastema, decat sa vad primul robot troglodit, in 3 diode, faraonind Globonia.

  70. mulliganoglu Says:

    aici nu mai inteleg, gg; stii ca nu mi-e familiar domeniul.

  71. capricornk13 Says:

    @mulli: nici eu nu mananc bors; am vazut NUMAI comentariul tau cu bucurenci, nu m-am uitat mai sus sa vad ca mai scrisese si sirb si tu; le-am vazut DUPA, cand ma si apucasem sa sterg;
    nu, nu e ok chestia cu isuciu; i-am spus-o si lui cristian
    @gg: multumesc frumos pentru intentie, gg; si eu m-am mirat atunci ca ti-am trimis mailul si nu am primit nimic – dar nu e nicio problema, firesc! cat despre als, eu nu mai am nimic de adaugat, am spus ce cred

  72. mulliganoglu Says:

    ale dracului coincidentele astea, capri. hai s-o lasam asa: iw cu nasu’ spart, tu cu onoarea patata, isuciu cu admiratia si respectul unui imbecil!

    te rog frumos, mult de tot, capri: daca, vreodata – fie ca acea zi sa nu vina!, ai de gand sa i te inchini si tu lu’ ionica suciu, pentru pacea globoniei, din decenta, din astea, sa ma anunti si pe min! sa nu-mi mai dai neveul sau, cum ii se mai spune, perversa ca pe targul ocna! io-s mai fragil si s-ar putea sa-mi sara un cablu, gen

  73. capricornk13 Says:

    :(
    nu stiu cum iti inchipui ca mie-mi face placere ce scrie omul ala despre mine

  74. capricornk13 Says:

    si asta numai pentru ca aleg sa nu ripostez in aceeasi maniera

  75. gg Says:

    un gand nu-mi da pace. oare dan diaconescu ce are de zis despre asta?

  76. mulliganoglu Says:

    nu-i lasi pe altii sa riposteze – si asta dupa ce i-ai intaratat. mai mult, stergi comentariile fara sa anunti. si mai mult, o faci in urma cererii unui admirator al lui ionica.

    logica ta e superioara. eu functionez pe mai putini biti. sunt convins ca ma vei intelege.

  77. mulliganoglu Says:

    subiectul e prea slab pt. ddd. abia daca face ceva rating la noi, amaratii de globonieni.

  78. gg Says:

    ai primit mailul meu?

  79. capricornk13 Says:

    de ce ai fi avut nevoie de blogul MEU ca sa ripostezi?
    nu conteaza, ti-l deschid acum pentru tot ceea ce doresti sa spui; te astept; ai dreptate, ar fi trebuit sa te anunt ca intentionez sa inchid comentariile – sunt in culpa; cinstea doesn’t go both ways

  80. mil Says:

    nu pot sa cred ca asta e epitaful lui als…e numai fiere pixelizata.

    Marturisesc ca pana ieri, uitasem cine e…apoi mi-am adus aminte de figura, il consideram un infatuat, o bula media promovata pe pile. Dupa aia am plecat si netrainint din RO ultimii 10 ani, nici nu m-am intersectat cu „opera” lui…la un moment dat a aparut si scandalul cu pozele alea infecte (va dati seama ca nu mi-a crescut respectul) si odata a aparut la bbc (pe care il ascultam regulat) cu o recomandare de filme de craciun si am vazut „recomandarea” lui si a fost un FIASCO EPIC…mi-a devenit si mai antipatic.

    ieri, am incercat sa ma mai documentez si opinia mea despre criticile lui de film nu s-a schimbat, nu imi place niciuna…omul era un propagandist, nu un iubitor de cinema…dar printre randuri mi-am dat seama ca a fost un om inteligent, in sensul ca a facut ce ii place in viata si a si trait din asta (inteleg ca bine…s-a plimbat pe toate continentele), ca a fost un lenes, un sincurist, un scriitor de duminica, un intrigant…bravo lui…bine ca i-a mers si nu a sfarsit in strada. am mai citit ca aparitia pozelor cu el in presa l-au determinat sa devina adeversar al miscarii de emancipare a gay-lor (bravo lui). S-a certat si cu aia. Un ratat…dar pana la urma un ratat de buna caliate…ceea ce nu stiu daca e cazul multora de aici.

    dar dupa cum il petreceti, acum, istoriile pagane cu moroi nu sunt asa de mincinoase. Gratie voua am ajuns sa imi schimb radical opinia despre als in cateva ore…mi-a devenit aproape simpatic

    P.S. Daca s-a infectat (in starea lui si o taietura de la ras poate fi foarte grava) cand era cu globulele jos…aia i-a fost, de aceea cred ca l-au dus la bals.

