in potriva egiptsianizarii

in curand fututul in cur va fi obligatoriu, ca si doi ani de parnaie (pentru a intelege suferintele prin care trec bietii criminali); dogul va avea mai multe drepturi decat omul; sfanta treime se va schimba la fata ( -> gutsa+copilul minune+salam); preturile uleiurilor cu tarani romani spargand seminte in fata blocului vor umili scurgerile lui Pollock etc.
nu avem a ne ingrijora, e doar fireasca crestere a entropiei.

stiu ca e reactionar s-o ard pe bazele iudeo crestine ale civilizatiei europene (initial ma gandisem la niste pasaje din hagakure, dar ar fi fost dovada clara de inapoiere) amintind de poporul caruia Adonai ii da legi pentru a-l scoate din starea de buli-bash-eala, sa copiez aici, in engleza (ca sa atrag hipsterii), cateva versete din Legi. totusi, ii dau asa, caci mi se par solutii de bun simt la probleme bukalesti precum omorul, ciordeala, cainii, gropile.

Chapter 21

12He that smiteth a man, so that he dieth, shall surely be put to death. 13And if a man lie not in wait, but God cause it to come to hand; then I will appoint thee a place whither he may flee.

14And if a man come presumptuously upon his neighbour, to slay him with guile; thou shalt take him from Mine altar, that he may die.

15And he that smiteth his father, or his mother, shall be surely put to death.

16And he that stealeth a man, and selleth him, or if he be found in his hand, he shall surely be put to death.

17And he that curseth his father or his mother, shall surely be put to death.

22And if men strive together, and hurt a woman with child, so that her fruit depart, and yet not harm follow, he shall be surely fined, according as the woman’s husband shall lay upon him; and he shall pay as the judges determine. 23But if any harm follow, then thou shalt give life for life, 24eye for eye, tooth for tooth, hand for hand, foot for foot, 25burning for burning, wound for wound, stripe for stripe.

28And if an ox gore a man or a woman, that they die, the ox shall be surely stoned, and its flesh shall not be eaten; but the owner of the ox shall be quit. 29But if the ox was wont to gore in time past, and warning hath been given to its owner, and he hath not kept it in, but it hath killed a man or a woman; the ox shall be stoned, and its owner also shall be put to death.

33And if a man shall open a pit, or if a man shall dig a pit and not cover it, and an ox or an ass fall therein, 34 the owner of the pit shall make it good; he shall give money unto the owner of them, and the dead beast shall be his.

37If a man steal an ox, or a sheep, and kill it, or sell it, he shall pay five oxen for an ox, and four sheep for a sheep.

Chapter 22

17Thou shall not suffer a sorceress to live.

21Ye shall not afflict any widow, or fatherless child. 22If thou afflict them in any wise – for if they cry at all unto Me, I will surely hear they cry – 23My wrath shall wax hot, and I will kill you with the sword; and your wives shall be widows, and your children fatherless.

101 răspunsuri to “in potriva egiptsianizarii”

  1. lascaris Says:

    Avand in vedere ce se intampla in lume, poate ca Dumnezeu a hotarat sa intervina si sa puna putina ordine in lucruri. El intervine rar, dar si cand o face …

  2. valeria Says:

    :) intr-o veche limba , totusi nu atat de-ndepartata , malachie avea iz de masturbare . dar asta stii deja , maestre :)

  3. mulliganoglu Says:

    in universul asta mare ar fi ciudat sa-si piarda vremea cu noi. ne-a bagat o data in seama si gata.

  4. mulliganoglu Says:

    Malachie, intr-o limba ceva mai veche, e ultimul profet.

    asta devine dupa referinte.

  5. wandering elf Says:

    @m, Europa este pe baza romana si nu iudeo-crestina. asta e o prostie inoculata de catre „iluministi”. Iudeo-crestinismul a fost atat de iudeu ca a lasat pogroame fara numar si atat de crestin de s-au omorat toti in numele crucii. Baza de facto este Romana.

    ce ai dom’ne cu vrajitoarele (capitolul 22, vers. 17)?:)

  6. wandering elf Says:

    mi-a papat comentul?

  7. valeria Says:

    :))) spuneam doar , ” profete ” , ca , pentru a infiera pacatul , trebuia sa-l fi gustat mai intai .

