re: 0

aseara am dat-o pe dulce/cald- am sters. muzici Leila gen sunt periculoase in anumite stari voiajoriale.

nu inteleg chestiile astea cu lansarile de carte si lecturile publice. care sa fie ideea? cum sa pui accentul? unde sa faci pauza de 17 rasuflari? multumesc frumos, dar nu ma deranjez pentru astfel de prostii si, oricum, e o vreme oribila.

am pierdut ceva vreme prin anticariate. unu’ de la universitate are toate cartile pe care le caut, dar nu le da inca, sa le creasca pretul. in cele din urma convinsesem harpagonul sa-mi dea al 4lea hagialac- are 5 bucati. numai ca n-am mai trecut p-acolo; scoala asta ma oboseste ingrozitor, examenele se apropie, viata grea. renta! unde e renta?

ignorantii de la humanitas au imprimat doua… rezumate din musashi si bushido, extrem de scumpe avand in vedere ca textele originale si variantele in engleza se gasesc gratuit pe internet. dar nu asta e problema, ci aberatiile gen Tokugawa Ieyasu era de extractie joasa. poate ca pentru un liiceanu, care nu stie bine nici istoria principatelor, e okeyu egalitatea dintre un Matsudaira si un Yaemon. totusi, cel dupa care s-a facut traducerea se lauda cu studii nihonice. poate ca nu se mai studiaza sekigahara. m-am scarbit grav, fac eforturi sa trec peste introducerea inepta si sa ajung la textul pe care-l banuiesc plat cu lamaie. ma intreb daca nu cumva exista vreo exclusivitate pentru acea uluitoare lucrare, hagakure

Etichete:

12 răspunsuri to “re: 0”

  1. Wandering Elf Says:

    humanitasul practica drept regula preturile extrem de mari. sunt mai mari decat in europa (relativ la puterea de cumparare) si mai mari decat cele de pe amazonul american.
    zi-mi te rog despre ce carti vorbesti si ti le trimit eu, nicio problema.

  2. mulliganoglu Says:

    multumesc frumos, Elfule, dar le-am cumparat (mai mult din curiozitate). o varianta a go rin no sho se gaseste si aici:
    http://www.samurai.com/5rings
    se pare ca polirom a publicat o traducere in 2000 (io n-am vazut-o niciodata)

    cealalta e o introducere in bushido de taira shigesuke.

  3. g.g. Says:

    o multime de niponerii la targ.am luat dansatoarea de kabuki de sawako ariyoshi.stii ceva de ea?
    ma enerveaza cartile astea noi, cu copertile lucioase si neinspirat ilustrate (in cele mai multe cazuri).mi se par de prost gust.in fine.erau misto alea de la editura univers(cu supracoperti albe,simple).si traduse de meseriasi.

  4. ratledge Says:

    Poti gasi nestemata poliroma aici :

    http://www.librariabucuresti.com/Carti-Musashi_2_vol-915.htm

    si Taiko (in versiune siameza sau shtucatura caramidala) aici :

    http://www.polirom.ro/catalog/carte/taiko-2762/
    http://www.polirom.ro/catalog/carte/taiko-2-volume–2476/

  5. inraspar Says:

    Aha,ai sters…Era periculos de confesiv si vorba ta,revelatile pe tacute.Banuiesc ca recidivari in zona mateina or mai veni.

  6. mulliganoglu Says:

    @ratledge: merci, le am. desi prea romantioase, am mai spus-o, au calitatea de a introduce comod cititorul in sengoku jidai.

    @in_raspar: am sters, la recitire suna aiurea, a spovedanie. raman la ideea ca armele lui Pantazi (capricornul) sunt cheia de bolta (Ilinca A.)

  7. Mulliganoglu Says:

    @g.g.: nu stiu nimic despre ‘dansatoarea de kabuki’.

    cartile din seria nipponica au coperti ingrozitoare, peste luciul care este baga imagini plasticate, in genul tricourilor imprimate (anii ’90), cu efecte de umbra. teribil efect de balci.

    culmea au atins-o cu ‘shinsengumi’, cel mai incoerent, imbecil-isteric-redundant text pe care l-am citit in ultimii 10 ani, 3 luni si 11 zile.

    ca tot ne-am muit cu personaje care tin de ‘cultura romana’ pe tema validitatii, ierarhizarii, girului informatiei. cum poate o mare editura sa publice asa prostii? oricum, aia cu originea umila a lui Ieyasu bate orice.

  8. inraspar Says:

    Vad ca te urmareste „Al patrulea hagialac”.Auzi,sa nu le vanda…Dar l-ai batut cu insistenta la cap?Sau nu era genul…
    Eu am gasit editia M.C. din ’36, ingrijita de Perpessicius,plus „Pajere”,editie bilingva,format mare,cu desene,am sentimente amestecate fiindca arata ca o carte de povesti.

  9. mulliganoglu Says:

    da, ma urmareste. cred ca intelegi: imi place sa am cartea, desi copia de la tine s-a imprimat acceptabil, fara eforturi marit contrast gen. e cea mai buna carte despre cealalta fata a Crailor (+ca are multe puncte comune cu… rezultatele cotrobaielilor mele haotice, ceea ce duce la ideea ca ideile sunt convergente).

    ce sa-l bat la cap, tel-aviv pur sange…

    ma bucur pentru norocul tau. eu am doar integrala B.Cioculescu si tot felul de editari Remember sau Craii pe hartie de impachetat cotlete. dar pe deasupra lor pluteste acel kami no mateiu care ‘stia ca nimeni altul sa cizeleze
    o lupta de titani
    in montura unui inel

  10. impricinatul Says:

    ah, humanitas… mda. humanitas si cartile audio, ohooo! daca e audio, textul e SI pentru orbi, nu?
    misto face tov liceeanu (sic!) comertul. mi-a zis mie un baiat care, pandit de orbire, vrea sa faca ceva carti audio: liceeanu baga pe trei DVD-uri o carte audio care incape pe un singur DVD. si po urma ies ceva banisori in plus.
    da’ are public tinta, sa-mi sara ochii. cunosc un baiat care umbla ca orbetele dupa un program de citire pe net, pentru ca avea chef sa ASCULTE toate tratatele de chirurgie care ii sunt necesare. cititul e desuet, chirurgia se invata la volan, ce kilu’ meu, iar banii e pereni!
    ma bucur ca-s’ contimporan cu ei (cu liceeanu & comp., nu cu banii lor), ca altfel nu-i credeam in stare sa egziste.

  11. Mulliganoglu Says:

    pe mine m-a scarbit definitiv cu audioprodusul papusii ucigase, Craii.

    geambasi nerusinati.

  12. g.g. Says:

    pai da, si astia mici, nedeprinsi cu buchea cartii or sa spuna ca” balada unui greier mic” a fost scrisa de andrei plesu,haha!

Lasă un răspuns

