plictiseli/mahmureli

a se evita stocarea de martini, mai ales fara variante.

valahia s-a imbecilizat definitiv. eveniment editorial: invataturile managerului cu un sertar catre fiul care-o fi. chestie pe care, zice cp-b, dcm-ul (‘meul, ‘meul) criticii balbaite pa sticla ar fi intitulushat-o ‘seppuku autobiografic’, autosinucidere a lui insusi ii i gen. hai marsh ! on!

mi-e dor de ellena faraggot. unde-o fi disparut? se pregateste de lupta? tre’ sa fac niste flotari, ceva, incep sa seman cu buddha preamultumitul. am aflat ca destinul razboinicului e moartea. akincii sunt razboinici, neh?

mai voiam a scriu ceva, dar am uitat insiruirea potrivita a cuvintelor; uneori imi vin fraze perfecte in cap, mai ales cand simt miros de aki. ma rog, ceva legat de romania ceausista si informatorii de voie. dar gunoaiele la groapa lui owatu & kwada batsu!

o plimbare pe dambovita. 3 zile. sangvina si argint.

le cetepeu, in c&p:

As vrea sa fac o marturisire. E momentul marturisirii. Simt o atmosfera confesiva aici si vreau sa fac o marturisire pentru ca nu mai pot sa traiesc in lasitate, domnule! Nu mai pot sa traiesc in lasitate si conformism. De aceea, trebuie sa va marturisesc ca port chiloti turcesti, domnule. Fac aceasta marturisire pentru ca eu nu mai pot sa traiesc in minciuna. E bine ca publicul sa cunoasca acest lucru.

In felul accesta cred ca am reusit sa ma eliberez in seara asta. Si, poate asa am si eu sanse sa devin un intelectual.

Etichete:

13 răspunsuri to “plictiseli/mahmureli”

  1. Wandering Elf Says:

    oh, god! nu mai este „filosoful serios”, se destainuie, lingaii mai au un pic si pleznesc de extaz, bai, romanii sunt chiar cretini sau miserupisti?
    nu le-a ajuns batjocura numita usa interzisa?

  2. mulliganoglu Says:

    usa aia interzisa suna atat de gay

  3. Mulliganoglu Says:

    rezumat:

    http://andruska.wordpress.com/2008/11/19/chiar-ne-tabloidizam/

  4. Wandering Elf Says:

    bleah. am de lucru, nu mai am timp de toti dopatii astia si tuterii lor.

  5. andruska Says:

    Iaca ma eliberez si eu: in copilarie ma spalam pe cap cu sapun Cheia. Mama ce liber ma simt c-am spus-o!

  6. Mulliganoglu Says:

    io am omorat o veverita. cu prastia.

    hm… marturisirea nu m-a eliberat. sentimentul de vinovatie e proaspat acum ca si atunci. cre’ ca si daca scriu 10 carti in care sa detaliez agonia acelei fiinte nu rezolv problema. si e foarte bine asa.

    chiar, liiceanu incearca un sentiment de vinovatie fata de cremuiala matinala?

  7. Wandering Elf Says:

    asa e cartea?! maiculita! o sa o iau, firar, le fac vanzare, cand apar prin romanica, luna viitoare.

  8. Mulliganoglu Says:

    fa-le, sa-si schimbe bmw-ul in bine (clasa rezervata gangsterilor). atunci sa vezi scrisori catre fiul abandonat inainte de nasterea-i. ca tot vorbim de moralisti si oameni responsabili.

  9. g.g. Says:

    ma bag si eu sa spun ca atata nesimtire tolanita in paginile unei carti,de la poemele gretoase ale lui paunescu sau cv tudor,n-am mai cetit.aia pupau poala popii,asta si-o pupa singur.iara o sa vuiasca mapamondul ca punem,nene, d-un complot.
    elf,nu pierde 12-13 dolari pa asa ceva,pe bune.

  10. lascaris Says:

    Cred ca lui Liiceanu i-ar prinde bine sa isi reciteasca o lucrarica mai veche : „Apel catre lichele”

  11. Wandering Elf Says:

    tocmai de aia vreau sa o iau si sa o citesc…pentru a vedea pana unde merge chestia careia tu ii zici nesimtire. cum ziceam „usa …” nu a fost suficienta. acum trebuie cel putin inca un nivel.

  12. andruska Says:

    @ Elf
    pai nu asa trebuie, sa ne upgradam continuu? :)

  13. mulliganoglu Says:

    @gg, ce complot, e crima organizata pe fata (suntem >3). sunt foarte tentat sa cumpar volumasul imbuibat cu intelepciuni mari si mici, dar imaginea unui x6 se interpune.

Lasă un răspuns