  81. mulliganoglu Says:

    nu, multumesc!

    ti-am creat atatea neplaceri, ai pierdut timpul, bloagherii culturali se vor dezice de tine, astea. nu, capri, lasa lucrurile asa cum au cazut. ce mai conteaza o picatura de strambatate in oceanul nemarginit?

    mergi la cristian ala sa-l jeliti pe domnu’ leo. poate vi se alatura si alti oameni de cultura, admirabilul domn isuciu, doamna miuzet, domnisoara loredana. spicurile. eu merg in directia opusa, spre paduri.

  82. capricornk13 Says:

    stii si tu ca nu merit ce mi-ai scris
    stii

  83. mulliganoglu Says:

    da, gg. si iti multumesc frumos. raspund cat pot de repede.

  84. mulliganoglu Says:

    mil, faci o greseala clasica in alegerea sistemului de referinta. atat de clasica incat imi pare bine ca bietele mele randuri ti-au schimbat, in bine, parerea despre domnu’ leo. sper ca toti cei ca tine sa ma citeasca si sa-l iubeasca.

    dar sa nu uitam ca si noi am fost straini in tara lui Faraonq. asa ca, strainule, mergi in centru, la fanfara. mergi la loc verde, cu apa molcoma si fructe dulci. asta e un drum pustiu, inghetat, strajuit de copaci desfrunziti.

  85. N. Says:

    vazusem undeva ca duduca (alta pramatie care forteaza granitele penibilului) e gestanta. cum au mai fatat si altele pa forum, sa vezi acum discutii despre ecografii, bube si puroaie.
    m-am ras tare la regulamentul agramat si habarnist, mai ales la aia cu baza de date php- e ceva fin. astia n-au cunostinte elementare despre sculele pe care le folosesc; d-aia se inchina la robotei babelfish gen.
    duduca a starnit reactii cam anemice cu anuntu fulminant…i dar precis revine cu precizari (vome, dilatatii, frectii, scurgeri, gingasii din astea) si-atunci, da, sa vezi mamiferele cum o tin in sezatori pe islaz…

  86. capricornk13 Says:

    @mulli: poti sa faci ceea ce iti propun pe blog?
    hai sa vedem – sa facem o analiza chiar obiectiva
    ok?

  87. mulliganoglu Says:

    si tu ai probleme cu sistemele de referinta

    fanfara e in centru

  88. mulliganoglu Says:

    eu nu sunt obiectiv, capri

  89. N. Says:

    eh, un copy-paste, sa fie la arhiva, si doar pentru ca a iesit la primul search. si-un zambet, nu mai conteaza text.ura

  90. mulliganoglu Says:

    ai uitat ceva: contextul

    daca vrei, ti-l rezum. cum spuneam, am o memorie excelenta.

  91. mulliganoglu Says:

    m-ai enervat foarte tare si stii ca scot sabiuta repede. te rog sa ma ierti!

    de fapt, m-am enervat din cauza ca ai inceput sa stergi in urma indicatiilor pretioase emise de catre admiratorul de ionica. sa fiu sincer, nici acum nu sunt convins ca n-a fost asa, dar dracii mi-au trecut. iti dai seama ca nu-mi place sa vad ca, dupa ce sa sunt putin independenti pe aici, incep si astia sa se inchine baligutei. sigur, nu e cazul tau, dar asa incepe indobitocirea. asculti un admirator al lui isuciu, te inhaitezi c-o miuzeta si te trezesti in patru labe.

  92. N. Says:

    nici nu stiam de fapt ca retinusem asta, pentru ca din perioada respectiva eu nu-mi amintesc, global, decat patul medicalizat, neputinta si, iata, cateva surprinzatoare detalii accidentale, probabil ca fara context, habar n-am. da, „cea mai fragila perioada din viata”. mi-ar fi placut sa avem alte aposteriori-uri in comun.

  93. mulliganoglu Says:

    daca tot ai deschis subiectul, cred ca mi-esti datoare cel putin cu o explicatie: de ce m-ai scuipat fara sa-ti fi facut nimic?

  94. we Says:

    deci cand il baga in prajitor?

    @ck, eu m-am cam saturat si de gasca de culti si de fitzele care se tot vehiculeaza de ani de zile. e un invartit in cerc, o frectie imensa iar suciu f. bine face ca(nd) rade.

    cristian sarb e un exemplar standard de lingau. ce atatea posturi si contra-posturi si comentarii la comentarii? geme netul de ratati ca el. sub diverse forme si cu diferite sexe.
    daca tu il iei in serios, e treaba ta.

  95. N. Says:

    ? chiar nu stiu despre ce vorbesti.

  96. mulliganoglu Says:

    chiar nu-ti amintesti?! cand ma faceai turbat, astea?

  97. mulliganoglu Says:

    cred ca-l mai tin, sa aiba timp sa i se inchine toata bulgaro-tigania

    WE, capri nici acum nu-si da seama de capacitatile elicoptere ale muistului ala, chiar dupa ce i-am aratat cum ala in respecta si admira pe isuciu. chiar nu stiu ce sa mai fac sa o trezesc la realitate.

