questii

o doamna economista gen, dupa ce studiaza niste facturi, scoate un Blecher intr-o editie urata. paste proaste: ciulama. sos din rosii fierte. painea cu pasta de masline taie gustul de bulion.

la CV niste aberatii vexilogice. pe un prapur incartiruite toate presupusele arme ale Valahiei (un straniu leu rosu pe care l-am vazut pe primaria veche din Ulm- pe un perete erau infatisate armele tuturor teritoriilor cu care ulmenii aveau relatii economice), pe altul, in fascii argint si rosu, labele negre incrucisate (bazaconii germane- MJK le-a denuntat in studiul asupra stemei Basarabilor Brankovani); n-am vazut cele 3 capete de maur, dar cu siguranta nu lipseau. boare calda de canal purtand microbi de demult.

vanzatorii ambulanti si cersetorii de pe malul stang al dambovitei au gasit o noua formula de magulire: „domnita”. o entitate zbarcita zambeste larg cand o tiganca isi deschide rafia cu chiloti bumbac 1000/100: „domnita, avem si cu dantele”.

vers de toamna: nouri injunghiati tanguie pe bolta. sau in abatorul ceresc. sau nouri injunghiati tanguie in macelaria cereasca. dar sa lasam.

Tendance : Sentiments maternels, tendresse
Tendance : Bourreau
Tendance : Sadomasochisme
Tendance : Bizarre, Maniéré
Tendance : Réjouissance du mal d’autrui
Tendance : Monde imaginaire, irréel
Tendance : Mensonge
Tendance : Adaptation à la réalité
Tendance : Refoulement, inhibition
Tendance : Enthousiasme, passion
Tendance : Désir de domination
Tendance : Présomption, arrogance

Professions très Favorables
Métiers d’imagination (Poête, écrivain, musicien)
Métiers de médecine (Psychiatre, psychologue, pharmacien)
Métiers d’aventure (Archéologue, géologue, missionnaire)

Professions très Défavorables
Métiers ambulatoires (marin, routier, aviateur)
Métiers du feu (Forgeron, pyrotechnicien, pompier)
Métiers sacerdotaux (moine, prêtre)
Métiers de théâtre (acteur, politicien)
Métiers de mode (modèle, mannequin)

Etichete:

4 răspunsuri to “questii”

  1. gg Says:

    prevert
    rubens
    missionaire(!?)
    ciuperci la gratar+sos de usturoi+mamaliguta fierbinte+vin rosu(de CA,haha!)

    ce mai faci,tu,buck?

  2. mulliganoglu Says:

    multumesc, gg!

    prins in meandrele concretului, vorba tovarasului inca viu. nu prea mai am timp de net, de astea.

    tu ce mai faci?

    P.S. (printre altele)de o saptamana (poate doua) sunt destul de nelinistit, de cand cu plecarea lui Jean Parelle in neagra strainatate. ce s-o face yelle p-acolo, printre straini? cand va fi incoltit, in a cui blana se va culcusi? pare putin probabil ca popa chucky sa-l readuca la sanul sau imparosat, de faun drept-crestinat, mai ales ca l-a ejectat cu telecomanda. sunt f.f. ingrijorat. + ca nu mi se pare ca si-a schimbat statutul spectaculos. de la capra la vaca imi pare o miscare in plan.

  3. gg Says:

    da,eu chiar simt ca mi-am pierdut nitel busola si m-am ratacit prin aceste meandre.un spleen de care nu am m-ai avut parte de cel putin 20 de ani.oboseala,greata,zacere,dorinta de moarte,de topire.
    raspuns la PS-imi pare mie sau s-a mai inmuiat? nu credeam s-o spun, dar imi lipseste als. chiar ar fi interesant daca ar lucra in moda sau imobiliare-stapaneste amandoua domeniile,nu-i asa?
    foarte, foarte sincer,ii doresc noroc.

  4. mulliganoglu Says:

    si, totusi, a fost o toamna tare frumoasa. de mult n-am mai vazut una asa, cred ca din clasele primare, nu mai stiu exact anul (imi amintesc bruma, gutuile si mustul). n-am avut timp sa ma plimb, nici macar saptamana de sfarsit de vara la Snagov n-am bagat-o.

    rerepese: si io-i doresc succes, s-avem de ce rade. poate il/i-l introduce bote(zatu).

Lasă un răspuns

