de toamna

a inflorit bozia

Etichete:

8 răspunsuri to “de toamna”

  1. gg Says:

    si niste castani nebuni.deci nu mi-a venit sa cred.printre frunzele parjolite de soarele turbat din august,de cateva zile au aparut ditamai florile.

  2. mulliganoglu Says:

    lucrasem cu niste cloroform si am iesit putin la aer. am simtit mirosul ala subtil de floare de bozie si am zis c-o fi de la dizolvant. pana cand am vazut tufele in floare, unele aveau fructe.

    alb antic, malachit, mura

    „primavara vine-n cap”

  3. gg Says:

    primavara belalie,hihi!

  4. mulliganoglu Says:

    cu bruma la echinox

  5. gg Says:

    la mine,in munti, a nins.

  6. mulliganoglu Says:

    ar fi tare sa infloreasca prunii sub zapada

  7. gg Says:

    ma duci cu gandul departe,hat.la hiroshige.doamne,ce miros au florile de prun.

    peste vo 2-3 sapt. fac magiun de prune,cu nuci uscate si coaja de lamaie.mori.si putin afumat,asa.

  8. mulliganoglu Says:

    lasa ca nici astea de bozie nu-s rele. parfumul e asa subtil. in+, cine ar mirosi niste balarii?

    fara putina afumatura nu e magiun de prune

Lasă un răspuns

