2 feţi cu * în frunte. despre prostie

în care aflăm că logica e o şmecherie

în timp ce lăptiţa noică se roteşte pe scripetele lui Belial al Iubirii, 2 feţi cu stea în frunte o ard la tevere1 pă tema prostiei

lii: uite… eşti la un concurs de fugă, îl depăşeşti pe cel de pe poziţia a doua… spune-mi pe ce poziţie eşti atunci!
ciachi, uşor plictisit: păi dacă îl depăşesc p-ăla care e în poziţia a doua, sînt în poziţia întâia!
lii: nu. greşit. în a doua.

(se râde)

lii: uite, îţi mai dau un test… eşti la un concurs de fugă… îl depăşeşti pe cel de pe poziţia ultimă… pe ce poziţie eşti?
ciachi: asta nu… e o şmecherie… simt că e o şmecherie. nu e o chestie dă… trebuie să ai o şmecherie. nu-mi plac astea dăloc. ZI!
lii: păi răspunsu’ e simplu. nu poţi să-l depăşeşti pe cel de pe poziţia ultimă p… ă… pentru că în spatele ultimului nu mai e nimeni. deci n-are cine-l depăşi.
ciachi: ţi-am spus eu că e o şmecherie!
etc., etc.

P.S. cocolina pleşie şi-a răzuit sprânceana

Etichete: , ,

16 răspunsuri to “2 feţi cu * în frunte. despre prostie”

  1. F Says:

    : )))) da, asta a fost climaxul

  2. mulliganoglu Says:

    cred ca au mai fost ai alte momente magice, dar eu n-am mai rezistat. era prea mult. mi s-a facut rusine ca apartin acestei specii. as fi preferat sa fiu dihor, naparca boanta, orice altceva.

  3. we Says:

    ai un link?

  4. mulliganoglu Says:

  5. impricinatul Says:

    tata, io fac lb. germana cu fie-mea. nu stiu sa traduc igzercitiile astea. foarte grele.
    dictionar romano-roman estem?

  6. mulliganoglu Says:

    care exercitii, impricinatule? cele de logica sau cele de schingiuire a limbii?

  7. we Says:

    pe langa faptul ca asa ceva e megapenibil pt. 2 profi (chiar si fosti) ai facultatii de filosofie, este si injurios la adresa contribuabililor.
    aici sunt banii dvs. TVR1 este televiziune publica. 50 de minute de emisie costa ceva si nu cred ca cei 2 fac chestia aia de amorul lumii, iau si ei niste banuti, acolo. si chiar daca o fac moka, raman cheltuielile TVR cu asemenea enormitati.

    de ce naiba nu se duc la B1TV? sau chiar la OTV, un fel de cascadorii rasului, intre elodia si alta crima?

  8. mulliganoglu Says:

    iti dai seama ca nu fac 50 min de laba-n 2 cu schimb de locuri, in fata natiunii, din caritate.

    WE, nu-i primesc aia de la 0tv & b1tv. alea-s televiziuni serioase, biznisuri, nu mantsokopharii de hrapit populatia.

  9. we Says:

    sa vedem cand isi da jos si gatlegaul ala (lavaliera, sau ce e, parca e un servet de bucatarie).
    putem face pariuri: eu zic ca saptamana viitoare.

    any takers?:)

  10. mulliganoglu Says:

    nu cred. ar fi prea mult. abia si-a despartit spranceana in doua.

  11. impricinatul Says:

    schingiuirea limbii e de bonton. ei ARE voie ca E boieri ai creierului.
    cele de logica – le mai dau una: un pitic in curu’ gol coboara pe un deal cu iarba inalta. piticul se hlizeste.
    de ce?

  12. mulliganoglu Says:

    a, da. am uitat, pa persoana da ruman.

    asta e grea. e o smecherie aici, trebuieste pentru ca sa fie o smecherie, simtesc o smechereala. nu-mi place astea daloc. trebuieste credinta, fara asta te usuci, esti nimica.

  13. toby kismetkislak Says:

    I like your new urban mythology. But as is the case with my hozbnd it is not cool to state the obvious. Only to spool along more dreams and make a baby or two. Perhaps u can be our *nash*, we need more stars. Firmamentul foc

  14. ratledge Says:

    Malachie, ti-au macetat detractorii link-ul, ne putem feri de mutanti evitand adresa asta:

    http://www.tvr.ro/inregistrari.php?file=DATA-2011-01-30-17-50.flv&id=50%20de%20minute%20cu%20Plesu%20si%20Liiceanu

  15. mulliganoglu Says:

    multumesc frumos, ratledge

  16. lascaris Says:

    am vazut si eu scena cu ursuletii, foarte tare.

Lasă un răspuns

