libertango

Etichete: ,

3 răspunsuri to “libertango”

  1. drcraciun Says:

    Salut ! Ti-am gasit si eu blogul plecand de la un post de-al tau de pe Lascaris, sau de la un comentariu de al lui Lascaris despre tine cu link atribuit (nu mai tin minte care exact). Eu nu ma pricep bine la apreciatul muzicii de loc, deoarece sunt in mod real total afon, dar am stat sa ascult din curiozitate clipul asta si am si eu o intrebare si un comentariu despre el.
    1. cum se cheama genul asta muzical ? (in sensul de ex. de genuri: rock, jazz, metal, etc.)
    2. nu stiu de ce, dar pe mine m-a cam iritat/enervat sa-l ascult si totusi m-a intrigat intr-un fel in care nu stiu inca sa mi-l pot clarifica, deci ma gandeam ca daca imi spui si mie genul o sa mai pot sa dau google, sa mai caut si alte exemple pe youtube, etc. si sa invat ceva despre acest gen, si poate ca o sa ajung sa-l inteleg mai bine, poate chiar sa-mi si placa un pic (desi asta cu placutul re. gusturi de arta, pt. mine in general cam instinctiv-emotional de la prima vedere, nu e ceva rationalizat sau rationalizabil, chiar cred ca e predetrminat genetic dpdv teoretic, deci prin urmare nici nu se poate schimba, cel mult se poate rafina de-a lungul timpului).

    Eu oricum iti multumesc anticipoat pt. orice raspuns sau comentariu posibil, deoarece chiar simteam nevoia sa comunic cu cineva in lb. romana azi.

  2. mulliganoglu Says:

    salut!

    nici eu nu ma pricep la apreciatul muzicii. lipesc ce-mi place. nu stiu cum se cheama genul asta muzical, am ajuns Piazzolla prin Grace Jones (Ï’ve see that face before). n-ai pentru ce sa-mi multumesti.

  3. urumaa Says:

    imi place mult Piazzolla

Lasă un răspuns

