29.v.2009

dulceata de nuci verzi f. proasta. o femeie frumoasa in 32: piele aurie, ochi cenusii, parfum misterios; un aer trist care echilibra exuberanta solara, fragilitate. 2 tei infloriti pe Ilionului. vin alb. o expunere interesanta despre varianta Poincare la TR. vantul infiorand frunzisul platanului paravan balconului. Locurile copilariei mele – Casa Lampedusa, Calatoria, Casa. bucurie franta de un telefon de la un tovaras uitat, vocea unui strigoi. noapte de catran.

Etichete:

63 răspunsuri to “29.v.2009”

  1. gg Says:

    il gattopardo-daa,fatalitate,expectativa,lene orientala-atingere cu craii:o simt,dar imi scapa…pentru mine o carte(unica)topita intr-un film(unic).
    si daa,belissima la cardinale.

  2. Mulliganoglu Says:

    l-am citit de zeci de ori, dar n-am vazut filmul. il am pe undeva (mi s-a spus ca e o copie exclenta). chiar, pe ploaia asta ar fi o alternativa valabila la „spinning”

  3. gg Says:

    pai si eu o sa-l vad mai pe seara.l-am vazut de multe ori.inainte de a citi cartea.de aia iti spuneam ca fiecare pagina a cartii are o acoperire in cate o imagine din film;pana la epuizare am luptat sa vad si altfel,n-am putut.

  4. gg Says:

    mi-ar place sa-ti citesc apoi impresiile.critic de film gen!daca nu se poate,ignora.

  5. Mulliganoglu Says:

    BL e perfect in rolul Ghepardului. senzatia asta am avut-o la Kagemusha- numai Daisuke Ryu putea fi Oda Nobunaga. aspectul de felina: nasul, perii, parand tot timpul usor adormit- e uluitor. exista un cadru minunat, in timpul discutiei despre casatoria lui Tancredi, in care e prins in profil pierdut, avand coama usor irizata, gata de atac- parca e decupat din ‘Vanatoarea de lei’. alt cadru minunat: in scena balului (care, a propos, mi s-a parut prea lunga) cand, retras, se priveste in oglinda- pare profesorul din ‘Lectia de anatomie’.

    CC e ok, cu aspectul ei usor vulgar, de taranca sanatoasa. la fel AD, desi ilprefer in rolurile Jef Costello gen.

    mi-au placut si meditatiile asupra Siciliei.

    dar, inca o data, BL e uluitor. nasul ala lat, sprancenele infoiate, laboantele, mersul sacadat intrerupt de miscari bruste… leul

  6. WE Says:

    eu nu il mai tin minte bine. vazut de mult. poate n-ar fi rau sa il mai vad o data…
    de BL imi aduc aminte.

  7. WE Says:

    gata, pus la coada.

    mimi, daca mai citesti pe aici, mai zi si tu de ceva filme. ala suedezu fu interesant. daca nu se supara M., desigur.

  8. gg Says:

    ma bucur ca ti-a placut.interesanta viziunea ta cu vanatoarea de lei.nu m-am gandit.desenul viguros,chipurile cu expresie paroxistica,atat a oamenilor,dar mai ales a animaleleor incoltite,corpuri intr-un efort supranatural,incolacite,culori tari,brute,norii lui rubens care se rostogolesc pe cer,viata,viata si moarte…nu m-am gandit…
    si praful, dle,praful ca efect al descompunerii;nu stiu…soarele sicilian ucigator si datator de viata,si vantul fierbinte…
    haha!omul nou,schimbarea,amestecul sngelui(imi place mult scena de la bal, cu fetele care ii aduc in minte imaginea unor maimute-monstrii rezultati din casatoriile consangvine).
    multumesc.

  9. gg Says:

    elf-cine-i mimi?si de care film suedez zici?

