poem de august

arsita si seara iar

se aud greierii

de toamna

(dati *Like)

Etichete:

13 răspunsuri to “poem de august”

  1. mulliganoglu Says:

    bonus la poemul cam scurt:

  2. gg Says:

    reconfortant!
    da’ io n-am auzit,inca,greierii de toamna.astia canta mai lung,asa. se tanguiesc.
    in urbea mea,cu ocazia marelui targ,mare, de santamaria, desanturi de cocalari,pitipoance,tarani arsi de soare,turisti ratutitzi de caldura,mame si tati cu milioane da plozi dupe ei,lume,lume,ne-au invadat.
    imi iau catelul si plec,ca nu mai suport!

  3. mulliganoglu Says:

    poate sunt numai in capul meu. eu ii aud de cand apar ghioceii.

    mi-e asa de dor de un balci! deci in inima Valahiei nu mai gasesti un balci de santamarie. pe malul dambovitei n-am gasit decat un chiosc cu bere calda si barcute. caluseii (?) nu functionau, se arsese motorul. deci unde sunt comediile de alta data? lanturile? roata norocului? imi venea sa plang.

    dar cum exista echilibru, m-a dus un amic padurar intr-un luminis dintr-o plantatie de nuc american. ceva de vis. cea mai buna umbra, d-aia care lasa sa creasca iarba. dambovita, putin cam tulbure (o fi plouat la munte), galgaie printre ragalii. am prins vreo 30 de raci. marisori. porumb copt. pui la groapa. natura prietenoasa, viata frumoasa.

  4. gg Says:

    pai,buckule,nici balciurile nu mai sunt ce-au fost.
    acu’ vo suta de ani,cand eram mica,ma ducea buni la balci,pa malul argesului(parca nici turbatele astea de calduri nu erau).dupa ore intregi de dat in toate comediile posibile,mancat toate mizeriile dupa lume(vata de zahar,gogosi,mici,porumb fiert,turta dulce,inghetata si siropuri de trandafiri,de lamaie,halvite lipicioase)si cumparat toate tiribombele,baloanele colorate,fluierele si in general tot ce facea zgomot,ajungeam seara,acasa. mama ma lua de-o aripa si ma baga direct in baie, certandu-se cu mama-sa ca la anu’ prost sa fie ala care o mai lasa-o sa ma duca.si cat a mai putut,in fiecare vara,de santamaria mare,ne duceam,eu si buni, la balci.
    dupa ce a murit,mama nu m-a lasat sa mai merg.
    si ca o mare egoista ce este,nici cu copiii mei nu s-a dus.
    nu stiu,nu mai suport.echilibrul,vezi tu,nu prea l-am gasit in alta parte. am ramas cu multe goluri in suflet,de ici,de colo,pe care nu le-am mai acoperit vreodata.

  5. mulliganoglu Says:

    eu sunt in chilambale, cu ultimii rapsozi din Vlasia. in afara de tantari (foarte razboinici), totul e perfect. am luat si 3 cleni la zarzara (o tehnica care cere serenitate, oricum nu pt. varsta si temperamentul meu) pe care i-am fript pe carbuni si bagat la bubuline. ce seara minunata! a fost ceva nor, dar acum se limpezeste si incep sa se vada stelele.

  6. Mihai Says:

    Cleanul la musca sau lacusta il iau. Am prins si unu de 640 de grame, cat sticla de cola. Azi ma duc iar, dar dau si la carasei, bibani, balosi, de-aia de olt, soreata, rosioara, platica mica. Pe Teslui.
    La balci eu nu ma mai duc, e plin de manelosi. Nici in cartier nu ma mai uit la lume , de frica sa nu dau de priviri de curve de franta, hoti de spania sau talhari de italia. Romani nu prea mai sunt prin cartier. Ori am dat eu in manii.
    Am scris lucrarea aia, dar a iesit o chestie submediocra. Daca o continui pentru mine, v-o voi trimite.

  7. impricinatul de corn Says:

    mie mi se pare ca greierii aia, din baragan, din vlasia sau de pe unde or mai fi fost, s-au cam prajit – am pohtit sa-i aud anu’ asta da’ n-am apucat. mi-am amintit chiar ieri de ceva care semana a greieri, da’ erau de prin lunca scitica a dunarii, adica de pe langa macin.
    da’ aia erau greieri periculosi si nevazuti. ca tot sunt pe pagina asta, erau niste greieri cam japonezi: cam nevazuti, cam prea multi, doar cam banuiti si care pandeau ceva cam neclar, chit ca eram ziua-n amiaza mare!
    pfuaai! nah, ca m-am luat cu vorba!

  8. impricinatul de corn Says:

    tata, io am probleme cu akismetu! cum scriu, cum postez, cum mi-o targe! asta, acu’, am bagat-o la hanga, ca nu mai iese ce-am vrut ab initio!

  9. mulliganoglu Says:

    e mai sporty asa, la lacusta. la zarzara e de asteptat, gasit vijoi ochios, scos samburele, cusut cu firul ca sa para abia cazuta din zarzar, lasat pe fund sa salte pe pietrele lucii. si in torpoarea lunii a 8a, lovirea cleanului batran. am prins doar vreo 15 cleni la zarzara pana acum, dar numai torpiloi. cel mai mare avea peste juma da kil.

    n-am mai avut timp/chef astazi sa mai incrc balciul. am gasit un minunat vijoi de scaldat sub o salcie batrana-batrana. pe partea cealalta are o limba de nisip alb marunt-pulbere. se poate sari in cap din salcie, groapa are vreo 3 m. sunt asa… cred ca fericit. am stat vreo 3 h. deci ce frumoasa esti tu, naturo!

    pai arat-o asa cum e. ce ai de pierdut? eventual dai motiv de ceva caterinca, asta daca nu e chiar mediocru.

    am gasit un articol interesant, cel putin pana acum (mi-e greu sa citesc pe ecranul telefonului). voi reveni cu un post.

  10. mulliganoglu Says:

    impricinatule, eu cred ca greierii astia de primavara-toamna sunt niste ninje periculoase care au facut alianta cu niste cartite shinoabe. s-au inmultit musuroaiele de cartita ceva de speriat, da’ n-am vazut nici una moarta. si le imbiba astia cu tot felul de chimicale. acum imi dau seama: anul asta n-am vazut nici un greiere. cu o luna in urma am cautat (eram in pana de viermi, altfel n-as omori nici unul), am inundat zeci de galerii, degeaba. astia lucreaza la greu. se pare ca au exterminat clanul broastelor imbolnavitoare de nervi ai capului uman, ca d-astea n-am mai auzit.

    deci concerte greieresti ca-n anul asta nu cred sa mai prind. imi pare rau ca n-am inregistrat un imperial aseara. poate saptamana viitoare.

    (eu nu inteleg cum functioneaza askimuietul asta)

  11. mulliganoglu Says:

    l-am scos din hruba askimetica

  12. gg Says:

    elegant.
    simplu si elegant.

  13. mulliganoglu Says:

    multumesc frumos

Lasă un răspuns

