pe urmele lui Dragul / materiale pt. un insectar JC Curtea-Veche

lemn de nuc. sticla lazulita. arome de liliac, crizantema, coaja de sanger, smirna (arsa in cutia netapisata). tapet albastru umed cu planete rascoapte si pasari cazatoare (in cinci colturi). ca elemente de spart suprafetele mari muscatele de pe cetatii care au supravietuit exploziei solare, coroana murala din prisme calcaroase legate cu asfalt mohorat, furisator. rama zidul cetatii batut cu mac creponat, rosu stins. mobile narghilele veninoase lesinate in praful de pe rafturile muzeului de istorie, Ialomita ocru in albie lucioasa strajuita de gradini bulgaresti cu razoare de tufanele, turnul umbrind aleea coconilor, vedere a parcului in amurg, o mana de oase. fulgi de plop peste toate.

Etichete: ,

19 răspunsuri to “pe urmele lui Dragul / materiale pt. un insectar JC Curtea-Veche”

  1. Pivnicerul Says:

    Exceptional. A se citi la un vinars chihlimbariu in pahare de jad.

  2. mulliganoglu Says:

    exceptional in sensu’ da deosebit?

  3. divagaţii Says:

    Cred ca exceptional in sensul de: Bravo, maestre!! :)

  4. impricinatul de corn Says:

    as fi spus jawohl, daca textul nu mi-ar sugera melci rataciti, colb si un tambal dezacordat.

  5. mulliganoglu Says:

    multumesc, divagatii! m-ai linistit.
    P.S. si tugulanul sugiu scrie exceptional.

    neimpricinatule, inca n-am epurat-o. momentan e un morman de schite si lirizme, ceva intre Medici Slot Machine si Observatory (Corona Borealis Casement). eu as fi vrut o Cassiopeia 1, gen.

  6. divagaţii Says:

    Scuze domnule, eu mi-s blonda si nici de prea mult pe la matale prin ograda. Ai putea sa ma luminezi cine-i „tugulanu sugiu”? Sarumana, boier dumneavoastra!

    P.S.Ma tineam sa-ti spun (si nu-i bine sa te tii).Vezi ca-ti ninge-n pod :(

  7. Pivnicerul Says:

    100% da si de acord.

    P.S. O fi necesar de acum inainte pentru bunul mers al acestui blog ca sa dau disclaimeruri cand fac misto admiratoid de sugiu et co? Nu de alta, dar mi-e lene.

  8. mulliganoglu Says:

    nu aveti pentru a va scuza, domnita. e numai vina mea ca nu dau nume si prenume. tugulanul e un autor de „schite umoristice”, niste schingiuiri infra-urzica, imitatii cat se poate de proaste dupa moldov.

    re ps: e chiar atat de usor de facut cheia?

  9. mulliganoglu Says:

    Iw zicca nu. nu pt. mine. asta cu „bunul mers” e buna. lol.

  10. divagaţii Says:

    Si Moldovu?!

    re, re P.S. Hai sa configuram zbaterea de neuron. Sabiile rimeaza cu ninja, acu ninja cred ca-ti baga fix aceeasi sabie in cap, o data, ca deja il plictisesti. Si ce sa cate ei in pod cand umbla precum cotoii in calduri pe acoperisuri! Oups!! Moldovu oi fi matale, ca la ianchei se spune ninje atunci cand, ma intelegi….

    Acu, razi si tu pe infundate sa nu ne auda lumea.

  11. mulliganoglu Says:

    moldovu’ era unu’ care il imita pe urmuz

    re re re PS: n-am inteles, n-am ras

  12. divagaţii Says:

    Mda, era vorba sa razi de mine, cu legaturile pe care le fac cu tot. :(

  13. mulliganoglu Says:

    e vina mea ca n-am inteles. poate voi fi pe faza la urmatoarea

  14. gg Says:

    buckule,chiar a venit toamna.mi-au plecat ieri seara randunelele. cu o seara inainte au fost agitate,zboruri neintrerupte pana tarziu,a doua zi liniste,de-abia le auzeam,seara iar s-au agitat si cand m-am trezit a doua zi,pa la 6 dim,cuiburile erau goale.drum bun,dragutelor.

    pese-n-are leg. cu nimic. doar asa,spuneam si eu.

  15. mulliganoglu Says:

    :(

    n-am mai vazut berzele pe drumul spre curtea-veche. n-ar trebui sa plece mai tarziu?

  16. gg Says:

    anu’ asta au venit devreme,pa 4 sau 5 martie. si dupa aia,au venit niste zile friguroase,chiar ma intrebam daca n-or ingheta. uite,de berze n-am bagat de seama.

  17. mulliganoglu Says:

    au fost cateva zile geroase, ca alea de toamna tarzie de acum un sfert de veac

    ref. berze: mi-a zis cineva ca erau dupa broaste, dar nu cred. unul dintre cuiburi era clar parasit, iar celelalte nu aratau prea bine.

  18. gg Says:

    mi-am adus aminte de niste versuri frumoase de ion pillat(pe care il iubesc ff mult).si le-am gasit,poate va plac si voua.

    despre cocori,bineinteles.

    Pe sesul peste care seara cade
    Cenusa si pustiul se intind.
    Tot mai luceste-n zare apa alba
    De toamna fumurie, cand, fosnind
    Din aripi ridicate, se coboara
    Cocorii cerului. Intregul stol
    Se strange sa-si ia masul pentru noapte
    Si, umbre din trecut, pe campul gol
    Nostalgicul lor cant si-opreste goana.
    Dar calauza veche,-ntr-un picior
    Vegheaza, somnul mortii sa nu-i prinda.
    Spre stele tipa ea sfasietor,
    Si cardul, speriat de glasul mare,
    Cu freamat lung de zbor se pierde-n neguri.
    Tacerea urca. Se deschide-n zare,
    Mijind a zori de zi, o apa alba.

  19. mulliganoglu Says:

    conu’ pillat e oricand binevenit

Lasă un răspuns