  8. mulliganoglu Says:

    pai are mai multe baze, spre ex. elena, romana, gotica, … data viitoare o voi arde pe bazele romane. eu ma refeream la idei. stii cum e, toti folosesc zero-ul, desi multora (ma numar printre astia) indienii nu le sunt prea simpatici.

    si evreii s-au omorat intre ei, inca de la inceput- nu cred ca e un contraargument valabil.

    vrajitoria e o forma de inselaciune grava. nu numai ca le ia banii, dar le si fute creierii (cruzi) clientilor.

  9. mulliganoglu Says:

    da, nu stiu ce dracului are, tot face d-astea

  10. mulliganoglu Says:

    prejudecati, prejudecati

  11. gg Says:

    nu mai pot comunica.si ca ai adus aminte de IXU,precum personajele lui din ”ascensorul”, sunt intr-o perfecta criza de comunicare;m-am alienat de tot,spatiul e din ce in ce mai inchis,mai amenintator.sufar de claustrofobie.
    ca sa-l citez din nou,,fiecare cetatean trebuie sa aiba bezna lui,,deci facandu-mi in capul meu un fel de dispozitiv opus becului,ceva ce ma lasa in obscuritate, ma adapostesc de spectacolul grotesc de fiecare zi sperand ca poate imi regasesc inocenta pierduta(vai,vai). as vrea sa citesc ceva comic foarte,sa evadez.

    sa stii ca ti-am comentat in capul meu toate insemnarile.numai asa pot comunica.(pe alea scrise le-am sters.pe toate.)
    nu m-ai auzit?

    ha,prejudecati!

  12. gg Says:

    Oare nu i-a făcut El ca să fie o singură făptură cu trup şi suflet? şi această făptură întrunită ce năzuieşte ea? Urmaşi de la Dumnezeu! Păstraţi-vă deci viaţa voastră; iar tu nu fi viclean eu femeia tinereţilor tale.

    Malachi:cap.2-15

  13. valeria Says:

    :)))))))))))))) cate voci !

    caligula

  14. mulliganoglu Says:

    gg, sper ca nu esti bantuita si tu de duhurile balneare care, de doua saptamani, ma scoala din ora in ora sa-mi prezinte ultimele oferte de la felix (nuferi roz si pesti trandafirii).

    darrr… primavara va veni, urzicile ne vor tamadui

    am creierii pilaf de la febra cauzata de frica de aprilie, cea mai parsiva luna. sper sa prind si anul asta mosii de vara cu cirese si trandafiri albi

  15. mulliganoglu Says:

    nero

  16. gg Says:

    felix the cat,a wonderful,wonderful cat…

    pai eu stiam ca martie e. se fac vraji,se leaga si se dezleaga.mamaia se ducea in martie la 3 biserici diferite,dadea acatiste sa te fereasca de vraji,alea.de blagovestenie canta cucu-sa fii atent dimineata cand te scoli sa iei o gura de zahar sau de sare sa nu te spurce. eu stiam ca luna martie e cea mai grea.invie toate alea,se schimba sangele,chestii de astea.

    ma duc sambata la tata si trec printr-o padure pana acolo.mi-a spus cineva ca e plin de urzici si de ghiocei.poate gasesc si viorele.

    ce mai faci,tu,buck?

  17. gg Says:

    alte glasuri,alte incaperi!

    capote

  18. valeria Says:

    si lui truman ii placea pe la spate :)) dar avea viziune .

    virginia . cui i-e frica de woolf ? :))

  19. wandering elf Says:

    de ce, ma rog? ca sa spui „crima” la omucidere tre sa omori mai intai?! preotii si calugarii tre atunci, dupa logica ta, sa faca toate pacatele posibile, ceea ce mi se pare un pic cam nepractic. nu de alta, da’ i-ar lasa organismul la atatea abuzuri.

  20. we Says:

    ia sa vad asa…imi ia comentul?

  21. we Says:

    @m, ce era vrajitoria de fapt pe vremurile alea? sau cele medievale, poftim?
    si cititul din carti ale popilor, ca sa nu cada vaca bolnava nu e tot o forma de vrajitorie? sau deschisul cartii?

  22. mulliganoglu Says:

    pentru mine e aprilie (vorba poetului, „April is the cruelest month, breeding / Lilacs out of the dead land, mixing / Memory and desire, stirring / Dull roots with spring rain.”): pomi in floare, frig, ploaie, alcool.

    ghiocei, viorele, brebenei, floarea pastelui, micsunele… mie floarea pastelui imi place cel mai mult. o stii?

    ma deprima vremea, gg. in rest, bine, multumesc frumos.

    tu?

