mar maro

Etichete: ,

22 răspunsuri to “mar maro”

  1. valeria Says:

    imi place . ar merge in calitate de coloana sonora la o ecranizare a unei carti . sa spunem una a lui ismail kadare .

  2. mulliganoglu Says:

    nu stiu cu filmele. posibil.

    dansul. dansul e minunat. n-am gasit nici o filmare ca lumea, dar uite aici ceva ok (cu toate ca baietii n-au avut multe cantonamente):

  3. we Says:

    farserotii de pe unde sunt, ca am uitat.

    cum erau: cipani, avdriati, farseroti…altii? ei intre ei stiu ca tineau la deosebirile astea. nu mai stiu acum daca mai tin.

  4. mulliganoglu Says:

    aici chiar Habarnam. i-am descoperit in ultimul timp pe fratii nostri de peste Dunare.

  5. lascaris Says:

    Da fac si acum distinctiile cu pricina si mai ales tin la distinctia intre ei si majoritari.

  6. we Says:

    mi-am mai adus aminte de unii: mizuchiari.

    uite aici din Nicolae Cusa:

    Those from Muzakia, a field situated on both banks of the river Semeni (today Seman) which flows into the Adriatic Sea, lost their identity as Farsherots once they settled down permanently in this region where the principality of Musatius or Musacius had been – later to become Muzakia. Some Aromanians were called Muzchiari or Mizuchiari

    si ar mai fi asta:
    http://iling.spb.ru/pdf/alp/alp_V_1.pdf

    Cu ocazia cercetărilor de teren efectuate în
    Albania, am constatat existenţa acestor două grupuri [sopanii si plisotii], alături de care
    există şi altele: căstrăIoţ, jărcăIoţ, uiIaţ, culuIaţ, mizuchiari, megidoni.
    Există unele diferenţe, îndeosebi de ordin fonetic, între aceste
    grupuri. Unele din aceste grupuri au fost semnalate şi de Capidan în
    Fărşeroţii, dar a descris numai graiul unui singur grup, fărşeroţii
    plisoţ

  7. impricinatul Says:

    ceea ce-mi aminteste ca nu i-am tras la xerox lu elfu cartea lu isidor iesean!
    shit!

  8. impricinatul Says:

    ooooof, akismet! fut gura la tine!

  9. capricornk13 Says:

    @mulli: mi se pare foarte bizantin, asa, ce se intampla in miuzique asta;
    altfel, mai mulli, scrii la vreo Compunere de esti asa tacut?

  10. mulliganoglu Says:

    am de scris vreo 3 compuneri despre cum mi-am petrecut inceputul de scoala, adica cum am petrecut practica agricola la gradina de legume, baza de receptie a granelor si
    – livada cu meri.

    cat de frumoasa esti tu, toamna!

  11. capricornk13 Says:

    toamna, da; cel mai misto anotimp de-aici, o sa-mi lipseasca enorm buchetele astea splendide de la taranci din curte…

  12. impricinatu' Says:

    maitre mulliganoglule, o chestie cam off-topic… am o carte de isidor iesean care acopera destul de serios (stufos) problemele de mai sus. te-am vazut si pe la elf interesat de problema (cand cu thocomerii, negri vozii etc). daca ai nevoie de carte, pasez o copie, ca oricum trebuie s-o multiplic si pentru elfu.

  13. mulliganoglu Says:

    impricinatule, ma intereseaza foarte mult subiectul. as vrea si eu o copie, multumesc frumos!

  14. impricinatul Says:

    pai, hai sa ne scriem. sebastian_cornatyahoo.com

  15. mulliganoglu Says:

    cum ziceam si la WE, pana pe 15 nu prea am timp. iti trimit un email cand vad ca se face luminis. merci!

  16. gg Says:

    hehe!

  17. mulliganoglu Says:

  18. gg Says:

    mi-am facut un cd cu ei,are vreo 60 de cantece,nu ma mai satur.iar rocky road to dublin,cred ca am ascultat-o de 30-40 de ori si nu am priceput o vorbulita.am gasit apoi versurile, da’ imi poate spune si mie cineva ce-o fi insemnand ”whack follol de rah”?

  19. gg Says:

    e si un mulligan pe aici,haha!

    scuze ca am abuzat cu muzica asta.

  20. ciakanika Says:

    domnu mulli, bughi nu il mai iubeste pe we. si nici pe dumneavoastra.

    eu zic ca totusi este frumoasa.

  21. mulliganoglu Says:

    irlandeza sunt foarte misto

    :)

  22. mulliganoglu Says:

    da’ cand m-a iubit pa mine, domnu’?! mai ales ca ea e dupa modelul Tilica from Rakleta, le stie pe toate si astea. deci nici macar discutie nu incape aici.

    in ce sens frumoasa?

Lasă un răspuns