  10. mimi Says:

    am „dat” peste niste filme care pot sminti:):

    http://www.imdb.com/title/tt0098327/

    http://www.imdb.com/character/ch0022192/

    in sfarsit, il am si pe acesta, bun de revazut:

    http://www.imdb.com/title/tt0083756/

  11. Mulliganoglu Says:

    scuze, mimi, intrase la spam (poate din cauza linkurilor)

  12. Mulliganoglu Says:

    mai e un cadru, cu o fetita in fumul revolutiei, foarte de Chirico, iar picnicul de la Donnafugata e o punere in scena fidela pt. ‘dejun pe iarba’- Monet: pt. personajele principale sunt reproduse chiar si gesturile.

  13. mimi Says:

    eu sunt mimi; asta-i filmul:

    http://www.imdb.com/title/tt1139797/

  14. gg Says:

    mimi,scuza-ma, am crezut ca e gluma.e un mare critic de film prin globonia asta si credeam ca elf il cheama ,,in ajutor,,!inca o data,scuza-ma.

  15. gg Says:

    sau libertatea lui delacroix.

  16. Mulliganoglu Says:

    da-da (nu mi-au placut scenele cu revolutia, aveau ceva de opereta- am sarit peste)

  17. WE Says:

    @gg: o cheama mimi (lol) si are piticul filmelor. si mai zice din cand in cand ce a mai vazut. aici e deobicei discreta, dar a facut scandal in alte parti:)
    mai multe despre, poate sa zica ea, daca vrea.

    apropo mimi, ai vazut pana la urma ardilla roja?

    filmul cela suedez, desi offtopic, e o ciudatenie. vezi-l daca ai posibilitatea. m-am gandit sa scriu ceva de el, da’ m-am luat cu altele si dupa aia am inchis taraba.

    gata, back to the leopard. ma intreb de ce nu il mai fac o data, desi e cam greu sa gasesti pe cineva ca BL.

  18. gg Says:

    elf ,dupa mine,unele filme chiar nu mai pot fi reluate.sunt perfecte,atinse de aripa geniului.
    ai putea vedea un alt zorba in locul lui a.quinn,sau alta scarlett in afara de v.leigh sau alta ciociara in locul s.loren sau…?eu nu pot.

  19. WE Says:

    nu stiu, sincer! cred ca se poate, mai ales daca se bazeaza pe o carte.
    e ca si cum ai spune ca Romeo & Juliet poate fi jucata numai de X si Y.

  20. mimi Says:

    ardilla roja n-am vazut, ca aici is mai ales maro, gri si negre; la calculator nu-mi place sa vad filme, la zip.ca nu este, nici nu vreau sa-l iau de la amazon, ca nu mi-a placut ‘sex and lucia’ de nici un fel, chiar m-a ‘nervat… dar mi-ai mai spus sa-l vad si n-am auzit? de ce, tocmai atunci faceam scandal? n-am inteles eu, sau vorbeai, de fapt, despre o floare rosie?:))

    e buna dulceata de nuci verzi.

  21. WE Says:

    medem nu a facut numai ‘lucia…’. ‘amantes’ ti s-a parut ok? sau „tierra”? daca vrei, ti-l trimit eu – ardilla roja, ori ca DVD regiunea Europeana (nu stiu daca merge la tine), ori ca zip. nu, nu ti-am zis explicit, a fost de fapt un apropo.

    memoria ta este comendabila. iei ginseng?:)

  22. mimi Says:

    <>

    ok, m-ai convins: incearca varianta zip., sa vad cum te descurci:)

    <>

    de ce razi cand ma comendez?:))

    <>

    desigur. tu, nu?

  23. mimi Says:

    pentru Domnul Mulligan:

    blogul dumneavoastra are bugs, nu preia citatele;

    cer scuze pentru off-topic, nu se va mai intampla;

    insist: dulceata de nuci verzi nu exista in varianta f. proasta sau pur si simplu proasta.

  24. Mulliganoglu Says:

    stimata mimi,

    din pacate, fiind pe wordpress.com, nu pot sa fac nimic in privinta filtrului care periaza citatele. nu vad motivul pt. care va scuzati, aici toata lumea e off-topic, mai ales eu; iar acest lucru cred ca trebuie incurajat, caci globurile seamana din ce in ce mai mult cu paginile unor gazete.

