giochei ka toporashi

https://yistamate.files.wordpress.com/2010/03/div_conss_dirge1.pdf
it’s a dirty business

Oo tha Kull inNOcent!

|TOMORROW!
|The truth behind this disturbing new cult

DC jubilee collective farm trial result

► Christ O’Phor Dodoja:no one is innocent

  • wakizashi: go on… again

Copycat knife attack leaves woman injured
MINAMIASHIGARA, Kanagawa – A woman suffered light
injuries in a drive-by knifing on Sunday that police said
was likely a copycat attack following similar incidents >>

Etichete: , , , , ,

14 răspunsuri to “giochei ka toporashi”

  1. gg Says:

    deci,nu mai pot.nu ma pot abtine!am zis io,ca sa fiu o doamna,o domnita ceva,sa las cavalerii si barbatii sa se bata,sa stau in iatac si cos goblene pana mi-o creste dioptriile la minus infinit(ce s-ar bucura pretenaru nostru).deci:
    la lektor mi-e tarsha sa ma bag,ca neh,omu nu-i vinovat cu nimic.
    la elf,pana apar comentariile(stiu ca la ora asta el are treaba),e mai greu.
    deci,prietene drag,tot la tine vin sa mai barfim,sa ne mai radem,sa ne mai distram.
    eu nu mai pot sa-l iau demult pa als-eu in serios,deci ce spune el ma distreaza maxim.e un studiu de caz,numai bun. da-i putina atentie si reflexul lui pavlov functioneaza perfect.pentru mine,haraiala asta cu el e ca si cum as vedea o comedie sau mai bine zis,e ca la teatrul de cpoii,stii cum interactioneaza ei cu actorii,cu papusile gen.
    in sfarsit,omul e egal cu el insusi si tare mi-e teama ca la un moment dat s-ar putea sa ma plictisesc de tot si plictiseala mi-e cel mai crunt dusman.da’mai vedem pana atunci.
    in rest,toate bune?

    ps-peshrev-ul cantemiresc postat de mine la elf,n-are nici o legatura cu maneau.da’inca o data,ma distreaza sa vad cum ii functioneaza dovleacul.

  2. gg Says:

    cred ca berzele noastre au inghetat.de ce dzeu or fi venit asa devreme?
    mi-a inmugurit forsitzia(stii,arbustul ala cu flori galbene care infloreste primavara).si niste obraznice de vrabii le ciugulesc toata ziua.latra bietul raiss la ele,da’ le doare-n gusa de el.

  3. mulliganoglu Says:

    gg, nu degeaba i-am zis geamala, Pat (Patason e suciulanu)- e ca o papusa de balci si nu una sofisticata. sa fim cinstiti: una dintre distractiile oamenilor e sa li se confirme teoriile. cu acest reprezentant al speciei Porcina leo e cat se poate de simplu- un sut in buton si baga criza de epilepsie mecanica (cu tot cu blestemele de muista de basarab)

  4. mulliganoglu Says:

    n-am iesit inca din bukale

  5. gg Says:

    am mai sarit niste cuvinte,am mai mancat niste litere,ce sa fac si eu.

  6. gg Says:

    in rest,ce mai faci, ce mai cetesti? am dat 25 de lei pa istoriile periferiei.bani aruncati. zlaba de tot.de ce dracu’ am luat-o,nu stiu. astept sa ajung in buc sa iau adrian marino-viata unui om singur.

  7. mulliganoglu Says:

    sunt cam lesinat, asa. iarna prea lunga

    Pestele-scorpion: cea mai buna a lui N.Bouvier (mi-a amintit de Gaspard de la nuit si de verile fierbinti in care n-aveam nimic de facut)
    Welsh, Acid House: mai buna decat „daca ti-a placut scoala…”, dar nu o minunatie gen Jeg
    recitesc Joyce, corespondenta

    am citit tot felul de chestii plicticoase care nu merita mentionate (un ex., totusi- ioana parvulescu, in tara miticilor)

  8. gg Says:

    ”altfel, mi se pare pur si simplu neverosimil tupeul fara margini al acestui we! sa-mi ceara MIE – care sint un nume & un brand – ”

    buck,spune si tu,nu e induiosator? e un BRAND, mai draga. ce-mi place de el.un brand romanesc? sau triestin? sau patagonez? lasa,ca ne spune el.

  9. mulliganoglu Says:

    el si iliescu: branduri rrominesti (strehaia, respectiv oltenita)

  10. gg Says:

    asta ca sa ne spalam retina de banalitatile marelui artist fotografist.

    buck,asculta muzica.e divina.

  11. gg Says:

    asta daca nu ai vazut filmul

  12. mulliganoglu Says:

    merci!

    am vazut filmul. mi-a placut mult, e in top 10

  13. gg Says:

    buck,explica-mi si mie,te rog,ce-i cu cucoana asta diacrizata.am citit pe blogul ei cate ceva,da e plictis total.

    bun,deci faza cu a baga mana in foc pt cineva e de a te pune chezas,zalog sau garantie pt faptele sau spusele cuiva.pt ganduri,e mai greu.pe ce sa te bazezi?:)
    io asa cred,poate nu-i chiar asa,nu stiu.

    iar cu marea,cea mai marea sau maxima majoritate, lucrurile is complicate de-a dreptul.dar am vazut ca doamna are aplicatii deosebite pt logica.

    problema care mi-a dat mie de gandit este alta.ca acesta nu este un pleonasm in lb romana actuala.deci conform logicii doamnei,se pare ca a fost un pleonasm intr-o lb romana trecuta(a se vedea pp cronicarii)sau ar putea deveni intr-o lb romana viitoare(a se vedea cartile romanesti de sf).

    ps-m-ai daramat,frate,cu IW.am luat casa,scoala si munca si trainsp.am citit primele doua.dus,tata!

  14. mulliganoglu Says:

    deci asta e una care corecteaza greselile gramaticale din anunturile matrimoniale si de mica publicitate. pe alex. leo solcanu il stii. am avut o controversa, micuta, cu hartanelle, pe globul lui Stefan. hartanelle a simtit ca iar s-a facut de ras si s-a dus dupa ajutor pe globul fetei de la hamangia. asta, desi incantata de asa chupacabra care creste fluxul vizitatorilor, a zis la inceput ca formularea mea e fortata, ca alta ar fi mai fireasca (fara a da explicatii, desi sustine ca limba si regulile gramaticale sunt manifestari ale logicii). gasisem eu o explicatie pt. afirmatiile ei, dar a zis ca n-am inteles nimic si, de fapt, formularea mea era ok. etc. etc. duduia se lauda cu un doctorat in lingvistica si produce cel putin un pleonasm / comentariu + multe alte greseli elementare sau expresii stiute pe jumatate (ea „baga mana in foc despre x”, nu „… pentru x”- asa se vorbeste la topraisar-gusterita). dar sa lasam, e plictisitoare si destul de isterica fata de nefututa medie obeza vorbitoare nativa de limba romana de hamangia.

    deci IW ruleaza. sa citesti Jeg, lucrarea lui de capatai! am ras cu lacrimi, mi-am luat o zi de concediu, nu puteam s-o las

    {hraneste-te, gazda a mea}

    LOOOL

Lasă un răspuns

