egzerciţii pă stijl

o ninjă atât de albă când a simţit încercuirea, a luat-o-n gură

pentru Patrie pe fondul consumului de băuturi alcoolice, la adăpostul întunericului i-a oferit sex oral pentru suma de 850 lei, contravaloarea unui pachet de ţigarete P&C&M&Ts

PTTR innoptat băut supt terminat stop stop

Crizantema de aur noapte pe bulevardul castanilor. o bancă sub un felinar muribund. îi simţi buzele atacate, aripi de liliac foşnindu-ţi între coapse. în întuneric planează frunze moarte după notele grave, de adâncă tânguire, ale cântărilor voievodale. de acum poate să sufle vântul de toamnă; trandafirii toţi s-au scuturat

catastifu’ lu’ Jean G. … mădularul, uns pentru tine cu acea materie onctuoasă, grea, albă, pe care o numeai voalul din cerul gurii…

telegramă lirică vin, nwapte de mai- sub plwaya de flwori de tei o ya in gura

Franco, amicul ies dă la Pătrăţel cu pizda aia drogată împuţită care tot strănută dă la gripă columbiană şi să plânge că n-are bani şi aşa. o bag la umbră şi mai iau o gură dă smirnov aşteptând să înceapă să mă lucreze. adevaru’ ie că ieream cam stătut şi cam venise momentu’ reviziei, să mai circule uleiul prin instalaţie cum ar veni. şi mă uitam la stele după caru’ mare, gen, şi mă cam lua răul de mare şi cu tangajul în cap, cu astea, o aud că zice că „întâi motăneii şi apoi suptu'”. îmi găsesc rapid poziţia de echilibru, o apuc dă părul ăla făcut permanent, ca-n mapeţ, şi-i fut un dos peste bot, cât să-i curgă niţel checeap. începe sa bâzâie uşor şi-şi aduce aminte că are de scorocit după ceva în levişii mei. îşi strecoară jarpilul somnoros între buzele alea uscate. îi mai bag un capac, de control, să nu slăbească ritmul.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

19 Răspunsuri to “egzerciţii pă stijl”

  1. gg Says:

    iti cumpar cartea,poate asa iti mai intra si tie ceva in cont.haha!

    da’ tu ai,asa,niste tandreturi…

  2. mulliganoglu Says:

    gg, desi saptamana branzei a trecut de mai bine de o luna, unii martani au ramas in calduri

    dupa cum vezi, cartea e gratuita (desi nu e o idee rea sa dau parola la glob cu 2 lei / luna)

  3. gg Says:

    buck,sper ca nu te-ai suparat.da’ mi-a placut cum isi face welsh reclama: merita sa o cumparati,poate asa imi intra si mie ceva in cont.
    asta cu ,,aripi de liliac fosnindu-ti intre coapse,, e mortala.

    nu are legatura cu subiectul,da’ trebuie s-o zic-aleseu se cheama acum pop sau pop-up!! a inceput pe globul lui stefan,s-a bagat in seama si la caligraf,da’zum i-a tras-o meserias.deci ma distreaza de mor.bimbiriti chel ce este.

  4. mulliganoglu Says:

    ei, cum sa ma supar?! da, ai vazut bine, si mie imi place combinatia de contesa insangerata & florenta valaha

    am vazut. numai ca mananca ii lipseste, constant, un o o
    corect: poop/popo

  5. strelnikov Says:

    misto, mi’a placut mult ultima secventa. ia sa trec mai des p’aici, se’ntampla chestii.

  6. claudia Says:

    http://www.realitatea.net/cinema-ul–proust–internetul–rezumate-in-140-de-semne–de-alex–leo-serban_710085.html

  7. we Says:

    @claudia: :) quite ludicrous:)

    a.l.s.: personaj amoral & egocentric cu reputatie sulfuroasa (partial adevarata) care a cochetat cu critica de film din facilitate, apoi a renuntat

    si mai scurt: timpul trecut. nimic inceput serios, nimic terminat, nimic facut cum trebuie. a small pile of waste. a teaspoon of ash. game over.