  23. mulliganoglu Says:

    era faragot d-ala? bine ca nu l-am citit.

  24. mulliganoglu Says:

    se pare ca da :)

  25. mulliganoglu Says:

    pai tocmai, si asta e o forma de vrajitorie. si e interzisa. dar stii cum e… exceptionalitatea vlaha, crestinism original, astea

  26. lilja Says:

    păi te deprimă de la astenia asta de primăvară. nu se hotărăşte vremea asta odată să se facă mai caldă.

    eu încerc să fiu imună, să nu mă las modelată de vreme. nu ştiu procentajul, însă: cât reuşesc să fiu şi cât mi se pare şi de fapt efectele vremii mi se instaurează pe negândite. probabil că aşa păţesc toate rezistenţele: tot se instaurează ceva. habar n-am…

    da şi eu ştiam că martie e cea mai parşivă lună. oare împrumutăm ceva de la lunile în care am fost născuţi, M? cum e luna ta, M? că nu îmi spui care e, ci cum, te rog.

  27. mulliganoglu Says:

    uneori e frumoasa, alteori urata. n-am gasit un invariant pentru ea.

  28. lilja Says:

    uneori frumoasă, alteori urâtă… stai să mă gândesc. cred că ianuarie e aşa, sau februarie.

    mie urâtă mi se pare mai. toamna o ador. primăvara, vara, la fel. cu iarna e mai complicat.

    deci, după mine, poate fi mai, ianuarie sau februarie. aprilie mi-e indiferentă. martie iarăşi îmi place. cel mai mult îmi plac septembrie şi noiembrie.

    discutăm şi noi ca englezii, despre vreme :) …

  29. mulliganoglu Says:

    ce sa facem si noi, lilje… o ardem astenique

    toamna imi place cel mai tare, dar luna cea mai iubita e iunie. tei infloriti, vacanta, deschiderea sezonului de pescuit in apele de ses. dar, cel mai important, in iunie vad sfarsitul de august, o alta luna minunata, purpurie (primele sangerari ale frunzisului, cleni dolofani, plute goale, greieri de toamna, licurici, putregaiuri fosforescente)

  30. we Says:

    un amic avea o vorba misto apropo de interv. lui Dzeu. Iisus – ultima lui interventie dealtfel – a fost un fel de mesaj „scroafa-i moarta in cotetz dar noi ii facem respiratie artificiala”. which is kinda true. dupa ce ii lasi si pe Lao Tzi si pe Buddha, dupa ce lasi Legile de pe Munte, si tot nu invatam, chiar ca suntem batuti de soarta.

  31. lilja Says:

    ia uite, nu ştiam că la sfârşit de primăvară -adică iunie- se prefigurează începutul toamnei. poate eşti tu mai atent la natură…

    iar cu astenia asta, în loc să ne trezească la viaţă primăvara, pe noi, oamenii, ne loveşte blegeala. ce legi ale firii!

  32. mulliganoglu Says:

    culmea e ca nu-s niste bazaconii ale unui d-zeu gelos, ci foarte logice. orice societate care se doreste civilizata trebuie sa aiba la baza ideile astea.

  33. mulliganoglu Says:

    vorba nemuritorului Federman, lilje: in orice inceput eu vad sfarsitul

  34. lilja Says:

    hai că m-ai întristat. şi rău

  35. mulliganoglu Says:

    nu asta am intentionat, lilje

  36. lilja Says:

    am fost la teatru’ evreiesc d purim şi am audiat-o p mihaela mihai -„de-ai fi tu salcie la mal”. uitasem cum e s mergi la 1 teatru. 1 decor trist.
    vreau s zic, M., că-s irecuperabilă, ştiu că nu e vba d intenţia ta :) …

    u c mai f?

  37. mulliganoglu Says:

    d-aia nu merg iw la teatru. eu nu vad actorii aia care urla ca din gura lu’ Kaa, ci cabinele de machiaj cu perucile alea obosite, oglinzile jupuite + mirosul ala lugubru de pudra si femeie transpirata, toate acestea aducandu-mi aminte de filmul ala cu tipul care concubina cu o roboata care se strica (scurtcircuit) din cauza ca spala farfurii fara sa foloseasca cauciuc si asta se duce sa caute piese de schimb la un cimitir de roboate (era un model vechi).

    ce sa fac, lilje… obosesc. tu?