  98. mulliganoglu Says:

    a aparut si primul banc:

    prisacariu: alș e pe planeta bs. as.

    mantzy: bs ass

    http://prisacariu.kamikazeonline.ro/2011/04/09/als-e-pe-planeta-bs-as/#comments

  99. gg Says:

    buck,iti mai aduci aminte de hartuiala pe care i-a aplicat-o lui in raspar? doar pt vina acesteia de a scrie ceva neconvenabil pt als.ceva legat de elle,parca.voia sa inchida si ea blogul la un moment dat. chiar,ce o mai face? foarte gratioasa,imi placea enorm.

  100. mulliganoglu Says:

    chiar detalii.

    nu stiu ce mai face, si mie mi-e dor de ea. n-am indraznit s-o mai deranjez cu emailuri. i-am trimis un comentariu pe glob, de anul nou, si nu l-a aprobat. probabil ca n-a mai intrat. sper ca e bine si doar scarba de retea o face sa nu mai treaca prin Globonia.

  101. we Says:

    in parte ai dreptate – cu scarba de globonia. nu cred ca a mai trecut pe la glob, cred ca de aia nu ti-a aparut mesajul.

    mda, poate ar fi bine de revigorat un pic cazul (e unul mic, dar f. concludent) als – ce presiuni a facut pe dupa garduri cu ce promisiuni etc.
    aia nu e IRL? ca IRL erau si promisiunile si amenintarile si tot.

    mi se face sila, efectiv. „intelectual autentic”. chiar nu ma intereseaza als ca individ, decat in masura de nod dintr-o retea. si de comportament tipic pt. cloaca ce se numeste „lumea intelectuala romaneasca”.

  102. we Says:

    @ck’ule, abia acum am citit cu atentie tot threadul dintre tine si @m aici. nu e pt. prima oara cand te implici in discutii-certuri pt. terte persoane. chiar are rost? chiar merita acele persoane? te intreb astea pt. ca stiu ca pui suflet dar mai stiu ca esti si incapatanata. inca o data, esti sigura, mucius scaevola-sigura ca merita aceste persoane pt. care tu pierzi ore de discutii in contradictoriu?

    partea a doua ar fi cam asa: esti parca in austricia, da? deci in alta tara decat Romania – nu crezi ca ar fi timpul sa incepi sa te detasezi un pic si sa incepi sa incerci sa vezi lucrurile un pic la nivel meta-? esti in afara sistemului, dar il vezi bine si ii stii toate incheieturile, asa ca o vedere sintetica ar tb. sa apara si la tine.

    gandeste-te bine de ce unii folosesc blogurile, pt. ce le folosesc, gandeste-te in perspectiva si sigur ca vezi legaturile dintre unii & altii.
    sunt sigur ca deja le vezi si poate ca ar tb. sa incepi sa te intrebi unde tragi linia si ce fel de linie tragi.

  103. capricornk13 Says:

    @we: da, are rost
    pe luiza o cunosc personal si o apar pana la capat, asa cum am facut si cu luciat; voi gresiti, va garantez; despre altii am sa-mi spun in continuare parerea, nu ma puteti convinge (vorba ta, sunt incapatanata)
    despre partea a doua e posibil sa ai dreptate, insa nu ma intereseaza scopurile oculte, n-am timp de asa ceva; ceea ce ar trebui sa fac ar fi sa nu ma mai intereseze deloc

  104. we Says:

    noi gresim in ce…ck’ule? am pomenit numele luizei? de ce are nevoie luiza de aparare? iar tu crezi ca luiza are nevoie de aparatori?
    nu crezi ca proiectezi un pic cam prea masiv? am zis eu sa nu iti spui parerea?! cu cine vorbesti acum ck? cu mine, sau cumva cu altcineva?

    nu sunt oculte deloc:) sunt…normale si vizibile de pe Luna. daca nu te intereseaza atunci nu ar tb. sa aperi. dar o faci. nu o faci pt. ca te intereseaza, dar pt. ca asa consideri tu ca tre sa faci.
    nu crezi ca e o problema aici?

    in fine, eu am incercat sa te ajut. sa iti clarifici anumite lucruri. nu e nec. ca sa raspunzi la orice mesaj. in fine, inca o data, si eu si @m am fost cu intentiile cele mai bune.

  105. we Says:

    de ex. in chestia cu alexandru interventia ta nu a avut niciun rost. absolut niciun rost. pe mine nu m-ai convins de absolut nimic, in afara de faptul ca esti incapatanata. si in + alexandru nu iti ceruse ajutorul, cel putin nu in public.
    crede-ma, cateodata e bine ca sa nu intervii. asa iti vei aliena mai repede oamenii sinceri si vei ramane cu japitele – gen sarbu et al.

  106. mulliganoglu Says:

    capri, tu vrei s-ajungi in rai. vezi, numai, sa nu te doboarele flegmele prietenilor si cunostintelor irl. are si naivitatea partile ei, dar, dupa ce javrele pecinginoase iti pisa usa, devine un defect.

