în orice început eu văd sfârşitul

cad grăbite pe aleea

parcului cu flori albastre

frunze moarte, vorba ceea,

ca iluziile noastre

Etichete: ,

15 răspunsuri to “în orice început eu văd sfârşitul”

  1. F Says:

  2. lilja Says:

    când e omul tânăr, legea vieţii, perpetuarea

    şi eu nefiind în afara speciei, am suferit şi eu

    c frumooooos unde găsişi asta, F.? uau

  3. juliariasi Says:

    gandul meu de flori albastre
    la-nceput de-aprilie
    ca un fluture pe glastra
    visului. de iulie
    :)

  4. mulliganoglu Says:

    n-o fi cumva reincarcarea lu’ Deceneu?

    m-a spart personajul. serios.

  5. mulliganoglu Says:

    mirat ca un copil,
    rasare
    un astru inutil

  6. lilja Says:

    …şi moare.

    :)

  7. lascaris Says:

    la fix mullidan

  8. lascaris Says:

    mulligan

  9. mulliganoglu Says:

    :)

  10. mulliganoglu Says:

    kyar ka

  11. F Says:

    s-o dus :(

  12. mulliganoglu Says:

    Deceneu sau copănelle?

  13. în orice început eu văd sfârşitul (via Saboteur) | Ado Feck Says:

    […] în orice început eu văd sfârşitul (via Saboteur) cad grăbite pe aleea parcului cu flori albastre frunze moarte, vorba ceea, ca iluziile noastre … Read More […]

  14. gg Says:

    dragul meu prieten,drag

    desi sunt o agnostica declarata,atmosfera acestor zile ma atinge in cel mai profund mod. si daca? ma intreb mereu.
    de aceea,profit sa-ti urez multa sanatate,fericire si pace.si celor pe care ii iubesti cel mai mult,la fel.

  15. mulliganoglu Says:

    draga mea gg,
    iti urez tie si alor tai in primul rand multa veselie!

    sa fiti sanatosi!

Lasă un răspuns