  38. lilja Says:

    da, e o lume tristă aia

    păi parcă doar lumea aia e tristă şi obosită, ţie parcă nu îţi place patenta asta. d c naiba oboseşti, atunci? viaţa…

    eu învăţ şi mi-e teamă 1 pic d momentul când va trebui s îmi adun acumulările şi s le dau; voi căuta forma potrivită d vărsare sau poate deversare

  39. mulliganoglu Says:

    am io niste cicluri sezonale; primavara o tin tot intr-o tristete si oboseala pana la Mosii de vara, dupa care imi cresc puterile

    sa nu produci fun tsunami, gen, lilje; stii, desigur, ca avem constructii fragile

  40. lilja Says:

    :))))))) păi ţi-am zis că voi avea grijă cu forma d expresie aleasă. care va s zică, dacă erup, mă voi strădui s erup p o pânză, spre exemplu; 1 vulcan p o pânză

    da, eşti meteosensibil. 80 d ani, cumva? spondiloza? sau poate e ceva mai adânc: vreo mişcare a firii tale

  41. mulliganoglu Says:

    nu kyar 80
    cu inceput de spondiloza cervicala
    poate

  42. lilja Says:

    te-a tras curentul, sau cum ai căpătat începutul ăsta d spondiloză? poate ar trebui s mergi p la medici

  43. mulliganoglu Says:

    nu mai stiu exact cum s-a intamplat. am si eu o varsta, deh

    ce sa-mi spuna medicii? ca ma voi simti din ce in ce mai rau? neaparat operatie? sa-mi prescrie mii de ore de gimnastica d-aia? mai bine ii dau cu vin.

  44. lilja Says:

    oh, metode d combătut (?) realitatea: vinul, uitarea, camuflarea etc.

    câte primăveri astenice ai? :)

  45. mulliganoglu Says:

    cine-a stat sa le numere, lilje?!

  46. lilja Says:

    aşa e, propriile noastre zile d naştere nu-s importante

    azi ţi-aş fi dat o carafă d vin, dc ar fi fost important, da’ mai bine sărbătoresc uitarea în fiecare zi, nu? asta ca s fac 1 rezumat al vbelor tale…

    şi d la cine învăţăm importanţa? d la praf, d la viermi? asta dc o exista vreuna…

  47. mulliganoglu Says:

    totul e desertaciune

    facem planuri, construim, transpiram, astea si vine valul. sau invers.

  48. lilja Says:

    da, hai s n fcem curaj s n sinucidem, vrei?

  49. mulliganoglu Says:

    e mai comod sa asteptam valul. sau comeata.

  50. we Says:

    stamate, de ce nu relansezi epopeea lu’ bahoy?
    ‘ai ca mai am si eu ceva date…

  51. mulliganoglu Says:

    we, crede-ma, bahoy mi-a fript inima cand a aparut in emisiunea aia a unuia cret si rotunjor, am uitat cum il cheama

    stii ca urma o expeditie a lui & duzu pentru supunerea ultimelor ramasite ale Codrilor Vlasiei (Negrasii si Iuda); pur si simplu nu mai pot, a zburat turturica

  52. we Says:

    te cred, si pe mine m-a intristat cand l-am vazut lafaindu-se pe canapea. a fost la fel de dureros ca atunci cand hip-hop-ul a inceput sa devina mainstream si facea reclama la sprite.

    hai sa gasim altul, atunci.

    istoria trebuie scrisa!

  53. mulliganoglu Says:

    mai stiu eu un baiat cu hanorac de firma, semanat cu buline…

  54. we Says:

    baiatul sau hanoracul?

  55. we Says:

    revin cu ceva; http://www.krossfire.ro/manifest-impotriva-pusificarii-globale/

    oare si-o fi vandut hanoracul si a trecut la iri-zari? ca tot in ro toata lumea vorbeste despre iri si zavo. pe aici nu. pe aici ne prostesc cu poze si filmulete cu 2 satre care se alearga pe o nenorocita de highway (nu stiu care e echiv. in romana – nu e autostrada, e una parca inspre moldova, imi scapa acum) in mijlocul desertului.

  56. lilja Says:

    bine, M., aşteptăm s dăm ortu’ popii. pasiv sau activ?

    w.e., da’ c îţi veni cu bahoi?!

  57. we Says:

    @lilja, bahoy este shpiritul, logos-ul peninsulei. el este motorul, inceputul si sfarsitul.

    stamate l-a descoperit pe bahoy. eu voiam sa il ajut sa scrie o epopee, de la traci si sarmati pana cand a descoperit tripoul facut in mijlocul constantei (orasul vechi). Homer ar fi mic copil pe langa epopeea asta.