    @dulceata de nuci verzi: ma vad nevoit sa va contrazic. exista. daca n-am aruncat borcanul, va spun si producatorul.

  25. Mulliganoglu Says:

    LOOOL!

    balanelle dela dilema:

    „cit de varza sint unii inchipuiti, care au pretentii de ‘cultura generala’ (= muahaha) si care pot scrie pe blogul lor ceva gen‘dejunul pe iarba’ de mOnet”

    http://boladenieve78.wordpress.com/2009/05/29/sfintele-odorizante/#comment-2299

    e o lucrare cu un destin tragic, mai putin cunoscuta. totusi:

    http://www.musee-orsay.fr/en/collections/works-in-focus/painting/commentaire_id/luncheon-on-the-grass-18731.html?tx_commentaire_pi1%5BpidLi%5D=509&tx_commentaire_pi1%5Bfrom%5D=841&cHash=ebc08cb761

  26. gg Says:

    io n-am inteles un lucru-ce legatura are filmul lui visconti,viziunea ta absolut personala,dejunul lui manet,dejunul lui monet,culori sau non culori si bagarea in seama a lui als?!
    si apoi fiecare fauritor de arta ne-a dat spre privire,citire,ascultare etc,opera-i,tocmai spre a-i gasi noi intelesuri sau daca masinaria pare ca s-a blocat sau a incetinit ritmul,a-i gasi acel motor de rezerva care functioneaza(citat aproximativ).
    si oricum, a fi varza precum monet, nu mi se pare o injurie ci un mare compliment.
    atat de penibil!

  27. Mulliganoglu Says:

    gg, e simplu. balanelle nu stia lucrarea lui Monet si a crezut ca m-a prins. si s-a bucurat. desi lucrarea e celebra, e inclusa in toate albumele si a fost mult discutata- reflecta viziunea acestuia asupra ordinii universale, cu tatal in jurul caruia graviteaza ceilalti. sigur, asta nu se gaseste in istoria artei pe intelesul tuturor.

  28. gg Says:

    da,da,pater familias.

  29. Mulliganoglu Says:

    chiar si din bucatile care s-au pastrat se vede usor ca Tatal e in unul din focarele elipsei descrise de pozitiile celorlalti. dar sa nu lungim discutia despre o lucrare care ‘nu exista’ (cf. marele critic de arta balanelle)

  30. WE Says:

    mdeh, als.

    gg, merci pt. chstiile alea, discul cred ca o sa il iau.

  31. Mulliganoglu Says:

    nu e saptamana sa nu se faca de ras (nu degeaba a fost votat cel mai Prost internaut)

  32. WE Says:

    ce ma enerveaza, daca ma mai enerveaza ceva, e ca mananca rahat pe alte bloguri. daca are ceva de zis, sa ti-o zica tie, nu sa se duca pe blog unde tu nu poti zice ceva si e aparat imediat. comportament de dnul goe, de a se ascunde dupa fustele mamichii, sau cine o mai fi pe acolo.

  33. Mulliganoglu Says:

    daca e neam de papugiu… oricum, am gasit o metoda in care folosesc o maska de ski si un bat cu care-l intarat printre uluci. ii curg balele, i se injecteaza ochii, ceva deosebit

  34. WE Says:

    g.g., tu esti MD?

  35. gg Says:

    we-da.
    buck-imi pare rau ca als te pune in aceasta situatie absolut oribila.da,sunt invarsta de 51 de ani,am doi copii-unul la londra,pianist si altul in buc,informatician,am un barbat super ok,md si el si un catel shih-tzu,o frumusete+2 pisici la tara,tia si pia.locuiesc intr-unul din cele mai frumoase orase din tara.mai am o mama si un tata.atat.
    sunt mandra de tot ce am facut pana acum in viata.
    cercul in care ma invart a devenit un pic cam stramt si de asta mi s-a parut foarte interesant hiperspatiul.
    si aici(pe blogul tau) am gasit unul dintre cele mai frumoase locuri.sigur ca mai sunt si altele care imi plac,dar aici e o mica nebunie(o spun cu drag)care se potriveste cel mai mult cu felul meu de a fi.
    daca tot ce spun ti se pare penibil(si poate am fost uneori)si ai senzatia ca stam de vorba ca doua tzatze la poarta,ok,ma retrag.de citit te voi citi oricum.
    si elf,ma bucur ca ti-au placut.am dat si peste alte site-uri cu muzica de d.cantemir,dar sunt obosita si nu le mai caut.daca iei discul,sa ne spui cum ti s-a parut.oricum am descoperit in kudsi erguner si formatia sa un mare compozitor.

  36. Mulliganoglu Says:

    deci sa stabilim ceva: leo kokale nu poate sa ma puna in nimic, el e una dintre definitiile impotentei.

    gg, termina cu prostiile.

    si daca stam ca doua tate la poarta, care-i problema?! estetic vorbind, acest caz, improbabil, e la +infinit fata de a agata faiantari in pisoarul garii de nord sau de setul ala de fotografii cu mucegaiuri si puroi.

    esti cam sensibila.

    deci joaca merge inainte

  37. WE Says:

    io cred ca puteti sa o adaugati si pe mimi. e mai tacuta ea, dar asta e optiunea ei.

  38. Mulliganoglu Says:

    sa o adaugam la ce, WE?

  39. WE Says:

    la gasca de pe banca, din fata portii.

  40. WE Says:

    …si sunt sigur ca randurile se vor ingrosa…

  41. Mulliganoglu Says:

    oricine e binevenit, ramane cine poate

  42. WE Says:

    acum m-am enervat. a doua oara, de pe acelasi blog. nu mai calc pe acolo.

  43. Mulliganoglu Says:

    te asteptai la un tratament corect din partea acelei econopizde?!

  44. WE Says:

    efectiv, i’m speechless, pentru chiar ca nu am injurat-o. m-am enervat atunci cu luciaT (si am zis ca m-am saturat de de ‘muierea aia’ – asta nu e injuratura) si dupa aia a fost postul ala vizavi de dilema. nu tin minte sa o fi injurat. da pare-se ca orice critica = injuratura. trist.

  45. WE Says:

    daca ziceam ceva genul „se vede ca ai facut snspa-ul, ca il lasi pe als sa insulte o femeie care ar putea sa iti fie mama”, atunci poate.

  46. mulliganoglu Says:

    WE, pt. genul asta de oameni orice critica, corectura, precizare, dezacord sunt injurii. din cauza ca se tem. ei sunt constienti ca sunt niste petarde expirate, de aici isteria de animale incoltite. muistul ala se da de partea kulturii (in fapt, cultul personalitatii popii chucky care le-a dat o paine), dar n-a auzit de o lucrare importanta a lui Monet.

    despre subalternii lui leo… ce sa mai vorbim. lui cpb ii da ordine pe blog: sa-l baneze p-ala, sa stearga aia s.a.m.d.

  47. WE Says:

    apropo de cultul personalitatii:

    http://www.wilsoncenter.org/index.cfm?topic_id=6105&fuseaction=topics.event_summary&event_id=535406

    citeste cu atentie.

  48. mulliganoglu Says:

    mi-e scarba. scarba- scarba- scarba

    „he (i.e. aplaudacul popachuckyist) held a two-year postdoctoral fellowship at New Europe College (2005-2007”

  49. WE Says:

    il vezi? ala e viitorul. 40 de ani kultura romana este asigurata. urmasul paleologilor stand la masa cu tata al securistilor (plesita, sau cum il cheama), tremurand deci in fata lu vanghelie. si in partea astalalta, neobositul bidinel.

    eu cand am zis de cultul personalitatii, am fost fluierat.

