shinobi waya : ninjwaya

Etichete: ,

22 răspunsuri to “shinobi waya : ninjwaya”

  1. valeria Says:

    venit , fumat , plecat … :)

  2. mulliganoglu Says:

    va mai asteptam pe la noi :)

  3. valeria Says:

    ca senilii , am crampeie de-amintire … shinobi … sabii … flori si frunze colorate dement … oameni care se pulverizeaza instant … calea cea dreapta … si , la naiba , despre ce era vorba ? :)

  4. mulliganoglu Says:

    despre oaia ninja care prin antrenament atinge a doua viteza cosmica

  5. valeria Says:

    just

  6. mulliganoglu Says:

    munca ne inalta

  7. valeria Says:

    asta-mi aduce aminte de lagarele de concentrare : arbeit …

  8. mulliganoglu Says:

    pai avem si ciobanul prudent cu gardu-i pan’ la luna, poate si de aici ideea de lagar

  9. valeria Says:

    tu ai prins oaia verde ? vreau sa zic ideea de oaie verde …

  10. valeria Says:

    era o curiozitate infantila . prin anii’90 , era la moda o reclama la sprite , parca , cu ” oaia verde ” . in turma aceea a ciobanului facea totul invers . sau , cu un cuvant care-mi place , era ” altfel ” . ma-ntreb daca ada milea o stie . cu siguranta , raspunsul e da .

    night , sir ! :)

  11. we Says:

    oaia ninja care atinge prima viteza cosmica imi aduce aminte de cursul de mecanica analitica. mi-a placut mult cursul ala. l-a tinut si un meserias, am uitat cum il chema. stiu ca a murit la „datorie” – infarct la catedra. fuma si bea cafele ca un sarpe in timpul examenelor, numai sa afle cat mai bine cat de mult sau putin stim. burlacu, cumva il chema? am uitat…oricum, am invatat ceva de la el.

  12. we Says:

    …si dupa aia, cand a trebuit sa citesc newton – cu metoda lui geometrica aplicata la spatiale si fizice, iar mi-am adus aminte de burlacu.
    a fost unul din putinele mele momente de fericire, punand cap la cap mecanica celesta.
    meh. down the memory lane. si oricum offtopic. scuze.

  13. divagaţii Says:

    Oaia mica, rațională
    care merge des la sală
    face jogging, face lupte
    ridică gantere multe,
    Oaia mica plănuiește,
    libertarian gândește
    „ce-o fi dincolo, pe bune
    altă lume?”
    Din priviri msoară gardul
    și își calculează saltul.
    Saltu-i bun, viteza mare
    Dar se întamplă o eroare
    și pe lună poposește
    Stă acolo, se hlizește,
    dă o tură, se gândește
    „cum cobor acuma oare
    la suratele mioare?”
    Jos ciobanul face spume
    „ridicai gardul anume
    nalt și lung cât astă lume
    să nu intre nimenea
    nu să iasă oaia mea”
    Sus, pe lună, oaia mică,
    făra frică,
    decide fără jenă:
    „Huston, avem o problemă!”

  14. mulliganoglu Says:

    bonjur, valeria!

    parca, vag, asa… (shpritsul are reclame mishteaux). banuiam izvorul inspiratiei a fost mai adanc, mai sus, la munte. da’ muzica? tot de acolo?

  15. mulliganoglu Says:

    da, Burlacu. maestru. interesant, multi am simtit asta. mie mi-a fost mare scarba de analiza in liceu, nu invatam nimic. era predata infect, pt. roboti. manualul groaznic, nici o vorba de Newton&Leibniz. abia cand am studiat analitica am priceput. a fost… un moment important in viata mea, ca prima tigara sau, cum ar zice mimolanul, ca prima, scuzati!, pula-n cur.

  16. mulliganoglu Says:

    divagatii, la cateva silabe de perfectiune dezvoltarea. multumim frumos!

    deci:
    vaiug selenar
    ii este saivan;
    stelutele, mii,
    ii tin de faclii

  17. capricornk13 Says:

    :) genial!

  18. divagaţii Says:

    Mea culpa pentru silabele lipsa. Altfel, cu placere. :P

  19. mulliganoglu Says:

    deci da

  20. mulliganoglu Says:

    de fapt, semnele in +/- au farmec

  21. scholarships Says:

    Is this WP theme free or premium? nice blog btw! scholarships

  22. mulliganoglu Says:

    free (the default theme for wp.com)

    merci!

Lasă un răspuns