    :)

  58. lilja Says:

    da, ştiam de interesul lui M. pt bahoi, răsfoindu-i blog-u’. am crezut, însă, că a fost episodic, pt că văd că nu a mai scris demult despre dânsu’. astfel, nu ştiam cum d a apărut iarăşi la orizont, dc s-o fi întâmplat vre1 eveniment, ceva, că ai spus, w.e., că ai ceva date.

    mişto fascinaţiile oamenilor.

  59. mulliganoglu Says:

    baiatul. gadafiul iubirilor in cur, homo. Picăţelle. il stim din vedere.

  60. mulliganoglu Says:

    heteropasiv, lilje

  61. gg Says:

    lilia,praf,viermi,sinucidere.misto fascinatii ai.

    buck,cred ca ne-a zburat turtureaua la toti.da’ am vazut berzele azi.hai ca-i bine.:)

  62. we Says:

    cand te-am vazut printre morminte eu te-am iubit

  63. mulliganoglu Says:

    fusesem saptamana trecuta pe la Ghergani si tocmai era sa scriu ca nici berzele nu au venit, dar azi, in drum spre Tgv., le-am vazut. sunt doua cuiburi. berzele arata fff bine. am vazut un barzoi cu pieptul plin de puf, parca era un leu, gen. da, e bine.

  64. mulliganoglu Says:

    cimitir cu multe cruci

  65. gg Says:

    eu stiu doar un cuib. mare. pe un stalp de curent.e acolo de cand lumea.mergeam cu masina si fiind cam intr-o curba stalpul,nu le-am vazut prea bine.cand m-am intors,am incetinit si am vazut una mare,grasana,curatandu-si de zor penele.chiar ca arata bine. anul trecut au venit f devreme,pe la inceputul lui martie si a fost apoi o frigornita ca mi-era teama ca ingheata.

    da,incep si eu sa-mi revin din iarna asta.ma simt ff obosita.da’ ma tratez cu urzici si stevie:)

  66. lilja Says:

    gg, le cam întorci, că eu constatam fascinaţia lui M. pt Bahoi, că tot s obosi we s îmi explice despre erou.

    berzele nu vin direct în Dobrogea? eu aşa credeam…

  67. mulliganoglu Says:

    sunt doua, pe aceeasi parte. ambele in Racari. primul, cum mergi spre Pitesti, e mai nou. barzoiul avea un smoc mare de pene pe piept, ca un fel de leu.

    n-am bagat inca urzici. nici stevie. mi-e pofta de o ciorba de loboda cu mamaliga. n-am mai bagat de secole.

  68. mulliganoglu Says:

    fuse si se duse

    da’de ce direct in Dobrogea?! in Vlasia nu-s broaste/serpi?

  69. lilja Says:

    păi poate t repezi cu fascinaţiile, M.? :)

    da, aşa e, însă ca 1 făcut, eu doar în Dobrogea văzui berze… prima o văzui în Tulcea, când eram mică şi mergeam cu bunică-mea p la rude

  70. drcraciun Says:

    Scuze ca intervin in acesata discutie filozofico-politica din care eu personal nu am inteles nimic, ca eu nu pot sa inteleg filozofie, iar citate din Biblie eu am inceput sa folosesc doar recent in scop de speech writing pt. campanii electorale (pe bune), dar de cand nu mai pot sa scriu pe WE nu am cum sa intreb si acolo, asa cum intreb prin alte parti: este cumva printre voi, comentatorii mai intelectuali (cu diplome de universitati vreau sa zic, NU fac misto de „intelectuali”), deci se afla cumva printre voi din intamplare vreun ambidextru innascut, ca am eu o intrebare sa il intreb despre emisferele cerebrale care coopereaza in mod mai deosebit la ambidextri in legatura cu daca aceasta abilitate ar putea deveni criteriu de admitere (nu neaparat eliminatoriu, poate doar de screening in populatia generala pt. a gasi potentiali talentati) la facultatile de arhitectura ?

    Intrebarea e F. serioasa, si am mai pus-o si in alte parti SI are de a face cu o gramada de lucruri, deci NU e neaparat off-topic.

  71. mulliganoglu Says:

    deci graba strica treaba

  72. mulliganoglu Says:

    plimba ursu’, doctore!