  107. mulliganoglu Says:

    hai s-o lasam in pace, poate e intr-o perioada nasoala. va povesti ea daca va considera necesar.

  108. we Says:

    k.

  109. capricornk13 Says:

    @we: multumesc (pe bune); stiu c-ati fost cu intentii bune
    @mulli: :D :D :D
    din nefericire pentru mine, nu cred in existenta raiului niciun pic; nu numai credinciosii se poarta omeneste, incerc sa zic chestia asta de ani de zile…
    cat despre naivitate, da, posibil sa ai dreptate; dar am castigat mai mult (si cei din jurul meu) cand am crezut in oameni, nu cand i-am injurat; pace, liniste, bine; daca ii tot faci unuia bine, bine, bine, pana la urma, daca nu e o jigodie fara speranta, o sa reactioneze cu binele din el

  110. mulliganoglu Says:

    capri, nici iiisus n-a avut atata credinta in omenire. nu cumva tu esti porumbelul domnului si umbli p-acilea sa ne arati cat de rai suntem?

  111. gg Says:

    mai,voi nu aveti treaba,geamuri de spalat,perdele de calcat,covoare de batut?:))femeia mea a terminat de mult treaba,eu stau cu o perdea pe masa de calcat de 2 ore,e un curent nebun in toata casa si eu frec netul.la 6 cand o veni zmeul de la lucru am sa-i spun ca m-a durut capul toata ziua.nici nu am mancat pana la ora asta.ce bine ma simt cand stau ca o sarla,haha!

    nu stiu,m-ati scos din boala,zau asa!

  112. capricornk13 Says:

    @mulli: lol! marele porumbel – io cioara vopsita! mulli, imi ajunge cat rau fac in mod inconstient sau indirect, sa-l mai fac si intentionat ar fi culmea!
    @gg: eu una sunt la birou (evitand cat se poate ca activitatile mele sa degenereze in munca); plus ca nu fac niciodata curatenie speciala de Pasti si Craciun, no offense meant :) am facut destula cand eram copil si adolescent la mama acasa; si n-am nici covoare nici perdele, asa ca lucrurile sunt cat se poate de simple :)

  113. capricornk13 Says:

    dar ma bucur ca te-am „scuturat” si te-am amuzat! :)

  114. gg Says:

    capri,nici o chestie,nu fac curatenie in mod special de pasti.dar dupa o iarna lunga simt nevoia sa improspatez cumva atmosfera.ma purific,intr-un fel.imi umplu casa cu flori de gradina,stii tu,zambile,narcise,lalele.mi-a inflorit forsitia si magnolia,liliacul e plin de muguri,pe sub gard sunt mii de toporasi,de astea.
    oricum,ieri si chiar azi la cabinet m-am simtit ca un cacat,nu stiu de ce. imi reprosez mereu ca nu am facut aia,ca nu am spus ailalta,ma integrez din ce in ce mai greu in societate.ma alienez,dracu.
    si discutia cu tine si cu buck chiar m-a scuturat,nu stiu care a fost cuvantul magic si cine l-a spus,da’ s-a deschis poarta,haha!mersi.

    buck,sunt o batranica semi-senilizata,devin patetica din ce in ce mai des,scuza-ma.

  115. capricornk13 Says:

    @gg: aaaaa, asta e cu totul altceva! si eu mi-am cumparat acum 2 saptamani pamant si seminte de flori si le-am asezat cuminte in cele 6 jardiniere si cele 3 ghivece de pe balcon (nu sunt atat de fericita sa am o curte); le pandesc, le ud, le pun ingrasamant, le mai cant, astea! :) si prin casa am imprastiat yucca, dracene, orhidee
    normal! :)

  116. mulliganoglu Says:

    eu am plantat acum 2 saptamani 12 pomi (ciresi, meri, pruni, peri, caisi, piersici)+1 magnoliu+1 brad+6 butuci de vita de vie

    tocmai ce-am gasit, cadou, pe birou „pruning techniques”

    a venit primavara!

  117. we Says:

    @ck, am ajuns la „hai ca esti grozav” pe blogul tau, dupa care inchizi threadul?! nu crezi ca e timpul sa pui in perspectiva anumite lucruri?
    wow. „hai ca sunt grozav” si „ce as fi vrut de la ei”…tu stii cu cine vorbesti, pana la urma?

    ia tu bughi nu schimba vorba si imbarliga totul, ca nu sunt unul din imbecilii tai de pe bloguri.

  118. we Says:

    situatia din globonia cea chiult-urala (rautacism): leutza strajerul a dat ortul. suciuleanul creator a ramas singurel in turn, ochi de bughilutza tunara.

