prea tare asta: dupa ce raspunde la spam, isi da autoperversa della Strehaja

als says:
25/08/2010 at 11:28 am

BA DA, am acest drept, cit timp numele meu este tirit in aceasta mocirla!
AM dreptul sa ma apar, spunind public cum vad eu lucrurile!
asa cum dvs suspectati pe toata lumea, eu ii suspectez pe cei 2 – cum, sint convins, si cei 2 ma suspecteaza pe mine: nu vad dc EI ar ‘avea dreptul’ sa ma suspecteze, iar eu, pe ei, nu…?

eu am inteles asa: als stie ca n-am fost noi => stie cine a fost

–––––––––––––––––––––––––––––––

LE: leuta in lupta cu spamul (sa nu se piarda la potop)

the Success Ladder says:

Great article, thanks for sharing this. I have subscribed to your RSS feed and am looking forward to reading more from you.
Keep up the good work and don’t stop posting please.

als says:

@the success ladder: but u don’t know romanian, do u? so how can u read – & appreciate – smth written in romanian?!
downright ridiculous!

Etichete: , , ,

12 răspunsuri to “prea tare asta: dupa ce raspunde la spam, isi da autoperversa della Strehaja”

  1. cer noros Says:

    ce dulce! alsu e din generatia care vorbeste cu (ro)botul pe chat.

  2. mulliganoglu Says:

    iti dai seama ca idiotul face sex-chat cu roboti? prin 2004 erau cativa roboti care faceau fata unei conversatii obisnuite. ma infricosez cand ma gandesc cat au putut sa evolueze in 5-6 ani. d-aia e cocosellul tras la fata: sex cu roboti.

  3. Mihai Says:

    Va recomand un manga (cred, nu sunt expert) de referinta: Hi no tori 2772 Ai no cosmozone. L-am vazut in cinema pe vremea lui Ceau. M-a marcat. Sex cu roboti rulz, mai ales daca roboata e usor pedofila!

  4. mulliganoglu Says:

    roboata pedofila? poti sa programezi felatia in trepte? moartea mea pa persoana de minor la 11 anisori (dupa cum zice psiho-somata nespitalizata). supt, preparat sirop de menta, masaj si eu il atac psiho pe kriti (care a inceput sa ma induioseze cu ultimele consideratii, imi condenseaz lacrimi din aburul sufletului)

    caut acum, poate gasesc pe net. sa bag inainte de somnul de frumusete

  5. mulliganoglu Says:

    aaau! horror. cre’ ca l-am vazut in tabara la bucsoaia, gen

  6. k Says:

    als ăsta e, din ce am mai citit pe net, un tip tare trist, plin de venin. şi, pe deasupra, un intelectual brânzit

  7. mulliganoglu Says:

    si mucegait verde flegma. in cutie de pantofi.

  8. mulliganoglu Says:

    ignorantul totonelle are impresia ca arta erotica a inceput cu prostitutele lui picasso. care picasso ar fi, cica, „scandalos”. asta dupa ce bidineaua lui courbet i se parea o culme a indraznelii. hai lol & eject.

    ceva de inceput de toamna, in ultimele tendinte de pe tuburosu:

  9. ciakanika Says:

    io vz ca si bughimamborag a inceput sa isi dea autoperverse della strehaya.
    crek bughimamborag si isuciu ar face un kplu minunat. despre ea umbla vorba in tirg k arata bine. iar isuciu e un domn. si are si bani.
    el k talentul literar ea k statistik poliromului. el k poezeaua pe litoralul bulgaresc iar ea k kartile.
    genele lor nu trebuie pierdute. sunt prea valoroase.

  10. mulliganoglu Says:

    dupa cum ii duce capul. rezonanta asta pe vrej ar putea sa produca scene romantice, plimbari cu barca pe balta cismegiului, gen. sigur, amploaiatul sugiu s-ar putea arunca la o bulgareasca, desi nu cred ca-l invoieste monstrul din bucatarie (=balena ucigasa).

  11. ciakanika Says:

    se dskurka el. ah, pe litoralul bulgaresc…”uite luna, uite marea, uite suciu…/ai gura k kafeaua/esti un bou plin de tandrete”…versuri adevarate, nu asa.
    dar dk bughimamborag e barbat cu o peruka? krezi k isuciu ar fi sokat?
    orkm, sint 2 si 2. als & isuciu. mewsette -& ea cik arata bine!& als ii face kurte & bughimamborag.

  12. mulliganoglu Says:

    ce poa’ sa socheze tugulanul sugiu? doar i-a tras-o-n bumb lu’ leo „galetusa”. da, s-au strans de combinari de patru luate cate doua. parca-l si vad pe sugiu plimbandu-se printre cele 3.

    acum serios: mi-e mila de bietul dobitoc. bineinteles ca stia ca nu carta a scris pe globul lui, doar a citit acel mesaj, copiat la el in cotet, de mii de ori. cu lacrimi in ochi, vazand ca a gresit tabara si ca n-a picat in A Scriitorilor, ci in a Pozarului. in ticalosia lui pitica, de scarba ochelarista, a crezut ca se vor gasi doua, trei proaste care sa creada ca l-a bagat, IN SFARSIT, un Scriitor in seama. numai ca a venit leo „galeata” si i-a futut o copita in gramajoara. bietul tugulan!

Lasă un răspuns