  73. drcraciun Says:

    P.S. hai ca daca tot suntem la citate si o-ti fi si voi curiosi sa vedeti ce mai ma preocupa pe mine in ultima vreme (ca eu imi cam schim asa ideile de interes destul de des deoarece sunt nestatornic din fire, adica ieri ii scraim lui Niobe, alaltaieri il propuneam pe Vanghelie ca viitor Presedinte al Romaniei, E TOTAL PE BUNE, am si argumentat clar de ce, am facut si din alea cum se cheama cand dai cu batu.n balta ca sa testezi prekimniar opinia publica- ablogerilor intersati politic despre cam ce ar zice daca…uite ca am uita cum ii zice la tactica asta…e una destul de folosita, poate tineti voii minte, etc.).

    Ei am dat citate din Luca bune pt campanii electorale in general, deci daca e vvreunul interesat sa il sustina pe ALTUL decat vanghelie, va ROG chiar sa imi furati ideile. E PENTRU BINELE ROMANIEI, vorbesc serios. Am pus ideile in premiera pe Diacritica sub PDL-eu si PDS-eu. Sunt la fel de importante amandoua.

    Deoarece eu nu stiu cum sa mai vin inapoi aici ca nu am in blogroll blogul asat, DACA cineva care trece pe aici vtreodat ESTE AMBIDEXTRU, veniti pe blog la Lascaris si dati click pe unul din comentariile mele din blogul lui si o sa ajungeti si la blogul meu. De ce n-am dat eu link la blogul meu direct aici, e pt ca chiar NU cRED ca blogul meu care e mai mult de scenarii de filme gay porno (iar PE BUNE) ar fi de interes pt vreunul din voi de aici. DAR asta NU insemna ca nu masi eu personal dileme religioase sau intrebari despre potentiale subiecte de cercetare neuropsihiatrica, deci de AIA eu l-am cautat pe Elf si am dat de mulliganoglu si apoi de voi aici.

  74. drcraciun Says:

    P.P.S FFFF IMPORTANT:

    Dl. MARIAN VANGHELIE- de la PSD, candidatul meu preferat pt. functia de viitor presedinte al Romaniei, NU este gay, NU a avut de a face nicio dat cu vreun film gay porno, si nu are nicio legatura speciala de serviciu sau personala cu mine.

  75. drcraciun Says:

    Special @mulliganoglu: TE IMPLOR, in genub=chi chiar serios, sa nu mai imi spuna NIMENI „doctore”, pt mine personal are o asociatie ingrozitoare cand aud ca imi spune cineva asa ceva (este personal nu ve intereseaza sa aflati cine e desi e un personaj fff cunoscut chiar de nivel mondial), deci de cate ori trec eu si pun o intrebare sincera, in gOOD FAITH la cineva pe un blog sa il rog sa ma ajute si pe mine macarasa ca idee, va rog frumos NU MAI IMI SPUNETI „doctore”.

    Nu stiam ca este chiar blogul tau mulliganoglu, eu ma adresam publicului de comentatori general pt. ca era o cerere de ajutor, neempaticule social !

  76. drcraciun Says:

    Na, uite si citatele din Luca pe care le-m afolosit eu ca sa nu va mai obositi sa va duceti la Diacritica si sa dati acolo de mine (unde am eu MULT mai multe idei, dar va dau doar citatele astea religioase sa va ganditi si voi daca nu ar merge pt campanii politice):

    Citate religioase daca e nevoie de folosit spre SFARSITUL campaniei, nu incontinuu ca o sa-i enervati/plictisiti pe toti, doar la sfarsit chiar inainte de alegeri: din apostolul Luca: 2.1 (re taxe si impozite BUNE pt viitorul tarii si promisiunea de rezolvare a crizei economice), 1.79 (la intelectualii pacifisti anti-razboaie, anti americani, o parte din diaspora, mai ales aia din Franta), 2.14 (Ingeri catre pastori, la TOTI, dar folositi judicios pe la MIJLOCUL speech-ului, nu la introducere, nici la concluzie), 2.19 (deliberant serios despre politica externa a Romaniei si insotit de promisiuni ca vom avea si noi din nou un ministru de externe cum a fost Titulescu, e bun si pt. promisiuni pt. sanatate si educatie, dar la astea din urma trebuie si EFICIENTA, deci mai adaugati cuvintele alea de structura si drept la tinta plus Luca 2.10: va aduc vesti bune !)

    Ce ziceti ? Nu-i asa ca sunt idei misto ? (bune pt ORICE campanie electorala, nu doar pt Dl M Vanghelie.)