    :)

  119. mulliganoglu Says:

    imi face impresia ca asteapta degeaba, tunul nu mai vine

  120. capricornk13 Says:

    @we: era noapte la tine, elfule, scuze c-am inchis inainte sa ai timp sa raspunzi; si iti mai spun o data si aici – da, este adevarat ca n-am avut nicio o postare dedicata porcariilor facute tie si lui m; daca asta vroiai sa spui, ai dreptate;
    mai spuneam ca, pe de alta parte, pana alaltaieri, n-am facut asta nici pentru mine – deci nu cred ca v-am discriminat pe voi; dar fireste ca esti liber sa judeci tu
    nu stiu care „ei”, aici vorbesc in nume propriu;

  121. mulliganoglu Says:

    va rog io frumos sa nu va mai certati. mai bine sa ne concentram pe balistica.

    tunul, tunul, unde e tunul?!

  122. capricornk13 Says:

    @mulli: nu ma certam deloc, il lasam pe elf sa ma certe
    pai fii si tu mai politicos cu bughi daca vrei sa vina tunul :)
    (a nu se intelege c-as fi de acord cu strategia, ne jucam si noi)

  123. mulliganoglu Says:

    sa fiu politicos cu bughi?! dupa ce m-a banat pe globul ei lasand japita ordinara sa ma injure nestingherita? dupa ce m-a acuzat ca-s pivnicerul si chakanika si, cand i s-a aratat ca a gresit, n-a avut nici macar bunul simt sa-si ceara scuze? aceeasi care comenteaza texte pe care nu le intelege? biiine.

  124. capricornk13 Says:

    of, tu Neiertatorule si degraba de sange varsatoriule! :)

  125. mulliganoglu Says:

    ma straduis-o iert, desi cauta sabiuta cu farul. tocmai ce-am skipat un prilej excelent de-a-i mai baga vreo doua stelute.

  126. we Says:

    chiar. la asta ma gandeam si eu aseara: la balistica. o fi folosind obuze conice, sau sferice – de alea clasice? or fi explozive sau inerte? how about a daisy cutter ca tot a venit primavara pe campii, sa adunam flori, copii!

    @ck, nu am timp si nici chef zilele astea de handraleala pe net, dar daca ai ajuns sa scrii in stilul asta atunci chiar nu mai e nimic de zis. cu aia am spus urmatorul lucru: nu a existat numai cazul luciat, ci au fost si altele, poate mult mai nasoale decat asta, despre care este silenzio stampa. cum e asta, ck, daca nu dubla masura? e chestie numai de batut obrazul, nu de altc. ca si @m si eu stim ce sa facem (apropo, alea de artilerie grea ale respectatei bughi de la noi, sau prin efortul nostru, le-a obtinut – ca ea nu a facut nimic in afara de praf – dovada – aia radeau de ea pe blogul lui suciu, iar pe noi ne injurau de frica – vrei citate?). daca i-a tinut cineva piept lu als, nu ati fost voi, ci @m si cu mine. daca als a disparut din peisaj dupa 31 dec. 2010 a fost ca eu am inceput actiune legala aici si ca am obtinut suficiente dovezi ca chestia din iulie a fost facuta de ei 2. nu exista niciun dm.
    si actiunea continua, caci mizeriile alea inca sunt pe web.

    si ca sa fie ceva f. clar pt. toata lumea – nici eu nici @m nu ne-am speriat de rahaturile alea. ci eu cel putin m-am infuriat si nu e bine cand ma infurii si cand imi fixez ceva ca scop. mai devreme sau mai tarziu mi-l ating.

    revenind la tine, e chestie „doar” de batut obrazul. om fi noi amici pe web etc. dar cat timp eu nu incep cu „hai ca esti grozava, ce ai vrea?” te rog si pe tine sa ai totusi o mica verificare a limbajului respectiv atitudinii.

  127. mulliganoglu Says:

    deja a atacat, WE, cu o poezie debila dedicata lu’ domnu’ leo (fost latrinar, actual statuie in aula academiei profesoarelor suplinitoare). nu e chiar un blitzkrieg, da’ nici bughi nu e Guderian. numa’ sa nu-i dea intalnire lu’ ionica in zona prietenoasa.

  128. we Says:

    acum o sa ma baneze si pe mine, ca „mi-am batut joc de ea”:) ca atunci cand tipa la tine „mulliganoglu iti bati joc de mine!”. reactia aia a ramas in folclorul globonic.
    mulliganoglu, ti-ai batut joc de bughi! LOL

    si uite ca nici pe ciananika nu l-a dibuit.

  129. mulliganoglu Says:

    si uitasem de ce m-a banat, serios. chiar asa a zis, ca mi-am batut joc de ea?! loool

    da, cu chakanika a fost tare, p-alea mi le amintesc. „nu ma duci tu pe mine”, gen. citeam si nu-mi venea sa cred. in fine, ma opresc aici, imi da tarcoale diavolul impolitetii si nu vreau sa pierdem maresalul in lupta cu gusterul dublu vargat, chiaun. si asa n-are ior-ul fauna bogata, daca-i parjolim si malul estic…

  130. we Says:

    cauta in thread – cred ca e la postul ala cu cele mai multe comenturi. te-a banat pt. ca te conversai cu acel ciakanika.

    chiar vad un camp intreg de tunuri si alte hovitzere tragand in nestire si pe bughi cu casti antifonice si cu microfon coordonand bateriile.

