miwarenrizoratuare

https://yistamate.files.wordpress.com/2010/09/shinobiwayaninjoaia.pdfshinobiwaya = ninjoaia


https://yistamate.files.wordpress.com/2010/09/hattorwaya-honzii.pdfHattoruwaya Honzii

Etichete: , , , , , , , , ,

29 răspunsuri to “miwarenrizoratuare”

  1. divagaţii Says:

    Faine mioare ce te muşcă de picioare şi te digeră ca pe-o floare, scufundate şi cam late, jupuite, asasinate.
    Iar Ada e….Ada

  2. mulliganoglu Says:

    mioare tulburatoare, de fiori datatoare

  3. catalina Says:

    …cantautoare.

  4. mulliganoglu Says:

    oaia alba/neagra

    oaia plavie
    oaia surie
    oaia florie

    waya sifuwon
    waya sipiwon

  5. divagaţii Says:

    oaia plăpândă
    oaia flămândă

    oaia zglobie
    oaia nurlie
    oaia zurlie

    waya kamikaze
    waya farmawase

    wayanare aripiware

  6. mulliganoglu Says:

    waya ku gyare

  7. mulliganoglu Says:

    cu gheare
    oaia vaneaza caprioare
    pe care:

    1. le frange de sale
    2. le sterge de bale
    3. le trage devale
    4. le roade agale
  8. divagaţii Says:

    Waia hworor

    Oaia blestemată
    crăcănată toată
    oaia cu dinţi
    şi bale fierbinţi
    lupul-l poticneşte
    cu copita-l pocneşte
    şi blana miţoasă
    creaţă, mărăcinoasă
    i-o pune pe nară
    (asta-n fapt de seară)
    mi-l sufocă lent
    aproape indecent
    mi-l sufoca tare
    ca-ntro-mbrăţişare
    cu coarnu-l împunge
    să vadă de-ajunge
    de e mort de tot
    lupul cel nerod
    la umbră îl târăşte
    şi se odihneşte
    Când, pe înnoptat
    sudoarea i s-a zvântat
    behăie spre turmă
    ce vine din urmă
    lacom să se-nfrupte
    din bucatele multe
    din bucatele grele
    din maţe şi piele
    din lupul cenuşiu
    ce-a fost odată viu.

  9. mulliganoglu Says:

    oaia rapitoare, oaia constrictoare
    culca lupusoare (cu ochi de cicoare)
    dintr-o secerare

  10. mihai Says:

    Ura!
    paparazzi
    google-puzzle

  11. capricornk13 Says:

    mai mulli mai, ce mai facI TU, ai plecat in VACAnta de octombrie? :)

  12. mulliganoglu Says:

    mai capri, deci EU NU am plecat in VACAnta de toamna-iarna, decat ce mai am completat la Compunerea stii-tu-care. deci, totusi, absenta mea are legatura cu VACAnta. oricum, globonia e extrem de plictisitoare: Leana Leo a globat in absenta casierului securistilor care, cu un tupeu uluitor, vorbeste despre influenta serviciilor asupra lui Basescu (obsesie comuna personalului auxiliar care serveste ofiterimea). poate c-o sa-i afisez pana la urma numele & locul de munca, prea e obraznic. tocmai sluga securistilor vorbeste despre lasitatea romanilor!

  13. isuciu Says:

    marlanoglu esti un nesimitit !

  14. mulliganoglu Says:

    ai cumparat dupa merdenele?

    (sluga puturoasa)

  15. isuciu Says:

    Domnul Leo este prietenul meu !

  16. mulliganoglu Says:

    nu exista cuplu mai potrivit. nici macar in literatura. Ionica, zi-ne si noua, prin ce fel de „institutii” ai fost matale economist? ca asa ti-ai pus pe pagina de wiki (prin gratia pandarului de studenti, Iuliq Ba Lee Gush), economist in diverse „institutii”.

  17. Raluca Says:

    mulliganoglu,o vizita scurta p-aici, pe la ninje, cat sa-ti multumesc inca o dat pt. carti:nu am avut parte de tihna si sihastrie cu cartea-n brate,cum imi propusesem,asa ca din pacate am ajuns cu lebadoii doar la jumatate-dar ce aventuri am avut cu ei!!mai exact,cu acel cod de bare lipit pe coperta -cred ca era al 4 lea shop in care am declansat alarma in decurs de-o saptamana,cand am decis ca gata!!trec prin fata aparatului absolut tot ce am in geanta…si surpriza!lebadoii erau saboteurii:)))!;teodosie inca asteapta vremuri mai tihnite pt lectura(si probabil prima zapada),dar ”Jeg”-ul lui Welsh a fost de rara exceptie,multumiri pt. recomandare! au fost cateva gaselnite care m-au iritat la un moment dat,dar all in all,o carte exceptionala si o la fel de grozava traducere!Jeeeesus!Am hotarat sa o mai caut de Carmen Toader,ca m-a lasat paf:am crezut initial ca-i un barbat in spatele traducerii,ca prea era ”colorata”hehe! ;am vazut ca”trainspotting”-ul e tradus de altcineva,sper ca facut o treaba la fel de buna:)
    toate bune si w-end placut!