    Si ca sa ne-mpacam, mulliganoglu, ca eu nu vreau sa plec de aici suparat pe tine, uite o firma misto de cumparat camasi si blazere misto cu brand asemanator ci ID-ul tau:

    http://blog.saboteurman.com/

  77. drcraciun Says:

    Am voie sa dau adresa blogului tau unui corespondent privat de-al meu din Elvetia care are o sotie psihiatra fana-egiptoloaga si are idei filozofice asemanatoare tine si interese si cunostinte mult mai vaste despre religie si filozofie decat mine ? E un om OK pe privat, NU e gay ca mine DELOC, DIMPOTRIVA, deci nu cred ca o sa te enerveze daca iti viziteaza blogul si posteaza si el comentarii ?

  78. mulliganoglu Says:

    ai

  79. lilja Says:

    ce înseamnă talent, dr. crăciun? am încercat s scriu comentarii la tne p blog, da’ nu îmi iese… nu prea mă descurc în norvegiană.

    am cântat la pian vreo 5 ani când eram mică, începând din cls a 3-a şi terminând cu interesu’ prin clasa a 6-a-a 7-a. oficial am făcut până într-a 8-a. ei şi când eram mică la pro t.v. era serialu’ ăla, dosarele x. p genericul in era o imagine cu 1u’ care scria cu ambele mâini, în acelaşi timp. mi-a venit ideea s încerc s scriu şi eu cu mâna stg. şi aşa am scris şi la şcoală, a fost ok. din perioada aia mi-a rămas doar faptul că unele lucruri le pot fce doar cu mâna stg, am mai multă dexterietate cu ea la unele chestii…

    nu ştiu dc t ajută asta, că spuneai ceva d arhitectură.

  80. we Says:

    craciun, mai doar 14 zile de ban la mine, hai ca greul a trecut.

    nu sunt ambidextru, dar stanga e predominanta si inascuta, pe cand dreapta s-a format mai mult cu scrisul. nu pot sa scriu cu stanga, dar folosesc stanga mai bine la taskuri motorii naturale, cum ar fi aruncatul unui obiect.

  81. mulliganoglu Says:

    loool

    we, doctorul craciun nu e cumva roboata aia, alice, scapata pa internet? am vazut ca agrega la greu, + un neindoios zgomot

  82. we Says:

    @m, cine e alice? nu am avut placerea:)

    nu, ursuletul de la fjorduri e ursuletul de la fjorduri:)

  83. mulliganoglu Says:

    era un robot pe care il antrenai prin intrebari si raspunsuri. se ajunsese la performante impresionante: an vazut capturi de chat-uri intre robot si naivi- unii se prindeau greu ca e robot. oricum, chiar si in momentele proaste era mai interesant decat isuciu, robotul in 3 diode

    http://www.alicebot.org/about.html

  84. mulliganoglu Says:

    tocmai ce m-am conversat putin cu captain kirk

    I said: you cocksucker
    Fake Kirk: Yes, I certainly did notice those delightful aspects. But that too was strictly under command of the women.

  85. we Says:

    nu stiam de Alice – apropo, asta e numele AI din seria Resident Evil. dar AI-aia mai si gandea. statistic chiar.

    e fantastic cat de aproape e raspunsul asta zombi de bullshitul scris de umanoizi si publicat in reviste tiparite pe hartie scumpa.
    signs. ca tot vine sfarsitul, meteorul, cutremurul, tsunami-ul. si lilja vrea sa isi faca felul:)

  86. mulliganoglu Says:

    ca vrea sa-si dea H-ul, e OK. broblem este ca vrea sa ma ja & /mine. iar mie mi-i draga viata care este.

  87. lilja Says:

    we, :)))) era un discurs care decurgea de la nişte premise, atâta doar. care va să zică unele lucruri valide nu-şi află reprezentarea în realitate (încă! :) )

  88. we Says:

    m-am conversat si eu un pic cu ALICE. asa e, bate de departe pe suciu. fata de ALICE suciu e la nivelul abacului.

  89. lilja Says:

    M., c tot zci acolo? şi hibernările tale şi când ziceai că ţi-ai fce the big H da’ „îţi lipseşte curaju'” (vers din L. Stoica. decedata. cântăreaţa)?

    ia uite, prescurtezi & u. eu vd asta ca p ceva practic, nicidecum o insultă la adresa gramaticii. bine u t mai şi alinţi da’ mă rog treaba ta, M….