  131. mulliganoglu Says:

    asta e tare de tot! iti dai seama cat de socat am fost daca am sters jumatate din scena? iiiiisuse

    si eu vad tunurile puse pe partea cealalta a lacului, pe liviu rebreanu

  132. capricornk13 Says:

    daca pe tine te-a deranjat expresia mea, o retrag; nu era derogatory, imi cer scuze c-ai inteles-o asa
    si da, ai dreptatte ca tu si mulli i-ati atacat continuu si ati facut ceva concret impotriva lor (iar eu nu); nu cred c-am sustinut vreodata contrariul (despre mine); despre bughi, insa, nu poti sustine asta – ea l-a contrat concret pe als prin posturile ei

  133. we Says:

    @ck13, eu am inteles de pe blogul tau ca „Gata!”. dar vad ca tu continui. ce a facut bughi?!:) l-a contrat?:)
    tu chiar traiesti pe lumea in care traiesc si eu?

    si INCA O DATA: nu era vorba de tine (dar da, vorba aia m-a deranjat, caci nu suntem la aprozar), ci de toti! de toti care ati stat ca mortii in papushoi. tu stii macar cati au fost tarnuiti de catre als? stii?? te intereseaza, macar?

  134. capricornk13 Says:

    da, we, stiu; am facut tot ce am putut sa fac evident cat de obnoxious este individul, insa am considerat intotdeauna ca-l doare mai tare sa fie ignorat – el se scalda cu mare fericire in cacatul pe care lumea i-l arunca in cap, abia astepta sa fie atacat ca sa poata umple de zoaie si de muci totul in jurul lui; eu n-am vrut sa ma expun la asa ceva, mai ales ca stiam ca-i fac un bine, nu un rau atacandu-l, conform celor expuse mai sus; nu spun asta ca sa ma justific, o repet numai, ca sa-ti aduc aminte care este motivul atitudinii mele; stiu ca nu te refereai in mod special la mine acolo, insa eram inclusa in „toti” si nu are sens sa nu raspund, nu?
    da, ma intereseaza si m-a interesat cand a atacat aiurea oameni care-mi erau prieteni; cum spune si mulli, eu nu sunt „prietena” cu toata lumea de pe net, cu luciat insa da – de aceea am reactionat la atacurile repetate asupra ei;
    inca o data imi cer scuze pentru cuvintele care te-au deranjat – sincer; eu reconosc atunci cand gresesc, elfule, poate n-ar fi rau sa reflectezi uneori si sa faci acelasi lucru; ma refer strict la bughi, pe care cred ca o acuzi ceva mai tare decat ar trebui, la altele nu e treaba mea sa-ti dau tie sfaturi si nici nu mi-as permite;
    cand am spus ca l-a contrat m-am referit la insemnarile ei in care a expus nimicnicia lui cu privire la uite vali nu e vali

  135. we Says:

    ck-ule, ma intreb, de ce nu ai scris randurile de mai sus despre als la tine? pt. ca luiza avea ochii umflati (cica ceaiul de musetel face bine)? de ce ck-ule? de ce unii sunt mai egali decat altii, doar pt. ca unii pozeaza in pasale/cadane si altii in cersetori/golani?

    cu chestia din iulie-sept. anul trecut, e la timpul trecut, concluziile s-au tras, invatamintele s’au memorat. e vorba numai de haita si de miserupismul tipic romanesc, chiar frustrari din partea unora.

    nu stiu ce greseli tb. sa recunosc fata de bughi m.r., cand ea de fapt a cea fost agresiva (fata de mine) si nu o data. si mai ales ca nu am acuzat-o cu ceva. cum sa acuz pe cineva atat de sagace incat rezolva din prima secretul lui lektorelle?:) daca te referi la comentul tau de la tine vizavi de celebra bughi, tonul meu a fost amuzat-obosit. pe scurt i-am zis ca nu o iau in serios cu nimic.