  18. mulliganoglu Says:

    salve, Raluca!

    problema codului de bare o am si eu, am uitat sa-ti zic. amaratii aia de la libraria rao (unde gasesc toate cartile de negasit- astea noi, desigur) sunt intr-un impas tehnologic: nu le functioneaza dispozitivul care demagnetizeaza (sau cam asa ceva, n-am inteles niciodata exact care e problema / din ce cauza facalarmele ca toti dracii cand ies din magazin).

    Welsh: si pe mine m-au iritat chestia cu copilaria nefericita a lui Robi (in fond, nu cred ca exista copil cu o copilarie fericita – imposibilitatea de a comunica, dependenta, spaime, neintelegerea unor fenomene), apoi combinatia robertsoancei cu cioroiul si inca vreo doua, 3, dar schema a atat de buna, sferoidul atat de echilibrat, incat detaliile astea de suprafata nici nu mai conteaza, ba chiar sunt amuzante. gaselnita cu limbricul mi se pare geniala.

    trainspotting e tradusa f. bine, chiar a initiat un curent (dupa ce-o citesti e aproape imposibil sa nu copiezi & sa exagerezi, cel putin in scris, limba) – am impresia, totusi, ca au lucrat mai multi la traducere, limbajul acopera prea multe zone d-astea urate.

    eu n-am apucat sa citesc decat prima pagina din Lacuna Cabal. pur si simplu n-am putut sa ma concentrez, m-am uitat in dictionar dupa vreo 3 cuvinte si am decis s-o las pentru vremuri cu mai mult timp liber. imi pare rau ca nu pot sa zic nimic despre carte.

    aricelul si bufnicioara si iepurasii m-au bucurat fff mult, i-am inramat pe toti si i-am aranjat diptic/ triptic, gen. iti multumesc cel mai mult.

  19. mulliganoglu Says:

    P.S. iar casuta cu soricei e obiect de studiu si singura cartonata care nu e roasa decat pe la colturi. m-am hotarat sa-mi fac timp sa incerc sa traduc textul, m-a facut curios.

  20. gg Says:

    buck,stau si ma minunez de cateva zile ce lejer se discuta despre disidenta,rezistenta,inocenta,complezenta si atatea altele.
    daca disidenta include si program artistic cu fetite vesele,si filme deocheate la videoul din dotare,si papa bun adus prin retelele de sefi de alimentara sau sefi de restaurante,toate astea sub ochiul vigilent al secu-lui local,atunci sa tot disidesti pa la tescani,gen.hai,ca mi-e scarba.
    astea in timp ce altii au platit factura la secu cu propria viata.si nu a fost de ajuns .au ramas datori si cei din familie.si crede-ma ca stiu ce vb in ambele cazuri.

    da’ trecand la lucruri mai vesele,ii confirm si eu ralucai ca traducerile cartilor lui IW pe care le-am citit pana acum sunt de mare exceptie.desi sunt facute de traducatori diferiti e un fir comun.posibil sa fi lucat mai multi si sa semneze doar unul.cred ca se poate si asa,nu?

    in rest,toate bune,buck? veni si frigul peste noi. m-a intrebat un pacient saptamana trecuta cum o sa rezistam noi la -50,in iarna asta. prin hibernare,probabil. -50?!!

  21. mulliganoglu Says:

    salve, gg!

    eu nu ma minunez, dimpotriva, gunoaiele astea au sfarsit prin a ma plictisi – mimolanul gogoi incearca sa demonstreze ca romanii care au avut demnitate erau bolnavi psihic, sluga securoilor isi contrazice maestrul (ca sa fie democratie), in curand un nou articol al lui plesu (despre intrasigenta si lipsa de fantezie a germanilor si despre nesimtirea internautilor) si viata, asa cum o stim, merge mai departe. care plesu era arestat la domiciliu, dar chefuia cu ambasadorul olandei (cu bilet de voie de la secu, se intelege). si nu, habarnavea cine era ion iliescu. s-au intalnit din intamplare, dupa exterminarea odiosilor, pe strada si, parandu-i plesiul gagiu simpatic, i-a dat cultura. pe 28 ale lu’ decembre ’89. dragoste la prima vedere. de unde se vede ca Partidul era tanar pe sub coaja putregaita. iar acum isi traieste a doua tinerete, cu toate jivinele astea umede in bot care misuna prin studiourile tv.

    e posibil sa se fi consultat. cred ca e o echipa de tineri traducatori.

    bune, multumesc. sper ca si la tine. da, a venit neanuntat frigul asta. mi s-a spus ca trandafirii se incapataneaza cu florile. din pacate am multa treaba, nu pot sa stau cateva zile la bordei, sa zac la soare printre trandafiri si struguri. poate-n viata ailalta.