  90. mulliganoglu Says:

    WE, parca ionica e primul robot troglodit, nu?

    lilje, daca mai bagi d-astea pop-rock, s-ar putea sa-mi vina curajul. am zis iw multe. numai cuvintele samurailor sunt mai tari decat metalul. ce asteptii tu de la o biată ninjă vlăsie?! de fapt, prescurtarile sunt numai in folosul scriitorilor – cititorul face un efort suplimentar (decodificare) din cauza ca nu poate folosi colectia de modele-imagini ale cuvintelor.

  91. lilja Says:

    :))))) bine, d care s bag? am vzt că-ţi place portishead. eram şi eu pe acolo într-1 timp. o mai fi rămas ceva.
    o ninjă vlahă din vlăsie aştept s îşi facă H. sau stai puţin, e o ninjă varianta soft -1 fel d haiduc? eşti haiducu’ din vlăsie? dc ar fi aşa şi combinat cu 1 ninja, nu prea vd cum şi-ar fce H. că vlahu’ e zâmbitor

    da, sunt d folos celor care le fol, ceilalţi, neobişnuiţi, pierd mai mult timp decodificând. mă rog, s s înveţe, n-am chef s scriu romane fluvii p net

  92. mulliganoglu Says:

    academic se i se zice şilnoavă (shinobi+ilfov) ninjei vlaho-vlăsieşti. vlahul, mimolan distrus acum, a fost, cândva, mare şi tare la bătaia războaielor. vedem mai incolo.

    poate ca n-avem chef sa punem vocale de la noi. e usor a da cu skip

  93. lilja Says:

    şilnoavă :)))))))))))) eu mi-aş fi ocupat timpu’ cu altceva dc eram în locu’ tău, decât s mă bat… mă rog, eu oricum mi-am ocupat timpu’ cu altceva decât cu asta. poate datorită condiţiei d f

    e uşor, da… îmi fci edu? :) …

  94. mulliganoglu Says:

    cu ce te-ai fi ocupat tu, lilje, daca erai in locul meu?

  95. lilja Says:

    hai s tăcem, că s-a mai săvârşit cineva…

    cu o moarte. mai mare.
    văd numai ironii în jur. amare. noi vbeam aici d H, als e pa, eu zic d altă moarte, mai orga…nică. s mai zic şi d naşteri şi gata, tablou’ periodic al elementelor hormonale e complet.
    c-aşa-i în tenis, c mai poţi zce, oare, M.?…

  96. mulliganoglu Says:

    bine ca nu zici ca s-a desavarsit, dreaq

    japita aia a scapat prea ieftin. bine ca n-a avut forte pe masura raului pe care voia sa-l faca. si bine ca nu s-a sinucis, asta ar fi acoperit in nylon hienuta si ar fi romantizat bestiarul in favoarea sarpelui turbat.

    sper ca nu e cazul sa-i reiau faptele de vitejie si aici. daca veniti imbalosati de spiritul priveghiului, ii fac eu topic de priveghi cu mizeriile, cu efecte in realitatea care este, pe care le-a performat.

  97. lilja Says:

    hei, M., nu ţineam vre1 priveghi, p bune. am şi spus că nu e nicio scuză pt c perora şi cred asta

  98. lilja Says:

    a şi a propos vd priveghi p mahala. mi s fce silă. am zis vreo câteva

  99. mulliganoglu Says:

    am bagat si eu ceva in satra, dar sunt banat. m-a scarbit total hoitara aia cu trompa care le explica pedestrilor ce inseamna inalta sotsietate, i.e. clubul select al celor care au fost introdusi in boala printipelui de Rascayetzi-Strehaja.

    cat de proasta, in toate sensurile, poti sa fii sa te lauzi cu asa ceva?! nu mai zic de comicul formularilor: intai ea a stiut de boala, apoi el.

  100. in potriva egiptsianizarii (via Saboteur) | Ado Feck Says:

    […] in potriva egiptsianizarii (via Saboteur) in curand fututul in cur va fi obligatoriu, ca si doi ani de parnaie (pentru a intelege suferintele prin care trec bietii criminali); dogul va avea mai multe drepturi decat omul; sfanta treime se va schimba la fata ( -> gutsa+copilul minune+salam); preturile uleiurilor cu tarani romani spargand seminte in fata blocului vor umili scurgerile lui Pollock etc. nu avem a ne ingrijora, e doar fireasca crestere a entropiei. stiu ca e reactionar s-o a … Read More […]

  101. kismet karanfil Says:

    too frumos

Lasă un răspuns

