ramones : halfway to sanity

7. Death of Me

1. I Wanna Live

2. Bop ‘Til You Drop

5. Go Lil’ Camaro Go

10. I’m Not Jesus

11. Bye Bye Baby

8. I Lost My Mind

6 răspunsuri to “ramones : halfway to sanity”

  1. George Brummell Says:

    Mare trupa, totusi I wanna be sedated si Sheena is a punk rocker cred ca meritau si ele selectionate.Oricum, punk’s not dead. :D

  2. Mulliganoglu Says:

    sigur. si multe altele. eu am facut o selectie din halway to sanity, caseta pe care am primit-o, parca prin ’88, cu primul meu casetofon sanyo. am ascultat-o de sute de ori, recunosc melodiile dupa primele 3-4 note, desi sunt afon.

  3. mimi Says:

    propun sa postezi ceva nou, adica ceea ce nu recunosti dupa trei note;

    m-as bucura, desi sunt afona.

  4. Mulliganoglu Says:

    si io, desi nu mi-am facut un tel din

  5. mimi Says:

    of course you’re no jesus.

  6. Mulliganoglu Says:

    nimic nu e sigur

Lasă un răspuns