  136. capricornk13 Says:

    am scris la mine cat mi-am permis in mod decent sa scriu la moartea unui om: ca faptul c-a murit nu sterge cat de scarbos a fost cu luciat;
    cat despre bmr, treaba ta; parerea mea este ca e o fata foarte ok, care v-a contract pe tine si pe m numai atunci cand i s-a parut ca sunteti prea „indecenti” sau „agresivi” fata de ce tolereaza ea la ea pe blog;

  137. mulliganoglu Says:

    da, domnu’ leo era un campion al umorului. a propos de scarbosenie, sa ne reamintim doua momente fine:

    als, on 18 Jun, 2010 – 9:50 at 09:50 said:
    sint barbatul cu cele mai inguste & fine solduri din lume (de fapt, TOTUL este fin la mine! – mai putin vocabularul…), da asta nu poate sa vada un mongoloid bulgaroi cu ceafa groasa. atit de groasa k ma-sa a tbuit sa-si fak harakiri de la cur la pizda k sa iasa :)))

    als, on 19 Jun, 2010 – 8:17 at 08:17 said:
    … zise mulliganoglu, facut cu resturi de slobozi dintre dintii ma-sii (leftovers de la un client in etate) pe care ea si i-a virit adinc in pizda pt pensie alimentara

    capriii, da’ de ce-i zici lu’ bughi „fata”? nu e paul cernat? (asa zice domnu’ iulica baicus care, zic eu, tre’ sa fie in tema, doar e „profesor universitar” la litere)

  138. capricornk13 Says:

    giiiiiiizas…de unde sunt astea? mulli, habar n-aveam! de ce nu le publici? ca sa vada toata lumea despre cine vorbim, in special aplaudacii…
    mi s-a incrancenat carnea pe mine; imi vine sa-mi cer scuze ca sunt din aceeasi specie;
    sunt nascuta-n pantelimon, la celebru capu’ lu paispe, nu mi-e frica sa folosesc o pula sau o pizda-n propozitie, da’ asa ceva n-am auzit in viatza mea…

  139. mulliganoglu Says:

    n-am vrut sa sperii fetele. oricum, sunt garla pe globul lui stefan talpalaru. chiar, ar fi pacat sa se piarda in negura retelei.

  140. gg Says:

    buck,poate le gasesti si pe alea cu africanii care emigreaza in europa.ti se facea pielea de gaina cand citind.tot pe la stefan a fost discutia.

  141. mulliganoglu Says:

    alea l-ar umili si pe hikler. probabil ca era destul de suparat pe africanii saraci care, in paris, la concurenta cu romanii, se fut in cur pe bani. acolo era ura pura. probabil ca aflase de virusake. alea-s prea scarboase. fac un post cu d-astea usurele: injuraturi de mama, pareri despre de toate.

  142. we Says:

    ck, sunt publice de fapt si deja.
    bughi contreaza ce vrea, cand vrea etc. nu e chiar asa de corecta si de echilibrata pe cat crezi tu.

  143. gg Says:

    capri,uite aici:
    http://stefantalpalaru.wordpress.com/2009/07/07/smooth-criminal/

    daca ai timp sa citesti asa ceva.

  144. mulliganoglu Says:

    hai ca discutia asta incepe sa ma irite. capri, bughi m-a banat pentru ca nu i-am vorbit respectuos domnului leo care ma injura in continuare, nestingherit. de ce? d-aia. d’acord, e globul ei. dar te rog io frumos, nu-mi explica mie cat de corecta e bughi asta. n-am chef sa vin cu exemple si citate, lucrez la un ferpar.

  145. gg Says:

    cui ii faci ferpar,buck,daca tot ne-ai starnit?

  146. mulliganoglu Says:

    lu’ domnu’ leo

  147. capricornk13 Says:

    @gg: merci de link, m-ai facut curioasa si am citit o gramada pe-acolo; sunt stupefiata; poate ar fi util sa reamintim constructorilor de statuie si faza cand mentioneaza ca nu-l intereseaza „proasta mica fututa-n cur de Polanski” – vorbim de o fetita de 13 ani care a fost SEDATA de un animal…

  148. mulliganoglu Says:

    voi nu intelegeti Artistii

  149. we Says:

    ck, toata lumea buna kulturala s-a iritat din oficiu cand americanii au cerut extradarea lui polanski. de la regizori, la monica bellucci, …, la leutza. cum sa fie leutza altfel decat in 4 labe, cu turma de pe urma careia manca?

  150. mulliganoglu Says:

    in special neamurile tiganesti (francezii, italienii) care n-au pic de respect pentru lege si se inchina la mafioti precum berlu

  151. we Says:

    sa mai citim din clasici:

    cristian.sirb:
    14/07/2010 at 18:33 pm

    Cum dracu îl găsirăți pe muciînceai ăsta? Stați așa, că mă înscriu și eu în club, că nu am scăpat, la rându-mi, de consiBerațiile acestui domn cu potecă pe mijlocul creierului. Ferească Dumnezeu să intri în orice feld e schimb de replici cu insul. Rezultatul e clar: unul dintre voi va înnebuni. Și acela nu va fi el, care este de-a gata, deja.

    –muciinceai fiind yours truly – iti place ck ce frumos scrie c.sirb, ala care da din buric pe blogu-ti? eu nu tin minte sa ii fi zis vreun du-te mai incolo acestui individ, in schimb el, tb. sa fie in rezonanta cu leutza-scrum, da si el o limbutza.
    astia-s unii dintre co-bloggerii tai, capri. pupa-l ca e frumos si dashtept. si comenteaza cu atata aplomb pe foaia unui securist atat de prost ca face publice datele despre toti care i-au comentat vreodata pe foaia aia.