  50. mulliganoglu Says:

    si cum mamele acestor taraturi sunt tot timpul gestante…

    macar sa radem

  51. WE Says:

    na, poftim si cruciti-va (or whatever): http://www.linkedin.com/pub/alex-leo-serban/10/682/81

    journaliste at … nu a vazut ca totul e in engleza?!

    la honors pune si nominalizare. sa fie masa bogata. mvaai, m-au nominalizat, tzatzo!

    Activities and Societies: editorialiste dans la presse quotidienne; photographe a ses heures

    dragul de el…a ses heures…viata sa e o poezie.

  52. mulliganoglu Says:

    e una si mai tare:

    „meilleur critique de cinema (2008)”

    daca imi amintesc bine, a fost votat pe un forum de cinema; fara internet, pula

    si a propos de pula, dupa ce s-a fotografiat cu ea in bot (in timpul liber), sustine ca eu sunt homosexual pt. ca imi plac Tomasi di Lampedusa si Visconti di Modrone.

  53. Wandering Elf Says:

    gg, poate aici nu e locul cel mai indicat; sunt locuri decente de cazare in CLM? daca vrei a imi dai mai multe amanunte, cred M. poa’ sa iti dea emailul meu.

    multam

  54. gg Says:

    elf-ok.
    buck,asumarea unei identitati=maxima problema de constiinta=libertate.
    lepadarea de satana impusa +servitute fata de cel ce ti-o impune=maxima frustrare=dezastru pt tine insuti si pt cei din jur.
    dupa cum vezi,circul este intretinut de altii pt ca e unul dintre cele mai facile spectacole(gustat de vulg)
    si tot di lampedusa o spune:sa le atribui altora propria nefericire[…]este ultimul filtru al disperatilor.
    si nu sunt chiar o sensibiloasa,dar de penibil mi-e groaza.

  55. mulliganoglu Says:

    asta mi-a placut tare mult:

    sa le atribui altora propria nefericire[…]este ultimul filtru al disperatilor

  56. Wandering Elf Says:

    g.g., nu esti penibila. eu sunt f. aproape de a relua blogul, atat de furios sunt. ce a scris de tine, ce a scris de m., atitudinea fals-corecta a lui bambi.

    ma gandesc ce formula sa folosesc.
    si inca o data: nu esti/ai fost deloc penibila!

    superba si adev. vorba lu lampedusa.

    la arme, fratilor!, de vreti sa spuneti ca ati trait.

  57. mulliganoglu Says:

    P.S. macar sa fie circ total; pana acum au fost spectacole pt. camine culturale

  58. Wandering Elf Says:

    se va ascunde in cele mai secrete buzunare ale fustelor mamitichilor + va asmuti toata sleahta de ciraci.
    va fi razboi total, ragnarokul mioritic, imi ascut sabia de bezerk.

    all or nothing!

  59. Wandering Elf Says:

    si io mai zic sa ii mai facem o vizita, sa vedem cu ochii nostri ce e ozn-ul ala de pe perete. ca ipochimenul nu zice ce e. desi nu m-as mira sa il ascunda pana atunci, sa pretinda ca nu l-a avut.

  60. mulliganoglu Says:

    numai ca tre’ sa purtam costume d-alea de astronauti, sa nu luam fo ciuperca. daca te referi la ala din spatele crucii, Iw cred ca e o pula cu neon

  61. cer noros Says:

    unde-l tot zariti voi pe adonis, oameni buni? credeam ca s-a ascuns in gaura de sarpe dupa pozna cu terorista! naivitate absurda, stiu, dar mai spera omul…

  62. mulliganoglu Says:

    la geamlacul cotenetei cu icoane, carpete si cruce

  63. Wandering Elf Says:

    in other news:
    1. bambi, pesemne ca ii agresa naturelul sensibil, a inlaturat anumite comenturi de ale tale, printre care, ghinion, si ala cu linkul la poza protejatorului-protejat.

    2. daca te intereseaza: http://dulce-mahala.tapirul.net/2009/06/03/o-canpanie/
    e caterinca la „campania” aia „noi vorbim romaneste”, cu ala care isi ranjeste coltii.

Lasă un răspuns

