vocabular onomastic la cum si-a petrecut vacanta de vara

(ra)Luca = schizofrenic care este el schizofrenic caci ce este Acela schizofrenic?
deci RASPUNS: un schizofrenic este diferit fata de nebunul care spune ca 4×4=7, caci el raspunde corect, adica 16, dar il enerveaza foarte tare ca face 16 si nu 7. si se mai poate ce este ACELA schizofrenic vedea si in filmul cu Gladiatorul care cauta CODUL in reviste lucioase si ziare cu numerele de la bursa caci este urmarit de serviciile secrete din Imperiul Raului Rosu in care am fost si noi si inca mai suntem spun unii si alti nostalgici comunisti din cauza la pensii mici si lipsa de medicamente caci cu ce sa traiasca si ei in blocurile care le-a dat ceausescu la toti ca sa aiba si ei un loc unde sa nu-i mai ploua nimeni. iar acest Luca se arata a fi criminal inca de la pagina 37 din compunere caci de unde stie el cum a murit bunica-sa daca a umblat teleleu? de unde stia el fix cum a cazut geanta cu scule si ca s-a mai lovit o data si altele? de unde? daca nu ca el i-a dat foc la franghie ca la japite ordinare si la jigodii patentate coropisnite gen?! a? iar mai departe nu mai e asa frumoasa compunerea lui ca prea a lungit-o caci putea s-o faca si Scriitorul mai scurta cam ca Cronica la o moarte anuntata, nu fo suta si ceva de pagini de balast sa stea cargoul lui Noe sa nu se rastoarne de la tangaj si ruliul caci contine si pe:

Miruna = viitoare oafa, in genul Oana Roman. in prezent premianta, elastica, pusa pe sotii. fiecare gram de umor i se va  transforma intr-un kg de sunca. combinatii cu baeti care naveteaza Zabrauti.

Mamaia = s-a povestit despre ea la articolul (ra)Luca. era cam batrana.

Mama = mama care are multe pe cap. stirista. cam moldoveanca, asa. posibil de la ea sa fi mostenit (ra)Luca predispozitia la psiho-pupu, caci la nervi face ca TOTI DRACII si nu mai tine cont de nimic.

Tata = ratacit in borduri

Kiti Mimi Adi = fauna dintre care Kiti cade in capcana Vanatorului, agatata ca la abator, o vita rosu-vanata, atarnata in jos pe peretele alb ca de portelan (sau poate casa era la gri sau rosu, nefiind terminata, dar ce conteaza caci putem sa speculam putin ca sa fim ca-n Blecher caci sunt intamplari in irealitate imediata), umeda de sangela care-i picura si din cercelul din buric, cu maruntaiele atarnand ca niste siraguri de margele, o printesa moarta dar mai saraca caci ai ei nu erau vicepresedinti ca Tatal.

Robert = posibil prieten imaginar, dar nu neaparat

Aurel si Marcela = fini, adica nevoiasi

Buliga = un fel de Zmerandescu

Onedin si Costel = muncitori care mai fura si ei sa aiba cu ce trai in vremurile astea grele cand nu mai ai nici o siguranta pe locul de munca

Ionel = politist. subst. propriu, desi sunt mai multi de Ionel politisti, desi eu nu cunosc nici unul, dar trebuie sa mai fie din punct de vedere al statisticii. se pare ca nu bea ca sa il rada fetele. diferit de Ion in gradina la care toate pasarile dorm numai Raluca n-are somn si zboara prin cais sau piersic, zarzar, ce-o fi el, facand planul sa-si arda mama s-o scoata fum pe horn.

Altii = ca mama si tata lui Kiti care am uitat cum ii cheama si baba spioanca dar mi-e lene sa caut cartea si sa-i scriu pe toti dupa numele lor proprii in ordine alfabetica caci vreau sa fac o compunere scurta nu, cu sute de pagini sa nu incapa in buzunar s-o citeasca omul in metrou care aflu acum in ajun de maine 1 iunie Ziua Copilului ca metroul intra in greva de jigodii patentate chiar de ziua noastra a copiiilor care si asa suferim din cauza la teroristii de adulti serpi veninosi, viperi cu ochelari caci macar atat de ziua noastra sa mergem repede prin racoare nu chiar ca la trenurile noi ferestrele nu se deschid si aerul conditionat nu functioneaza ca sa faca economii sa ia ei prime sa manance mici si bere si seminte pe sant la iarba verde.