    @m, suciuleanu iar a inceput cu pitecantropii in delir etc. se simte singur si ne cere cumva atentia? o sa o aiba in curand.

  152. mulliganoglu Says:

    cristian asta se plangea ca nu l-au invitat si pe el cei de la dv sa-si dea cu parerea despre literatura (de aici si ura fata de Lucia T care a aparut in dv de fo 10x). a sperat ca lingandu-l pe leo in tartita ii vor creste sansele sa apara in biblia casnicelor diplomate. a ramas cu maroul de pe limba (sa speram ca nu si cu niste torpile invizibile). cateodata se face si dreptate.

    ii dau eu atentie sugiulanului. il fac celebru.

  153. mulliganoglu Says:

    proaspete loloaie (de pe globu’ lu’ bughi- chiar: ati votat?)

    zaza (dulce-mahala, 9iv): „Ştiam de doi ani. Şi ştia şi el.”
    cp-b (ALiA, 12iv): „La sfârşitul săptămânii trecute, Leo ne-a părăsit cu totul, răpus de o leucemie pe care şi-o descoperise cu numai două luni în urmă.”

  154. we Says:

    da, zaza le stie ea pe toate, inainte si chiar daca nu s-au intamplat.

  155. mulliganoglu Says:

    s-a inteles, da? intai a stiut ea ca el are sida, apoi i-s spus si lui. s-a milostivit de el. chiar nu inteleg de ce n-a inflorit relatia lor care inmugurise pe un teren atat de fertil.

  156. we Says:

    a stiut pe dracu. nu a stiut nimic. in ipoteza ca als ar fi avut sida, nu ar fi avut sens a doua propoz, aia cu cartile – de ce sa ii dea niste carti, cand de sida nu se moare peste noapte in ziua de azi. sunt pastile/tratamente care tin HIV-ul in sah. in ipoteza CPB, ca ar fi avut cancer limfatic (ipoteza care mi-e dubioasa, caci la adulti acesta imbraca forma cronica si nu cea acuta – ca la copii, cand se duc in cateva luni, dar sa zicem ca asta a fost), nu il avea acum 2 ani, deci nu stia nimeni de nimic.
    zaza a spus atat „am stiut de dinainte”. ce?

    pai a inflorit. caci ea stia de acum 2 ani, dar i-a dat carti acum 1 an, cand a plecat in argentina:)

    panarama, intr-un cuvant.

  157. mulliganoglu Says:

    a, sigur c-a bagat din top, sa para ca era superintima cu domnu’ leo (atat de intima ca nu s-au mai intalnit), fermecatoare, astea. cacaturi tipice complexatelor.

    DAR n-am nici o pretentie. tocmai citesc chestii mult mai scarboase. mostenitorul tronului engliterei contracteaza o casatorie morganatica si nimeni nu se sesizeaza. babornita aia, ma-sa mare, ce sloboz face?! e in-cre-di-bil. eu azi am aflat, apasand din greseala pe un buton de yahoo. credeam ca domnita e ceva ducesa mai scapatata (auzisem de nunta, nu-s chiar asa deconectat). i-au facut si stema fetei, in albastru, rosu si aur. e chiar nesimtire sa foloseasca capriorul in stema unei fete care se trage dintr-un dispecer si o chelnerita aeriana. muie, monarhio!

  158. N. Says:

    acum vad.

    nu. foarte serios ca nu. nu-mi amintesc de nicio cearta virtuala cu tine. cu atat mai putin de scuipat fara motiv, turbari, de-astea. cu atat mai putin in perioada cu pricina.

  159. mulliganoglu Says:

    s-au sters, din… fericire. eu mi le amintesc foarte bine. tocmai ma banasera prietenele tale (cu zimbrul ala de apartament, selkia, in rol de capitanca) si te-ai bagat si tu aiurea cu intrebari de genul „ce a patit turbatul ala”. asta dupa ce ai remarcat ca eram singurul de pe acolo cu care nu te-ai certat niciodata (si dupa ce descoperisesi ca avem mai multe in comun). eu sunt mai sensibil asa, mai ales cand sunt atacat cu vina nimica (nici nu mai puteam sa ma apar).

    oricum, ftl rl ddt, felicitari! ati distrus forumul ala.

    mi se pare culmea impertientei sa vii aici, intr-un loc care e al meu, si sa incerci sofismul. oamenii de care vorbeam tineau un jurnal care era numai al lor, nu pe un forum, nu in poiana lu’ iocan, ci la o adresa numai a lor. voi ati infestat o comunitate virtuala si ati distrus-o.

    ia-o pas-pas ca incep sa ma enervez!

Lasă un răspuns

