street art : tel aviv

Etichete: ,

15 răspunsuri to “street art : tel aviv”

  1. valeria Says:

    sfinti si pacatosi la cina cea de taina … postsuprarealism :)

  2. mulliganoglu Says:

    postretropararealism

  3. lilja Says:

    da, cina, spălatul picioarelor în varianta integrată la cină, săraci, bogaţi luând locul bogaţilor d la cină

    astea

    avem şi noi vreo 2 graffitti-uri marfă prin B. fără sensuri, doar dărguţe, simpatice. 1u’ vis-a-vis d la scena, p str care dă înspre poliţie, la intersecţia aia mare, d la biserica sf. mina
    altu’ nu ş’ p unde
    şi multe sunt în zona aia în paragină, d la p-ţa g. coşbuc, vis-a-vis. era berăria germană înainte. e o zonă părăsită, f frumoasă

  4. mulliganoglu Says:

    de fapt sunt doua lucrari diferite. le-am lipit sa vad reactiile.

    avem multe lucrari bune prin bukale, unele foarte inteligente. am fotografiat cateva. daca imi fac timp, lipesc doua – trei.

  5. lilja Says:

    dadada, arată-ni-le, auditoriul scandează, ovaţionează, bate din palme :) … şi s zci şi zona, rogu-te, M.!

    aha, care va să zică… eu una mă simt manipulată

  6. gg Says:

    ofer asta la schimb:

    http://leohartshorn.blogspot.com/2010/08/david-lachapelle-jesus-is-my-homeboy.html

    hei,chiar asa, cine ne-a vandut?

  7. gg Says:

    daca te dai in jos pe blog(al lui leo,haha!)gasesti ceva misto-art street in san francisco.
    sunt curioasa ce putem produce si noi,in buc.

  8. mulliganoglu Says:

    teama mi-e ca le-am pierdut. am gasit numai resturi, neselectionatele (schimb calculatorul si nu-s foarte ordonat). mai caut si maine.

    gg, in bukale o ardem pa minimal, nihon gen. leo cu stramosi cruciati o arde prea elaborat pentru gustul meu.

  9. lascaris Says:

    ar fi o idee buna – colajul de grafitti

  10. mulliganoglu Says:

    lascaris, eu un precursor, tu un critic de arta :)

  11. drcraciun Says:

    La mine in orasul meu din sud-vestul norvegiei nu exista street art; in general am observat ca tinerii norvegieni isi revarsa frustarile fata de nedreptatile sociale la care sunt suousi (care or fi alea nu am reusit sa determin inca, dar ma gandesc ca trebuie sa existe asa dpdv teoretic, deci le caut in continuare cu asiduitate astfel incat sa pot si eu posta un raport cat mai comprehensiv si cat mai complet si util fata de comunitatea internationala intr-o buna zi si poate o sa am si eu sansa sa ma remarce vreun diplomat adevarat si sa ma invite si pe mine la un bal adevarat la palatul regelui Norvegiei din Oslo) prin ascultatul a cat mai mult music de metal rock.

  12. mulliganoglu Says:

    la extrem, toate manifestarile „artistice” sunt legate de frustrari. e interesant ca evreii, mai deschisi spre abstractiuni precum matematicile, deci mai spre muzica, se manifesta plastic, iar norvegienii prin satanele.

  13. lilja Says:

    şi d c pui ghilimele, M., crezi că arta e scutită de revoltă, de frustrare, de manifest?

    da, frumos corolarul ăsta: pulsiune şi gândire, musică prin matematică. mm… a pâlpâit 1 hulubeu pe-aici :) , că frumoasă mai e muzica…

  14. mulliganoglu Says:

    lilje, sigur ca nu e scutita. o prefer, insa, pe cea scutita- parca arta pentru arta i se zice

  15. street art : tel aviv (via Saboteur) | Ado Feck Says:

    […] via Saboteur […]

Lasă un răspuns

