tripping & sunny like the buck himself

Etichete:

12 răspunsuri to “tripping & sunny like the buck himself”

  1. catfish Says:

    sunglasses needed

    8)))<

  2. mulliganoglu Says:

    masca de sudura e mai sigura

  3. g.g. Says:

    asta cu capodoperele obligatorii e tare!
    ma intreb daca or exista si capodopere facultative.io terminai acu o zi de citit(adica re)ulii si porumbeii si marianna sirca a graziei deledda. in ce categorie sa le bag? pentru mine sunt obligatorii,dar s-ar putea ca pt tine sau pt altii sa fie facultative; sau nici macar capodopere-hihi!

  4. mulliganoglu Says:

    penala kyar

    iw ma bucur pen’ ca leo al pisoarelor tre’ sa fie in spume (asta dc. nu e schizo rau de tot)

    n-am auzit de aceasta Gratsiye

    pt. mine, in afara de astia pe care ii tot invoc (Mateiu, Joyce, Beckett, Cervantes, ‘Homer’, Yamamoto Tsunetomo, Ion Barbu), ar mai fi Flann O’Brien & Saigyo.

    &, desi nu le-am recitit din lasitate, Aventurile lui Habarnam si ale prietenilor sai + Ciresarii + Tinerete fara batranete si viata fara de moarte mi-au marcat copilaria

  5. g.g. Says:

    pe vremuri,adica acu vreo 30 de ani,editura univers care a publicat joyce si beckett,a avut o colectie globus.multe carti de acolo m-au marcat,mai mult sau mai putin:carson mccullers(sper ca am scris bine),wirginia wolf,kurt vonnegut,steinbeck,grazia delleda etc.
    cartea care mi-a marcat adolescenta a fost anna karenina.o am atat in editia 1964 cat si editia din biblioteca pt toti(asta am cumparat-o pt superbele coperti.aveam o mapa intreaga cu desene ale annei,vronski,stepan arcadici).iara greta garbo a fost cea mai frumoasa anna,ever.

  6. mulliganoglu Says:

    univers a produs multe fericiri

    inceputul adolescentei mele (care, sper ca, nu s-a terminat) a fost sub semnul solomonarului Poe, E.A.; nu-l recitesc (tot din teama de a nu fi dezamagit)

  7. g.g. Says:

    pt adolescentul care esti,iti recomand o carte f iubita:Zorra cea rosie si banda ei.un deliciu.asta pt ca nu mai recitesti ciresarii(io am facut-o de multe ori si nu m-au dezamagit niciodata!).
    nu mai stiu autorul;knut …?nu mai e in biblioteca mea,e la baiatul meu.
    carabusul de aur am avut-o intr-o mica cartulie ca un vocabular,cumva,mi-aduc aminte de criptograme si groaza ce mi-a inspirat-o.pe-atunci eram suava si visatoare,povesti de genul AK,o tragedie americana,misterele parisului(toate cate au iesit,haha!)sau r.roland mi-erau hrana.
    nu stiu ce am de-ti fac asemenea marturisiri…mi-e dor de copil.sau primavara asta ce se lasa asteptata.

  8. Wandering Elf Says:

    zorra inseamna vulpe in spaniola.

  9. Wandering Elf Says:

    A! abia acum m-am prins cu „capodopera obligatorie”:)

    eu zic ca „di-etetica lui robinson” (suna a alcool dublu rafinat, lol) si „despre lucrurile simple” (colega de la elle, model de isterizare publica) sunt exemple de cap-de-opere obligatorii:)

  10. Mulliganoglu Says:

    @g.g.: nu stiu de mafioata asta Zorra, dar o voi cauta.

    @W.E.: nu mai stiu pe unde latra copanellul cum ca retetele alea sau ce-or fi tre’ citite (presupun ca se adresa obezelor de pe bloguri care-l adora neconditionat) cu crayonul in mana, deci la miayella tre’ un smoc de carioci. lecturi dificile, deci.

    asa ca ne vom ocupa cu aventurile lui Mos Barbuta, cu astea

  11. g.g. Says:

    ce misto a tradus m.ivanescu asta:saltaret si insorit precum insusi tapul.
    :)
    si chiar ma gandeam,de unde naiba,mi-e cunoscuta expresia ,,colectionarul de preputuri,,-tot de la joyce.si cat mi-am batut capul!
    buck,ma pui sa fac exercitii de memorie,ceea ce nu e rau!

  12. mulliganoglu Says:

    ma bucur.

    am mai bagat si alte soparle (era sa zic gusteri, dar asta e rezervat), dar le-am uitat cotloanele.

Lasă un răspuns

