in chestiunea unor transformari de culoare

in cartea „Literatura luciferica”, Radu Cernatescu ne vorbeste despre … nu, nu pot.

printre evenimentele literare ale anului 2010 se numara si… mai bine: Laurentiu Ulici spunea despre Radu Cernatescu ca va. nu merge!

la targul de carte. n-am fost la nici un targ de carte. dubla negatie. noroioasele urme ale matricei limbii. ceva gresit de la origini pana acum. cateva cuvinte despre autor, e necesar. pe Radu Cernatescu l-am descoperit in timp ce cautam o lucrare despre subteranele bukalesti. un articol despre Crai. era vara in Baragan. nu, nu pot cu d-astea.

capitolul despre Crai, „Misterele din subteranele…” (restul – pare-se ca toti scriitorii interesanti, Urmuz, Bacovia, Fundoianu s.cl. au fost masoni – n-am citit inca), are ca miez articolul de pe poezieunctro. impulpat, infoiat, inastea (in deschidere se vorbeste despre divagantul Vasile Lovinescu). meritul, nu mic, este, dupa cum spuneam, al informatiilor genealogice. in rest, nu-mi amintesc nimic spectaculos, ceva care sa te faca sa nu dormi noaptea, ci dezvoltari ale exegezei nocturne. cu exceptia unor chestii revoltatoare. cum ar fi:

dar sa nu ajung direct la stema, la culori. cateva 8uri.

pe ceafa sfantului filaret al moscovei, RC crede ca apelpisit inseamna faimos! nu, inseamna disperat. trecem peste tampitul refren (Mateiu ar fi scris Craii ca sa obtina o functie de la bizantini, i.e. Nababul si alaiul), peste incercarea de descifrare a stemei lui Pantazi (eu macar am avut bunul simt sa vantur stemele sicilienilor), peste o incurcatura cu planetele (cred ca am aratat destul de clar ca planeta lui Pirgu e Saturn, iar a lui Pitesteanu Mercur), ca sa ajungem, dupa cum anticipam, la smalturile lui Mateiu:

Etichete: , ,

4 răspunsuri to “in chestiunea unor transformari de culoare”

  1. we Says:

    8-urile sunt cele mai importante!

    e misto, nu am inteles nimic!:)

  2. mulliganoglu Says:

    incercam sa scriu serios despre un capitol dintr-o carte, asa cum fac globarii culturali (sau livresti, ca nu mai stiu care e moda culturala). nu-mi iese. imi tot vin faze din „Malone moare”. uf, aj vrea sa fiu un globar serios, cultural!

  3. we Says:

    eu zic sa facem un proiect.
    sa lansam invitatii.
    sa organizam un workshop.
    sa aplicam pt. un grant.

    vrei sa fii manager de proiect?

    auzi, am eu vedenii, sau la tine pe blog ninge?

  4. mulliganoglu Says:

    da, sa fim finantati pe baza unui proiect care sa cuprinda activitati de diseminare. totul conform iso/astm.

    managementul e o treaba prea grea pentru firea mea lenevoasa

    acu’ vad si eu. e o jucarie instalata anul trecut, am si uitat de ea. cam kitsch, dar il las asa, astia de la wp au un panou de comenzi tare complicat, imi ia o ora sa-l dezactivez.

Lasă un răspuns

