o alta poezie cu bacterii si metrou de m.mulliganoglu intitulata: rav

ne taram prin subterane
intersectam misterele bucurestilor
in galere carmin somptuos

pe ruliu si tangaj
incerc sa calculez sansele pt. o quinta royala
n-am M+, n-am M-

in unirii 1
sau poate-n 2
exhală de mucegai albastru

ah! legionelle camuflate
hashshashine pneumophilae Franciselle
vom muri & ne vom duce la DRACUL

Etichete: ,

16 răspunsuri to “o alta poezie cu bacterii si metrou de m.mulliganoglu intitulata: rav”

  1. claudiu Says:

    scrii foarte mişto despre literatură, muzici, ai nerv, tupeu, cultură, e ok

    rezumă-te la asta

  2. mulliganoglu Says:

    vai, claudiu, bocesc in pumni!

    adica n-am talent de poet?! tocmai io, care ma straduiesc sa iau boala legionarului, sa capat paloare, sa tusesc uscat ca un poet adevarat?! :(

    plus ca am stat vreo 3 saptamani in primavara catarat prin salcii, intrecandu-ma cu mierlele in triluri

    nu, nu pot sa cred ca n-am talent. eu m-am nascut poet. sau sa devin poet, sa fim precauti, totusi

    intrevezi vreo modalitate prin care mi-as putea imbunatati versurile? vreo scoala de vara, gen?

    iti multumesc pt. interventie

  3. the cure PR Says:

    esti foarte bun

    daca la sgb poezia seamana cu the cure, tu scrii versuri ca da kooroo

  4. mulliganoglu Says:

    iti multuesc pt. incurajari, cure

    ma gandesc sa compun un poem tot cu legionelle, dar sa schimb statia de metrou, de ex. universitate

    problema este ce sa caut:
    –eu la universitate?!

  5. fas Says:

    Ba(r)de muli,

    CK, in marinimia lui, ti-a sugerat ca nu, chiar nu, ca la altele da, dar la asta nu

    the cure, in ironia lui, ti-a spus ca nuuu

    da, tu, nu si nu, ca te mananca in talent

    io iti spun de-a dreptu ca poezia nu e o gramada de simboluri aruncate de-a valma. Se aud pana pe aici scremetele creatiei.

  6. mulliganoglu Says:

    (ji)godele,
    fiecare cu pasarica lui. dati-mi macar exemple de poezie k lumea, sa vaz diferenta (nu d-alea cu ragait dupa felatie)

  7. the cure PR Says:

    poezia e buna. cu metrou, cu astea.

    ce e cu ragaitul? e sgb?! de a luat premiul usr?!

  8. mulliganoglu Says:

    are ceva urban, nu? metropolitan, ventilatii, AC

    cine/ce e sgb?

  9. the cure PR Says:

    ma mir: nu citesti lirica noua, desi vad ca ai la loc de cinste os, ck, ev, mi. cei cu 3 litere ti-au scapat?!

  10. mulliganoglu Says:

    o iau si eu usurel

    Soviany imi place foarte mult (desi intra la simpla lirica, fara alte calitati), mi-a placut ultima EV, CK n-am citit nimic (doar o chestie pe globul lui – n-am inteles nimic din ea. chiar, asta inseamna lirica noua?). a, imi place f mult Yanush (chiar si pa persoana ortodoxa), si DD, si DS. cam astea.

  11. mulliganoglu Says:

    bai, l-am uitat pe Leon Wahl = cel mai mare poet in viata

  12. Pivnicerul Says:

    In aceste conditii mi-e greu sa inteleg trimiterea catre fractiile continue.

    Dar zicem mersi, elas.

  13. mulliganoglu Says:

    deci nu inteleg, Pivnicere

  14. Pivnicerul Says:

    linkul la unu plus radical din cinci totul supra doi pare ortogonal la celelalte.

    dar mersi dupa cum ziceam:)

  15. mulliganoglu Says:

    pai incercam sa definesc systema de coordonate si, bine ai observat, m-am gandit ca ortogonale e mai simplu

  16. husleag ana Says:

    nu inteleg despre ce este vor…… si stiam ca poeziile au rime

Lasă un răspuns

