printre vechituri

anticariat decent, carti amestecate. intra tot felul de gospodine cu ‘aveti manualul de clasa…’. exista o oarecare logica in aranjamentul cartilor, o simt, dar imi scapa. o iau muncitoreste si gasesc: Mateiu I. Caragiale de T.Virgolici (3 lei)- la coada niste reproduceri alb negru, cele 9-1o cunoscute [un bengalez mucios, in 311, ma intreaba daca schita pentru Asfintitul crailor ‘ie dupe vremea cu regi si printese’. ii spun ca da. ‘ce kashteax’! &-shi sufla nasul] si Privire asupra literaturii japoneze moderneHisaaki Yamanouchi (5 lei). nu-mi vine sa cred asa kelepir.

la tarabe: de QuinceyConfesiunile… si V.LovinescuMonarhul ascuns. Al patrulea hagialac n-a mai aparut de la ultima cautare (mi-a zis ca m-ar fi sunat, ‘nebunul care le cumpara pe toate n-a mai venit’).

Etichete:

5 răspunsuri to “printre vechituri”

  1. Zaza Says:

    OMG, ăla de pe Doamnei?

    Nebunul care le cumpără pe toate… delicios!

  2. mulliganoglu Says:

    ala de la sala Dalles + o taraba de la universitate, cred ca e la intrarea in facultatea de istorie. impatimitul are raza lunga de actiune.

  3. inraspar Says:

    Am cautat in biblioteca si am gasit Virgolici, turquoise cu negru + pana alba, cu sublinieri, cred din facultate.Habar n-am despre ce e vorba,trebuie recitita.
    Sa te bucuri de achizitii!

  4. mulliganoglu Says:

    asta e. am citit doat intoducerea- lucruri stiute, incearca sa impace ambele tabere in disputa fiu-tata.

  5. malina Says:

    N-am mai cumparat carti din anticariate de cand eram copila. Imi amintesc mirosul lor, insa.

Lasă un răspuns

