cartea neamului lui Ghazi Pakanty, regele boemei

cartea neamului lui Ghazi Pakanty, fiul lui  Duke Arak Mighty si Arimei Inca Mongap

din Amet I, Erg He Hog; din Erg He Hog, Re Grog I;

din Re Grog I, Mate I; din Mate I, Rex Alandu;

din Rex Alandu, Emir Idit; din Emir Idit, Carl Tas;

din Carl Tas, Duke Arak Mighty, sotul Arimei, din care s-a nascut Ghazi care se cheama Pakanty

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

10 răspunsuri to “cartea neamului lui Ghazi Pakanty, regele boemei”

  1. gg Says:

    spune-ne, te rugam, povestea lui Ghazi Pakanty, regele bhoemei.

    trebuie ca exista una,nu-i asa?

  2. mulliganoglu Says:

    cateva chestii (multe luate din Istoria literaturii… lui G.Calinescu):

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pantazi_Ghica

    dc. imi fac ceva timp, revin cu detalii

  3. gg Says:

    pantazi-pantazi?

  4. mulliganoglu Says:

    nu cred. desi se poate sa se fi inspirat si din faptele lui Tapazin (precum si din ale lui Luca Sturdza si altii) pt. a crea prototipul acelui mare dragon al al-kimiei cu 1000 de fete

  5. gg Says:

    tu stii mai bine.
    ieri am stat mult si bine sa dezleg criptogramele astea. nu ai lasat nici o cheie(uitandu-ma la tagguri,m-au incurcat mult cele cu tzigany). chiar ma gandeam ca e vorba despre niscai clanuri tziganesti,dupa cunoscuta-ti slabiciune(sa-i zic asa).
    sa corectez:bohema

  6. mulliganoglu Says:

    m-am jucat putin de-a anagramarea. la tag-uri le-am bagat p-alea neincluse in arbore, dar care mi s-au parut reusite. arborele l-am gasit aici:

    http://www.ghika.net

  7. Radu Botta Says:

    o sa caut cartea, interesant, o ai in format electronic?

  8. WE Says:

    stamate, scrie, ca venim peste tine!:)

  9. mulliganoglu Says:

    @Radu Botta: nu exista cartea. incercam sa fac o parodie la evanghelia dupa Matei, dar e prea mult pt. puterile mele slabe

    @WE: veniti!

    nu prea am ce sa scriu. nici kief, timp. am citit Gomora lui Saviano- mi-a provocat o… nu stiu cum sa-i spun… stare naspa, o scarba enorma. mai ales partea de inceput, marfurile din port, tirania lucrurilor a la Blecher din irealitatile imediate

  10. Radu Botta Says:

    nu existaaaa…

Lasă un răspuns