  22. we Says:

    Ea [dictatura] substituie discernămîntul prin teamă, te obligă să ai limbaj dublu, să-ţi educi copiii în aşa fel încît, de mici, să deosebească, prudent, între adevărul de-acasă şi cel din afara casei.

    pai dupa fraza de mai sus, orice societate civilizata este o forma de dictatura. orice grup de cimpanzei este o dictatura. rezulta ca dictatura este forma normala a vietii. sau normativa, ca sa folosim cuvinte placute urechilor. paradox monsher, uite pe gratis subiect pt. 3 numere de DV: nici asa, nici altminteri, dar pohta ce-o pohtim.

    stiu pe unii care au limbaj cvadruplu – aia traiesc in dubla dictatura (DD).

    singurul dintre filosofi care l-a luat in serios si s-a apucat sa ii demonteze in public „rationamentele” a fost, din cate stiu, Adrian-Paul Iliescu.

    on the other hand, observ infuzie de „sange tanar”. venind, culmea, de la SAR/SNPA. e ceva ce imi scapa deocamdata, caci SAR nu era neaparat in termeni cordiali cu echipa de dreapta. posibil ca unii din conducerea DV sa fi inceput sa aiba un minim de pragmatism – asta ar fi explicatia cea mai simpla. which is good in theory, ca ii mai balanseaza pe eseisti.

    sunt un nesimtit, un amerloc fara umor, hence i’m shamelessly rambling.

    @gg., umbla vorba prin targ ca fiasco-ul de la Ateneu nu va fi chiar de scurta durata.

  23. mulliganoglu Says:

    WE, ofiteroii mustar de la kul-tur au intrat in campanie de toamna-iarna. ca romanii, nu si-au lustruit sabiutele din primavara, asa ca trag, impotriva Draculinei, ruginituri din teaca: popa ceachi o arde pa aluzii cu „autenticitatea” in preajma portretului „hipopotam muribund, cu bretele”; găbiţă, uliul gainilor, se sprijina in teaca, obosit pastor al umanitatii metaoltene. mijloc de toamna in bukale.

  24. we Says:

    vad ca leo s-a activat la vlad. acum cu alta tema. cea a „scarbei”.

  25. gg Says:

    elf,cred. operatiunea mai curat,mai uscat- varianta pt adulti.

    am avut o colega care a facut stagiatura(pe vremea impuscatului,bineinteles),undeva in moldova,moinesti sau comanesti,parca.oricum pe linga tescani.si dupa ce ne-am reantalnit mi-a povestit niste faze in leg. cu ce se facea pe acolo,ca mult timp mi-a fost si frica sa spun acasa(vezi,ma paraliza frica de regim). de aia,tot ce s-a spus,scris sau declarat in leg. cu disidenta romaneasca(la domiciliu sau aiurea),dupa revolutie, am considerat a fi doar o alta operatiune de spalare a creierelor.

  26. mulliganoglu Says:

    face ce face si ajunge la el insusi

  27. we Says:

    pai zi-ne si noua. aici, sau la mine, in zona „numai pt. ochii altora”, unde/cum/cand vrei tu.

  28. Raluca Says:

    :)))he,he,inca o dovada ca lucrarile importante se ”citesc din scoarta in scoarta”:))!!Ma bucur sa aud ca ”menajeria” e apreciata si inramata:))

    trainspottingul e pus pe lista de cel putin doua luni(multam tie si gg pentru re-confirmare&recomandare,a propos de traducere),dar gramada de carti necitite,se ”uita mustrator” la mine si am zis ca-i mai intelept sa echilibrez balanta lectura/achizitie pt.o perioada:); treaba asta cere insa din pacate un lucru oarecum imposibil in perioada prezenta(si urmatoare),pe numele lui de cod ”Timp liber”.
    De Lacuna Cabal nush ce sa zic,a doua lectura( mai cu hopuri,asa) inainte sa-ti trimit cartea,hm,ff dezamagitoare,deci nu-i nici o graba cu feedback-ul…si totusi…ceva mici detalii touchante tot au fost:ca de ex.faptul ca Dixon a reusit sa strecoare in roman,printre altele, referiri la Ovidiu (al nostru,exilatul)la Metamorfoze:cati mai scutura de naftalina si fac loc intr-un roman modern unui poet antic?Zic si eu .asa..

  29. mulliganoglu Says:

    s-a strans si la mine teancul. n-am terminat nici macar „narcotice in cultura romana” a lu’ Oisteanu care, cu toate opturile/exagerarile, e placuta si abia am rasfoit „ordinul masonic roman” a lu’ Nestorescu-Balcesti (pe care am cautat-o fo 3 ani).

    vremuri grele

    mi se pare ca n-ai apucat sa te indulcesti cu cel mai mare roman din toate timpurile, „teodosie cel mic”

Lasă un răspuns