Etichete: , , ,

9 răspunsuri to “vocabular onomastic la cum si-a petrecut vacanta de vara”

  1. Raluca Says:

    ok,aha,deci ai citit-o…dar din descrieri nu se intelege daca ti-a placut au ba,asa stufoasa si greu de carat prin metrou cum e

  2. mulliganoglu Says:

    mi-a placut pana la plecarea la mare, chiar daca stiam ca Luca e criminal (p. 37.)
    apoi a lungit-o inutil, balast la greu (Ziua Marinei si alte faze cu pirati/teroristi)

    pe tema schizofreniei recomand extraordinara lucrare a lui Welsh: JEG

  3. mulliganoglu Says:

    adica sunt faze mishteaux si dupa plecarea la mare, multe, dar mi s-a parut lungita inutil

  4. Raluca Says:

    s-a inregistrat:))fac cercetari(la Welsh”Jeg” ma refer,am mai citit asta undeva…pt.ca tin minte ca m-am intrebat in ce limba e scris”jeg”:insemnand ce inseamna,in ro,insemnand”eu”in daneza,etc.Da ceva mai multe detalii,pls.

    M-am uitat la 37(editia a 2-a,da?),inteleg unde bati,anume toate acele detalii cu lovitu´de doua ori,etc….dar parca tot nu-s convinsa(desi,daca ai citit lungul meu pomelnic de la zum,ai vazut probabil ca si eu am ceva dubii in sensul asta):a facut copilu´ceva deductii-supozitii:geanta era pe jos,mamaia lovita-moarta,el cu biliardu´+traiectoria…s-a apucat sa stabileasca traiectorii..mamaia cazuta pe dreapta…aha…sangele curs asa si asa,2 lovituri vizibile..aha….hai,mai, ca nu-i criminal…..:)))ia uite ce-i iau eu apararea lu´asta micu!”mama leone”:))
    In fine,tocmai am dat o tura azi la Polirom,am vrut sa trimit cartea asta si unor prieteni si voila:se epuízá si editia a doua!dupa ce m-am pleoshtit putin,m-am bucurat.Chiar tare;atat de tare incat,cred ca voi zice si altora:))
    iar ariciul…sorry,l-am cautat,nu-i nici salvat in computere,nici pe hartie!acum chiar ma intreb cui l-am dat-daca dau de el iti zic:))desi gaseti mai motzatzi si mai artistici pe net:))

  5. mulliganoglu Says:

    cartea e spectaculoasa. nu dau detalii (bine, unu’ mic: in rolul secundar e un limbric/tenie)

    nu putea sa stie toate detaliile alea decat daca a fost acolo. marele pacat al lui RaLuca e trufia. vrea sa arate ca e inteligent, nu decat un ochelarist tocilar handy caci crede ca „cand i-a dat geanta cu scule in cap a venit pe jos si mai s-a lovit si de ciment o data”. asta nici cea mai buna simulare n-o poate prezice, cu atat mai putin cel mai bun biliardist in galaxie.

    am cautat aricei pe net, dar am gasit numai fotografii frumoase. desenele sunt naspa sau poate nu stiu eu sa caut

  6. Raluca Says:

    :))l-am gasit,la Polirom:))Rusine sa-mi fie,deh,ca doar vazusem Trainspottingu´!
    Si zici se apleaca cu drag aspura unoi fapturi lungi si gingase precum teniile:)).Am citit scena de la cabinet,dar credeam ca Bruce e alfa si omega in poveste.Daca-l secondeaza un asemenea partener…ha,ha:sa nu-mi spui ca povestea continua”din interior”,din perspectiva lui!Nu-mi mai spune nimic:))
    cu Luca tot nu m-ai convins:))
    Ariciul acela (pierdutu´)avea un trandafir in brate,fiind actually o plansa didactica pt ”spini-tzepi”…dar m-ai spaimantat cu standardu´,parol!

  7. mulliganoglu Says:

    nu stiu cat de gingase, dar foarte vorbarete acele fapturi lunguiete. nu mai zic nimic, e pacat sa stric surpriza.

    m-ai facut si mai curios cu aricelul care se dovedeste rosacrucian. m-ar bucura sa-l gasesti. mi-au placut cel mai mult iepurasul si baloanele pasari.

  8. Raluca Says:

    ok,dau shfara in tzara,cin´l-a luat,sa faca bine sa-l returneze:))

  9. mulliganoglu Says:

    il astept cu drag. & cu un bol cu lapte dulce.

Lasă un răspuns