  8. mulliganoglu Says:

    o veste proasta pt. cei care n-au citit cartile (mai ales bugelile lui proust), n-au vazut filmele & se inchina la alusandu leoniga shervet: singurare chestie interesanta din gusterelile alea, i.e. intermitentele inimii, e a dosierului proust

    restul lame, ca de obicei

  9. we Says:

    f. „interesant” ce zice de Avatar. si nu ma citeaza!:((

    lol

    ps: Augustine nu moare in Avatar pt. ca fuma, ci pt. ca trebuia o „jertfa” care sa bring the case up to the spirits. si dupa cum fusese „interfata” pt. oameni si N’avi vreme de ani buni, era cea mai potrivita pentru a „umaniza” reteaua de spirite. Augustine traieste bine merci in Pandora, pentru ca fiecare spirit isi pastra individualitatea.
    nu a inteles nimic.

  10. capricornk13 Says:

    @mulli: off-topic – am sters si comentariile tale si raspunsurile mele la topicul despre AM, nu le pot lasa in conditiile in care poate nimereste femeia din greseala pe blog (sau o trimite vreun „binevoitor”; sper ca intelegi, e kestie de decenta)

  11. mulliganoglu Says:

    cum consideri, capri. totusi, cele mai mari minciuni & mizerii se ascund sub acest cuvant: decenta

  12. mulliganoglu Says:

    P.S. de fapt, AM a spus cam acelasi lucru (nu stiu daca ai citit interviul cu atentie- eu da, chiar m-a surprins luciditatea ei)

  13. capricornk13 Says:

    @mulli: cand am spus decenta m-am referit la faptul ca nu pot sa tin pe blog comentarii care se refera la moartea apropiata/suferinta unei persoane in viata, oricine ar fi! nu la restul; da, stiu ca e extrem de lucida si de ok in interviu, problema tocmai asta este; nu pot sa glumesc pe tema ei, chiar mi se pare oribil; pe tema aplaudacilor comentam oricand, a receptarii ei, orice; insa n-o lega de boala si de suferinta, nu se poate sa punem un om intr-o astfel de situatie

  14. mulliganoglu Says:

    in general e corect ceea ce spui tu

    numai ca in contextul interviului asta e lucrul pe care il propune AM: sa se discute suferinta fizica, certitudinea mortii apropiate. adica: influenteaza ele scrisul? influenteaza ele receptarea? exista o fascinatie pt. durere/moarte? sau e vorba doar de simple socoteli negustoresti, editoriale?

  15. capricornk13 Says:

    e posibil sa ai dreptate si sa propuna chiar asta, pe langa faptul ca se simte nedreptatita; dar eu tot nu pot sa bat campii despre subiect, mi-e jena;

  16. we Says:

    da, exista o fascinatie pt. durere si moarte. dar asta e alta discutie.

  17. mulliganoglu Says:

    capri, s-o lasam acum; discutam dupa inmormantare (daca vrei, facem si-un priveghi online)

  18. mulliganoglu Says:

    WE, imi pare ca moartea si-a pierdut misterul in civilizatia plasticului (AM poate fi doar o curiozitate, zoo gen)

  19. we Says:

    misterul, poate. frica – anxiozitatea, nu inca. de aici si fascinatia, chiar adictia spre asa ceva. ce se da mult la teveu? accidente, inmormantari etc.
    asta ar fi numai dpv-ul celor de la distanta.

    pt. martorii oculari, rude, procesul este altul – vorbim despre acele stadii ale procesului de acceptare a mortii unuia apropiat.

    pt. cel care moare este un al treilea proces – diferit.

    este cel important eveniment din viata oricarui om care a trait vreodata pe pamant, asa ca normal ca are inca o fascinatie bine inradacinata.

Lasă un răspuns

