EPPBHY/ t.i; col.iij .

in casa tatalui sau
vanatorul deschide gura si-i spune:

– am zarit pe coclauri un namil asemeni vierului neinfricat si salbatic
dihanie care nu-si mai incape in piele de-atata curaj si virtute
dihania ce-mprastie pe munte-n graba copoii, pe haitasii voinici
cand da vartej intr-o vale

novacul Duzu
Duzu מ Arbuzu
pardosul aprig, leul plaiurilor Limanului, cel cu colti taiosi,
leul fara preget, fara teama, aprig precum focul
precum focul pustiu ce izbucneste in adancul codrului
focul pustiind codrul adanc, focul purtat pretutindeni de vartejul vantului vijelios
iute, mistuitor ca focul, acest viteaz le e lupilor spaima si groaza
caci e deopotriva zeului razboiului, calaul barbatilor

spaimosul Duzu, cel ce pe oricine ar atinge, vesnic lovirea-i in carne patrunde si moartea dusmanului grabeste
cel ce e pentru dusmanii-i precum leul ce vine pe negandite in salasul cerbului cel sprinten
si puii de cerb ii rumpe, sfasie, despica, taie, zdrentuieste, imbucateste, sfarteca, gheraie, cioparteste, casapeste, hacuie, macelareste, hartaneste, spinteca, kopaneshte
iar cerbul nu poate nimic sa ajute, ci tacut, dosit, indura osanda

Duzu מ Arbuzu, ninjoiul suprem care scapa lamei calaului generalului suprem care nimiceste barbarii de la sud de Istru

din pricina acestuia mi-e teama sa ies in afara zidurilor Peninsulei”

in propria-i casa, tatal vanatorului deschide gura si-i raspunde infricosatului, atat de tanarului prinzator:
– fiule, nimeni nu-i mai tare decat Bahoy din Peninsula, CT.
puterea sa este asemenea ciocnitorului: de doo ori sapte
nimeni nu-i mai tare decat Lumina Peninsulei, regele nostru, cel sculat din adancul manastirii de tamaie, alba manastirea de tamaie
intampina-l si vorbeste-i despre puterea Duzului מ Arbuzului

el te va invata cum sa viclenesti leul din Limanu, anume cu o curtezana, Adelina Peleuida, cea cu karul pe piept
o vei lua cu tine in pustietatea Limanului,
veti incepe Kariceea
in care veti dovedi pe cel din adancul intunecimii: Preavestitul Asa Spus

Etichete: , , ,

9 răspunsuri to “EPPBHY/ t.i; col.iij .”

  1. impricinatul Says:

    tata… incepi s-o duci inspre saga.
    mie-mi suna superb!

  2. mulliganoglu Says:

    am atatea carti din care sa fur cuvintele

  3. impricinatul Says:

    pai… cam asta e treaba! furt!
    furt murdar remixat! :)

  4. mulliganoglu Says:

    mai precis: ciordeala

  5. WE Says:

    M., am vazut protobahoyul cu palamida, azi. Se certau, erau suparati ocna. Nu am inteles prea multe, ca am lipsit de la proto-bulgar-khazara.
    Am dat la Vlad mai multe detalii.

  6. Mulliganoglu Says:

    WE, poti sa-mi dai o legatura? am iscodit blogul cu mahalawa, dar n-am gasit faza

  7. WE Says:

    http://dulce-mahala.tapirul.net/2009/01/01/un-an-nou-fericit/#comments

    du-te in jos, pe craca.

  8. fugu Says:

    Splendid!

  9. missus bahoi Says:

    i am so very moved

    best wishes from bahoi’s wife

Lasă un răspuns

